HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad utan varning :/ i think

Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
feelme

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 22:12 pm    Post subject: Bannad utan varning :/ i think Reply with quote

Tjenare Maffiagibbare!
Tidigare idag blev jag bannad för rysshoppning som innebÀr att man knappt hörs nÀr man springhoppar. Det menas att jag duckar tvÄ gÄnger i en bra tajming. SÄ jag var inne pÄ en server och spelade och anvÀnde "rysshoppning" och igÄr som senast lÀste jag reglerna noggrant och hittade inget om det, sÄ jag tÀnkte amen det mÄste ju vara okej dÄ eftersom det inte stÄr. För det Àr vÀlidgt frÄn och till med den regeln pÄ public vet jag. SÄ jag var inne Ä spelade Ä Àgde sönder som vanligt Razz Sen gick jag ner och solade solarium hÀr hemma ungefÀr en timma. Sen nÀr jag kom upp spelade jag en CB match med nÄgra m8's. Efter den tÀnkte jag jag dra in pÄ maffia och spela lite med brorsan men dÄ stÄr det att jag har livit bannad i 3 dagar för rysshoppning och att jag har fÄtt varningar utav en polis vid namn av "kassius". Jag vet att jag spelade med han idag tidigare. Han hade typ 30-5 i stats sÄ han missa man inte. Men sÄ pÄstÄr han att han varnade mig, men det kom inte fram pÄ min skÀrm i chatten. För jag ser direkt nÀr nÄn skriver HEADSHOT eller feelme som jag nickar. SÄ jag undrar hur jag skla gÄ till vÀgar. FÄr en ban som inte stÄr i reglerna sen fÄr jag ocksÄ en varning jag inte sjÀlv har sett :/ Men det kan hÀnda att han har skrivit det utan att jag har sett det, men det Àr en liten chans isf!

Mitt steamID Àr STEAM_0 : 1 : 10753412
Nick: HEADSHOT feelme
Server: Ingen anning 1an, 2an eller 3an
Tid: Mellan 5 till halv 7 nu idag!
Vore tacksamt om jag fick hjÀlp snabbt! Brorsan vill gibba lite med mig Wink
Back to top
View user's profile Send private message
[WDB]Rullstol
Senior Admin

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 22:40 pm    Post subject: Reply with quote

Kassius hjÀlper dig med detta sÄ fort han hinner. Men bara för att upplysa dig och eventuellt andra som lÀser sÄ klassas rysshopp/silentjump som buguse. Eftersom du utnyttjar en bugg. Det finns med i reglerna. Hoppas du förstod vad jag menade.

Rullis

PostPosted: Mon Mar 26, 2007 22:46 pm    Post subject: Reply with quote

Rullstol; JadÄ, men det gÄr ju rysshoppa sÄ det lÄter som vanliga steps med(fast det anvÀnde inte jag), för det gÄr ocksÄ vet jag Razz DÄ Àr ju inte det en bugg? DÄ Àr la det tillÄtet? Om jag fattar rÀtt. Smile
Back to top
waingro
Admin

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 9:20 am    Post subject: Reply with quote

Tjena
NÀr jag var inne och spelade runt 14:00 tiden igÄr sÄ var det en som nickade "HEADSHOT hitme" som höll pÄ med silentrun, skrev att detta var förbjudet. Det var flera som började frÄga vad detta var och han sa sjÀlv att detta var förbjudet, och jag förklarade vad det var och att det Àr förbjudet och klassas som buguse eller i vÀrsta fall fusk om man anvÀnder script.

Han slutade dÄ med detta, sen var jag inne och spelade pÄ kvÀllen igen dÄ du var inne, du höll dÄ pÄ med silentrun och jag var ju dÄ sÀker att det var du som jag hade varnat dÄ era nick Àr snarlikt lika.

SÄ jag ber om ursÀkt, du har Àven fÄtt svar pÄ ditt pm och bannen Àr slÀppt.
Men nu nÀr ni bÄda vet vad som gÀller sÄ hoppas jag att det Àr slut med silentrun/rysshoppen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
feelme

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 15:20 pm    Post subject: Reply with quote

Men lilla kassius.. DÄ var ju det inte mig du varnade. Du kan ju inte pÄstÄ att jag ska se vad du skriver till allt folkt inne pÄ servern. Och jag kanske levede nÀr du skrev det ocksÄ.. TÀnk efter lite m8 Razz Men dÄ var detta problemet löst Wink
Back to top
waingro
Admin

PostPosted: Tue Mar 27, 2007 19:50 pm    Post subject: Reply with quote

feelme wrote:
Men lilla kassius.. DÄ var ju det inte mig du varnade. Du kan ju inte pÄstÄ att jag ska se vad du skriver till allt folkt inne pÄ servern. Och jag kanske levede nÀr du skrev det ocksÄ.. TÀnk efter lite m8 Razz Men dÄ var detta problemet löst Wink

Är inte sĂ„ liten Wink
Skrev ju precis att jag sett fel pÄ nick, tar pÄ mig det, my bad.
Hoppas problemet Àr ur vÀrlden sÄ ses vi pÄ servrarna.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum