HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Arena topicen
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 7:46 am    Post subject: Reply with quote

Körde lite 2on2 tillsammans med min flickvän i helgen. Jag som MS warrior och hon som holy priest. Vi förlorade det mesta men vann några matcher i alla fall.
Prövade på 3on3 lite också (samma team + dyring på hunter) vilket var kul första matchen då vi pwnade. Sedan när man mötte ett team med mage, hunter och warlock (tror jag det var) så blev det svårt.

Kul tidsfördriv när man inte hinner med instancer.
Back to top
View user's profile Send private message
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 10:03 am    Post subject: Reply with quote

intressant topic, lirar inte wow längre fast när jag lirade körde jag 2v2 med en av de bästa i min bg-grupp, Qummy från Summy & Qummy inc om ni nu har hört talas om guilden och spelaren.. anyways.. den bästa 2v2 kombon är utan tvekan shadowpriest och afflictionlock, alla kombos förlorar mot en annan fast sp och al toppar alla 2v2 i alla listor, sen så är paladin & warrior rätt vass också.
När det kommer till 2mages i arc/fire spec kan du inte ha mött så bra motstånd bear eftersom ni inte har ngn survival alls, 2 mages går ner jävligt snabbt om man kan spela sin class.

//FusioN

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 11:24 am    Post subject: Reply with quote

FusioN aka Chilling wrote:
intressant topic, lirar inte wow längre fast när jag lirade körde jag 2v2 med en av de bästa i min bg-grupp, Qummy från Summy & Qummy inc om ni nu har hört talas om guilden och spelaren.. anyways.. den bästa 2v2 kombon är utan tvekan shadowpriest och afflictionlock, alla kombos förlorar mot en annan fast sp och al toppar alla 2v2 i alla listor, sen så är paladin & warrior rätt vass också.
När det kommer till 2mages i arc/fire spec kan du inte ha mött så bra motstånd bear eftersom ni inte har ngn survival alls, 2 mages går ner jävligt snabbt om man kan spela sin class.

//FusioN
Det där är de mest scrubvänliga kombinationerna du kan hitta, de är långt ifrån bäst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Redlum-X
Admin


Joined: 07 Sep 2005
Posts: 298

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

Folket från min guild när jag lirade kör en del pvp. De är rätt heta. Kom vidare i 5on5 och åkte ner för att tävla men dock så fick en förhinder och de lirade bara 4on5 Sad Dock så har nu två av dem kört 2on2 och de var tävlade i cgs. De kom 2:a i EU. Dvs de förlorade finalen. Rapidflame heter dom om ni är sugna på att kika! Saknar det lite granna men egentligen var det nog bara bra att jag slutade spela! Var helt nolife när jag lirade Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Aug 12, 2007 22:45 pm    Post subject: Reply with quote

&MeGa wrote:
FusioN aka Chilling wrote:
intressant topic, lirar inte wow längre fast när jag lirade körde jag 2v2 med en av de bästa i min bg-grupp, Qummy från Summy & Qummy inc om ni nu har hört talas om guilden och spelaren.. anyways.. den bästa 2v2 kombon är utan tvekan shadowpriest och afflictionlock, alla kombos förlorar mot en annan fast sp och al toppar alla 2v2 i alla listor, sen så är paladin & warrior rätt vass också.
När det kommer till 2mages i arc/fire spec kan du inte ha mött så bra motstånd bear eftersom ni inte har ngn survival alls, 2 mages går ner jävligt snabbt om man kan spela sin class.

//FusioN
Det där är de mest scrubvänliga kombinationerna du kan hitta, de är långt ifrån bäst.


antar att det var därför de toppade alla 2on2 listor..
vet inte hur det ligger till nu

//FusioN

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Wed Aug 15, 2007 16:44 pm    Post subject: Reply with quote

Tills gear-changing patchen kommer kan jag säga att Shadowpräst och warlock suuuger.
Booya shadowgear, sen bara nuuka ner dom.

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Sat Nov 03, 2007 15:09 pm    Post subject: Reply with quote

Hej allihopa! Smile

Säsong 2 är snart slut och jag är ganska nöjd med mina arena lag Smile
Spelar på Stormreaver, cyclone battlegroup. Tänk på att där spelar dom riktiga pvp spelarna Razz Iaf stormscale är grymma.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Paf

2vs2: 1978 rating (rouge,priest)

3vs3: 2153 rating (priest, druid, warrior)

5vs5: 2026 rating (shaman, priest, mage, warrior, paladin)

Har spelat som healer hela säsong 2 nu, dags för lite bytte Smile Tänkte mig shadow i säsong 3. Har packat ihop 75k honor och 5k arena poäng!
Vad har era arena lag atm?



paf.jpg
 Description:
 Filesize:  105.87 KB
 Viewed:  679 Time(s)

paf.jpg


Back to top
View user's profile Send private message
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 8:46 am    Post subject: Reply with quote

S3 är här Very Happy WOHO !!!! så äntligen har jag kunnat köpa lite mer s1 gear Very Happy

uppgraderat min gear sjukt mkt Very Happy plussade lite drygt 1000hp 190resi m.m
så jävla kul att spela just nu. sen att jag drog in 2,5k guld gör ju inte saken sämre Very Happy

ska enchanta en massa när priserna på ah går ner. Någon mer som lirar mest pvp och köpt massa skit igår?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&n=Bertcarlsson just nu är det dock min gamla gear där, kmr väl ta ett tag för blizzard att uppdatera allt.
Back to top
View user's profile Send private message
Mole^^



Joined: 30 Apr 2003
Posts: 1215
Location: Borås...

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 8:24 am    Post subject: Reply with quote

Maledrach wrote:
S3 är här Very Happy WOHO !!!! så äntligen har jag kunnat köpa lite mer s1 gear Very Happy

uppgraderat min gear sjukt mkt Very Happy plussade lite drygt 1000hp 190resi m.m
så jävla kul att spela just nu. sen att jag drog in 2,5k guld gör ju inte saken sämre Very Happy

ska enchanta en massa när priserna på ah går ner. Någon mer som lirar mest pvp och köpt massa skit igår?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&n=Bertcarlsson just nu är det dock min gamla gear där, kmr väl ta ett tag för blizzard att uppdatera allt.


Haha är det DU som är Bertcarlsson? ^^

Ingen arena för mig eftersom jag måste l2p,arena ://
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
GhosteN
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 28 Aug 2003
Posts: 935
Location: Gbg

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 10:10 am    Post subject: Reply with quote

Riktigt gött att säsong 3 äntligen är här. Nytt head, chest och gloves, resten S2 grejjer. Måste bara ta mej tid och orc att köra lite bgs så att man kan uppdatera den andra pvp-gearen. Härligt med över 400res också, känns verkligen att man överlever mycket längre. Smile
_________________
To be is to do. -Sokrates-
To do is to be. -Sartre-
Do be do be do. -Baloo-
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Elfie



Joined: 04 Jun 2003
Posts: 789
Location: Lund

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 10:16 am    Post subject: Reply with quote

GhosteN wrote:
Riktigt gött att säsong 3 äntligen är här. Nytt head, chest och gloves, resten S2 grejjer. Måste bara ta mej tid och orc att köra lite bgs så att man kan uppdatera den andra pvp-gearen. Härligt med över 400res också, känns verkligen att man överlever mycket längre. Smile




Your mutilate hits GhosteN for 13
Your mutilate crits GhosteN for 37

Hejdå dagger rogues :/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Mole^^



Joined: 30 Apr 2003
Posts: 1215
Location: Borås...

PostPosted: Sat Dec 01, 2007 6:34 am    Post subject: Reply with quote

*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*
*Mace Stun*

*Death*
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Sat Dec 01, 2007 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Har nyss lämnat PvE för gott och ska satsa på PvP fullt ut. 2000+ rating 5v5 är första målet.
Så jag håller på att dra upp min warrior lv65 atm.

Är det bannable offence om man använder autoclicker för att farma AV när man sover?
Back to top
View user's profile Send private message
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Sat Dec 01, 2007 14:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ronge wrote:
Har nyss lämnat PvE för gott och ska satsa på PvP fullt ut. 2000+ rating 5v5 är första målet.
Så jag håller på att dra upp min warrior lv65 atm.

Är det bannable offence om man använder autoclicker för att farma AV när man sover?


Ja, det är det.

slutade på cirka 2150 rating som feral druid, ingen end of year reward, typ 20 rating ifrån. Speccade resto för ezmode pvp, 3 vengeful direkt osv, var lite lat dock, hade inte råd med alla resto honor delar så jag springer omkring och healar i 20% feral gear Very Happy

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Maledrach
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 904

PostPosted: Thu Dec 06, 2007 19:47 pm    Post subject: Reply with quote

Mole^^ wrote:
Maledrach wrote:
S3 är här Very Happy WOHO !!!! så äntligen har jag kunnat köpa lite mer s1 gear Very Happy

uppgraderat min gear sjukt mkt Very Happy plussade lite drygt 1000hp 190resi m.m
så jävla kul att spela just nu. sen att jag drog in 2,5k guld gör ju inte saken sämre Very Happy

ska enchanta en massa när priserna på ah går ner. Någon mer som lirar mest pvp och köpt massa skit igår?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Maelstrom&n=Bertcarlsson just nu är det dock min gamla gear där, kmr väl ta ett tag för blizzard att uppdatera allt.


Haha är det DU som är Bertcarlsson? ^^

Ingen arena för mig eftersom jag måste l2p,arena ://


Japp Very Happy vad nickar du ? (orkar inte leta upp det i forumet) Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Elfie



Joined: 04 Jun 2003
Posts: 789
Location: Lund

PostPosted: Wed Jan 23, 2008 14:44 pm    Post subject: Reply with quote

Nerf druids :/
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Wed Jan 23, 2008 17:00 pm    Post subject: Reply with quote

Elfie wrote:
Nerf druids :/

Nej!
Levla en druid alt är ju det mest pro-iga man kan göra. Free flightform, dra på herbalism på charen, bomm!

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Elfie



Joined: 04 Jun 2003
Posts: 789
Location: Lund

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Försökte döda en full S3 druid igår. Det gick inte.

Han stod bara helt stilla utan att shapeshifta eller röra sig ur fläcken och kastade hots. När jag var död av moonfire och insect swarm (?) så hade han fortf 50% mana. Efter innervate, but still. Enda grejen jag kan komma på för att ha en chans är att sätta wound poison på båda vapnena, frågan är om det hjälper ändå.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 20:14 pm    Post subject: Reply with quote

Vad har du för gear då? S1 med maces? Kan du döda någon healer med det gearet? -_-
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Elfie



Joined: 04 Jun 2003
Posts: 789
Location: Lund

PostPosted: Fri Jan 25, 2008 10:01 am    Post subject: Reply with quote

4/5 S1+S1 sword

Dory's embrace..resten kara gear ungefär.

Och ja, jag mosar alla healers utom druider. Tar druider också men endast om de försöker fly/behöver heala någon annan. Står de bara och healar sig själv är det kört. Mot andra healers kan jag interrupta rubbet med kick/gouge/kidney/arcane torrent. Utom möjligtvis präster, men de går ner löjligt snabbt med expose armor på ändå.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies