HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
´varför e han bannad ?????? han fuskar ej !! !
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SuperBoy



Joined: 19 Jan 2003
Posts: 13
Location: 6455747567347356

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 18:10 pm    Post subject: ´varför e han bannad ?????? han fuskar ej !! ! Reply with quote

Varför blev Logitech bannad ? va har han gjort !! d e lite omoget tycker jag !!
ni hittar inget fel !!! jag e kompis till han o jag vet att han inte fuskar !
för han e grymt bra !! jämt när vi sitter på lan o sånt blir alla tokiga på han!!!!
han vet typ alltid var man e ! men han fuskar ej ! han vet typ var man brukar sitta ! därför chansar han typ !! om du fattar ?
Evil or Very Mad Question

EDIT by Harvey Wallbanger:
Superboy skrev oxå i ett annat inlägg:
lam clan ?? va va d för fel på Nuke Online dA ??? bara för att dom var bra ?
jag tycker det verkar som att alla vill vara lika bar som Nuke Online spelarna ! men dom kan inte därför blir dom sur o kollar dom cheaters o lamers o sånt ! o sen bannar dom dom ! fattar inte....
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 18:12 pm    Post subject: Reply with quote

Hmm... OM jag har fattat allt rätt så är/var han med i Nuke Online.. Nuke Online = Lamclan ?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 18:44 pm    Post subject: Reply with quote

Tj enligt admins så fuskar de/han men ja vet inte men av vad man hört så fuskar han/dem fett.iofs ja recorda han igår å ja såg inget skumt.iofs kanske wallhack för han kollar (nästa) bara runt hörn där folk sitter.Ja skulle vilja att admins lämnar sina synpunkter.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 18:45 pm    Post subject: Reply with quote

Testa att trycka reply to topic istället för new topic.

NukeOnline har vi haft massa problem med av olika slag.

Vad gäller ifall han fuskar eller inte... Ett av de wonid han spelat med här är 4872
http://www.geocities.com/firmenstart/cheater.htm
http://www.anticheat.net/logs.php?s=4000&l=100
http://216.239.39.100/search?q=cache:adPUGbxU5agC:mumindalen.it-hora.com/banned/+wonid+4872+cheat&hl=en&ie=UTF-8

Kolla de sidorna och hans wonid...

Synd att han inte kan tala för sig själv heller...
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 18:53 pm    Post subject: Reply with quote

Okej Superboy...
Jag skall dra en historia som i allra högsta grad är sann! oavsett vad nu The One eller nån annan Nuke Online medlem lurar i dig. Jag har bevis för det också.

"Logitech" AKA "Nuke Online | The One"
Har brytit mot alla regler som finns och jag har aldrig sett någon lamare männsika än han. Han ligger ungefär på samma bredgrad som Grinder fast på ett annat sätt!
Han han brytit mot alla tänkbara regler som finns i CS-Världen. Han är en person som förstör spelet!

1: Cheater
Han fuskar!, inse för fan!. Killen finns på flera cheaterlists (Listor man hamnar på om man fuskar)

2: Fakenicker
Han fakenickar inte bara vilket namn som helt, utan han utger sig för att vara andra CS-spelare och spelar i deras namn!
Några namn:
Himanka*
[e13]Drake230
[e12]Drake230
[e13]Himanka

foofo
VIRee
simpor och grodfotter
simpor & grodfotter
bny
whitEBeaR
3D.Rambo

Vid ett tillfälle var han och hans kompis inne bytte namn till Niemela så The One kunde skjuta honom och därigenom få bra stats och se bra ut. (Thx Pepparkakan)

3: Han TKar
Jag har ett screenshot där han har -12 i stats (under fakenick naturligtvis) men WONID ledde till ingen mindre än?!?!? Nuke Online | The One !!!

Och du undrar VARFÖR?! han är bannad?


Last edited by [SM]Harvey Wallbanger on Sun Jan 19, 2003 19:16 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:00 pm    Post subject: Reply with quote

Eftersom han inte vet hur man tycker postreply får jag hjälpa han genom att flytta inläggen hit
SUPERBOY SKRIVER:
Logitech fuskar för fan inte !!! kan ni inte fatta att han har skill !!!
jävla noobS !!!!!!!!!!!!! ni kan ju för fan gå o klippa er jävla admin horor !!!!!
fattar inte !! ni e ju för fan bara en hel jävla bunt med massa jävla noobs ! hel bunten !!!! Evil or Very Mad o HyptoN varför banna ni han da ?? bara för att han också fuskar elr ?? han fuskar inte heller ! ingen i Nuke Online spelare fuskade !! bara för att dom var bra så sa alla att dom fuska !! Evil or Very Mad
ingen fuska i Nuke Online !! jag bor typ Granne me HyptoN o The One !! dom fuskar inte ! dom e bara bra ! alla blir tokiga på dom på lan o sånt !
men dom fuskar inte ! fatta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Och skriver i en annan topic:
sm lira 1on1 mot han da !! jag hitta inte han på nån av sidorna ?? vart skulle han vara ???? fattar inte varför du la upp dom där !!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:05 pm    Post subject: Reply with quote

Superboy wrote:
Logitech fuskar för fan inte !!! kan ni inte fatta att han har skill !!!
jävla noobS !!!!!!!!!!!!! ni kan ju för fan gå o klippa er jävla admin horor !!!!!
fattar inte !! ni e ju för fan bara en hel jävla bunt med massa jävla noobs !hel bunten !!!! Evil or Very Mad o HyptoN varför banna ni han da ?? bara för att han också fuskar elr ?? han fuskar inte heller ! ingen i Nuke Online spelare fuskade !! bara för att dom var bra så sa alla att dom fuska !! Evil or Very Mad
ingen fuska i Nuke Online !! jag bor typ Granne me HyptoN o The One !! dom fuskar inte ! dom e bara bra ! alla blir tokiga på dom på lan o sånt !
men dom fuskar inte ! fatta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Vi beklagar att du inte fattar. Men vi har just bevisat att han fuskar, och dina ord eller argument som att "eftersom han bor granne med mig så kan han inte fuska" funkar inte.
The One fuskar, man får inte 5 wonid som man själv använder på en cheaterlist och jag beklagar om du inte förstår detta Crying or Very sad

Superboy wrote:
sm lira 1on1 mot han da !! jag hitta inte han på nån av sidorna ?? vart skulle han vara ???? fattar inte varför du la upp dom där !!!

Vi spelare inte mot lamers? och vad bevisar en 1on1?
Du hittar Wonidena om du söker rätt.


Last edited by [SM]Harvey Wallbanger on Sun Jan 19, 2003 19:06 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:06 pm    Post subject: Reply with quote

Vad ska man säga. Fattar man inte efter 3 tillsägelser att man ska använda post reply så fattar jag att man inte kan klicka på den översta länken som jag gav och titta efter det wonid som han spelat med.
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:08 pm    Post subject: Reply with quote

Wtg harvey
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SuperBoy



Joined: 19 Jan 2003
Posts: 13
Location: 6455747567347356

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:08 pm    Post subject: ni kan ju inte bevisa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reply with quote

men vadå bara för att han bor granne me mig ! jag vet jag sitter ibland hemma hos han när han lirar ! o han har lika bra stats då o sånt ! o jag ser att han inte fuskar !!!!!!! Evil or Very Mad men va e d för program som han har da ?? har ni hittar nåt program dA ????? ni kan ju inte bevisa att han har fusk !
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Pepparkakan



Joined: 24 Oct 2002
Posts: 16

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:14 pm    Post subject: Reply with quote

Han "råkar" fakenicka Niemela för att få bra stats, sen "råkar" han ha 5CD-keys på blacklist... note: han RÅKAR!
Snubben är ju oskyldig för fan!
Sen så blir jag inte förvånad om SuperBoy och the one är samma person
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:15 pm    Post subject: Reply with quote

Jo vi kan bevisa att han har fuskat. Det är bara följa de länkar jag gav ovanför. Försök att göra det innan du säger något mer.

Men ok, vi antar att han inte fuskar. Han är ändå inte välkommen för han kan inte uppföra sig som vi vill att man ska uppföra sig. TK och fejknick av andra spelare, spamm, etc etc

Kan inte han (heller) läsa och skriver eftersom han inte kan komma in här själv och dra sin historia?
Back to top
View user's profile Send private message
SuperBoy



Joined: 19 Jan 2003
Posts: 13
Location: 6455747567347356

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:15 pm    Post subject: mm.. där fick ni nåt att suga på [SM] Reply with quote

Där fick ni något att suga på !!!!!!!!!!!! d va ens av The One historier men om ni skulle komma hit så e Nuke Online Dö känd !! för att vara bra !! inte för att fuska !!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:19 pm    Post subject: Reply with quote

Superboy: Nu tar du och förklarar hur alla hans Woniden finns på ett flertal cheaterlists! För du verkar ju veta sånt bättre än oss!

Superboy wrote:
så e Nuke Online Dö känd !! för att vara bra !! inte för att fuska !!!!!!!!

ja, eller för att vara en fajknickare, TKare eller världens största Lamer.
Han är en bra bit på vägen iallafall.


Last edited by [SM]Harvey Wallbanger on Sun Jan 19, 2003 19:20 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:19 pm    Post subject: Reply with quote

Dessutom gick han och en kompis in på en server. Ena killen döper om sig till statsens no1 (-niemela-) och den andra plockar honom 40(?) ggr med usp...

DET alena är värt ett skott i nacken.

Nej, lamare personer (inte spelare) får man leta länge efter.

Dessutom:
-----------------------------------------

Wonid: 2281767
Playername: HyptoN
Bantime: 43200 min
Reg date: 2002-11-29 16:51
Reg by: Fren
Reg description:
Beter sig som en jävla idiot när han tror nån inte ser. se forumet:
http://www.swm.se/viewtopic.php?t=969

----------------------------------------

Wonid: 2281767
Playername: HyptoN^
Bantime: Perm ban
Reg date: 2003-01-13 16:04
Reg by: Fall
Reg description:
Spammar typ 10-15 gånger om votemap.. vid mer än 1 tillfälle.. bannad längre tid tidigare för varit en idiot.. blir perm ban denna gången

----------------------------------------

Banade en månad första ggn, lärde sig inte, banad igen for life. Så nu har vi rätt ut fallet HyptoN


Last edited by Fren on Sun Jan 19, 2003 19:23 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
SuperBoy



Joined: 19 Jan 2003
Posts: 13
Location: 6455747567347356

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:19 pm    Post subject: fatta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reply with quote

vikka listor jag hitta ju inte han !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och HyptoN da ?? varför e han bannad da ?? d kan ni inte svara på elr hur !!!!! men varför ska d vara så svårt att fatta att han inte fuskar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
SuperBoy



Joined: 19 Jan 2003
Posts: 13
Location: 6455747567347356

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:22 pm    Post subject: !!!!!!!!!!!1 Reply with quote

men d var hans kompis som blev sur på niemala när han blockade han så han ville ge igen ! så var d !!!!!!!!!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:23 pm    Post subject: Reply with quote

Superboy: LOL sluta alla andra ser dom utom du, ge dig för fan. Du gör dig själv bara till åtlöje juh!
Dom finns där!. Förklara hur dom kom dit!!

HyptoN är bannad för att ha blivit Tempbannad 2ggr.
Första gången för ovårdat språk och andra gången för att ha spammat.

Ang. The One. Du har frågar varför han är bannad, Vi gav dig tre andledningar.
Du har iallafall accepterat två så nu vet du varför han är bannad iallafall.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SuperBoy



Joined: 19 Jan 2003
Posts: 13
Location: 6455747567347356

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:25 pm    Post subject: !!!!!!!!!!! Reply with quote

alla ser d inte alls d ! bara alla noobs !! som tycker att han e för bra ! men fråga alla i #Explosive.se #begraven #Drop1n fråga dom !!!!!
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
SuperBoy



Joined: 19 Jan 2003
Posts: 13
Location: 6455747567347356

PostPosted: Sun Jan 19, 2003 19:27 pm    Post subject: !!!!!!!!!!!!!! Reply with quote

jag har inte accepterat nån ! så jag fattar inte va du mumlar om !!!![/u]
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Hall of fame All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies