HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ännu inget "Riktigt" svar

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Yeahvlen
Guest





PostPosted: Tue Oct 10, 2006 20:35 pm    Post subject: Ännu inget "Riktigt" svar Reply with quote

Jahapp dryga månader sedan man blev bannad, och man har inte än ritktigt fått bekräftat att Admins verkligen vet att man gjort sig skylldig till regelbrott.

Nästa gång ni bannar någon tycker jag ni ska vara säkra på eran sak ist för att säga "vi tror inte du har rent mjöl i påsen" skulle vilja att admins som vart med länge i cs "karriären" eller vad man nu säger, skulle ta och kolla på mina demos igen.

för att göra klart för er att jag har alla admins i stallet, även om ni inte tror det. Jag tycker det är viktigt att vara säker och ha klara bevis när man utesluter någon/Något.

Tack och hej det var allt för mej ;D
Back to top
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Tue Oct 10, 2006 21:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ett riktigt svar är väl att vi är såpass övertygade av de demos vi kollat på.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Oct 10, 2006 23:11 pm    Post subject: Reply with quote

Lägg ner, rent mjöl i påsen har man då man har argument att komma med.

Alla våra admins har spelat sen du gick i blöja med tanke på hur du skriver...

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Wed Oct 11, 2006 17:40 pm    Post subject: Reply with quote

okey det låter fint att höra att ni som är så vuxna och mogna inte växt ifrån cs åldern ännu. ärligt talat jag skiter ifall ni permbannar mej, jag lägger ner cs nu. är det inte på tiden att ni också mognar ifrån ett dataspel ?
Back to top
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Wed Oct 11, 2006 17:50 pm    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
okey det låter fint att höra att ni som är så vuxna och mogna inte växt ifrån cs åldern ännu. ärligt talat jag skiter ifall ni permbannar mej, jag lägger ner cs nu. är det inte på tiden att ni också mognar ifrån ett dataspel ?

jag tycker om dig, du är söt.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Oct 11, 2006 18:14 pm    Post subject: Reply with quote

Om du ska lägga ner CS, varför postar du ens tråden??
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Oct 11, 2006 18:38 pm    Post subject: Reply with quote

så att fördriva tiden med att få spela lite eller leka som man även kan kalla det är en omogen sysselsättning.
Tänk dig att du säger det till dom som utvecklar spelen, dom är nämligen inte 13 eller 14 år.
Tänkt dig säga det till Bill Gates...

hmmm, argumenten håller lika lite som dina kalsonger när du försöker rycka dom av dig åt fel håll, det skär som in lite där det inte ska va och när jag tänker på vart kalsongerna skär in på dig så ser jag ju likheten med att du ska nog inte vara här heller.

Vi andra vi ska leka vidare och vara "omogna" men fan va kul vi ska ha.

Hej då

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Thu Oct 12, 2006 16:22 pm    Post subject: Reply with quote

Japp ni kan ha roligt och tro att jag är omogen och snacka skit om personer man inte ens träffat irl. men visst forstätt ni spela erat dataspel.

Men en fråga bara, ni spelar ett spel som sysselsättning, varför inte ha en idrott som sysselsättning ist ? eller vara med vänner, flick/"pojkvännen" (om nån gillar det motsatta könet här eller var tjej).

det är mer socialt och tillhör det "riktiga livet" ett spel är inte det riktiga livet enligt min uppfattning. Men nu kmr det berömda svaret "Vi gör det också, spelar på skoj lite då och då". Vilket jag inte tror på.

men men hej för alltid.
Back to top
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Thu Oct 12, 2006 23:00 pm    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
Japp ni kan ha roligt och tro att jag är omogen och snacka skit om personer man inte ens träffat irl. men visst forstätt ni spela erat dataspel.

Men en fråga bara, ni spelar ett spel som sysselsättning, varför inte ha en idrott som sysselsättning ist ? eller vara med vänner, flick/"pojkvännen" (om nån gillar det motsatta könet här eller var tjej).

det är mer socialt och tillhör det "riktiga livet" ett spel är inte det riktiga livet enligt min uppfattning. Men nu kmr det berömda svaret "Vi gör det också, spelar på skoj lite då och då". Vilket jag inte tror på.

men men hej för alltid.


Och vad vet du om vad jag gör på min fritid mer än att spela cs ?

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 6:42 am    Post subject: Reply with quote

vi gör såhär, jag låser den här tråden så fortsätter du förolämpa mig/oss (läs fortsätta fåna dig) i PM till mig, den här saken är utagerad.
_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies