HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Våra bästa minnen - Livet på SwedishMaffia.se
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 23:06 pm    Post subject: Våra bästa minnen - Livet på SwedishMaffia.se Reply with quote

Våra bästa minnen - Livet på SwedishMaffia.se (a.k.a. maffia.dk)

Info om och regler för denna topic:
1. I denna topic tycker jag vi ska lyfta fram alla (ett urval iallafall) underbara minnen från livet på eller kring SwedishMaffia.se.

Det må vara just din skojigaste spelsession, ditt bästa minne från träffen med FLU|Evils ondska eller just den där topicen som fick dig att tänka om, byta inriktning eller kalsonger.

(PS. En alien intog för en stund FLU|Evil en gång och gjorde honom stygg, men det gör absolut ingenting)

2. I denna topic håller vi oss oförskämt positiva och glada. Här vill jag belysa allt det fina och tycker missnöje kan förpassas till en alternativ topic i var och ens eget notepad.exe.

Om du t.ex. njöt av tiden som hjälte på cs_office, men tyckte det blev aptråkigt så fort [SM]Fren kom in och campade, fokusera på hjältebiten.

(PS. [SM]Fren /= camper. [SM]Fren = Offensiv lagmaskin)

3. Undvik monstruösa quotes och inlägg av typen "W0rdzor!", blir ofta mer roligt. Men glädjs gärna med andra, delad glädje är dubbel glädje!

Om du håller med och delar ett njutsamt minne, skriv det då och utveckla. Du kanske, liksom Fairlane tidigare skrivit, tycker att livet var bättre före industrialiseringen och vill dela med dig av din åsikt/ditt minna. Skriv då att även du med glädje minns tiden då man förlitade sig till blixtguden för att värma sin mat, men berätta även gärna om den gången du dedikerade en afton till att leka livvakt (barnvakt?) åt nws.se-slurp på cs5 (fem!!!).

(PS. Oklart om SwedishMaffia.se egentligen fanns före industrialiseringen, men ändå, Fairlane fanns iallafall då. Han är vis, tidlöst vis.)

Lite av min tanke och förhoppning här är att vi genom att minnas och snacka gamla goda minnen kanske kan uppmana och stimulera till utökad framtida trivsel.

Om vi berättar minnen från den där gången man på vinst (ingen förlust, förutom en hjärncell eller två) åkte och träffade lite skönt maffiafolk man aldrig tidigare träffat eller annars hade träffat.. ja.. då kanske folk blir inspirerade till att faktiskt ordna framtida träffar.

(PS. Oklart om McQwert njöt till 100% när han fick ta hand om LocStock (och kanske mig också) i Stockholm efter att [SSRF]Remo övergivit oss mitt i natten. Något på aftonens meny hade gjort oss alldeles snurriga och svårstyrda)

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)


Last edited by [FreezeBitch]Lupus on Thu Jul 27, 2006 0:51 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Zirape



Joined: 21 Nov 2005
Posts: 972
Location: leksand

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 23:15 pm    Post subject: Reply with quote

jag och min kompis hade cs5 som vart cs4 som huvudserver, att vi bara gick in där och träffades det var underbart.
Back to top
View user's profile Send private message
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 0:00 am    Post subject: Reply with quote

Den första matchen

Jag minns så väl en viss match jag och mina kamrater spelade mot klanen siLL. 12 Jan '02 Var det dags för fajt och jag och mina lagkamrater ToTe och beaT var inte mer än 12-13 år. Vi som aldrig spelat en match i våra liv skulle möta vad som enligt ToTe var maffias bästa klan, med fruktade spelare som moongoat och frenulum. Undertecknad spelade vid den här tiden enbart på UK2 beginners only eller SGS-servern eftersom jag var rädd för att det fanns alldeles för bra spelare på maffia.

Hur som helst var spänningen mycket stor och vi planerade flera dagar innan. I min lilla kalender jag fått från skolan stog det nedtecknat APE vs SILL och exakt klockslag. Brevid ape hade jag även ritat en grym dödskalle redo att mörda medan siLL hade någon sorts mesig fisk brevid sitt namn. Förväntningarna var mycket stora.

Hur var det nu då med regler och vilka banor spelade vi? Jo det blev helt enkelt så att vi körde det gamla goda chargers only och spelade samtliga rundor på banan de_vertigo. Jag och mina apkamrater gjorde det enda rätta och använde oss av den taktik som funkat överlägset bäst på UK2 och SGS: Campa!

När matchen började var jag i varje fall helt starstruck av dessa namnkunniga spelare som kom in på servern. Det hela gick förstås inte så bra för vår del. Matchen slutade 81-13 till siLLs fördel och apes första klanmatch var ett faktum.
Back to top
View user's profile Send private message
smor
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 12 Jun 2003
Posts: 298
Location: uddevalla

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 1:48 am    Post subject: Reply with quote

Jag kan aldrig glömma topicen om fyllehistorier, har aldrig skrattat så mycket åt någon text. Roligaste var nog Alphas + kompis(kommer ej ihåg vilken galning som var med honom) berättelse om när de var apfulla, klädde ut sig till vikingar och rånade en tap på folköl? Sedan slutade det med att hans polare blev jagad av polis och hund och alpha åkte polisbil för att de hade inbillat sigsjälva att en människa hade blivit nergrävd...

Har berättat den för många polare på förfester, går alltid hem, helt enkelt underbart=)

_________________
u can call me smor? milda? bregott?

men helst bregott omega 3 !
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 2:02 am    Post subject: Reply with quote

Mitt absolut bästa minne var en sen kväll när en massa roliga var inne, [siLl], [SSRF] och självklart ett glatt gäng [gobbe]!

Det är sällan dessa kvällar kommer men just den var en sådan. Allt som kunde gå fel gick självklart helt fel. Detta var ju innan Maffia blev som det är idag. Att säga fula ord och TKa som polare/medlemmar var helt ok om man var stammis.

Så var det en runda på cbbl där vi som T stormar ut till gården och CT hade självklart fattat det och gav massivt motstånd men ingen dog alla tappade bara 70-80 hp. Sen tycker [SSRF]Galactus att det får vara nog och stormar ut med en HE i högsta hugg och där sitter ingen mindre än [siLL]Jol-Bo utanför som CT och sätter ett ypperligt HS i samma sekund som Galactus kastade sin HE vilken landar 1 cm framför ALLA i T! Vi hinner titta snällt på granaten innan Galactus dödar HELA laget med sin tappade granat.

Under samma kväll var det tillfälle att köra fattigmans hagel på Dust. Vi som CT stormar genom porten för att säkra bombplatsen och T hade precis samma tanke och vid porten bryter ett inferno ut och [SSRF]Remoulade dödar inte mindre än två T med sitt hagel innan han i paniken som utbröt lyckades döda två till.... fast i sitt eget lag... Alla skotten var HS...
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 9:31 am    Post subject: Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
Mitt absolut bästa minne var en sen kväll när en massa roliga var inne, [siLl], [SSRF] och självklart ett glatt gäng [gobbe]!

Det är sällan dessa kvällar kommer men just den var en sådan. Allt som kunde gå fel gick självklart helt fel. Detta var ju innan Maffia blev som det är idag. Att säga fula ord och TKa som polare/medlemmar var helt ok om man var stammis.

Så var det en runda på cbbl där vi som T stormar ut till gården och CT hade självklart fattat det och gav massivt motstånd men ingen dog alla tappade bara 70-80 hp. Sen tycker [SSRF]Galactus att det får vara nog och stormar ut med en HE i högsta hugg och där sitter ingen mindre än [siLL]Jol-Bo utanför som CT och sätter ett ypperligt HS i samma sekund som Galactus kastade sin HE vilken landar 1 cm framför ALLA i T! Vi hinner titta snällt på granaten innan Galactus dödar HELA laget med sin tappade granat.

Under samma kväll var det tillfälle att köra fattigmans hagel på Dust. Vi som CT stormar genom porten för att säkra bombplatsen och T hade precis samma tanke och vid porten bryter ett inferno ut och [SSRF]Remoulade dödar inte mindre än två T med sitt hagel innan han i paniken som utbröt lyckades döda två till.... fast i sitt eget lag... Alla skotten var HS...


Och vi får inte glömma alla para rundor....goda tider...

_________________
eru eller?
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 10:06 am    Post subject: Reply with quote

Alla lååånga nätter på ventrilon för ett par år sen...siLL..Freezebitch..sm..gobbe osv osv
Jäklar vad vi satt o skrattade när vi spelade..hahaha
Alla sprang omkring och fäktades med kniven Very Happy

Sen glömmer jag aldrig när vi hade våran lilla sm league 2on2 där jag och Jol-bo sopa undan allt motstånd ..eller gjorde vi Laughing Rolling Eyes
Vi ska spela 20.00...19:59 ringer man Johan. " Vart är du ? " ... " *mummel..ligger o sover...*mummel*..kommer.."
Back to top
View user's profile Send private message
superpetter



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 1002
Location: Uppsala

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 11:55 am    Post subject: Reply with quote

När cs7 var som störst och alla stammisar var inne och sprang omkring på custommaps som detdär motellet osv, underbart spel Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Jag minns när en viss herr Balzamon gjorde denna post:
http://www.swm.se/viewtopic.php?p=2114804&highlight=pool+kondom#2114804

Den tog nästan livet av mig, aldrig skrattat så mycket.

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 14:05 pm    Post subject: Reply with quote

Narya/neonb wrote:
Jag minns när en viss herr Balzamon gjorde denna post:
http://www.swm.se/viewtopic.php?p=2114804&highlight=pool+kondom#2114804
Den tog nästan livet av mig, aldrig skrattat så mycket.

HAHAHA ! Hur sjutton hade jag missat den, nu är även den ett av mina bästa minnen. Jävligt starkt jobbat Balz-"står ofta offisde"-am0n, mycket snyggt! Very Happy Very Happy Very Happy

Ett roligt minne jag har är från en av de maffiaträffar som ordnades på Gröna Lund (även densamma som refereras till i förstaposten via McQwert, LocStock, [SSRF]Remo etc) är när jag, karlos (rätt säker) och LocStock (rätt säker) har bestämt oss för att ge spökhuset en chans på fyllan. Virrar runt där inne och låtsas väl vara lite rädda, säger "bö" och annan sån skit. Men.. jag har en kamera med mig och hittar en docka/robot som ser helt liktragiskt sminkad ut och med jämna mellanrum rycker och rasslar i ett stängsel.

Jag går fram jättenära för att verkligen bekräfta att det är en docka, blir övertygad om att det är en docka och väljer att föreviga det hela genom att helt enkelt plocka upp kameran, hålla den cirka 15 cm från dockan och trycka av ett kort med maxxad blixt och allt. Laughing

DÄR snackar vi rädd du!! Fanskapet var ju ingen docka utan en liten brud som blev helt vansinnig och rusade raka vägen mot vad jag förmodade var ett förrådet där de förvarar sina "gorillor" och allmän tortyrutrustning. Maxxat chockad och genuint rädd/orolig är resten av spökhusvistelsen jävligt mycket läskigare än den var från början...

GAH

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 15:28 pm    Post subject: Reply with quote

Väldigt bra topic det här Luppe. Det krävs nog lite tanke för mig innan jag kommer på vad jag ska skriva ned, har ju haft en hel del trevliga stunder här på maffia.

Återkommer förhoppningsvis med en post.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 16:46 pm    Post subject: Reply with quote

superpetter wrote:
När cs7 var som störst och alla stammisar var inne och sprang omkring på custommaps som detdär motellet osv, underbart spel Very Happy


x_motel! Ja det var tider det! Hänga i ventrilo och springa runt och panga och grejer. Good memories Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 16:52 pm    Post subject: Reply with quote

De bästa stunderna är när jag klarat av att röja ordentligt med mac10.

Det händer inte ofta, men när det väl händer så kiknar jag av skratt. =)
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 22:15 pm    Post subject: Reply with quote

Många härliga minna har man från spelkvällar på Maffia, men de når ändå aldrig upp i nöjet att träffa folk i verkligheten.

Första gången jag träffade Sha, var hemma hos Fren (första gången jag träffade någon från maffia faktiskt). Eftersom jag och Sha hade snackat rätt länge på IRC innan och hon alltid fick en kram av mig där så hade jag lovat henne en kram när vi sågs. Självfallet stod jag för mitt löfte och söta fröken var lätt chockad. Razz Jag minns att förutom Sha och Fren var även Harvey (såklart) med på festen, samt hmm, jag minns inte hans namn, men han var ung och från Borås.

Första gången jag var på DK, var jag bara på besök ute i Orminge(?). Där fick jag nöjet att träffa Rectum som är så sjukt välkomnande mot alla. Där fick jag även nöjet att för första gången träffa några mer långväga gäster och störst av dem var nog LdS. En kul episod även det eftersom han kom fram och presenterade sig som Kevin. Jag svarade med Andreas. Skillnaden var bara den att jag självklart visste vem han var eftersom det inte finns alltför många Kevin. Jag lät honom undra någon minut innan jag avslöjade vem jag var och vi tokkramades. Sen drack vi hyffsade mängder whisky under kvällen och då hade han tidigare avslöjat att han inte gillade whisky, men den här blev han nästan kär i. Om jag inte minns fel var det 18-årig Highland Park.

Sen har jag även träffat folk på senare DK (Borås) samt på grönan etc. Alltid roligt att träffa folk. Iznougood, Gubbslem och jag tillbringade en sommar ihop. Gubbslem övningskörde med mig och Izno var med rätt ofta på många grejer. Underbara minnen från den sommaren. Jag hjälpte även Izno som tältbyggare den sommaren och vi besökte bland annat Norrköping då. Vi byggde ett tält på förmiddagen och det skulle sen rivas på kvällen. Vi hade några timmars ledighet och gick till Inferno Online(?). Jag fick be personalen om hjälp att slå på anticheatet som Maffia körde med då. De frågade vad jag skulle med det till och jag sa att jag skulle spela på Maffia. "Det går inte från den datorn, den är bannad, liksom de flesta andra.". Jag påpekade att jag ordnar det och efter många om och men gick det upp för dem vem jag var och någon skämdes duktigt. Very Happy


Nu har jag bara tagit fram ett axplock av de människor jag träffat och lärt känna via Maffia, så jag har helt klart missat flera, men min sammanfattning blir att CS förde oss samman, men det är träffarna i verkligheten som jag har älskat.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 22:59 pm    Post subject: Reply with quote

Hela pre-DK i Lomma var fantastiskt men jag vill ta upp mitt första DK, det andra som var i Orminge. DukeSwe och jag hade ovetandes om varandra åkt från göteborg på samma tåg och sedan blivit upphämtade och skjutsade till DK-lokalen. Jag som färsk 18-åring och utan klan kände mig rätt nervös för hur folket skulle vara. Det första som händer är att jag får världens bamsekram av rectum, något som helt klart gav helgen en bra start. Vi hängde på playan och jag fick börja spela med [FB]. Stenhårt!
_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[WDB]Rullstol
Senior Admin


Joined: 09 Jan 2003
Posts: 1169

PostPosted: Thu Jul 27, 2006 23:18 pm    Post subject: Reply with quote

Mina bästa minnen är folket jag och mina bröder träffade i Stockholm när vi var och fikade.
Det var om jag minns rätt (har jag glömt någon så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.) :

Sallow
Tidey
Fairlane
Sara
mts
Fenan
Rasko

Sen på kvällen fick jag även stifta bekantskap med Fren och Felix Very Happy

Sen allt underbart folk som var på DK-skåne som jag lyckades komma och hälsa på en stund innan jag fick åka och jobba Very Happy

Där sprang en full rectum in i en målstolpe,
en naken Natas, en skitfull deluxe, en kenny och oskar och magnus i en stor hög. Cat som kom fram och visste vem jag var med en gång Very Happy Där var en massa helt underbart trevliga personer.

Kan bara sammanfatta det hela med att ALLA JAG TRÄFFAT GJORT MITT LIV RIKARE!!!!

Rullis

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Jag kom ganska snabbt in i gemenskapen här på swm, och det första som jag tyckte va riktigt kul var när man fick pass till "gubbslems groupie" där fick man sncka med en massa "kända maffianer" typ gubbslem, crazysailor mfl. Det var ju dem man hade hört talas om via min gode vän palle aka billabong och då vart man ju riktigt stolt Very Happy

bildandet av [TM] var jävligt kul Very Happy massa trevliga spelkvällar, massa kul snack o alltid skön stämning i gruppen ! Dessutom så spöade vi i princip alla klaner från maffia som vi mötte Smile [KACFM] piskade vi sönder totalt vill jag minnas Very Happy

Men alla kvällar när man vart på lyset o Quest sände radio och man satt o garvade i mirc åt allt galet som alla snacka om Very Happy

DK-Snogeholm, enda DK:t jag varit på, men jag hade grymt kul ! pre-dk var inte dumt heller uppe i askersund med swedberg och delle, men bäst var resan dit, jag, bearystyle, dash, balzam0n och jussi (var det inte nån mer?) åkte i min röda raggarsaab Very Happy Även resan till snogeholm var skön som fan Very Happy jag, natas, jussi och dash och typ 30 flak öl, en gigantisk tequila och en jävla massa dunk-sprit Very Happy haha hugo är för söt, det första han säger när vi börjar rulla från gbg är att han inte kan dricka bira för att då måste han pissa var 5 minut, så han tog med en flaska skumpa istället för att det skulle funka bättre... jo jo... "måste pissa" "sjyrra zwonka stanna så jag kan pissa" så lät det hela tiden, med ca 15 minuters mellanrum Razz och på hemvägen stannade vi i ängelholm o käkade på donken och hugo uttryckte sitt missnöje med personalen genom att kalla dem för "jävla träskmongo" haha faaan va man garvade då Very Happy

man har ju träffat en del folk via maffia..

cat
gubbslem
crazysailor
iznougood
fairlane
karlos
locstock
alpha
ice4man
mr_grieves
kultur
nimda
lupus
fren
bearystyle
delux
sallow
tidey
urethra
tussilago
dash
balzamon
plumsum

a fan jag kommer inte på alla, men det är fan så många och alla är från så olika platser och olika stilar o det är det som är så jävla kul här på maffia, att det enda vi har gemensamt typ är maffia Razz annars är vi helt olika Smile

dem jag träffat mest är lundfolket, och cat Smile alltid lika kul o komma ner o festa och sånt Very Happy

har haft en underbar tid här och jag kommer fortsätta ha det så länge jag kan Very Happy

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 10:21 am    Post subject: Reply with quote

träffarna på vetekatten var riktigt najs Smile
Kvällen då Magnus var i sthlm och vi hamnade på en biljardhall på söder i sthlm var rolig, den resulterade i att magnus lånade pengar av mig till jack-vegasmaskinen som jag fortfarande inte fått tillbaks Shocked

hmm, när jag och lupus mötte DK-folket och gav dem finfina presenter i form av lackfärg och hänglås på McD i Linköping... "vi låser fast strängarna på kennys gitarr!!!" ojsan, det var visst frens Smile

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
kilaker



Joined: 24 Jul 2006
Posts: 39
Location: malmö

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 11:06 am    Post subject: Reply with quote

Jag har varit med sedan maffia startade men aldrig riktigt blivit någon stammis för det, det har gått i vågor men dock har jag minnen.

Mitt starkast minne är våran danska (?) vän som jag inte kan komma på namnet på, ni kan säkert hjälpa mig, han tk: ade jämnt och hotade med att han hade köpt massvis med cd-keys för att störa alla på maffia. Han hade även gjort en hemsida där han hade skumma bilder på sig själv och varför han hatade maffia så mycket. Den tydligaste bilden jag kommer ihåg är när han har en halloween dräkt på dig som ett skelett. Grumbler? Snälla skriv vad han hette, han var rolig i alla fall! Smile

mitt andra minne måste vara alphas härliga kommentarer här på forumet Smile

_________________

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 11:08 am    Post subject: Reply with quote

kilaker wrote:
Jag har varit med sedan maffia startade men aldrig riktigt blivit någon stammis för det, det har gått i vågor men dock har jag minnen.

Mitt starkast minne är våran danska (?) vän som jag inte kan komma på namnet på, ni kan säkert hjälpa mig, han tk: ade jämnt och hotade med att han hade köpt massvis med cd-keys för att störa alla på maffia. Han hade även gjort en hemsida där han hade skumma bilder på sig själv och varför han hatade maffia så mycket. Den tydligaste bilden jag kommer ihåg är när han har en halloween dräkt på dig som ett skelett. Grumbler? Snälla skriv vad han hette, han var rolig i alla fall! Smile

mitt andra minne måste vara alphas härliga kommentarer här på forumet Smile



Du menar GRINDER???

_________________
eru eller?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies