HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Lysekil på midsommar? nått att ha?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 11:24 am    Post subject: Lysekil på midsommar? nått att ha? Reply with quote

Tjena. Vi har fått för oss att dra till lysekil på midsommar, sen vidare till typ smögen, grebbesta osv.

Vilken camping (ska campa isf) är att föredra i lysekil? Alltså vart är de mest ungdommar?
OM man nu ska ut, är de väl hotellet eller baden som gäller?

all info om lysekil är bra..

(inte vart där och alltid kul att testa ett nytt ställe)

_________________
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

"Hur gör man två kilo fett attraktivt? Sätt dit en bröstvårta"
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 11:38 am    Post subject: Reply with quote

jag vet inte var man campar och så men jag har för mig att det brukar vara mycket ungdomar ute vid Pinnevik. Annars är det ju kajpromenaden som drar folk. Havsbadet lär det vara mycket liv kring.
_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Squadron-
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 11 Dec 2002
Posts: 1842
Location: Göteborg

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 13:30 pm    Post subject: Reply with quote

Vi var i lysekil förra året, då hamna vi på någon camping kanske 3km från centrum, det ett inhägnat område på den campingen där det BARA var partyfolk. Kommer dock inte ihåg vad campingen hette. Kan lova att det är MYCKET folk i lysekil på midsommar iaf Smile
_________________
miklo är min lekkamrat

"Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"

http://www.garaget.org/Squadron
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 21:14 pm    Post subject: Reply with quote

Squadron- wrote:
Vi var i lysekil förra året, då hamna vi på någon camping kanske 3km från centrum, det ett inhägnat område på den campingen där det BARA var partyfolk. Kommer dock inte ihåg vad campingen hette. Kan lova att det är MYCKET folk i lysekil på midsommar iaf Smile


kan de vart siviks camping?

_________________
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

"Hur gör man två kilo fett attraktivt? Sätt dit en bröstvårta"
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Squadron-
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 11 Dec 2002
Posts: 1842
Location: Göteborg

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 21:18 pm    Post subject: Reply with quote

malakai wrote:
Squadron- wrote:
Vi var i lysekil förra året, då hamna vi på någon camping kanske 3km från centrum, det ett inhägnat område på den campingen där det BARA var partyfolk. Kommer dock inte ihåg vad campingen hette. Kan lova att det är MYCKET folk i lysekil på midsommar iaf Smile


kan de vart siviks camping?


Mycket möjligt ingen aning Smile

_________________
miklo är min lekkamrat

"Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"

http://www.garaget.org/Squadron
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
toffeln



Joined: 17 Nov 2002
Posts: 507
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 16:03 pm    Post subject: Reply with quote

Dom drar väl upp öltält där också? Kommer iaf ihåg att smögen var det som gällde o sen hade man väl rent allmänt kul i resten av lysekil också.
_________________
Be men, or be more than men. Be steady to your purposes and firm as a rock. This ice is not made of such stuff as your hearts may be; it is mutable and cannot withstand you if you say that it shall not.
Back to top
View user's profile Send private message
smor
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 12 Jun 2003
Posts: 298
Location: uddevalla

PostPosted: Thu Jun 22, 2006 19:10 pm    Post subject: Reply with quote

Vet inte riktigrt någon camping i lysekil faktist.. Men det är ett underbart ställe att festa på osv om det är fint väder. Dock finns det en risk att det är mycket småttingar där osv... Men vad jag har hört så ska de flesta till Grebbestad...!

kanske står på http://www.lysekil.se/

*edit* Det lär vart siviks camping (: http://www.vastsverige.com/templates/product____1867.aspx?prodId=48563

_________________
u can call me smor? milda? bregott?

men helst bregott omega 3 !
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Moxx



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 1112

PostPosted: Sat Jun 24, 2006 3:35 am    Post subject: Reply with quote

Haha got damnit var mycket folk det var!
Ryttarpoliser o hela köret Smile


Var inte ens bra väder ju Very Happy


Annars såg jag några jävlar som spärrat av ett hörn på en parkeringsplats med varningstrianglar, tält osv.. Kanske är något för dig? haha :p
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Jun 24, 2006 10:07 am    Post subject: Reply with quote

malakai wrote:
Squadron- wrote:
Vi var i lysekil förra året, då hamna vi på någon camping kanske 3km från centrum, det ett inhägnat område på den campingen där det BARA var partyfolk. Kommer dock inte ihåg vad campingen hette. Kan lova att det är MYCKET folk i lysekil på midsommar iaf Smile


kan de vart siviks camping?


Siviks var vi på för ett par år sedan. Vet inte om det var 2oo2, men det vart översvämmning och förtältet försvann med strömmen. Fan vad kul det var.

Alla i min styvmors familj skulle se Tomas Ledin, så alla hade ju lagt sig i tält. HAHAHAHA, fan vad kul när man vaknar av att folk skriker som galningar. Very Happy
Det var tydligen någon fördämning som hade brustit.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies