HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Söker klan

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jagermeister



Joined: 13 Jun 2006
Posts: 7

PostPosted: Tue Jun 13, 2006 16:50 pm    Post subject: Söker klan Reply with quote

Tjena!

Jag är en 18 årig kille som söker en skillad klan. Jag har haft en klan som hette [Gubbarna] men det gick inte så bra för oss. Jag söker gärna en tryout för någon seriös klan här på forumet kanske. Sett att det finns en del klaner. Lirade ungefär ett år på Gamers.nu men inte mer. Jag är en public hero Smile men det vill jag inte mer. Så om någon vore intresserad av mig kanske ni kan skicka pm eller något.

Är det något mer ni vill veta om mig så säg till på forumet djupare snack kan vi ta privat för intresserade.

Sola inte för mycket Smile!

/ jager
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 9:47 am    Post subject: Reply with quote

sådär, städade upp lite damm som låg i den här tråden och irriterade. Visa dig på servrarna så ska du se att någon klan får upp ögonen för dig, häromkring handlar det mesta om att ha en trevlig attityd och att inte gömma sig bakom lådor och dylikt istället för att planta/oplanta bomben (förutom när man ska kniva miklo, men det är rätt uppenbart)

Lycka sig till!

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Jagermeister



Joined: 13 Jun 2006
Posts: 7

PostPosted: Wed Jun 14, 2006 13:39 pm    Post subject: Reply with quote

mts wrote:
sådär, städade upp lite damm som låg i den här tråden och irriterade. Visa dig på servrarna så ska du se att någon klan får upp ögonen för dig, häromkring handlar det mesta om att ha en trevlig attityd och att inte gömma sig bakom lådor och dylikt istället för att planta/oplanta bomben (förutom när man ska kniva miklo, men det är rätt uppenbart)

Lycka sig till!


Haha tackar Smile, nej nej det är klart har lirat på servrarna och tror jag gjort bra ifrån mig Razz?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies