HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Spritallergi?
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Thu May 11, 2006 14:35 pm    Post subject: Reply with quote

Blended Whisky och tequila får min tunga att greppa tag i magsäcken och slita den ut och in.
_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Fri May 12, 2006 10:08 am    Post subject: Reply with quote

Tequila är den stora klassikern för många, så även för mig. När jag fyllde 20 sprang jag till systemet så fort jag orkade. Vad köpte jag då första gången? Jo en 70:is Tequila. Sen på kvällen var det fest, så jag, [SSRF]Remoulade, och en kille som heter Ludde delade på flaskan. Vi var inte så snygga sen. Jag stog på balkongen och spydde resten av kvällen. Sen vaknade jag hos någon som jag aldrig varit hos (minns inte vem det var såhär 11 år senare heller), så jag visste inte var jag var (det var skitläskigt). Jag har total minneslucka från resan dit. Remo däckade på rygg i en soffa och la en Raketspya där han inte fick en enda droppe på sig själv, utan den landade på golvet en meter bort. Laughing Laughing Laughing Vad som hände Ludde den kvällen har jag ingen aning om, men han hade säkert roligt. Very Happy efter det tog det flera år innan jag kunde dricka något som innehöll minsta gnutta tequila. Nu kan jag iaf dricka drinkar som innehåller djävulens påfund (men jag gör det inte med glädje), och då ska det finnas minst en spritsort till i den. Rena tequiladrinkar eller shots går inte.
_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Fri May 12, 2006 14:20 pm    Post subject: Reply with quote

Maledrach wrote:
min far är allergisk mot sprit kryddad med malört bland annat. får stora röda fläckar i ansiktet och svullnar upp lite lätt. har dock svårt att dricka tequila ibland efter en feting fylla med 4-5timmars minneslucka. så ibland när jag dricker tequila mår jag jävligt illa direkt ibland går det fin fint.


Har en del polare med det problemet, blir sjukt rödflammiga i ansiktet av spriten.

_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Fri May 12, 2006 16:08 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Snudge_B wrote:
Tequila är den stora klassikern för många, så även för mig. När jag fyllde 20 sprang jag till systemet så fort jag orkade. Vad köpte jag då första gången? Jo en 70:is Tequila. Sen på kvällen var det fest, så jag, [SSRF]Remoulade, och en kille som heter Ludde delade på flaskan. Vi var inte så snygga sen. Jag stog på balkongen och spydde resten av kvällen. Sen vaknade jag hos någon som jag aldrig varit hos (minns inte vem det var såhär 11 år senare heller), så jag visste inte var jag var (det var skitläskigt). Jag har total minneslucka från resan dit. Remo däckade på rygg i en soffa och la en Raketspya där han inte fick en enda droppe på sig själv, utan den landade på golvet en meter bort. Laughing Laughing Laughing Vad som hände Ludde den kvällen har jag ingen aning om, men han hade säkert roligt. Very Happy efter det tog det flera år innan jag kunde dricka något som innehöll minsta gnutta tequila. Nu kan jag iaf dricka drinkar som innehåller djävulens påfund (men jag gör det inte med glädje), och då ska det finnas minst en spritsort till i den. Rena tequiladrinkar eller shots går inte.


Jag har lika svårt för tequila som du tror jag och det är ditt fel din jävel! Det var föresten hos steffi i sticklinge! ludde spydde på gräsmattan jag var i krokarna och ramlade omkring, det var därför du inte såg honom på hela kvällen. shit jag har tydligen minne som en elefant när det kommer till den här kvällen...

_________________
http://www.ssrf.webb.se/
http://www.sinanju.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies