HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Fuskanklagelser

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
br4ve
Guest





PostPosted: Sun Mar 26, 2006 19:44 pm    Post subject: Fuskanklagelser Reply with quote

Vet inte riktigt vart jag ska lägga den här tråden men här får duga.

Jag har lirat på maffia ett bra tag nu och hört både det ena och det andra.
En riktigt trevlig server med trevligt folk och bra regler. Kort sagt, bästa pub server. Men sen finns det folk som envisas med att fuskanklaga och vara allmänt spydiga. tex, Beart som ifrågasätter varje kill jag gör. spelade nyss på clan mill mapen när jag såg en t gömma sig bakom lådan skjuter men missar och då skriver Beart "klart du visste att han satt där" eller nått. har lirat cs i 5 år nu, visst har jag klängt ur mig "cheater" "trolig" osv själv (är ju nästan ett måste när man kommer bakom nån och han sätter one shot kill på en) Vet inte riktigt vad jag vill med denna tråden men till Beart, tycker du jag fuskar, ghostar osv får du mer än gärna reccorda mig skicka till admins osv men låt mig lira ifred på servern är ju inte kul om man fuskanklagas hela tiden, förstör stämningen en bit. Tackar på förhand.

_______________________
Swm.se keep up the good work. Smile
Back to top
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 20:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, så ska det ju verkligen inte vara. Vi kikar igenom lite i loggarna om beart verkligen är så dum och stygg mot dig. En bra sak om man spelar på en server ofta är ju att presentera sig, när man som du har nästan 75h speltid (~top50 ungefär) är det enklare om folk vet vem du är. Av ditt nick att döma fick jag reda på att du är den här personen: http://stats.swm.se/cstrike/player.php?id=68774 och andra spelare ogillar dig för att du dödar dem med den gröna så ofta. du är inte särskilt manlig (total brist på hagel och para) men är duttig på det generelle peka-klicka-döda. Skriv gärna en liten presentation så andra vet vem du är i den här tråden: http://www.swm.se/viewtopic.php?t=17474

ja, som sagt.. kollar lite i loggarna och ger beart en reprimand om han varit dum mot dig.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Zirape



Joined: 21 Nov 2005
Posts: 972
Location: leksand

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 20:30 pm    Post subject: Reply with quote

tycker du (br4ve) är en skön spelare. Skönt att du har hittat hit
och du är bra Smile
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 20:34 pm    Post subject: Reply with quote

sådär, efter att ha kikat lite närmare på vad beart pysslat med så gav jag honom en utvisning, bra att du tog upp det här istället för ingame.

Mario, det här är inte rätt forum för att skriva i såvida du inte vill rapportera en cheater/lamer.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
br4ve
Guest





PostPosted: Sun Mar 26, 2006 20:41 pm    Post subject: Reply with quote

Tackar ödmjukast mts, ska ta ditt råd och göra som du sa och presentera mig. Inget illa mot beart som säkert är en skön och go kille och lira med som Harvey sa, en främling är en vän (om det inte är en gubbe som har godis i skogen) och till beart ville inte att du skulle få en "utvisning" utan ville bara att vi är vänner ifortsättningen och kan lägga detta bakom oss.

Mario, tackar. Du är också skön Razz

Mvh br4ve.
Back to top
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 21:09 pm    Post subject: Reply with quote

br4ve wrote:
Tackar ödmjukast mts, ska ta ditt råd och göra som du sa och presentera mig. Inget illa mot beart som säkert är en skön och go kille och lira med som Harvey sa, en främling är en vän (om det inte är en gubbe som har godis i skogen) och till beart ville inte att du skulle få en "utvisning" utan ville bara att vi är vänner ifortsättningen och kan lägga detta bakom oss.

Mario, tackar. Du är också skön Razz

Mvh br4ve.


Kollat lite i loggan idag o hittat enstaka ord vi uppskattar att du inte använder igen br4ve....

så inte helt tokigt om du kollar igenom våra regler också så tror jag du kommer bli en sjukt skön kille här på www.swm.se

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
br4ve
Guest





PostPosted: Sun Mar 26, 2006 21:42 pm    Post subject: Reply with quote

krozus, jag är inte felfri, ber om ursäkt för det jag har sagt och om jag upprört nån. kommer absolut inte hända igen, det har du mitt ord på. Maffia är ett helskönt ställe och lira på så du kommer se en förbättring från mig från och med nu. Tack.

mvh br4ve.
Back to top
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Sat Apr 15, 2006 8:53 am    Post subject: Reply with quote

CS3/l0408043.log:l 04/08/2006 - 22:06:56: "br4ve<3152>steam_0:0:6580219>" say "fan va man suger men ar ju full full :p" (dead)

CS3/l0408043.log:l 04/08/2006 - 22:08:04: "br4ve<3152>steam_0:0:6580219>" say "ger man sig pa en full gubbe, javligt fegt"

CS3/l0408043.log:l 04/08/2006 - 22:10:50: "br4ve illfull<3163>steam_0:0:6580219>" say "javla cas!" (dead)

CS3/l0408043.log:l 04/08/2006 - 22:12:44: "br4ve illfull<3163>steam_0:0:6580219>" say "mecir sla cutta dig"

Rolling Eyes Inte mkt men fortsätter du så här br4ve så blir du inte omtyckt....

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Apr 15, 2006 11:47 am    Post subject: Reply with quote

chill nu dudes, jag tror att meddelandet har gått fram till br4ve, väggen blir inte brunare för att man öser mer skit på den.
_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies