HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Jag har blivit bannad och har lite frågor om den.

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
KeubaN-
Guest





PostPosted: Tue Mar 14, 2006 16:04 pm    Post subject: Jag har blivit bannad och har lite frågor om den. Reply with quote

heey... varför banna mig??? haha asså... vi spelar ett spel som går ut på att döda folk... sen så skrev jag skär jag halsen av dig
sen precis efter skrev jag med kniven i cs, som jag menade men som jag efter att ja skirivt de första tänkte ja att det kunde misstolkas och jag ville inte bli bannad igen för att någon misstolkat mig.. så plz jag har lärt mig på ett år att jag inte ska hålla på så... o varför banna mig nu för att jag skrev sådär... det va inte så att jag menade att jag skulle döda någon irl =P skulle jag blivit bannad om ja sa tyst annars skjuter ja dig i halsen me min usp? asså jag mena spelet. och jag har itnea haft någon sämre attityd en någon annan.. snälla sluta

Rullisedit: Om du nu har frågor om att du blivit bannad så för att få lite mer seriös syn och hjälp så är det lämpligt att döpa tråden till något som gör att vi förstår ditt problem. Hjälpte dig på traven och hoppas du förstår vinken.
Back to top
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 16:24 pm    Post subject: Reply with quote

jag tittade lite i loggarna, jag vet inte om Makrillo gjorde det...

03/13/2006 - 21:52:29: "[p&p]keuban<3296><steam_0:1:3874>" say "tyst me dig innan ja skaer halsne av dig"
03/13/2006 - 21:52:47: "[p&p]keuban<3296><steam_0:1:3874>" say "me kniven i cs men jag ld"

visst är det som du säger, no harm done enligt mig iaf Smile

Det är upp till Makrillo att avgöra...

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Tue Mar 14, 2006 22:25 pm    Post subject: Reply with quote

Efter att ha funderat lite så tog jag nu bort din ban, men du är fortfarande registrerad i systemet. Om vi ser att du på något vis bryter mot det förtroende vi gett dig, och inte tar chansen att sköta dig nu när du är tillbaks, så kommer du att åka ut för alltid.

Detta innebär alltså, "Don't be an ass." försök vara trevlig på servarna, så kommer du att få vara kvar här.

Lycka till.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies