HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
söker clan..

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
re(wiNd)



Joined: 25 Jan 2006
Posts: 1
Location: Falkenberg

PostPosted: Wed Jan 25, 2006 0:57 am    Post subject: söker clan.. Reply with quote

tja! johnny var namnet, bor i halland..
har inte spelat i någon clan innan men söker en fräsch clan med trevliga spelare, gärna i min ålder vilket är 20 bast..
är inte ute efter en superseriös clan, utan en som lirar några gånger i veckan och har roligt helt enkelt.
har spelat i runt ett år.. typ medelskill Razz
brukar spela på maffia titt som tätt, spelar under namnet re(wiNd)
kan nås på msn : zleeepy@hotmail.com


Last edited by re(wiNd) on Wed Jan 25, 2006 16:04 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Wed Jan 25, 2006 10:42 am    Post subject: Re: söker clan.. Reply with quote

re(wiNd) wrote:
tja! johnny var namnet, bor i halland.. söker en fräsch clan med trevliga spelare, gärna i min ålder vilket är 20 bast..
har spelat i runt ett år.. typ medelskill Razz
brukar spela på maffia titt som tätt, spelar under namnet re(wiNd)


sry om jag lägger mig i Razz

Men för att marknadsföra och eftersom du är relativ ny på forumet, så skriv lite mer utförligare.

Ex: Vilka klaner du har lirat i, hur man får tag i dig förutom i denna tråd (ex: irc-kanaler, msn, icq, mail osv), även saker du kan tillföra klanen om de nu finns några (kan tillge klanen en spelserver, ventriloserver osv) och sist men inte minst vad du har för förväntningar på dig själv och klanen (Vill lira helst ons, fre, sön på kvällar då jag inte gör mycket vill lira i cuper, ligor osv eller vill bara ha en surffix. Alltså hur aktiv är jag och hur aktiv ska klanen vara)

Finns mycket att också men ger ju en större bild på dig och de som söker om du platsar osv Razz

Lycka till med klansökandet och välkommen till www.swm.se

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Wed Jan 25, 2006 17:44 pm    Post subject: Re: söker clan.. Reply with quote

re(wiNd) wrote:
tja! johnny var namnet, bor i halland..
har inte spelat i någon clan innan men söker en fräsch clan med trevliga spelare, gärna i min ålder vilket är 20 bast..
är inte ute efter en superseriös clan, utan en som lirar några gånger i veckan och har roligt helt enkelt.
har spelat i runt ett år.. typ medelskill Razz
brukar spela på maffia titt som tätt, spelar under namnet re(wiNd)
kan nås på msn : zleeepy@hotmail.com


w00t ?!

20 bast, falkenberg... jag vet inte vem du är Razz hur hittade du hit ? jag är snart 22 bast och bor i okome! fler spelare som bor i halland är typ billabong, suricate, rullstol och makrillo Smile

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
SuriCaTe^
Admin


Joined: 27 May 2003
Posts: 157
Location: Falkenberg

PostPosted: Wed Jan 25, 2006 17:52 pm    Post subject: Re: söker clan.. Reply with quote

[GTI]Zwonka wrote:
re(wiNd) wrote:
tja! johnny var namnet, bor i halland..
har inte spelat i någon clan innan men söker en fräsch clan med trevliga spelare, gärna i min ålder vilket är 20 bast..
är inte ute efter en superseriös clan, utan en som lirar några gånger i veckan och har roligt helt enkelt.
har spelat i runt ett år.. typ medelskill Razz
brukar spela på maffia titt som tätt, spelar under namnet re(wiNd)
kan nås på msn : zleeepy@hotmail.com


w00t ?!

20 bast, falkenberg... jag vet inte vem du är Razz hur hittade du hit ? jag är snart 22 bast och bor i okome! fler spelare som bor i halland är typ billabong, suricate, rullstol och makrillo Smile

tjoo !



hahaha alex det är ju JOHNY!!! Razz från ullaredo
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies