HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Baranoffid Erkänner.
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Baranoffid



Joined: 16 Jan 2006
Posts: 3

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:12 pm    Post subject: Baranoffid Erkänner. Reply with quote

Hejsan Gott Folk Där ute. Twisted Evil

Efter Många Men och lögner så sitter jag på den platsen jag ska. Bannad.
Jag Erkänner här att jag spelat med Fusk ett par gånger på Swm.se.
För att få folk att tro att man är duktig. Men hur duktig e man ??? Spelar falskt och sabbar för andra ? Riktigt Fegt att göra det. Det började med att jag gick in på swm spelserver. Och spelade utan fusk. Och Det kommer in en kille med namn " NiRee" Som spelade välldigt Underligt. Efter Många svårdommar så kommer jag ihåg att jag har ett fusk på datan. Jag tänker nu ska jag visa vem som är bäst . Och drar igång fusket med en idiotisk tanke.
Jag hoppar in igen med fusk och dödar alla i min väg. Och jag kommer högre upp på maffia ranken . Och jag tänker men jag lägger mig etta då. Så tror folk jag e duktig. Och det blir bara mer och mer tankar att fuska. Helt jävla idiotiskt. Och Jag börja använda det när jag spelar med den underbaraste Clanen : PowaRangers : #pr.se " Guld värda . Gillar er alla till 100%. Så iaf så spelar jag med fusk i den clanen. Ochså. Så tillslut så blev det att jag använde fusket mer och mer. Och Folk undra mer och mer. Jag blev fusk anklagad. Jag blå ljuger det .. Till sist sätts jag dit för fusk. Helt rätt att göra det. Jag Tackar att ni satte dit mig. Annars hade jag bara fortsatt och det hade ledigt till mkt värre saker. Vill verkligen be om ursäkt till er alla spelare och admins och er andra. Att Förlåt att jag förstört eran spel tid på maffia i de senaste 3 veckorna som jag använt fusk. Ber så mkt om ursäkt. Jag vet att ni inte kan förlåta mig till 100% Men vill iaf att ni ska få en tanke att killen har nått vettigt i huvet iaf.
Sorry SWM.
Vill Absolut säga förlåt till #pr.se / SuriCaTe^ Som la sitt förtroende till mig Men jag förstör det direkt. Förlåt danne. Vet att du hatar mig nu. Men ja tycker fortfarande sjukt mkt om dig. Och alla er andra i pr . "Devvi" Tack för den tiden vi hade roligt tillsamans. Du är en mkt go kille. Ta vara på tiden i #pr.se .
Nu har jag sagt mitt för denna tråden. Skriv kommentarer till detta . Så kanske jag kan svara på det . Ha det bra gott folk. Tack för mitt ord // Baranoffid.
Back to top
View user's profile Send private message
devvi



Joined: 19 Aug 2004
Posts: 146
Location: Kiruna

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:16 pm    Post subject: Re: Baranoffid Erkänner. Reply with quote

Gillade dig som fan tills jag började märka att du gjorde konstiga hax och sånt.. :/ , men fan? varför började du med jävla fusk ffs ?! , vi skulle ju förfan sattsa tillsammans ända upp i toppen jue! Besviken På Dig..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Baranoffid



Joined: 16 Jan 2006
Posts: 3

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:21 pm    Post subject: Re: Baranoffid Erkänner. Reply with quote

devvi wrote:
Gillade dig som fan tills jag började märka att du gjorde konstiga hax och sånt.. :/ , men fan? varför började du med jävla fusk ffs ?! , vi skulle ju förfan sattsa tillsammans ända upp i toppen jue! Besviken På Dig..


Ja. Jävligt bra fråga. Jag vet faktist inte riktigt själv. Kom upp en jävligt dum tanke från början att ja ville testa ett fusk. Jag tanka ett och sen tog ja aldrig bort det. Sen som ja sa innan . Börja ja använda det igen. Så jävla dumt . jag vet . Vad tänker man på ? " idiotiskt".

Hoppas du kommer långt inom din CS karriär. Like u 2 100%.

Baranoffid.
Back to top
View user's profile Send private message
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:23 pm    Post subject: Reply with quote

Det är strongt som fasen av dig att stå för det du gjort iallafall, och inte göra som alla andra och blåneka resten av livet! Det är faktiskt lite imponerande.
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:25 pm    Post subject: Reply with quote

Ameh är det memo eller?
_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
devvi



Joined: 19 Aug 2004
Posts: 146
Location: Kiruna

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:26 pm    Post subject: Reply with quote

Balzamon wrote:
Ameh är det memo eller?


Nejj Linus , Baro-iD , Baranoffid Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:26 pm    Post subject: Reply with quote

Jävligt risigt men ändå skönt av dig att göra den här posten. Hare bra utanför den här communityn, hoppas du lärt dig av ditt misstag!
_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Redlum-X
Admin


Joined: 07 Sep 2005
Posts: 298

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:28 pm    Post subject: Reply with quote

Innan jag visste helt säkert så hoppades jag verkligen på att du inte fuskade. Du är en hygglig kille och jag önskar dig lycka till!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Baranoffid



Joined: 16 Jan 2006
Posts: 3

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:28 pm    Post subject: Reply with quote

Makrillo wrote:
Det är strongt som fasen av dig att stå för det du gjort iallafall, och inte göra som alla andra och blåneka resten av livet! Det är faktiskt lite imponerande.


Den som verkligen fick mig att erkänna det ut över hela swm när "pr|devvi.
Utan hans stöd vet jag inte ifall ja hade kunnat ställa mig här och skriva det rakt ut inför alla. Men det har jag gjort nu . Känns Mycket bättre.
Tack så mycket Devvi. Love u.
//
Baranoffid
Back to top
View user's profile Send private message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:28 pm    Post subject: Reply with quote

Makrillo wrote:
Det är strongt som fasen av dig att stå för det du gjort iallafall, och inte göra som alla andra och blåneka resten av livet! Det är faktiskt lite imponerande.


I second that!

Förbannat fint å kliva fram å erkänna offentligt. Du lämnar swm.se med värdighet det är det inte många som gjort.

Synd att du skulle använda fusk du va en hyvens prick på servrarna (Bortsätt från fusken)

//Woody

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:28 pm    Post subject: Reply with quote

Fattar fortfarande inte! Hehe, vem är det?
HAr sovit 2 timamr, gått i skolan och jobbat kom hem nyss kan någon tänka åt mig? hehe

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
devvi



Joined: 19 Aug 2004
Posts: 146
Location: Kiruna

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:30 pm    Post subject: Reply with quote

Lycka Till i ditt liv Baro-iD.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fatwreck
Senior Admin


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 867
Location: Vännäs

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:37 pm    Post subject: Reply with quote

Mycket taskig stil men dock ärofyllt att du erkänner det.

Fusk lönar sig aldrig. Försök ta lärdom från vad du lärt dig nu.

_________________
#Citrus.se @ quakenet
live fat, or die trying


Last edited by Fatwreck on Mon Jan 16, 2006 22:43 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Chef



Joined: 03 Jun 2003
Posts: 186
Location: Linköping

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:38 pm    Post subject: Reply with quote

Är det tredje gången nu eller?
Back to top
View user's profile Send private message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:38 pm    Post subject: Reply with quote

Balzamon wrote:
Fattar fortfarande inte! Hehe, vem är det?
HAr sovit 2 timamr, gått i skolan och jobbat kom hem nyss kan någon tänka åt mig? hehe


Gå å lägg dig Balzamon ffs....... Razz

_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
nws`Eldboll



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 279
Location: "Borta"

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 22:48 pm    Post subject: Reply with quote

Visst, starkt av dig att erkänna, vackert, fint, blablabla. Men jag kan fortfarande inte påstå att jag ändrar min uppfattning om dig. Du är en fuskare. Och en förbannade jävla sådan. Att man fuskar för att folk ska tro att man är bra, jag fattar inte det? Mår ditt samvete gott när du vet att andra spelar ihjäl sig för att försöka bli bättre, medans du trycker på några knappar och helt plötlsigt är bättre än alla toplag i hela världen? Att din klan försöker bli så bra som möjligt med rent mjöl i påsen, och du bara förstör för dom? Känner du dig nöjd? Nej. Det gör mig så förbannad.
Jag har lagt mitt seriösa cs-spelande på hyllan, men jag försökte verkligen förut. Jag försökte bli bra, jag spelade på som en jävel. Att sedan någon fjant som du ska komma och "förstöra" för de som verkligen försöker, jag fattar inte det.
Att du dessutom fått så jävla många chanser, men bränt varenda en gör ju inte saken bättre. Strongt, visst. Men du är fortfarande en patetisk, jävla fuskare.

_________________
,;(' ');,
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
JJ
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 03 Mar 2003
Posts: 245
Location: Borås

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 23:04 pm    Post subject: Reply with quote

Dra bara härifrån.. Jag är så jävla trött på det här med dessa fuskare.

Tro fan inte heller att du återvinner nån slags 'respekt' från min sida för att du gör någon tråd om det. Har redan knäckt både ett och två t-bord över både dig och andra människor som ägt upp mig totalt (men tydligen fuskat) här under lång tid och det får fan vara nog nu. Jag lägger härmed ner cs.
Back to top
View user's profile Send private message
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 23:08 pm    Post subject: Reply with quote

linus, du och jag kan slå våra smarta hjärnor ihop och försöka lista ut vem detta är. fattar inte ett skit jag heller.
har aldrig hört talas om någon som heter baranoffid. är det memo?

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 23:11 pm    Post subject: Reply with quote

Tycker det är rätt trevligt gjort av dig.
Bryr mig inte så mycket om du fuskar faktiskt. Sitter man och lirar på swm, liknande public-server eller nån sketen pracc så spelar det liksom ingen roll. Ingen här kan säga att man fått sin karriär förstörd av fuskare.
Sen om man nu kan ha en karriär som CS-spelare ställer jag mig också frågande till. Som jag ser det så kan man inte det. Sen får man kalla det för E-sport eller vafan man vill. För mig är det bara ett datorspel.

Jag hatar fuskare, men att fuska i ett datorspel kan egentligen jämföras med att fejka orgasm. Den enda som förlorar nånting på det är du själv.
So What!

Stark gjort av dig att erkänna trots att du vet att du får pöbeln emot dig.

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 23:25 pm    Post subject: Reply with quote

ade och linus. ni får leta lite till och slå ihop fler huvuden så ni åtminstonde kan läsa ett helt inlägg iaf Razz

Han hittade hit av någon anledning, var trevlig, ville bli bättre, joinade pr.se - och nu idag erkände han att han fuskat.
Som sagt, det är ingen annan än baro-id själv. Han har spelat här i ett par 3 veckor.

Jag vill också passa på att påpeka att admins har haft baro-id under uppsikt fram tills idag, typ.

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies