HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nya Game Admins
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sun Dec 11, 2005 20:54 pm    Post subject: Reply with quote

HAP wrote:
lika bra jag säger det här med eftersom det inte blev någen , eller ingen bra respons på IRC

jag undrar hur ni kunde göra Zwonka till admin , inget ont om honom (jag gillar dig faktiskt Wink )men är det inte bättre att ta folk som lirar ?

jag hade nog tagit Hes Dead Jim istället eller kanske Badkrulini , jag menar Zwonka finns ju inte med på statsen ens ...

(låt debatten starta) tror jag får mycket skit för det här men wtf .


nu fattar jag varför du undra om jag blev sur Razz
klart att de e bra att de e folk som spelar som är admins.. jag jobbar på att få igång mitt spel igen, men jag lyckades sabba min modifierade mx 310 precis innan jag fick min nya dator, så jag kan inte hänga med Sad och min 23" skärm pallar nog inte riktigt, men jag jobbar på det Smile

btw. no offence taken Smile

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sun Dec 11, 2005 23:36 pm    Post subject: Reply with quote

HAP wrote:
lika bra jag säger det här med eftersom det inte blev någen , eller ingen bra respons på IRC

jag undrar hur ni kunde göra Zwonka till admin , inget ont om honom (jag gillar dig faktiskt Wink )men är det inte bättre att ta folk som lirar ?

jag hade nog tagit Hes Dead Jim istället eller kanske Badkrulini , jag menar Zwonka finns ju inte med på statsen ens ...

(låt debatten starta) tror jag får mycket skit för det här men wtf .


Om du läser swm.se nyhetesbrev där de finns med indelningen av oss admin. De finns en hel del som är admin men inte lirat på flera månader....
Bara för de är inaktiva ska vi kicka dem diretk menar du??

Många av admin gör som sagt helt andra saker också. Vi admin är helt vanliga människor, HAP! Vi lever i ett samhälle, där vi pluggar, jobbar m.m. Tar hand om flickvän/pojkvän och även våra barn, vår familj. Ska vi inte få ha tid till de??? De är min fråga.....


JAG STREJKAR TILLS IMORN (Måndag 12 dec 2005 kl 12:00)

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
pihl
Senior Admin


Joined: 26 Oct 2002
Posts: 1651
Location: root

PostPosted: Mon Dec 12, 2005 9:30 am    Post subject: Reply with quote

swm.se nyhetsbrev? finns det sådant? eller är det nyheterna på framsidan? Smile
_________________
satf - smrt.st
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Mon Dec 12, 2005 10:42 am    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:
HAP wrote:
lika bra jag säger det här med eftersom det inte blev någen , eller ingen bra respons på IRC

jag undrar hur ni kunde göra Zwonka till admin , inget ont om honom (jag gillar dig faktiskt Wink )men är det inte bättre att ta folk som lirar ?

jag hade nog tagit Hes Dead Jim istället eller kanske Badkrulini , jag menar Zwonka finns ju inte med på statsen ens ...

(låt debatten starta) tror jag får mycket skit för det här men wtf .


Om du läser swm.se nyhetesbrev där de finns med indelningen av oss admin. De finns en hel del som är admin men inte lirat på flera månader....
Bara för de är inaktiva ska vi kicka dem diretk menar du??

Många av admin gör som sagt helt andra saker också. Vi admin är helt vanliga människor, HAP! Vi lever i ett samhälle, där vi pluggar, jobbar m.m. Tar hand om flickvän/pojkvän och även våra barn, vår familj. Ska vi inte få ha tid till de??? De är min fråga.....


JAG STREJKAR TILLS IMORN (Måndag 12 dec 2005 kl 12:00)


Det jag tror HAP försöker säga är att Zwonka inte är aktiv just nu och därför så kommer han inte kunna utnytjas som admin. Bättre att ta in en som är aktiv för att sedan ta in Zwoka när han kommer igen med lirandet.

Om du varit chef på ditt jobb så tror jag inte du skulle anställa en som skulle vara sjukskriven 2 månader framåt??

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Mon Dec 12, 2005 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

soloeyez wrote:
KrosuZ wrote:
HAP wrote:
lika bra jag säger det här med eftersom det inte blev någen , eller ingen bra respons på IRC

jag undrar hur ni kunde göra Zwonka till admin , inget ont om honom (jag gillar dig faktiskt Wink )men är det inte bättre att ta folk som lirar ?

jag hade nog tagit Hes Dead Jim istället eller kanske Badkrulini , jag menar Zwonka finns ju inte med på statsen ens ...

(låt debatten starta) tror jag får mycket skit för det här men wtf .


Om du läser swm.se nyhetesbrev där de finns med indelningen av oss admin. De finns en hel del som är admin men inte lirat på flera månader....
Bara för de är inaktiva ska vi kicka dem diretk menar du??

Många av admin gör som sagt helt andra saker också. Vi admin är helt vanliga människor, HAP! Vi lever i ett samhälle, där vi pluggar, jobbar m.m. Tar hand om flickvän/pojkvän och även våra barn, vår familj. Ska vi inte få ha tid till de??? De är min fråga.....


JAG STREJKAR TILLS IMORN (Måndag 12 dec 2005 kl 12:00)


Det jag tror HAP försöker säga är att Zwonka inte är aktiv just nu och därför så kommer han inte kunna utnytjas som admin. Bättre att ta in en som är aktiv för att sedan ta in Zwoka när han kommer igen med lirandet.

Om du varit chef på ditt jobb så tror jag inte du skulle anställa en som skulle vara sjukskriven 2 månader framåt??


Hellre en lojal sjukskriven person som jag vet passar in än ta någon som är ev brukbar men osäker på..... efter två månader vet jag att personen jobbar vad vet jag om den jag andra han/hon kan lika bra sluta inom en vecka eller tre veckor osv.....

Dessutom vet jag att den sjukskrivna passar in i gruppen..... Hur vet jag om den andra inte gör de??? De är två saker man ska o bör tänka som chef också....


För de andra är jag inte helt bakom flötet. Jag förstår mkt väl vad HAP menar, men de är ju som sagt de jag skrev i mitt inlägg. Du kanske inte läste, men att de finns en hel del admin som inte lirat på ett tag. Vissa av dem har jag knapp sätt lira heller Razz men de gör mkt annat än att banna folk osv på servrarna/forumet o liknande....

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 11:11 am    Post subject: Reply with quote

mohahaha zwonka.
nu har jag också fått min nya dator... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Dexer wrote:
mohahaha zwonka.
nu har jag också fått min nya dator... Razz


mohahaha min dator har redan crashat ! Sad

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies