HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Logo till clan

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Tue Nov 15, 2005 23:54 pm    Post subject: Logo till clan Reply with quote

Tjoao

Brukar mixa med ett gäng irl kompisar. Vi har nu istället bestämt oss för att bilda en mini clan för att ha något att nicka.
Så ser man hur mycket det blir av det längre fram, om det håller eller spricker. Har i alla fall skissat ihop typ ramar till en liten noob-hemsida.
http://www.satf.net/swmfilm/ff/

Vet att det finns bra personer med skills inom PS (Photoshop) som gillar sånt där Brushes osv. Tänkte ifall ni som kan detta skulle kunna mixtra ihop någon loggo som vi kan ha högsta upp där.
Eftersom ni förmodligen kommer att göra någon bild nån gång kan ni lika gärna göra bilden till mig Smile Det tycker jag alltid att ni kan göra.. Hehe.

EX någon tecknad gubbe.. streck gubbe och några snygga brushes (Vit bakgrund och Blåa och silver färgade brushes) över bilden... tjao ni har fantasi har jag sett... gör någonting! Det får absolut inte vara: cs gubbar, cs modeller som vapen, awp, eller nåt liknande.
Sedan har vi länkarna där det står i mitt fall "About", så tänkte jag ha en bild som man ska trycka på istället för text.
Kan ni då koppla ihop Loggon med meny-bilderna? Är loggon röd och svart, kanske menyerna också kan vara röda och svarta.

Någon som känner sig modig och vågar skissa någon kladd bild? Razz Wink
Bygger på hemsidan eftersom, ska göra bättre typ scheman och tabeller osv. men detta är bara en skiss än så länge. Det kommer tids nog..

/Gustav
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Wed Nov 16, 2005 0:37 am    Post subject: Reply with quote

Sån här typ som rexoz gör... sån tycker jag e snygg som logo.
Bilden behöver inte ha någonting kopplade till CS eller Feared Forces...

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=14207&postdays=0&postorder=asc&start=640
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies