HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
FuzioNs egna klanpresentation :P

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FuzioN



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 19

PostPosted: Sun Jan 12, 2003 22:49 pm    Post subject: FuzioNs egna klanpresentation :P Reply with quote

hej och hej på er (Glada maffianister!) genom denna stavningen så ska ni veta jag stavar ikke bra! : D

Spelare i klanen
------------------
FuzioN : (CL) ja man ska juh aldrig vara skrytande snubbe vad kan jag säga .. att jag hör bra och det räcker du tar ett litet felsteg så det kommer ett ljud på aztec så vet jag vart du är skills me vapen e Colt/Ak spray 9k! o usp. som person
skratt glad (dålig förlorare!) ja kan inte förklara mig riktigt där e mina nackdelar Razz o såklart jag e helt flummig malmöit! men mAdskillZ har ja!

JonAz : (VCL) ja han e typ hmmm vill va bäst i liret som jag(FuzioN) men berömmer bra saker osv pushar på laget Awp/deagle han e typ nog den skratglada oflummiga snubben i vowr klown Razz med sjuka i shot deagle hs kills o en big mac 08a Razz

ShAdow- : denna snubben e inte ifrån denna planeten han e en riktigt flummig gbgare med grymt me roliga skämt mitt under vinst sitter han och springer runt me dubble zoom me awp detta e så l337 lixom han lägger till ibland jag har hört att på 3dje rundan ska scouten vara farligare osv han e helt enkelt en skämtglad awpare/colt snubbe han lurar man inte i förstahand Razz

Kjell-Kriminel : vad han e jo en J¤¤¤¤ patriot Razz men han e schysst o e ingen patriot om man umgåss me han mkt! han e madskillad han e en all around learned playah vad e det tänker ni jo det e typ som jag kan alla vapen till och med lol vapnen men kan juh såklart 1-3 vapen skitbra sen att han tar rätt som det hela laget osv elle 4 pers det e en sådan spelar som en bra klan behöver (enligt mig) han e glad skrattar ja vet inte hur riktigt flummit ! jag ska nog inte säga något (FuzioN) Razz han e sådan person e det bråk eller något lugnar han ner folket i klanen e det bråk så e han inte på någon sida han e på den sidan som e rätt typ för att reda ut det på bästa möjliga sätt! 08a!!! Smile

NpZ^ : han här e den senaste medlemmen har varit med i #karamell-fans osv duktig spelare han kan alla vapen men colt/ak e det väl han gillar mest o han e mer som person vet jag inte riktigt han e schysst skrattar med osv så han e okej han drar skämt då och då ingen kaxig eller jobbig snubbe o mowgen med .

detta e vår lineup vi har funnits sedan oktober 02 och vi har sedan des tränat taccs som vi har jag (FuzioN o kjelle har hand om ) ....
som sagt vi drog inga meriter precis här i linupen fråga oss i #begraven på Q-net såklart!
åldrar e 15-16 snart 17 vi ska till remedy i stockholm så vet ni vart vi sitter så hälsa gärna på men det blir våran lan-cup som avgör om vi blir något eller blir inget vi satsar högt o SM.FB.FLU stick gärna dit det e i stockholm om typ 170 dagar vore kul o lane med er maffianister! träffa Sill irl hade varit riktigt rolit Razz aja www.remedy.nu ses där all grabbar o tösser


än en gång det säg legender lever förevigt!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FuzioN



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 19

PostPosted: Sun Jan 12, 2003 22:52 pm    Post subject: Reply with quote

kolla in min fina kaxiga replik där nere Razz kom inte på någon sen vet jag inte hur man bytar för inkompitent ha ha Very Happy och jag antar att [SM]Fren e först på denna : D
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 4:48 am    Post subject: Reply with quote

Du har ju snott niemelas avatar Razz Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
JonAz^



Joined: 13 Jan 2003
Posts: 2
Location: Stockholm / Nacka

PostPosted: Mon Jan 13, 2003 17:04 pm    Post subject: Reply with quote

FuzioN ditt dyslexi offer :> !! Fint >8D
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address MSN Messenger
Bonafide



Joined: 13 Dec 2002
Posts: 1173
Location: Hemma (på riktigt)

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 3:52 am    Post subject: Reply with quote

fuzion fuzion,,du vet att jag aeger dig närsom Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies