HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
HJÄLP!! =/

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
NorthernFist



Joined: 09 Nov 2005
Posts: 7
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Nov 09, 2005 20:15 pm    Post subject: HJÄLP!! =/ Reply with quote

Tjena! Har "alltid" lirat på SwM utan några som helst problem.. aldrig blivit bannad eller liknande! En regning dag när jag skulle lysa upp min tillvaro genom att lira på någon av SwM's servrar så FUNKAR DET INTE! Trodde till min förtvivlan att det var något temporärt fel.. men icke, jag kan inte ansluta till någon av era servers! Den lilla loading rutan kommer upp när du trycker på "join game".. den laddar lite och sen bara avslutas och jag kommer tillbaka till "servers"!

Som den cs-nörd jag blivit på senare dar så skulle jag vara jättetacksam för hjälp! Orkar inte med alla andra noob-servers som finns där ute!

Tack på förhand, ses snart på SwM.. hoppas jag! =)

MVH//NorthernFist
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Wed Nov 09, 2005 20:41 pm    Post subject: Reply with quote

Skulle tro att du försöker connecta när det inte finns några lediga slots. Förutom res.slots.

Res.slots är "Reserverade slots" som bara vissa kan använda, bland annat admins.

Du går in och checkar kanske att det är 14/15 spelare innan, du connectar glad i hågen. Men servern känner av att slot15 är res och du har ingen behörighet att ta det och kastar ut dig till Serverslist igen.

Ta upp consolen så ser du oftast vad det är som gjort att ta inte kan connecta.

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NorthernFist



Joined: 09 Nov 2005
Posts: 7
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Nov 09, 2005 21:08 pm    Post subject: Reply with quote

Nej nej, inget sånt! har testat på tomma servrar och allt därimellan! omg.. nu "vet" jag varför! De står i consolen att jag är perm. bann? men wtf, jag har inte ens blivit bannad på varning?! :S har aldrig ens TKat nån (okej, 1 gång när jag dog och hade en handgranat i handen), men thats it! =/ är det säkert att ni inte bannat fel? för jag har VERKLIGEN inte uppfört mig dåligt, varken på SwM servrar eller några andra för den delen! Dessutom har inte någon av mina kompisar tillgång till min steam!

fy fan va snopet de känns! förstår att ni får sådant varje dag, men snälla, det måste blivit något fel! =(

Tack//NorthernFist
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Wed Nov 09, 2005 21:10 pm    Post subject: Reply with quote

Du är permbannad av mig. Information hittar du i I'm banned why, dit din topic i General Disscution blivit flyttad. Den här topicen blir troligtvis snart deletad också
http://www.swm.se/viewtopic.php?p=2205698#2205698

_________________
http://arresteddevelopment2009.com
AD in 09!
I... drink... your... milkshake!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies