HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Presentera dig för SWM.se här!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Sun Feb 05, 2006 19:06 pm    Post subject: Reply with quote

yo.

philip heter jag, 83:a och bor i LUND.
pluggar ekonomi för tillfället och försöker leva utan att ta studiebidrag på poker, håller på med marknadsföring nu och har en del andra projekt som sätter igång i vår.

Spelar inte cs längre. men hänger här ändå. Smile

_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Sun Feb 05, 2006 19:27 pm    Post subject: Reply with quote

Jag måste också presentera mig ordentligt!

Jag heter Karl, är 18 år och går sista året på naturvetenskapliga programmet på gymnasiet. Jag har spelat CS stötvis sen det kom ut. Från början hos min kompis då jag inte hade datorkraften. Vissa perioder har jag inte lirat något, ibland har jag lirat flera timmar om dagen.

Jag har ingen idé om vad jag ska göra med mitt liv. Jag upptäckte innan gymnasiet att jag var bra på matematik och programmering men efter 3 år med den skiten är jag så trött på det att jag lika gärna skulle vilja läsa statsvetenskap istället.

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Santa_



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 246

PostPosted: Fri Feb 17, 2006 16:11 pm    Post subject: Re: Presentera dig för SWM.se här! Reply with quote

Tjoholare ni allihopa.. Tänkte bara skriva hej å hå här i forumet.. Jag har skrivit lite innan på forumet, men det här gör väl allting officiellt typ Razz

Jag heter San och är 16 ½ år Razz (är helt svensk men har fått detta namn av någon anledning Confused Razz )

Jag har spelat flera år här på maffia egentligen till och från.. Men jag har som sagt inte haft bredband så det har aldrig blivit seriöst konstant spelande.. Nu har jag fått egen lägenhet och bredband och kommer börja spela lite mer på Maffia Smile

Hare gutt gojs..
Syns Very Happy

_________________
Nickar nAera- nowadays! *smack* vi syns! Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sun Feb 26, 2006 2:58 am    Post subject: Reply with quote

Hej jag heter Alpha - Gobbe Alpha. Kallas även för CO, Olle, Kolki, "den fulla jäveln där borta gjorde det", Mannen med tre ben eller Brukspatronen.
admins tillägg: efter ett äventyr på senaste DK med sprayburkar (gul och svart hobbyfärg) olle fått i present av sina kära vänner i Östergörland kallas han ibland även för HUMLAN! slut tillägg
Jag ser precis ut som på bilden till vänster. Möjligen något yngre.
Jag är född 1982 på en gård i Skåne och är stolt över att ha bondeblod.
Jag gillar verkligen inte danskar men däremot norrbaggar går hem då jag är 25% norsk själv.
Politiskt har jag blått blod sen jag föddes och gillar inte alls att prata politik då detta är inget som intresserar mig och dessutom leder det oftast till handgemäng på bryggan på någon midsommarfest. Sosse är en svordom för mig.
DreamKrök är alltid roligt! Jag har alltid grymt roligt på alla DK, men dock så leder mitt ytterst egoististiska och arroganta leverne till att jag blir mindre poppis på denna tillställning.
För tillfället har jag en flickvän som heter Jojo som för övrigt har 75 E i BH storlek. Alpha tackar och bugar.
Jag spelar inte ett enda instrument, men hade en orgel som liten men den fick en kick/ban hela vägen till tippen.
Jag är en mästare i - enligt många - onödigt vetande men det är roligt för mig.
Jag har käkat chilli med Sahara Hotnights och hånglat med en kvinnlig gitarrist i ett känt band. Alpha goes groupie.

Kenny/Kultur gillar mig det vet jag, men ikke att mina släkt har varit kolonisatörer och plundrat fattiga länder. Elfenbetar is the shit.

Jag gillar att festa rejält tills allt går åt helvete eller bara lite över gräsen. Jag är även brukspatron och har ofta gillen med vår älskade disponent Leksten. Rappar drängarna med käppen och klämmer pigan på stjärten.


Ja just det... jag började spela CS 1.1 för en jäkla massa år sedan men då jag inte köpt en ny dator sen dess spelade jag bara till CS 1.5 för sen orkade inte min dator längre.

Jag gillar clanerna siLL, SSRF och FreezeBitch.

Snel hest!
Back to top
View user's profile Send private message
Irushinase (Faergon)



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 138
Location: Sandared, Borås

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 13:11 pm    Post subject: Reply with quote

Vettetusan om någon kommer ihåg mig, men jag är tillbaka!

//.faergon//heiki

_________________
Insanity is a matter of mind, and I am out of my mind, thus how can I be insane? - Venefyxatu


#Saishuuheiki @ Quakenet
#Anime-ost @ Mirc-x
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Sat Mar 18, 2006 14:41 pm    Post subject: Reply with quote

Klart att vi gör det Faer! Välkommen tillbaka kamrat!
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Irushinase (Faergon)



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 138
Location: Sandared, Borås

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 7:49 am    Post subject: Reply with quote

Oskar- wrote:
Klart att vi gör det Faer! Välkommen tillbaka kamrat!


Tack ska du ha! Very Happy

_________________
Insanity is a matter of mind, and I am out of my mind, thus how can I be insane? - Venefyxatu


#Saishuuheiki @ Quakenet
#Anime-ost @ Mirc-x
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 14:51 pm    Post subject: Reply with quote

Alltid lika roligt med en massa skit


Denna topic handlar om att man presentera sig.....

Så vad inläggen ska innehålla bör vara:

Namn:
Ålder:
Bor:
Hur man kom till swm.se/Maffia.dk:
Hur länge man lirat CS:

Lite kort info om sig själv......


Mindre intressant o mer offtopic i denna topic är att skriva:
ni vet vem jag är?

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Gulle



Joined: 18 Nov 2004
Posts: 981

PostPosted: Wed Mar 29, 2006 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Namn: Fredrik
Ålder: 14 år
Bor: Borås
Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: Min kompis spelade här och då spelade jag lite på hans dator. Sen när jag fick bredband och köpte cs började jag spela här för att det var trevligt folk.
Hur länge man lirat CS: Jag har lirat cs i ca: 2 år med några uppehåll.

På fritiden brukar jag vara med kompisar, umgås på vår fritidsgård och sitta vid datorn, spelar fotboll också Smile Där var lite kort info om mig Smile

Ses på servrarna!

_________________
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
woody
Admin


Joined: 04 Aug 2003
Posts: 1532

PostPosted: Thu May 04, 2006 22:13 pm    Post subject: Reply with quote

Namn: Digger
Ålder: 3 år
Hobby: Lägga mig på ^Woodys^ datasladdar så musen å tangentbordet åker ur
Hur kom jag hit: Har jag nått val när Woody är husse ?
Bor: Hälst i Woodys säng när jag är som skitigast annars bor jag gärna på min filt på golvet.



Farlig.jpg
 Description:
Så här glad är jag efter en Dusch...
 Filesize:  66.66 KB
 Viewed:  834 Time(s)

Farlig.jpg



_________________

http://digg3r.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Send private message
hylsa



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 45
Location: Dalarna

PostPosted: Fri May 12, 2006 1:05 am    Post subject: Reply with quote

Hallå alla på swm!
Jag ska följa Kro's exp på vad man ska skriva, lite svårt med detta Smile



Namn: Thomas a.k.a hylsa

Ålder: 19 (1986-12-02)

Bor: Smedjebacken, liten skithåla i södra dalarna, men stormtrivs här

Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: Jaaa du .... säg det.. det minns jag inte ens Very Happy ... hitta väl en schysst server, sen skaff jag irc så började skaffa "kompisar" Cool

Hur länge man lirat CS: Sen jag var... ungefär.. vet inte riktigt hur gammal, men kört sen beta 1.0, seriöst lirande började med i v1.0 - v1.3 nånstansdär.


Lite fakta om er...
Ja va ska man säga om mig..
Liten pojkspoling från mellersta svergie Very Happy
Arbetssökande tillstånd, och mitt civilstånd vet jag inte ifall jag e tsm eller är singel.. Embarassed
Tog studenten förra sommarn, Fordon Transport.
Börjat lira mer och mer cs nu förtiden, haft avbrott från cs och irc ungefär 1½ år, hittade det sociala livet Smile .. men im back ^_^ hope you like it!
men men, ifall nån undrar nåt.. skriv bara Razz Wink

_________________
The biggest family...
A Family that stick together in all fakt...
Even if the Law whant's them apart...
MAFFIA - tru love and trust
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
maLic
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 20 Aug 2003
Posts: 324
Location: Helsingborg

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 15:01 pm    Post subject: Reply with quote

Namn: Mattias Lindqvist
Ålder: 21 (850308)
Bor: Helsingborg

Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: Jag kom hit för att Bolero hittade hit. Hur han kom vet jag inte. När det var, kommer jag inte heller ihåg. Men jag antar att det är lite över 3 år sedan, då det var då jag registerarade mig. Smile

Hur länge man lirat CS: CS har jag spelat alldeles för länge. Sedan Beta 6.*. Fast då var det inte på internet, då var det på LAN hos en kompis. Så fort jag senare fick fast uppkoppling i hemmet började jag spela dock. Och det var väl i början av 2001.

Lite kort info om sig själv: Mattias, 21, Helsingborg. Det var lite om mig. nejdå. Jag jobbar i kundtjänst på SST (Absolut världens fulaste hemsida) Wink . Inte världens bästa jobb. Men det får bli bra tillsvidare. Har visserligen varit här i 2½år och trivs med det mesta. Förutom mina udda arbetstider.
I övrigt gillar jag att spendera tid med min kära laptop, som jag använder till det mesta. Spelar även bowling och har gjort i 11, snart 12 år. Umgås gärna med vänner, går på bio, fikar, festar och allt det där vanliga.
Någon flickvän har inte installerat sig i mitt liv än. Men det kommer säkert. Det sägs ju att det finns en för alla. Smile

Nog om mig (;

_________________
Ska man skriva något orginellt här? Smile
maLic a.k.a Liquid / lquD (:
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Majja



Joined: 06 Sep 2006
Posts: 9

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 23:12 pm    Post subject: Reply with quote

Nick : ?
Ålder : 18
Född: ?
Intressen: ?


Om ni vill veta mer är det bara att fråga
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 23:29 pm    Post subject: Reply with quote

Namn: Kim Hellström
Ålder: 21
Bor: Eksjö (Småland)
Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: jag kom till maffia igenom en polare (doc/docster) och igenom zkillz.com
Hur länge man lirat CS: har nog spelat cs i 4år om jag inte är helt ute och cyklar

_________________
I read somewere that their period attract bears, the bears can smell the menstruation.
Back to top
View user's profile Send private message
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 16:19 pm    Post subject: Reply with quote

Majja wrote:
Nick : ?
Ålder : 18
Född: ?
Intressen: ?


Om ni vill veta mer är det bara att fråga

vad har du för nick? när är du född? vilka intressen har du? heter du maja?
Back to top
View user's profile Send private message
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 8:36 am    Post subject: Reply with quote

Namn: Jussi
Ålder: 20
Bor: Borås
Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: Satt och spelade mycket på Virus Internet Café där Neimelä och en massa andra gammla stammisar pangade på Maffias servrar.
Hur länge jag har lirat CS: i snart 2½ år kanske, har inte koll Mad

Lite kort info om sig själv:
Jag studerar just nu till Spelutvecklare på LBS (Ljud och Bildskolan) ( www.lbs.se ) här i Borås. På fritiden burkar jag spela en massa TV/Dator-spel, umgås med vänner, lyssna på musik, se på film. Det va allt typ.. Surprised
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
superpetter



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 1002
Location: Uppsala

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 11:33 am    Post subject: Reply with quote

Namn: Petter Lindh
Ålder: 17
Bor: Farsta (förort till sthlm)
Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: En polare (HispA) lirade här innan och då var det bara att hänga på Smile
Hur länge man lirat CS: Sen 1.4 typ..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Tue Sep 19, 2006 18:54 pm    Post subject: Reply with quote

Namn: Emil Bergqvist
Ålder: 21
Bor: Borås
Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: Hängde på Virus där maffia var favoritservers, var väll Ocean och hispa som man lirade med då.
Hur länge man lirat CS: Kom iaf ihåg att vapnen låg kvar på marken efter en runda, att det var sikte på colten, och hs-boxen på motståndaren blev SKITSTOR när man hoppade och skotten hmm hade man rekyl??

_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kemp



Joined: 28 Mar 2005
Posts: 6

PostPosted: Sat Oct 07, 2006 15:33 pm    Post subject: Reply with quote

Namn: Rasmus Karlsson
Nick: Rasmus
Ålder: 20
Bor: Alvesta / Växjö
Hur man kom till swm.se/Maffia.dk: Hittade väll hit runt 2003-2004 någon gång kanske, kommer inte riktigt ihåg. Då var det iaf en gratis server med stats och hyffsade lirare till skillnad mot gamers.nu.
Hur länge man lirat CS: En kompis kom till mig med en skiva med CS 1.0 på och en naken brud som bakgrund, klart man fastnade då. Sen har det varit från och till med WoW och andra spel emellanåt.
Kort info: Såg en tråd på en som blivit fuskanklagad där en admin skrev att han borde presentera sig själv så folk vet vem han är osv. Så jag tänkte att då kan väll inte jag vara sämre så jag gjorde en liten presentation av mig själv så folk vet vem jag är och kanske slutar fuskanklagar?
Jag har iaf spelar cs sen ~2000 någon gång och hunnit lära mig ett och annat. Nu för tiden spelar jag bara public för skojs skull men man har ju varit ganska så seriös förr :) Ciao
[ADMIN EDIT/Rullis] Ditt inlägg är editerar då du redan skapat en tråd om detta.
Back to top
View user's profile Send private message
Arsen!k



Joined: 01 Oct 2006
Posts: 76

PostPosted: Sun Feb 04, 2007 1:07 am    Post subject: Reply with quote

Namn: Patrik Lindvall

Nick: Arsen!ik

Bor: Borås

Ålder: 17 (89-10-14)

Hur ja hamna på maffia?: Va hemma hos en polare för vi skulle dra på fest, han skulle duscha ja snodde hans data en stund, o på ngt konstigt sätt så hittade jag in på jusst swm.

Hur länge har ja spelar cs?: sen mitten av sommaren -06. lr de va då ja börja lira lite mer serri, innan dess har de bara vart lite då o då på typ nordens lr virus Razz

Shalom and out
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies