HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Presentera dig för SWM.se här!
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Mon Oct 31, 2005 21:31 pm    Post subject: Presentera dig för SWM.se här! Reply with quote

Ifall du är ny på forumet eller SWM.se genrellt, så är det bara och skriva här! Varsegod och presentera dig själv. Vi är alla nyfikna och vill veta vem du är Smile
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi


Last edited by magnus on Tue Nov 01, 2005 2:50 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon Oct 31, 2005 21:47 pm    Post subject: Reply with quote

Jag börjar även om jag har varit här några veckor Rolling Eyes Very Happy


Jag heter Peter.
född 77
Bor i stockholm (för er som inte hittat till texten under min avatar Razz)
Har spelat CS sen februari 2001 (CS1.0)
Spelade på Maffia första gången i mars 2001 (Började spela frekvent och reggade mig på dåtidens forum i juni 2001).
Har varit admin sen hösten 2001.

Min sambo Moa och jag har en son som är född i maj 2001 (han är i skrivande stund alltså halv fem år). Felix heter han.
Sen har jag även två och en halv katt.
Björn och Justus + den halva katten som vi just håller på att vänja in. Får se hur det går med det. Det ska nog gå bra dock. Knepigt sånt där Wink

Jobbar just nu på ett lager i sthlm och tjänar så jag klarar mig.

Övriga intressen är musik och sport. Jag är ruskigt inbiten AIKare.
När jag lyssnar på musik blir det allt möjligt, gärna lite elakare hårdrock, men även softare musik som tex Counting Crows eller Matchbox 20.

Ge mig öl så dricker jag.

Jag är vansinnigt logisk och ser gärna två sidor av varje berättelse.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
pihl
Senior Admin


Joined: 26 Oct 2002
Posts: 1651
Location: root

PostPosted: Mon Oct 31, 2005 22:32 pm    Post subject: Reply with quote

Hej!
Jag heter Jonas och jag bor i den medelstora staden Helsingborg!
Jag är just nu 16 år och går i första ring på Gymnasiet.

Jag är hälften norsk, hälften dansk från min norska mamma och danska pappa. Jag har en syster som är svensk som är 19 den 8/11.
Första gången jag spelade cs var i fjärde klass kanske (ung. 2000).
Jag håller just nu inte på med någon sport, men jag har spelat fotboll i kanske 6 år, tennis i 1½.

Jag har en svart katt som är snäll och heter Ling.
Jag är också ägare av domänen satf.net, vilket inte är så intressant Razz

_________________
satf - smrt.st
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fatwreck
Senior Admin


Joined: 14 Dec 2002
Posts: 867
Location: Vännäs

PostPosted: Tue Nov 01, 2005 3:23 am    Post subject: Reply with quote

Tjenare Magnus, Peter och Jonas och alla andra för den delen!

Jag heter Joel Lundmark och bor i ett litet samhälle kallat Vännäs 3 mil utanför Umeå.
Jag är 18 år och går 3e året på den samhällsvetenskapliga linjen.
På fritiden tycker jag om att spela musik med mitt band, jag sjunger och spelar bas.
Vi spelar blandad punk/ska/hardcore, vi har tyvärr inte fixat ihop något ännu men jag har som
projekt-arbate att göra en demo så vi får se hur det går.
Annars så sitter jag rätt mycket vid datorn och visst hänger man med polare också.
Lyssnar så gott som jämt på musik, Blir mycket punk,hardcore,ska,emo och rock. Allt annat kan ta sig Razz. Jag har spelat hockey men lagt av med det, nu spelar jag bara lite halvt oseriöst med polare, tränar annars på gym. Man måste ju hålla uppe den gamla hockey fysiken Smile.

Första gången jag spelade CS var nog runt ja..Ska man dra till med 1.3. Fast då var det inte över internet utan det var LAN som gällde Smile.
Var först när vi för några jular sedan skaffade oss bredband som man började lira över internet och till slut hittade hit, och här har jag stannat sedan dess Smile.

Då jag var liten så fick jag och mina syskon (en bror och en syster) ett han marsvin, det köptes inte långt efter en hona. Dessa parade sig väldigt ofta och som mest hade vi 18 st småttingar Smile. Dom var jätte gulliga, fast det var så många så vi fick lov att ge bort massor av dom.

Jag jobbar på vintern under några helger som snowboard lärare i våran skidbacke. Dock så blir det inga pengar utan jag får gratis årskort, vilket iofs inte är så dåligt.

Nu blev det lite mycket pladder, Och jag skulle väll inte vilja säga att jag är ny på maffia men jag tänkte få igång topicen lite gran. Och de som är nya kanske vill veta vad det är för folk som hänger här.

Känner er väldigt välkommna, ni har verkligen hittat rätt! Smile

_________________
#Citrus.se @ quakenet
live fat, or die trying


Last edited by Fatwreck on Fri Nov 04, 2005 18:33 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Tue Nov 01, 2005 3:27 am    Post subject: Reply with quote

På servrarna heter jag [FreezeBitch]Mr_Grieves.

Kortare levnadssaga wrote:

Född 1979 (Vid skrivande stund 26 år). 0-19 så bodde jag i Borås, träffade prinsessa på festival o flyttade till Göteborg, flyttade isär (1) o ihop o isär (2) o ihop med olika människor o levde där ett slag.. ~4 år. Fick nytt jobb o flyttade till Malmö o flyttade isär (3) igen.. Efter lite över 2 år i Malmö, underbara Malmö, flyttade jag mig till hemlig ort där jag inte riktigt rotat mig.

Ibland händer det saker som får mig att tänka att världen cirkulerar kring mig. Ibland så gråter jag till klassiska dramatiska scener. Ibland så läser jag en bok jag läst så många gånger tidigare. Ibland så vet jag att mitt liv kommer att bli fantastiskt!

Ibland är jag bubblande glad utan orsak och då händer det ofta impulsiva saker, som att jag åker på roadtrip. Jag är morgontrött. Jag vill bli författare vid sidan om mitt vanliga yrke som är driftingenjör på TeliaSonera.

Fyra hemsidor jag gjort som sammanfattar mig på ett bra sätt.

Musiken ändrar uppfattningen: http://cartoons.hacka.net
Min politiska kampagn: http://penisforpresident.hacka.net
Jag är egentligen lugn och sansad: http://fylla.hacka.net
Jag gillar inte dagsblaskor: http://aftonbladet.hacka.net

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
alakhai^
Admin


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 515
Location: Luleå

PostPosted: Tue Nov 01, 2005 10:42 am    Post subject: Reply with quote

Hej Swm!

Jag heter Patrik och bor i Luleå. Hur jag hamnade så lång norr ut är en lång historia, så den får ni inte höra.
Jag pluggar just nu till Nationalekonom.

Jag har ingen aning om när jag började spela cs, men jag hittade till maffia nångång under 2002 och här är man kvar.

Andra intressen jag har är att motionssimma, dricka öl (det har man mycket tid till som student) och lyssna på musik hårdrock som panthera, entombed, slipknot, osv osv

_________________
Im addicted to Swedish Maffia
#kacfm
#[naken] om kläderna är i vägen
Back to top
View user's profile Send private message
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Tue Nov 01, 2005 14:56 pm    Post subject: Reply with quote

Oi! Santos DeviLLe Deluxe här!

Jag heter Fredrik och är 25 bast och är bosatt i Malmö. är ursprungligen från Sthlm men flyttade ner hit pga jobb och flickvän. Nu är jag mamöit med två hundar och en son som heter Zeke Damien Bazooka och är 7 veckor gammal. Jag jobbar som *Junior Art Director, **Junior Orginalare och Illustratör.

Min musiksmak är, Oi! Hardcore, punk och psychobilly och allt annat som rockar. FÖRUTOM UFFE LUNDELL.

Mina intressen jag sysslar minst med är: CS, Datorspel och hålla mig nykter

Intressen jag sysslar mest med är: Tattueringar, Musik, Min son, pilla på min flickvän och leka i photoshop

Började lira cs nån gång när första betan kom ut. Det var på den tiden då Quake1/QW och Quake2 fortfarande var dom största liren. Så dom flesta Quakearna jag hängde med började lira cs och jag hakade på.

*Skillnaden mellan Junior Artdirector och Art Director. Art Director har gått nån fancy skola samt jobbat som AD-Assistent i 5 år.

**Skillnaden mellan Junior Orginalare och Orginalare är ungefär samma sak som ovan.
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Tue Nov 01, 2005 15:45 pm    Post subject: Reply with quote

Jahapp verkar inte som de är några nya som skriver här så fortsätter detta..

Tja magnus, Fren, Pihl, Fatwrack, alakahi, Deluxe Razz

Jag heter Oscar

En Lundapåg på 21 år

Just nu pluggar jag på Ekonomi Högskolan (www.ehl.lu.se) här i Lund

Har tidigare gjort 11 månader i flottan inryck: 04-03-01 muck: 05-01-24

Började spela på www.maffia.dk aka www.swm.se April 2002

Ingick som Game Admin i våras 2005


Framtid: ---- Plugga, Söka in till Militär Högskolan (MHS), vad som helst Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Tue Nov 01, 2005 16:34 pm    Post subject: Reply with quote

tjena alla !

jag heter Alxander Johansson är född den 6 juni 1984 och kommer från Okome/Falkenberg/Halland/Sverige. på dagarna jobbar jag som teknisk konsult på Carl Bro AB och efter jobbet så mekar jag med min projekt bil , spelar cs, träffar flickor och dricker bira Smile

första gången jag träffade på cs var under 1.3 tiden, men jag började spela först nu för 1 år sedan ungefär, spelade först i [TM] men efter att vi splittrats så spelar jag nu i den fantastiska klanen [GTI] Smile

jag har en katt som heter fritte.

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
ninjja



Joined: 10 Jun 2004
Posts: 703
Location: Stockholm/Tyresö

PostPosted: Tue Nov 01, 2005 20:45 pm    Post subject: Reply with quote

Halloj


Karl Morgan var namnet här. Och Morgan var mitt efternamn ja!

Nyinflyttad till staden sthlm för ung 4 månader sen, bodde i staden Skövde innan. Här läser jag till undersköterska och njuter av vänners bekantskap som jag har byggt upp sen innan

På fritiden när jag inte är i skolan så lirar ja WoW eller så är jag med min älskade flickvän.

Innan ja började spela WoW lirade jag i klanen Town och High Times som är lite små kända här på maffia. Town för att vi hade den coolaste tagen någonsin Wink

Började spela cs på beta versioner på LAN o forsatte spela på LAN tills 1.3 då ja fick känna på de ljuva livet framför internet och även maffia.
Blev dock inte forum medlem förrens mycket senare.

Det var väl ganska mycke basic om mig.

Peace
Back to top
View user's profile Send private message
Lace



Joined: 15 Feb 2003
Posts: 879

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

Hej Swm!

Mitt namn är Victor. Jag bor i staden som gud glömde Wink Borås med andra ord.
Jag är 16 år och jag går första året på Gymnaiset, Strömmande Media heter min linje för er som bryr er. Jag trivs skitbra på min skola och med min klass.
På min fritid så försöker jag komma ut så mycket som möjligt, hänga i replokalen och flumma, eller bara umgås med polarna och lyssna på lite skön musik.
Eftersom Musiken är en stor del av mitt liv så har jag alltid ipoden med mig Wink
Jag brukade vara en riktig datanörd, men jag har bytt ut det mot fest och annat. (kanske låter skit töntigt) Hur som helst så mår jag bättre än vad jag någonsin gjort innan.

Det var lite om mig.

//Victor : Narcie`

_________________
www.myspace.com/victorlarsson
www.myspace.com/laceband
http://www.purevolume.com/laceband
www.motiveproductions.se
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Wed Nov 02, 2005 23:33 pm    Post subject: Reply with quote

nu är ade här tjoho!

heter andreas. är 20 år, född 85. bor förnärvarande i oslo men vanligtvis i borås.
har en treårig utbildning som snickare på viskastrandsgymnasiet i borås. har jobbat som snickare sen jag gick ur gymnasiet (04) förrutom när jag varit i norge resp. island som fårslaktare och arbetslös ettpar månader.

jag spelade cs första gången för typ tre år sedan, fastnade direkt, och har spelat sen dess. nu spelar jag mest när jag orkar och har tid. när jag spelar så kallar jag mig för dash Wink

jag håller för tillfället inte på med någon sport, men har spelat fotboll i stort sett hela mitt liv. har även provat på som målvakt i innebandy , men tröttnade efter nåt år.
just nu skiter jag fullstndigt i min fysik och jobbar hellre.

mina största intressen är musik, snowboard och sova (inget skämt). finns inget skönare.


kan raportera att vi ännu inte hittat varken bostad eller jobb i norge, men det är på gång. har varit på två visningar idag som verkar döintressanta. väntar bara på svar. sen är det bara att börja leta jobb, vilket är svårare än vi trodde. problem är till för att lösas!


shoo!

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ameh chena folks.

Jag heter Linus och kommer från Borås där jag har bott i 18 år. Jag går på gymnasiet där jag läser samhäll/ekonomi (teknis). Mina största intressen är musik (Guns N' Roses that is), snowboard, film, ha allmänt roligt och bli jätte-onykter. Har spelat här på maffia i ett par år och värvades för någon månad sedan till game-admin här på maffia. En helt vanlig vardag för mig kan vara att umgås med min flickvän Bella, sitta och sälja tidningar på telefon eller snacka om helgens fyllebravader med polaren Fidde. Jag ser mig själv som en ganska social person som har lätt att ta kontakt med folk och är för det mesta ganska snäll och ödmjuk av mig.


Är lite av en funderare och funderar ofta över livets stora frågor. Tex vad för avatar vår egna dash har skaffat sig?

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lace



Joined: 15 Feb 2003
Posts: 879

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 16:03 pm    Post subject: Reply with quote

Balzamon wrote:
Ameh chena folks.

Jag heter Linus och kommer från Borås där jag har bott i 18 år. Jag går på gymnasiet där jag läser samhäll/ekonomi (teknis). Mina största intressen är musik (Guns N' Roses that is), snowboard, film, ha allmänt roligt och bli jätte-onykter. Har spelat här på maffia i ett par år och värvades för någon månad sedan till game-admin här på maffia. En helt vanlig vardag för mig kan vara att umgås med min flickvän Bella, sitta och sälja tidningar på telefon eller snacka om helgens fyllebravader med polaren Fidde. Jag ser mig själv som en ganska social person som har lätt att ta kontakt med folk och är för det mesta ganska snäll och ödmjuk av mig.


Är lite av en funderare och funderar ofta över livets stora frågor. Tex vad för avatar vår egna dash har skaffat sig?


Hej din brämhultare ^^

Jag tror att det är Zach de La Rocha som dash har som avatar ? Correct me if im wrong Wink

_________________
www.myspace.com/victorlarsson
www.myspace.com/laceband
http://www.purevolume.com/laceband
www.motiveproductions.se
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kladdis



Joined: 22 Mar 2004
Posts: 83
Location: Sandviken.

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 16:24 pm    Post subject: Reply with quote

Haj, jag heter Emil. Är 15 år, 16 i december. Är tillsammans med min tjej Johanna. Jag går barn och fritid (Weho ;/ ) BF1a, på bessermergymnasiet i Sandviken. Jag bor för det mesta hos min låtsasmor då min mor dött, far burkar jag vara hos ibland på högtiderna och sånt. Jag lyssnar på hårdrock för det mesta, annars typ rock eller heavy metal.
Musikfavoriterna är: Kiss, Axel rudi pell, CrashDiet, Twisted Sisters, ManowaR, Alice cooper.
Finns säkert fler, men dom lyssnar jag bara på då & då.
Hejs svejs.

_________________
Din vän i internets mörka hörn. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Fri Nov 04, 2005 0:21 am    Post subject: Reply with quote

Narcie` wrote:
Jag tror att det är Zach de La Rocha som dash har som avatar ? Correct me if im wrong Wink


nerrå det stæmmer. om jag inte minns fel så har jag redan skrivit det en gång men det ær borta. tss balza Razz

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[FB]Sara



Joined: 07 Jul 2003
Posts: 1345
Location: Sthlm

PostPosted: Fri Nov 04, 2005 0:47 am    Post subject: Reply with quote

"ifall du är ny på forumet.." Question
Fren är trendsättare här på forumet då Razz
Yepp. Alla tillåts presentera sig här. Smile //Magnus
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Nov 04, 2005 8:19 am    Post subject: Reply with quote

ok, jag har rensat bort inlägg här en gång och vill inte göra det nå hemskt många ggr.

STAY ONTOPIC!!!!!

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
nws`Eldboll



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 279
Location: "Borta"

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 16:32 pm    Post subject: Reply with quote

Jag heter Fred Per Rune Ström, född 880413 och jag bor i Orsa/Dalarna tillsammans med mor/far, lillebror och storebror (r0st).
På fritiden blir det en hel del tid framför datorn, mestadels för att rita men det blir en del spelande lite då och då. Har även på senare dagar skaffat mig en flickvän så, ja, mitt liv fungerar rätt bra just nu.
Jag går första året med inriktningen Estetisk Bild där jag trivs som fisken i vattnet. Gick media förra året, men det passade mig inte alls. Så, efter ett tungt år känner jag att jag verkligen har hittat rätt nu. Så, det känns bra. Mycket bra.
Jag har spelat här på maffia väldigt länge, så jag antar att i alla fall en del känner igen mig och vet att jag spelar i nws tillsammans med slurp, Chef, Kulor och r0st.
Och, ja, det var väl allt från min sida. Hoppas ni haft en trevlig läsning! Vi hörs, hej så länge.

_________________
,;(' ');,
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Sat Nov 05, 2005 16:40 pm    Post subject: Reply with quote

Väcker liv på swm! =)

/Gustav


Last edited by reboot on Tue Oct 06, 2009 20:53 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies