HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
OMG LOLZ0R IMBA?!!!11 /cry

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 15:05 pm    Post subject: OMG LOLZ0R IMBA?!!!11 /cry Reply with quote

Jag tänkte att vi kunde ta allt bråk om imballance i den här topicen.

Det senaste var:
Mega wrote:
OMG ROFL OMG HOERD STOP WHINEN ABOUT BOS CUZ ERTHBIND TOTAM HELPZ U AGEINZT RAGOZRGORE!!!

Och BoS hjälper mot i stort sett alla bossar i hela spelet.

Själv är jag inte så insatt i Horde så kan ingen annan svara?
Kom igen!
Box!

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 16:07 pm    Post subject: Reply with quote

ok det gör inte shamans heals, resses, totems och imba powah? :>
_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gramner



Joined: 21 May 2003
Posts: 1326
Location: Luleå

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 18:12 pm    Post subject: Reply with quote

Alliance har vissa fördelar, och Horde har andra fördelar. Både Horde och Alliance är kapabla att döda samtliga bossar i spelet.

Tror båda faktionerna klarar sig utmärkt med det de har faktiskt (spelar själv både alliance och horde).

"Gräset är alltid grönare på den andra sidan"
Back to top
View user's profile Send private message
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 23:00 pm    Post subject: Reply with quote

Jag är väl medveten om att båda sidor kan döda alla. Men att motargumentera BoS med Earthbind Totem är ju bara dumt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Oct 03, 2005 23:41 pm    Post subject: Reply with quote

Mjo. Kan inte komma på ngn annan fight än Razorgore där EB totem verkligen gör nytta. Sen vad gäller tremor totem / fear ward så är ju FW bättre, skillnaden är dock att alla Shammys har tremor medan bara Dwarves ju har FW. Och vi har inga aktiva Dwarf Priests Wink Magmadar är ju inga problem, men det känns som de stealthbuffat Ony i senaste patchen då vi faktiskt har lite problem nu. Dock är det ju ingen tvekan om att i (Raid) PvE så är Paladin > Shaman. I 5-mannagrupper däremot kan det mkt väl vara tvärtom, då Shamans kan mainheala (Och även tanka tror jag) dessa instanser och även DPSa hyfsat, medan Paladins inte kan det utan att resten av gruppen är über.

Något jag vill gnälla på är däremot hur mkt lättare det är för Horde (Och då framför allt UD) Priests/Warlocks. Då varenda Horde som kan vara det är UD så är Fear/Seduce etc. i stort sett värdelöst, och framför allt UD Priests har det ju så sjukt lätt i PvP med Devouring Plague, Disc-speccade Priests har ju länge kunnat casta både Devouring Plague och ytterligare en spell helt gratis... UD Shadowpriest > * i 1on1 PvP. Detta då Priest > Paladin (Speciellt då Valordins. Jobbigare om de har 6k mana obuffat Wink), medan en bra Shaman spöar skiten ur en alliancepriest.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 7:51 am    Post subject: Reply with quote

Gramner wrote:
Alliance har vissa fördelar, och Horde har andra fördelar. Både Horde och Alliance är kapabla att döda samtliga bossar i spelet.

Tror båda faktionerna klarar sig utmärkt med det de har faktiskt (spelar själv både alliance och horde).

"Gräset är alltid grönare på den andra sidan"


helt rätt sagt, och sen mega, vi snackade om razorgore fighten. och där är fan earthbind totem imbaz0rkzzzz.
visst vi har blessings, ni har totems, som om vi tar shamans FR totems, omg omg, våra pallydans måste ju själva flytta sig, shamans behöver bara sätta ut totem sen stå var dom vill.

men som gramner sa, det finns fördelar för båda sidorna, det är i PvE imo rätt fint balanserat, dock i pvp är ju shamans helt sjuka ;> vägra dö ;p

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lace



Joined: 15 Feb 2003
Posts: 879

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 13:28 pm    Post subject: Reply with quote

Narya/neonb wrote:
Gramner wrote:
Alliance har vissa fördelar, och Horde har andra fördelar. Både Horde och Alliance är kapabla att döda samtliga bossar i spelet.

Tror båda faktionerna klarar sig utmärkt med det de har faktiskt (spelar själv både alliance och horde).

"Gräset är alltid grönare på den andra sidan"


helt rätt sagt, och sen mega, vi snackade om razorgore fighten. och där är fan earthbind totem imbaz0rkzzzz.
visst vi har blessings, ni har totems, som om vi tar shamans FR totems, omg omg, våra pallydans måste ju själva flytta sig, shamans behöver bara sätta ut totem sen stå var dom vill.

men som gramner sa, det finns fördelar för båda sidorna, det är i PvE imo rätt fint balanserat, dock i pvp är ju shamans helt sjuka ;> vägra dö ;p



Måste säga att det är ändå roligast att möta Shaman eller druid i Ab, blir lite mer av en utmaning då. liksom mages och priests är ju bra men tycker dem är rätt lätta att döda när man jumpar dem, dock i Duell så kan jag lika gärna ställa mig och vänta på att dö, Har ingen chans då...

_________________
www.myspace.com/victorlarsson
www.myspace.com/laceband
http://www.purevolume.com/laceband
www.motiveproductions.se
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Tue Oct 04, 2005 16:57 pm    Post subject: Reply with quote

Man ska inte whina om man inte vet hur båda sidorna av myntet ser ut.
Back to top
View user's profile Send private message
str



Joined: 07 Feb 2003
Posts: 815
Location: Borås

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 17:40 pm    Post subject: Reply with quote

dock BoS verkar inte hjälpa mig, får utan tvekan mest aggro av alla i guilden i MC utan att ens gjort något!!!!! Sad Och vi har bara en pala med 15 min salvation och ifall man inte har den försvinner den under en någorluna lång fight!
Back to top
View user's profile Send private message
Gramner



Joined: 21 May 2003
Posts: 1326
Location: Luleå

PostPosted: Wed Oct 05, 2005 20:08 pm    Post subject: Reply with quote

brill wrote:
dock BoS verkar inte hjälpa mig, får utan tvekan mest aggro av alla i guilden i MC utan att ens gjort något!!!!! Sad Och vi har bara en pala med 15 min salvation och ifall man inte har den försvinner den under en någorluna lång fight!

Du har ju lyckat haxxa in nån konstig talent "increases threat generated by 800%".
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies