HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Byte av server-ip

Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server
View previous topic :: View next topic  
Author Message
LaLuSh
Admin

PostPosted: Sun Sep 25, 2005 22:14 pm    Post subject: Byte av server-ip Reply with quote

Hej

Jag skulle gÀrna vilja se att spelarnas server fick cs1.swm.se som ip istÀllet för cs2.

Anledning: Alla randomsurfande publiclirare som trillar in pÄ servrarna verkar vara mer benÀgna att gÄ in pÄ servern det stÄr #1 pÄ.

Anledning 2: Dessa randomlirare Àr sedan extremt skickliga pÄ att utnyttja den extremt lÄnga roundtimen pÄ cs1 för att slÄ upp lÀgereldar pÄ avskurna delar av banorna.

Samt: KACFM gÄr av nÄgon anledning alltid in pÄ 1:an istÀllet för att gÄ in pÄ spelarnas server (och dÄ fylls bara 1:an). ---> KACFM arbetar aktivt för att 2:an alltid ska stÄ tom. Kacfm röstar sedan alltid pÄ de_oddity i mapvotsen, jag rÄkar gilla de mapsen, men det gör tyvÀrr inte randomlirarna.

FörlÄt för mina fördomar mot kacfm, flesta av er Àr sÀkert reko killar. Ta istÀllet stÀllning till mina vettigare pÄstÄenden.

cs2 ----> cs1
or not?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician

PostPosted: Mon Sep 26, 2005 4:53 am    Post subject: Reply with quote

Det tÄl att tÀnkas pÄ. Ifall detta Àr nÄgot som majoriteten vill ha kan jag tÀnka mig det, inte annars dÄ det nog innebÀr lite hackandes i system och administration.
Jag tycker iaf att synpunkten om att serversurfarna ploppar in pÄ cs1 Àr en intressant tanke. Det kan vi hÄlla i tanken.

Tack ska du ha LaLuSh. Smile

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fall
Master Admin
Technician

PostPosted: Mon Sep 26, 2005 6:28 am    Post subject: Reply with quote

Statistiken sÀger normalt att serversurfarna kommer in pÄ servern som Àr mest full.
Back to top
View user's profile Send private message
LaLuSh
Admin

PostPosted: Mon Sep 26, 2005 14:40 pm    Post subject: Reply with quote

Statistiken verkar ocksÄ visa att folk Àr mer benÀgna att trilla in pÄ 1:an dÄ ingen av servrarna Àr fulla. Inte konstigt att den blir full hela tiden dÄ.

Sedan joinar alltid nÄgon i kacfm 1:an för att fÄ igÄng kedjereaktionen!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Maledrach
Admin

PostPosted: Mon Sep 26, 2005 14:47 pm    Post subject: Reply with quote

dom Ànda 2 aktiva spelarna i KACFM Àr jag och alakhai och vet att varken han eller jag bryr sig om vilken server man spelar pÄ bara det Àr folk dÀr, förstÄr inte varifrÄn du fÄtt detta agg mot oss. men förklara gÀrna.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum