HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Äckeltopic: Spyorna vi minns
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 6:02 am    Post subject: Äckeltopic: Spyorna vi minns Reply with quote

Att kräkas kan vara nånting riktigt hemskt, men ibland även nånting riktigt kul i efterhand. Särskilt om det var nån annan som kräktes.

De flesta av oss har säkert fyllekräkits några gånger... man tror att allting är lugnt, man tar det säkra före det osäkra och tänker att "nej fan, jag går och lägger mig/dricker ett par glas vatten så är det säkert lugnt sen". Och det är då det bara smäller till. Man kopplar av och känner verkligen efter hur mycket allting snurrar. Saliven pupas ut i munnen i preventivt syfte, men vet vad som är på väg att hända, men man vägrar acceptera det... och vips har kompisens farsas Bang&Olufsen-anläggning förvandlats till en cappriciosa special. Inatt kräktes Nimda på naTas golv, och det är ju sånt som händer. Very Happy Nog för att han mår illa nu när han ligger där och sover, men hur mår man inte dagen efter när man kommer på att det till och med var kompisen som fick torka upp? Twisted Evil

Jag själv har fått diplom för en spya en gång. Det var på första DK Stockholm. Nån gång på natten känner jag att det är dags. Jag vinglar ut till branten utanför huset och sätter igång med den ena magorgasmen efter den andra. Balansen var ju naturligtvis inte världens bästa, så det bär sig inte bättre än att jag ramlar ut för stuuuupet och snurrar flera varv innan jag landar om möjligt ännu mer vimsig än jag var innan. Very Happy Diplom för Mest Artistiska Spya, och en given plats i DKs Awards Hall of Fame.

Andra spyor jag minns var när jag åkte Estlinefärjan hem från Tallinn. En hel del Vodka senare var det dags igen. Mitt i natten och sista krogen hade stängt. Jag hann nästan fram till dörren ut till däck. Hela glasrutan glaserades i första vändan. Mest öl, vodka och vatten så det var kanske inte så farligt. När jag väl kommer ut på däck känner jag att det är dags för vända 2. I nåt matematiskt dis inser jag iaf att det blåser så mycket och av vattenstänket att döma så kommer min spya att hamna på väggen bakom mig hur långt ner över relingen jag än böjer mig. Trots mitt försök att få kanonsalvan neråt mot havet så landar den lik förbannat uppe på väggen bakom mig. Sen gick jag vilse bland hytterna i nån halvtimme-timme innan jag hittade hem.

Så förgyll vardagen för dina kamrater nu genom att berätta om de där spyorna som gick till världshistorien, när du kräktes i rektorns knä, på flickvännens bröst, eller bak i svärföräldrarnas bil. Vissa minns väl när president Bush den äldre kräktes i knät på Japans premiärminister under en middagsbjudning? Det var en spya som hette duga!

_________________
-Give a man a fire and he is warm for a day. Set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
Back to top
View user's profile Send private message
qbc



Joined: 15 Jan 2004
Posts: 9
Location: Sverige

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 6:13 am    Post subject: Reply with quote

Hmm... Jag har hört ett rykte om att en viss NIMDA vomerade på ett visst SOVRUMSGOLV hos en viss NATAS inatt? Bekräfta eller dementera, någon? Wink
_________________
S T O C K T O W N
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Den Onde



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 147
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 7:01 am    Post subject: Reply with quote

Frågan är om man förbättrar sitt anseende här på något sätt genom att bikta sig i denna tråd... men å andra sidan kanske det är bra att folk får se att Onde inte är så perfekt överallt som han är på cs-scenen (1,03 i k/d ratio) Wink

För ca åtta år sedan fanns ett ställe i Kungsträdgården som hette Melody... låg brevid nuvarande (och dåvarande) Victoria. Onde och kompanjoner dyker in vid kanske 22.30-tiden efter en lyckad värmning. Lämnar in jackan i garderoben och går för att köpa en öl i den "runda" baren. 22.37: Onde har satt röken från en cigarett i halsen på något vänster och lägger en prydlig, men ack så otrevlig liten pizza på bardisken brevid den nyss inköpta ölen. Försträckt tittar han sig omkring, var det någon som såg? -Nej vilken tur! Smyger bort till andra sidan av baren. 22.42: Onde blir utkastad av två vakter som meddelats vad som hänt av garerobiären som stod minst femtio meter bort. Vad kan vi lära oss av detta? -RÖKNING DÖDAR! ...iaf den kvällen Very Happy

_________________
//Onde
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
X9



Joined: 13 Jan 2003
Posts: 486

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 7:27 am    Post subject: Reply with quote

Det är ganska kul med folk som gör skrikspyor Smile
Återkommer med mina egna bravader senare.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 8:02 am    Post subject: Reply with quote

Ojoj det finns ju så mänga av denna vara från många långa fester.. Wink

En jag minns med mycket värme i mitt hjärta är när jag hade varit på en fest hos min svåger.
Kvällen började lungt med att vi pinnade i oss öl vin och slutade med starkare drycker och till slut kall glögg..

Hinkadet var som sagt inte ens måttligt i mängder som vanligt när man tagit körkort för gustavsbergsbussen. Wink

Efter att konstaterat att jag var något överförfriskad gick jag och la mig i gästrummet med karusellen i sängen då naturligtvis..
Efter ett par timmar så vaknade jag av jag hade kastat upp i sömnen och hasade mig upp ur sängen drog med det som behövde tvättas och studsade mellan väggarna till tvätstugan och gjorde det som skulle göras..
Dagen efter så insåg naturligtvis min käre svåger vad som hänt och mådde naturligtvis rätt gött över det..
Allt frid och fröjd jag åkte hem och allt var fixat..
3 dagar senare så ringer min svåger och kan knappt hålla sig för skratt och frågar mig om jag vet om hur en toa ser ut.

Jooo nog vet jag det svarar jag då och funderar lite vad tusan han menar.

Säkert att du vet om det frågar han då igen.

JAAAA Hurså är svaret då..

Det visar sig att jag har plockat det som närmast har ett lock och använt det som toalett den ödesdigra kvällen, och vad är det som jag misstagit mig som toalett då??

Det hade tydligen luktat lite mystifikt inne i gästrummet så han hade börjat ”felsöka” för att hitta den mystika lukten.
Efter att ha letat över allt fanns bara ett ställe kvar som verkade så otroligt att han aldrig kunde tänka sig att någon lägga en pizza i..
Det visade sig då att svärmor hade lämnat sin dator där för lite fix och trix och med en flink vändning på höljet så ”VOILA” en toalett som kallas för DELL!!

Hur man då ens kan ta så miste på en porslins pryl och en plåtlåda har jag ingen aning om men det lyckades då väldigt bra tydligen..
Embarassed Embarassed


-------------------------------------------------------

En annan historia är ju dock en arbetskompis åt en vän som hände..

Han hade varit ute på galej och intagit naturligtvis en hel massa.
När han kommer hem så känner han att detta går inte jag måste spy!!..
Sagt och gjort han går på toaletten och ställer sig på knä framför porslinsguden och inget händer annat än att han somnar med huvudet mot kanten..
Efter ett tag så kviknar han till och inser att han är jäkligt trött men fattar att hur han än gör så kommer det att hända ikväll men han vill ju inte sitta på toalettenoch sova hela natten..

Hur löser man detta dilemma enklast då??

Jo man rycker lös toalett ringen och tar med sig den till sovrummet och lägger sig och sover sen när det är dags är det ju jäkligt enkelt att sätta sig upp öppna locket och bara släppa av rakt genom hålet och ner i......
Så då har vi slagit 2 flugor i en smäll han löste tröttheten och en jäkligt arg sambo på en gång…

Very Happy Very Happy

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
dyring



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 1195
Location: helsingborg

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 9:20 am    Post subject: Reply with quote

En polare var inne på en krog.
Han var rätt vinglig. Killen bestämde sig för att vingla mot toaletten. På väggen mötte han en vakt som tyckte han var väl vinglig för att vara inne på krogen, och tyckte han skulle komma med ut i friska luften. Polaren var itne så intresserad av dette, utan försökte ta sig mot toaletten. Vakten stoppade honom. Då hände det som polaren hoppades han skulle hinna till toaletten innan det skulle hända. Han spydde ner vakten totalt.


Han blev utslängd.

//dyring

_________________
MER BAHRAIN ÅT FOLKET!!!

www.freezebitch.dk/
www.freezebitch.dk/forum
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 9:47 am    Post subject: Reply with quote

Jag har väl gjort en del snygga spyor i mina dagar men det får andra berätta.

Däremot kommer jag ihåg en roskildefestival för kanske 7 år sedan och en polare som hade riktigt ståtliga dreads. Det var så att han var packad beyond all reason en kväll och kände att han var tvungen att spy, det sköna är bara att han tänker att spyr gör man ju på toaletten. Sagt och gjort han går iväg till bajsamajsorna, på kvällen är det ingen kö, och kliver in och spyr och spyr..... Problemet var bara att han mådde som en tjyv vilket innebar att han bara låg och ulkade och inte kunde gå därifrån. Detta var även innan de hade fått så fin ordning som de har nu på tömningen. Han däckar med skallen ner i bajamajjan efter en stund iaf.... Vaknar upp på morgonen, det första han ser är sina egna spyor blandat med bajs och piss, dessutom ser han att det är något som förenar honom och skiten under. Just det dreadsen!! Han dreads hade lagt sig tillrätta på och även sjunkit ner en bit där det gick i bajshögen under honom. Han blev klippt samma dag.....

_________________
http://www.ssrf.webb.se/
http://www.sinanju.com/
Back to top
View user's profile Send private message
Lindeman



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 769
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 10:39 am    Post subject: Reply with quote

En gång i tiden för läääänge sedan (ca 10-11 år sen) så var jag o en polare på tågluff. Inte så mycket tågluff egentligen, då vi åkte raka vägen till grekland o ut till öarna. Iaf, detta utspelar sig på Korfu. Vi blev uppraggade av en hotelagent direkt på kajen o hamnade på ett ställe som heter "Pink palace". Det gjorde skäl för sitt namn då allt, jag menar ALLT, var målat i rosa *rys*.

På kvällen så upptäcker vi att det bor i princip bara Amerkaner o kanadensare på stället.
Eftersom alla vet att jänkare bara röker gräs o inte har en aning om hur man dricker sprit (vadå fördommar Rolling Eyes ) så bestämmde vi oss för att vissa dem hur en äkta svensk dricker.
Sagt o gjort, vi börjar med lite Tequila o när vi blir varma i kläderna kommer vi på idén att ta en av varje drink de har på listan. Vi börjar uppifrån...

Efter ett tag uppfinner vi en ny regel.
Drinken skall vara tömd innan vi får tillbaka växeln! Shocked Laughing
Jag lyckas ta mig till "Whiskey sour"... Den kommer upp lika fort som den gick ner.
Bluuuääärk, säger jag o allt landar snyggt o prydligt på bardisken.
På den tiden (18-19 år gammal) så är man ju inte så känslig för sånt, så jag sopar ner kräkset på golvet m.h.a. en tillbringare som står i närheten o bestämmer mig för att ta det lungt ett tag o "bara" dricka öl...

Otroligt nog så märkte aldrig bartendern något, så jag blev ju inte utslängd heller.

Dagen efter gick vi upp vid 05.50 för om man ville checka ut var man tvungen att göra det senast 06.00...
Det var inte lätt att stiga upp då, det kan jag tala om!

Skulle jag försöka dricka den mängden sprit idag, skulle jag antagligen dö av spritförgiftning innan jag kommit halvvägs... Otroligt vad en ung o oförstörd lever kan klara av.

edit: Den kvällen var för övrigt senaste gången jag drack Tequila, ända sen dess kräks jag nästan bara jag känner lukten...
Mycket synd, för jag tyckte verkligen om det innan Crying or Very sad

/Visc

_________________
Jag stavar alldrig fel.
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 11:58 am    Post subject: Reply with quote

OJOJOJOJOJOJ!!!! Här finns mycket att berätta, men jag börjar från start:

Min 20-års dag: Detta var alltså 1994. Tyvärr inföll min 20-års dag på en lördag, men jag traskar iväg till systemet på fredagen (detta var innan lördagsöppet, mina vänner), och testar att köpa en sjuttis tequila. Han i kassan kollar mitt leg, men säger inget, så allt gick bra. Fatta min lycka!!! Senare på kvällen är det fest hos en tjej som hetter Steffi. Jag, Remoulade, Ju-Justus, Galactus och ett gäng till kommer till festen. Väl där bestämmer jag, Remoulade och en kille som heter Ludde att vi minsann ska vara grabbarna grus, och inte lämna bordet innan flaskan är tom. Sagt och gjort, vi sänker tequila shot efter tequila shot. Behöver inte påpeka att vi blev ruskigt fulla (vi var ändå rätt unga, och tålde inte så himla mycket). Det hela slutar med att jag står på Steffis balkong, och spyr en våning ner. Inte så spektakulärt, men däremot Remoulade, vilken kille. Han däckade nämligen på soffan. Vi tänker inte så mycket på det, men killen ligger på rygg. Helt plötsligt ser vi hur han spyr rakt upp i luften, så att allt går i en båge och landar en meter bort. Raketkräksen är därefter ett vedertaget begrepp. Remo skillad som han är får inte en droppe på sig!



Nyårsafton 1996: Jag bestämde mig för att ha nyårsfest, och bjuder in alla jag känner. Tydligen hände inte så mycket annat den kvällen, för jag tror att de flesta dök upp. Jag bjöd på bål först, och snikna som alla är så drack alla upp bålen innan de gick på sin egna sprit. Dessutom så var det många som tog saken i egna händer när de inte tyckte sig bli nog fulla, så bålen spetsades av ett antal personer. Bäddat för succé alltså! Galactus var het som en kamin, så han började kröka hos en annan kompis redan vid 15-tiden, detta föranledde en däckning i mitt badkar vid 23-tiden. Efter 12-slaget så var alla så packade så det började bli ordentligt kaos. Min kompis Mats (har spelat som Lobotomerad), och ovannämnda Steffi (de var ihop), stog sida vid sida och spydde ikapp från mitt vardagsrumsfönster. Galactus masade sig upp och spydde på mitt vardagsrumsgolv. Nån jävel gick ut i trappen och spydde, så mina grannar blev förbannade. Nån spydde från balkongen. Kaos helt enkelt! Very Happy Very Happy


Trap Bar: Vi hade varit på Gino, för Remoulade jobbade som nisse där, och fixade in oss gratis titt som tätt. När de stängde gick vi vidare till Trap Bar som inte finns längre. detta var 2 dagar innan vi skulle till Roskilde, men jag minns inte vilket år det var. Det var iaf varmt ute, och en riktigt härlig sommarnatt. Hur som helst, så upptäcker jag efter ett tag att de flesta har dragit, och det bara är jag och Ju-Justus kvar. Helt plötsligt ringer klockan för sista beställningen (detta var ett fem-ställe, så klockan var mycket vid detta laget), så jag snabbt fram och beställer en bärs. Den hade inte behövts om jag säger så. Inte nog med det, utan jag sveper bärsen, och girig som jag är så vill jag ha mer. eftersom jag inte få beställa mer, och stället börjar bli tomt på folk, så börjar jag gå på slattarna. Helt plötsligt känner jag bara det där illamåendet komma. Jag går snabbt fram till Justus, som sitter och diskuterar rock med en amerikan lite längre bort, och säger "Vi måste gå nu!". Justus kollar på mig och säger "OK då". Vi hade precis missat nattbussen, men jag mår så kass så jag säger att jag bjuder på taxi så att vi kan hinna ifatt bussen (snål och fattig var jag). Vi hinner ifatt bussen utan incident och kiver på i Ropsten. Bussen var helt tom, så det var hu skönt som helst. Vi satt iaf längst bak, och när det gått tio minuter så går Justus fram till chaffisen och frågar om han kan få hoppa av och pissa. Chaffisen var så shysst, så det fick han, därför känns det extra taskigt, att jag, direkt efter justus hoppat på igen, spyr ner mig, sätet, och hela platsen runtomkring. Chaffisen märkte iaf inget, så han lär ha fått sig en obehaglig överaskning sen. Vi kom fram till käppala, och Justus går upp till sig, och jag hem till mig, men det slutar inte där. När jag kommer hem, känner jag att jag måste skita, så det gör jag, bara att när jag sitter på toa måste jag spy igen också. Detta mina vänner är inte trevligt. Först får jag panik, och vet inte hur jag ska göra, sen kommer jag på att det är bäst att sitta kvar, så där sitter jag spyr över hela golvet, samtidigt som jag skiter. Sensmoralen är att inte dricka slattar!!!

Förra veckan hemma hos Lasse: Jag däckade i en fotölj, och vaknade när jag behövde spy. Jag tar det första bästa som finns till hands, vilket är en lampskärm, Den fyllde jag, och sedan gick jag kolungt och hälllde ut allt i toan. Inte en droppe på golvet, och inte en droppe på mig själv, men lampan blir nog inte densamme.



Födelsedagsfest hos mig: Remoulade sitter i mitt sovrum, och snackar med Gossen. Helt plötsligt och utan förvarning kör Remoulade en raketkräks rakt på Gossen, och över sitt egna ben. Eftersom jag och Remo fyller på samma dag, så hade vi festen ihop. Eftersom Remo spytt ner sitt ben så tar han av sig brallorna och lägger dem i blöt, sen frågar han mig om han får låna ett par byxor av mig. Jag meddelar honom att om jag lånar ut ett par brallor, så drar han hem, och kommer inte tillbaks och städar, så det får han inte. Han blir helt förståligt skitsur (förlåt Mattias att jag var dumsnål), men what goes around comes around, för senare när alla däckat, så vaknar jag av ett porlande ljud i mitt sovrum. Jag tände lampan och ser Remo stå och pissa i min tvättkorg. Jag blir förbannad och undrar vad han pysslar med. Han förnekar allt. Jag tog honom på bar gärning och killen står framför tvättkorgen och förnekar att han pissat i den. Laughing Laughing Han blir dessutom skitsur för att jag falskeligen anklagat honom, och att han måste städa upp något som någon annan har gjort. Laughing Laughing Laughing

_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.


Last edited by [SSRF]Snudge_B on Fri Mar 26, 2004 13:45 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag håller på att krevera här!

Du och ditt elefantminne brian!!

Vad jag hörde så var du inte så jävla kolugn hos lasse ([SSRF]Mrgaysweden för övrigt)............

Den på soffan i ryggläge är nog den jag är mest stolt över av alla!

Du glömde ju galactus fina parabolspya på finlandsbåten.

Jag, snudge, galactus, jujustus och några andra kompisar bland annat den beryktade "Kung-fu-kaj" var på kryssning för typ 8 år sedan vilket innebär en hel del drickande. kryssningen började med att vi gick och köpte hela koskenkorvas sortiment på tax-freen, hytti, kaj la en yxa på telefonen och gjorde om hytten till en pink cat swimming-pool. Vi tröttnade på hur hytten såg ut och gick och satte oss i en soffgrupp en bit bort från den och krökade vidare. Efter en stund kände galactus att han behövde förlösas varpå han spydde rakt fram, saken var den att det stod en parabolformad askkopp/papperkorg rakt framför honom och bakom den satt calle-micke en polare. Askkoppen hade den effekten att den omvandlade galactus koncentrerade stråle till en sprejdusch som la sig rakt i hans knä..... Calle-micke blev rätt så imponerad och förlät galactus på stället så det var ingen fara den gången men dock en vacker syn.

_________________
http://www.ssrf.webb.se/
http://www.sinanju.com/
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 13:31 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Remoulade wrote:

Vad jag hörde så var du inte så jävla kolugn hos lasse ([SSRF]Mrgaysweden för övrigt)............

vaddå då? såklart jag mådde skit, annars hade jag inte spytt, men jag syftade snarare på att jag inte kladdade ner nåt annat än lampskärmen. jaja, minnet gör konstiga saker med en, i påverkat tillstånd. Very Happy Very Happy
_________________
- You know, like numchuck skills, bowhunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Remoulade



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1709
Location: Sthlm

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 13:53 pm    Post subject: Reply with quote

det lät nämligen som du bara borstade av dej fyllan och gick stadigt därifrån... Smile
_________________
http://www.ssrf.webb.se/
http://www.sinanju.com/
Back to top
View user's profile Send private message
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 14:07 pm    Post subject: Reply with quote

gött att spy när man är full.
mår man inte så dåligt dagen efter!

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
naTas



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 715
Location: Gbg

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 15:22 pm    Post subject: Reply with quote

Ja upptakten till denna topic var ju som sagt att John (nimda) la en riktig kalasvärldsmästarspya på mitt sovrumsgolv inatt. Fick slänga en handduk och ett linne efter incidenten och lägenheten luktar nog allt fortfarande lite spya. Men jag älskar john iallafall och det gjorde verkligen ingenting.

Själv gjorde jag en skitbra grej, detta var för snart 10 år sen när jag fortfarande bodde hos mina föräldrar.
Kom hem från ett party, ninjafull i vanlig ordning. Kammar till mig ch försöker se jättenykter ut när jag går upp där mina föräldrar sitter med lite gärster. Säger hej hej och sen smiter in på mitt rum. När jag väl lagt mig börjar det snurra i vanlig ordning. Kunde inte gärna springa ut och förbi mina föräldrar för att kräkas på toa. Så jag sliter åt mig min halvfulla papperskorg som står bredvid sängen. Efter jag fyllt den med en jättekräk så måste jag ju göra mig av emd denna på nåt sätt. Kommer på den geniala iden att slänga ut den genom fönstret, skitbra.
Kommer upp till frukost dan efter och mår som en prins. Men när morsan e på väg ut o hämta tidningen kommer jag ihåg min papperskorg. Så jag springer ut efter tidningen och under mitt fönster ligger papperskorgen, allt skräp, papper osv ligger snyggt utspridda över hela gräsmattan och alla delar e fulla med spya. Men jag lyckades rafsa ihop allt. Och slänge in papperskorgen i skogen. Såg att den fortfarande låg där för nåt år sen.Jag vågade inte gå o titta i den.

Slutet gott allting gott Smile

_________________
Jag gillar gobbe och gobbe gillar mig!
http://www.moviewavs.com/cgi-bin/moviewavs.cgi?Old_School=ilikeyou.wav
"Trying is the first step towards failure"
"Assumption is the mother of all fuckups"

dmi
Back to top
View user's profile Send private message
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 15:56 pm    Post subject: Reply with quote

heh. mjo. ett par riktigt äckliga har det blivit också..

en kväll för lite mer än 1 år sen. sommar veckodag. hela kompisgänget hade samlats för att supa till i vanlig ordning. jag hade inget att dricka så jag köpte ½liter hb av min polare. det första jag dricker är hb-grogg med mjölk. MUMS eller inte. tvingar ner hela innan jag inser att jag måste spy. går till toan och gör det lite snabbt. då efter att ha spytt klart känner jag att jag kan dricka vad som helst så jag börjar blanda rektum-groggar (80/20) och har snart druckit 3-3½ dl stark hb. sen börjar 2 andra kompisar gnälla "vi har ingen sprit snälla då vi kan la få det du har kvar. du är ju full så det räcker ändå"

Det var FEL sak att säga till mig Razz så snabbt och lätt sveper jag de sista 1½-2 dl RENT utan att blinka. slurp.

efter 45 minutrar av galet dansande och runtspringande som en tok börjar det snurra ordentligt och sen kom golvet och slog till mig rakt i ansiktet. ont som fan gjorde det så kröp jag till toaletten och han fram i tid. väl framme la jag huvet mot toakanten(sitsen var uppfälld) och lät det komma. efter jag legat där halvdäckad och har inte så mycket aning om vad som hände har jag ett svagt minne av att min ex-kompis(sen den händelsen) kom och pissade i toan när jag låg så. GROSSE! äckligt som fan. så inte nog med att har kräks i totalt 2 timmar sen utan jag blev piss-stänkt i ansiktet.

_________________
"du har gjort allt som man ska, du är artig du är glad." (raymond och maria) men du blir ändå aldrig månadens maffian!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Falcon Bayerskt



Joined: 08 Aug 2003
Posts: 389
Location: Alingsås/Nossebro

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 16:37 pm    Post subject: Reply with quote

Tänkte lägga upp min Topp-100 lista.

Men eftersom jag inte minns några så struntar jag i det Rolling Eyes

Som sagt "det jag inte minns har inte hänt"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 16:40 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tror att detta är en historia som man måste vara där för att förstå hur roligt det var, men jag gör ett försök.

Från 3:de våning
Det hela var under gymnasie-perioden och vi var hemma hos en klasskompis-förälders lägenhet (han bodde ju hemma fortfarande).
Festen sätter igång med med fylle-poker i köket och det dröjer inte länge innan första personen dukar under, vi sitter och spelar kort i vanlig ordning nör polaren plötsligt tokstirrar på sina korten, det ser skitkul ut tills man kommer fram till: "I know that look!!!!" I samma veva panik vänder han sig om i stolen och som tur är finns diskhon nära till hands.

Festen fortsätter lite varstans i lägenheten och när jag sitter i vardags rummet när nästa person går ner för räkning, min andra polare springer igenom vardagsrummet ut på balkong och ett ljudigt BUUÄÄÄÄ hörs.
Min polare får nu fylle-ångesten, han har spytt ner lite av väggen på väg ner och själva spyan har hamnat på ett plåttak för "utgången" i sommarvärmen. Han upprepar hela tiden "Jag måste fixa detta, jag skall städa undan detta" resten av förfesten så spinger han framochtillbaka med en liten vattenkanna och försöker vattna bort allt. Ständigt upprepande "jag skall städa undan detta nu" men han hinner inte med allt utan när vi skall ut på krogen så har han fortfarande lite kvar, vi skickar iväg dom till krogen medans vi tar och städar det sista innan hans morsa kommer hem. Men efter 10min ringer det på dörren, där står polaren igen med sin gamla klasskompis "Jag skall städa undan, jag fixar detta!" och börjar traska framochtillbaka med vattenkannan igen medan vi städar. Precis innan vi går kommer han och ser helt lyrisk ut "Detta är sista kannan!!!", men en liten stund senare hörs skriket "NEEEEEEEEEEEJ!!! VAFAN NEJ! NEJ!!!" Går ut till vardagsrummet och kollar, där sitter på knä och med tom blick och tittar sorgset upp på mig: "NEEEJ! NU STÅR DEN JÄVELN OCH SPYR NER ALLT IGEN!!!" Då hade hans gamla klasskompis spytt på samma ställe!
Bästa var på måndagen efter då en tjejkompis frågar han: "Varför stog du och vattna huset i Lördags?!?!" Hon hade tydligen gått förbi huset sett han stå där med sin vattenkanna.
Och att killen som spydde ner allt igen, däcka på stället och när han vakna upp var det hela stängt Very Happy var precis vid stängningsdags så han hitta en vakt någonstans som släppte ut han.

Sprit för första gången
Också ibörjan på gymnasietiden, kompisgänget hade för första gången fått tag på sprit som vi skulle testa. Efter några öl så skall vi gå åp spriten och vi tycker snabbt att blanda groggar är för mesar och börjar dricka rent lite för snabb. En annan hade med sig 4l vin med sig som han bjöd på, varav jag lyckades dricka upp ½l på någon minut..... Senare skall vi dra till kompisens klasskompis som vi är bjudna till. Upp på bussen där tydligen alla hans klasskompisar sitter som små ljus när vi kommer vrålandes! Nästan hela kompisgänget börjar må dåligt på festen och spyr ute i naturen (eller nästan alla...) Iallafall, efter en av mina visiter i naturen och är på väg in igen när jag ser en av mina polare stå och röka samtidigt som han pratar med en bryd utanför "skogs-stugan".
" Nä du vet schåå schhaa han hehehehe"
*Vänder sig runt knuten*
"UÄÄÄÄAAAA" och lägger värsta pizzan.
"schen så blev han helt hahahaha" och fortsätter samtalet jätteglad och precis som inget har hänt. WTF?!!?

När vi väl skulle hem och gå på bussen så upptäcker jag att min plånbok är borta, polaren som spydde utan att bry sig betalar åt mig, vi går av vid samma buss-station och börjar vandra hemmåt, under hela vandringsfärden skäller jag ut han efter noterför att min plånbok var borta och det var hans fel, för att han bjöd mig på festen där jag tappade bort den..... när jag kom hem låg den på skrivbordet....

A-Laget:
Detta är tyvärr en historia som jag har fått berättat för mig, vi är på tränings-läger med A-Laget i Varberg och dom berättar om förra årets bravader, två st berättar hur dom satt och shotta på rummet och plötsligt börjar den ena må dåligt och springer till toan men kommer bara till vasken, han polare kommer in för att se hur han mår och ser spyan och början själv också spy vasken.
Sen börjar dom berätta hur dom börja städa.
"Nej den rann ju inte ner för all mat vi åt innan, så det var bara att kavla upp ärmarna och gräva"
"HAHAHA japp, var så jävla äckligt när det börja bubbla"

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 17:27 pm    Post subject: Reply with quote

Pris för att hålla inne en spya längst måste jag fan ha!
Historien tar oss tillbaka till den gudsförgätna dagen då en massa folk sprang runt i Lund och alla som var under 23 (även en 24årig cat) blev utslängda från krogen vi skulle gå in på. Vi hittar som dom flesta vet, en annan krog och kvällen fortsätter. Efter ett tag får jag för mig att, jag ska inte sitta här, jag ska ut och träffa min gamle kompis "rännstenen". Sagt och gjort. Står där ett tag och lägger pizza efter pizza. Då kommer Magnus ut och säger att nu ska vi banne mig hem till mig och sova. In med Magnus, Jonas (linedance) och John (fakenick) och en galet illamående muffin. Precis när vi börjar rulla så "STANNA!", öppnar dörren, gör mitt jobb och sen iväg igen. 30 sek senare så ligger där en till men den har jag bestämt att jag inte ska släppa ut "för det kostar 3000 spänn" som jag säkert hörde 20 ggr under den taxiresan. 15-20 min senare utanför magnus lägenhet, "JAG LEVER! JAG ÄR INTE 3000 SPÄNN FATTIGARE! JAG ÄGER" *Hulk*.
Mindre trevligt att försöka svälja samma spya gång på gång.

_________________
Life's a bitch! A #FreezeBitch.

Two muffins are sitting in an oven.
One muffin says to the other, "Phewww!! Its HOT in here."
The other muffin screams, "AHHH!!! A talking muffin!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[HVMK]Linedance



Joined: 12 Dec 2002
Posts: 2531
Location: borås

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 18:02 pm    Post subject: Reply with quote

MuffinMan wrote:
Pris för att hålla inne en spya längst måste jag fan ha!
Historien tar oss tillbaka till den gudsförgätna dagen då en massa folk sprang runt i Lund och alla som var under 23 (även en 24årig cat) blev utslängda från krogen vi skulle gå in på. Vi hittar som dom flesta vet, en annan krog och kvällen fortsätter. Efter ett tag får jag för mig att, jag ska inte sitta här, jag ska ut och träffa min gamle kompis "rännstenen". Sagt och gjort. Står där ett tag och lägger pizza efter pizza. Då kommer Magnus ut och säger att nu ska vi banne mig hem till mig och sova. In med Magnus, Jonas (linedance) och John (fakenick) och en galet illamående muffin. Precis när vi börjar rulla så "STANNA!", öppnar dörren, gör mitt jobb och sen iväg igen. 30 sek senare så ligger där en till men den har jag bestämt att jag inte ska släppa ut "för det kostar 3000 spänn" som jag säkert hörde 20 ggr under den taxiresan. 15-20 min senare utanför magnus lägenhet, "JAG LEVER! JAG ÄR INTE 3000 SPÄNN FATTIGARE! JAG ÄGER" *Hulk*.
Mindre trevligt att försöka svälja samma spya gång på gång.


fet creds till dig där... dock.

HUR FAN KUNDE DU BLI SÅ JÄVLA FULL PÅ SÅ LITE? Very Happy haha. det var ju helt sjukt. det var på min explorer Razz

_________________
"du har gjort allt som man ska, du är artig du är glad." (raymond och maria) men du blir ändå aldrig månadens maffian!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Fri Mar 26, 2004 18:12 pm    Post subject: Reply with quote

Ohh... den har jag också kört. Jag var ute och krökade med plutonen i lumpen på ett ställe i Karlskrona. Sitter till bords med ett gäng och ett befäl från grannplutonen (de brukade följa med och kröka och leka MP i panikfall). Packad och glad och får dessutom för mig att testa en bakad snus. Det börjar vända sig i magen och den välbekanta känslan dyker upp. Vips kommer det upp en liten sötnos, men jag lyckas svälja ner den igen. Mitt emot mig sitter befälet och ser ut som ingenting. Ett par gånger till får jag svälja ner den innan jag kommer på tanken att gå till muggen. Jag var inte så farligt berusad, och hade nog inte kräkts om det inte vore för snusen. När jag väl kommer in på den lilla toaletten rycker jag desperat i dörren in till båset, men det är låst. Där inne sitter nån annan olycklig kräkare. Jahopp, ja får väl kräkas i handfatet då. När jag var klar med det smet jag ut i Hoglands park och kissade. Fick tag på några kamrater och åkte hem till Rosenholm.

När jag var liten hade jag och brorsan varsin loftsäng på längden bredvid varandra, med en stege i mitten. Nån natt (låg/mellanstadiet) vaknar jag av att brorsan är på väg ner för stegen men hinner kräkas över mig och sängen och stegen. Morsan var fortfarande vaken och hennes reaktion är att hon måste duscha av stegen innan jag kan klättra ner "Den var ju så kladdig"... Stegar är ju kända för att vara långa, så mamma hade problem med att få in den i duschen. Så där satt jag en lååång stund uppe i min säng med hela armen och madrassen nerspydd och utan möjlighet att ta mig ner. (Innerstadslägenhet med högt i tak, så det var inte att tänka på för lilla mig att hoppa ner utan stege.)

_________________
-Give a man a fire and he is warm for a day. Set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies