HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Jobbigt med "sånna" admins (swm css 1)

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 16:14 pm    Post subject: Jobbigt med "sånna" admins (swm css 1) Reply with quote

Hände nyss : jag spela på swm css 1, admin kommer, en snubbe sprang bara runt och struna i att planta när han var sista i T laget, en från ct kallade han idiot för detta, admin hotar med att denna(han som sa idiot) inte ska få vara med och spela längre, jag påpekar att dessa hot är otrevliga och var skälet till att swm css serversen inte är fullpackade som dom var innan adminsen kom, jag blir kickad och blir autokickad när jag rejoinar det är förmodligen ingen ban men nån sorts avsängning.
Jag tycker dessa rent av hotelser av adminsen och det faktum att adminsen (har bara stött på en den där magnus tror jag det är) inte tål någon kritik i huve taget borde på något sätt ehm... "fixas" (öppen för ider), om nån ska ha en "makt" position borde dom klara lite kritik och dom borde inte vara rent av otrevliga, är det någon som inte håller med om detta? Jag vet inte hur serversena drivs men jag tycker inte jag värkar orimlig här.

Skulle uppskatta svar till skilnad från min byta maplist poll som fick 5 votes totalt eller nåt sånt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Rickard



Joined: 22 Mar 2003
Posts: 1865
Location: I de östgötska skogarna (Valdemarsviks kommun)

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 18:27 pm    Post subject: Reply with quote

Vet inte om detta är rätt plats för denna tråd. Vidare så låter det verkligen inte som den Mange jag känner. Jag undrar om du berättar allt som det var? Nu var det i och för sig ett bra tag sedan jag spelade på maffia, men så illa ställt kan det knappast ha blivit. Shocked

Skulle det mot förmodan vara så som du säger så tycker jag att aktuell admin bör be om ursäkt omgående. Smile

_________________
-Every day of my life I'm forced to add another name to the list of people who piss me off!-

-Live and let live-

-Om ett jobb är värt att göras är det värt att göras ordentligt-
Back to top
View user's profile Send private message
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 21:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ok det här va sörande jag är fortfarande inte tillåten att joina vilket sätter mig i ett så dåligt humör att jag helst av allt skulle köra en kniv i den jävla adminens rygg eller åtminståne sätta den i en isolerings säll där den aldrig får möta en annan mäniska någonsin mer.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 22:07 pm    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
Ok det här va sörande jag är fortfarande inte tillåten att joina vilket sätter mig i ett så dåligt humör att jag helst av allt skulle köra en kniv i den jävla adminens rygg eller åtminståne sätta den i en isolerings säll där den aldrig får möta en annan mäniska någonsin mer.


Ok. Jag kan ju säga på en gång att du blåste dina chanser så långt det bara gick.
Du är härmed inte välkommen nånsin mer på våra servrar.
Detta kan dessutom komma att polisanmälas samt att en rapport skickas till din ISP.

Ha det skitbra!

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Mon Aug 22, 2005 22:19 pm    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
Ok det här va sörande jag är fortfarande inte tillåten att joina vilket sätter mig i ett så dåligt humör att jag helst av allt skulle köra en kniv i den jävla adminens rygg eller åtminståne sätta den i en isolerings säll där den aldrig får möta en annan mäniska någonsin mer.


Valve wrote:
Hände nyss : jag spela på swm css 1, admin kommer, en snubbe sprang bara runt och struna i att planta när han var sista i T laget, en från ct kallade han idiot för detta, admin hotar med att denna(han som sa idiot) inte ska få vara med och spela längre, jag påpekar att dessa hot är otrevliga och var skälet till att swm css serversen inte är fullpackade som dom var innan adminsen kom, jag blir kickad och blir autokickad när jag rejoinar det är förmodligen ingen ban men nån sorts avsängning.
Jag tycker dessa rent av hotelser av adminsen och det faktum att adminsen (har bara stött på en den där magnus tror jag det är) inte tål någon kritik i huve taget borde på något sätt ehm... "fixas" (öppen för ider), om nån ska ha en "makt" position borde dom klara lite kritik och dom borde inte vara rent av otrevliga, är det någon som inte håller med om detta? Jag vet inte hur serversena drivs men jag tycker inte jag värkar orimlig här.

Skulle uppskatta svar till skilnad från min byta maplist poll som fick 5 votes totalt eller nåt sånt.

Inte nog med att du beter dig som en barnunge, du hittar även på saker. Jag har haft en ängels tålamod med dig Valve, men det är slut med det nu. Du får inte komma in längre. Det som tog fick bägaren att rinna ur glaset var att du direkt när du såg mig undrade "Vad gör en admin här då?" sedan så fortsatte du och berättade hur alla admins bara gör att folk inte vill lira. Denna negativa attityden är en trend som jag inte tror kommer att brytas.

Lär dig hantera din ilska och irritation, lär dig respektera människor, så kommer det säkert gå jättebra för dig i fortsättningen.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 18:37 pm    Post subject: Reply with quote

haha fan va roligt alså ni borde värkligen skaffa hjälp era små patetiska kräk hoppas man orkar hitta en server med vättigt folk denna gång och må ni förevigt brinna i helvetet för eran totala idioti fast det kanske inte är erat fel att ni fötts jo på tal om det vem vet det kanske till och med är era förfäders fel för att ha fört vidare såna totalt vrikade gener fast för att såna gener ska överleva... i slutändand värkar det som det är teknoligons fel men iaf hoppas ni lever era sorgsa liv så länge som möjligt bara ni inte stör vättigt folk med eran idioti

må ni leva i eviga plågor
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 18:42 pm    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
haha fan va roligt alså ni borde värkligen skaffa hjälp era små patetiska kräk hoppas man orkar hitta en server med vättigt folk denna gång och må ni förevigt brinna i helvetet för eran totala idioti fast det kanske inte är erat fel att ni fötts jo på tal om det vem vet det kanske till och med är era förfäders fel för att ha fört vidare såna totalt vrikade gener fast för att såna gener ska överleva... i slutändand värkar det som det är teknoligons fel men iaf hoppas ni lever era sorgsa liv så länge som möjligt bara ni inte stör vättigt folk med eran idioti

må ni leva i eviga plågor

ja lille vän, en dag kommer du också växa upp och inse att det här verkligen inte var klokt skrivet. Tänk så illa det vore om vi tog illa upp av den här typen av anklgelser.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 18:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ta nu åt er alla stammisar och admins, detta betyder att vi är på rätt väg igen Wink

Och du valve lita på att jag kommer brinna, och gissa vem jag ska ta närmast mig när han kommer till helvetet och hälsar på själv.
Jo den som sa att jag skulle brinna ska få smaka på min vrede.... . Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 18:55 pm    Post subject: Reply with quote

Nu har ju jag inte något med det här att göra, men eftersom jag är en jakal som ofta gillar att hänga med majoriteten att hacka på den "utsatte" så tänker jag tala ändå:
Ifall du vill påskina att någon annan grupp av personer lider av såkallad "idioti" så kan du passa på att försöka lära dig stava innan. Du ser, att fela när man predikar gör att man blir lite lätt lurad.
Ps. Ingen av oss tvekar för en sekund på Magnus beslut om att du inte hör hemma här, eftersom du beter dig som ett "jävla arsle" som de där arbetarna säger.
Godjul, kyss inte flickor med blödande sår på munnen!

_________________
http://arresteddevelopment2009.com
AD in 09!
I... drink... your... milkshake!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Tue Aug 23, 2005 20:39 pm    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
haha fan va roligt alså ni borde värkligen skaffa hjälp era små patetiska kräk hoppas man orkar hitta en server med vättigt folk denna gång och må ni förevigt brinna i helvetet för eran totala idioti fast det kanske inte är erat fel att ni fötts jo på tal om det vem vet det kanske till och med är era förfäders fel för att ha fört vidare såna totalt vrikade gener fast för att såna gener ska överleva... i slutändand värkar det som det är teknoligons fel men iaf hoppas ni lever era sorgsa liv så länge som möjligt bara ni inte stör vättigt folk med eran idioti

må ni leva i eviga plågor

Hejdå Valve, om en 5-7 år så förstår du nog varför vi inte kan ha dig här längre. Det är ledsamt dock att du inte kan diskutera detta på en någolunda vuxen nivå. Jag ville inte att det skulle behöva gå såhär långt, för jag tror att du är en person med en del personliga problem. Maffia hade varit något bra för dig. Ifall du vill be om ursäkt så är det okej. Du gjort så många människor ledsna och arga, det tror jag du förstår.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies