HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Vad är odsen?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Mon Aug 08, 2005 22:47 pm    Post subject: Vad är odsen? Reply with quote

Fick låna en mates acc idag för att boosta en annan kompis BFD, själv lirar jag priest och är inte så bra för boost. Iaf, när jag loggar in sätter jag ett DND "not NICK, a mate".
tar mig till astranaar, gankar lite medan jag väntar på koompisen (som inte har FP). gissa va som händer?
gm messar om en grejj som NICK frågat om förut, o gissa va han ser? DNDn, så nu har min mate fått en warning på sitt acc.. o jag kan inte logga in o boosta min kompis BFD.. vad är odsen?

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 0:02 am    Post subject: Reply with quote

Umm, du kunde bara ha spelat och sagt ''Not ''Nick'' playing, just a friend.'' om någon (inte GM) hade frågat...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 0:46 am    Post subject: Reply with quote

&MeGa wrote:
Umm, du kunde bara ha spelat och sagt ''Not ''Nick'' playing, just a friend.'' om någon (inte GM) hade frågat...


DND kändes simplare. inte så man tror att en GM ska messa en

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 1:19 am    Post subject: Reply with quote

neonB wrote:
&MeGa wrote:
Umm, du kunde bara ha spelat och sagt ''Not ''Nick'' playing, just a friend.'' om någon (inte GM) hade frågat...


DND kändes simplare. inte så man tror att en GM ska messa en
Man ska väl inte sätta ut att man bryter mot ToA i ett DND-meddelande ändå?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 2:13 am    Post subject: Reply with quote

&MeGa wrote:
neonB wrote:
&MeGa wrote:
Umm, du kunde bara ha spelat och sagt ''Not ''Nick'' playing, just a friend.'' om någon (inte GM) hade frågat...


DND kändes simplare. inte så man tror att en GM ska messa en
Man ska väl inte sätta ut att man bryter mot ToA i ett DND-meddelande ändå?


jag trodde på bann på direkten efter han skrivit mess 1, så jag började förklara mig. så min mate fick bara en warning, om ens det. men OFTA att en gm messar en då liksom? o va annat i oturs väg?
jo, missade trindlehaven och min subscrition gick ut o det går inte att aktivera me samma kreditkort igen, säger att det är invalit.. Sad allt går bajs..

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 3:14 am    Post subject: Reply with quote

neonB wrote:
&MeGa wrote:
neonB wrote:
&MeGa wrote:
Umm, du kunde bara ha spelat och sagt ''Not ''Nick'' playing, just a friend.'' om någon (inte GM) hade frågat...


DND kändes simplare. inte så man tror att en GM ska messa en
Man ska väl inte sätta ut att man bryter mot ToA i ett DND-meddelande ändå?


jag trodde på bann på direkten efter han skrivit mess 1, så jag började förklara mig. så min mate fick bara en warning, om ens det. men OFTA att en gm messar en då liksom? o va annat i oturs väg?
jo, missade trindlehaven och min subscrition gick ut o det går inte att aktivera me samma kreditkort igen, säger att det är invalit.. Sad allt går bajs..

Prova ett sådant där Game Card sak. Har ett liggandes någonstans här hemma, men min subscription verkar aldrig gå bort.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dyring



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 1195
Location: helsingborg

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 9:34 am    Post subject: Re: Vad är odsen? Reply with quote

neonB wrote:
Fick låna en mates acc idag för att boosta en annan kompis BFD, själv lirar jag priest och är inte så bra för boost. Iaf, när jag loggar in sätter jag ett DND "not NICK, a mate".
tar mig till astranaar, gankar lite medan jag väntar på koompisen (som inte har FP). gissa va som händer?
gm messar om en grejj som NICK frågat om förut, o gissa va han ser? DNDn, så nu har min mate fått en warning på sitt acc.. o jag kan inte logga in o boosta min kompis BFD.. vad är odsen?


Tja.. om han hade en open ticket, som det låter som när du skriver "gm messar om en grejj som NICK frågat om förut" så är odsen ju ganska stora :/

//dyring

_________________
MER BAHRAIN ÅT FOLKET!!!

www.freezebitch.dk/
www.freezebitch.dk/forum
Back to top
View user's profile Send private message
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 12:52 pm    Post subject: Re: Vad är odsen? Reply with quote

dyring wrote:
neonB wrote:
Fick låna en mates acc idag för att boosta en annan kompis BFD, själv lirar jag priest och är inte så bra för boost. Iaf, när jag loggar in sätter jag ett DND "not NICK, a mate".
tar mig till astranaar, gankar lite medan jag väntar på koompisen (som inte har FP). gissa va som händer?
gm messar om en grejj som NICK frågat om förut, o gissa va han ser? DNDn, så nu har min mate fått en warning på sitt acc.. o jag kan inte logga in o boosta min kompis BFD.. vad är odsen?


Tja.. om han hade en open ticket, som det låter som när du skriver "gm messar om en grejj som NICK frågat om förut" så är odsen ju ganska stora :/

//dyring


menade mer på, vad är odsen att han skriver JUST när jag är inne, ska liksom vara inne dryga 1 timme. och GM skriver JUST när JAG är inne med den där DNDn..

Mega: Messade blizz o dom sa att mitt problem bara var nån bugg på sidan, får se när jag kommer hem om det går att aktivera igen.

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 15:51 pm    Post subject: Reply with quote

Otur :\

Har i guilden två st som spelar på varandras account en del, båda har två st lvl 60 (Rogue/Mage och Druid/Warlock) och de har tom spelat på varandras account i MC, med roliga resultat Wink Skulle inte vara så kul om Blizzard kom på det, skulle tro att det är instaban med tanke på hur ofta de gör det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Tue Aug 09, 2005 17:28 pm    Post subject: Reply with quote

Lathund wrote:
Otur :\

Har i guilden två st som spelar på varandras account en del, båda har två st lvl 60 (Rogue/Mage och Druid/Warlock) och de har tom spelat på varandras account i MC, med roliga resultat Wink Skulle inte vara så kul om Blizzard kom på det, skulle tro att det är instaban med tanke på hur ofta de gör det.

jag HADE 4 mates, tisljan valde att byta pass. nu är vi 3 som brukar lira på varandras, rogue/warrior, mage/hunter, och jag priest/mage.

fattar inte varför man inte skulle få om man har ett eget.
om man inte har NÅTT, då fattar jag. men annars inte.

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Shogun



Joined: 26 Nov 2002
Posts: 353
Location: Orsa / Svenstavik

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 1:16 am    Post subject: Reply with quote

neonB wrote:
Lathund wrote:
Otur :\

Har i guilden två st som spelar på varandras account en del, båda har två st lvl 60 (Rogue/Mage och Druid/Warlock) och de har tom spelat på varandras account i MC, med roliga resultat Wink Skulle inte vara så kul om Blizzard kom på det, skulle tro att det är instaban med tanke på hur ofta de gör det.

jag HADE 4 mates, tisljan valde att byta pass. nu är vi 3 som brukar lira på varandras, rogue/warrior, mage/hunter, och jag priest/mage.

fattar inte varför man inte skulle få om man har ett eget.
om man inte har NÅTT, då fattar jag. men annars inte.


För att spelet är till för att spelas för att ha kul, inte för att bli bäst. Vad exakt finner man för nöje i att spela på en char som man inte själv förtjänar? Jag förstår mig inte på folk som spelar för att bli bäst.

_________________
Motto...

We must trust time, to reveal all things.
Back to top
View user's profile Send private message
Lathund



Joined: 12 Nov 2002
Posts: 1791
Location: Göteborg

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 1:45 am    Post subject: Reply with quote

Tror inte att de ovan nämnda spelar på varandras för att "powerlevla" eller farma upp reputation snabbt lr liknande. Man spelar just för att ha kul.. man kanske vill prova på hur det är att spela en lvl 60 warlock, gillar man det så gör man kanske en egen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Mole^^



Joined: 30 Apr 2003
Posts: 1215
Location: Borås...

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 2:29 am    Post subject: Reply with quote

jag brukar köra på mina mates accounts... grindar pengar.. testar deras klass och deras lvl.. sedan går jag tillbaka till min, Whats the big deal?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 11:17 am    Post subject: Reply with quote

Lathund wrote:
Tror inte att de ovan nämnda spelar på varandras för att "powerlevla" eller farma upp reputation snabbt lr liknande. Man spelar just för att ha kul.. man kanske vill prova på hur det är att spela en lvl 60 warlock, gillar man det så gör man kanske en egen.


precis så. att starta en ny char krävs att man dingar till iaf lvl 15 innan man känner av en skillnad på klassen jämnfört med restan av klasserna. då är det skojjigare o lira på matsens lvl 60's istället.

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies