HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Inferno

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue May 17, 2005 18:07 pm    Post subject: Inferno Reply with quote

Varför är inte inferno med på spelarnas server?
Den har ju 6 röster vilket borde räcka.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Thu May 19, 2005 14:51 pm    Post subject: Reply with quote

Bump!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu May 19, 2005 15:25 pm    Post subject: Reply with quote

Inte bara Inferno...

Eftersom rotterdam inte fanns med när jag röstade röstade jag på Proddan, men ändrade sedan min röst till rotterdam (där denna bana kom upp i pollen).
"Det spelar ingen roll. Du lade din röst på Proddan" säger ni då, men om det är spelarnas val och jag är en av spelarna måste väl mitt val oxå räknas?
Jag väljer Rotterdam.

Här är hela listan med en minus på Proddan och ett plus på Rotterdam.
Listan är i sjunkande ordning (populärast först):

Code:
Dust2      16%  [ 8 ]
Clan1_mill 14%  [ 7 ]
Inferno    12%  [ 6 ]
Prodigy    12%  [ 5 ]
Nuke        8%  [ 4 ]
rotterdam   8%  [ 4 ]
Train       6%  [ 3 ]
cpl_fire    6%  [ 3 ]
Italy       6%  [ 3 ]
Cbble       4%  [ 2 ]
Aztec       4%  [ 2 ]
Scud        4%  [ 2 ]
de_deep6    2%  [ 1 ]
Dust        0%  [ 0 ]
Survivor    0%  [ 0 ]


De maps som spelas på servern nu är dust2, mill, prodigy, nuke och train...?
Varför är som sagt inte inferno med? varför är inte Rotterdam med? (fast det förstår jag åas lite mer)
Om inferno vore med skulle train inte vara med.
Om train är med (enligt min lista) varför är då inte rotterdam med?
Och varför just train när fire och italy (och eventuellt rotterdam om man INTE går efter min lista) har samma antal röster?

Harvey! Gör om, gör rätt!

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Thu May 19, 2005 17:15 pm    Post subject: Reply with quote

För du lade inte din röst när man skulle utan ändrande efter? som sagt skulle man inte tänka över detta ordentligt. "Om du får byta får vi med byta?"

Ta -1 på dust2 och lägg den på cbble. evnt. på Nuke om den ej blev med i cycle.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Thu May 19, 2005 19:27 pm    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
Eftersom rotterdam inte fanns med när jag röstade röstade jag på Proddan, men ändrade sedan min röst till rotterdam (där denna bana kom upp i pollen).
"Det spelar ingen roll. Du lade din röst på Proddan" säger ni då, men om det är spelarnas val och jag är en av spelarna måste väl mitt val oxå räknas?
Jag väljer Rotterdam.


Over and over again wrote:
Som alltid:
Saknar ni något alternativ, säg till och den kommer att finnas med.
Ni har bara en röst och den kan inte återkallas.

Detta är självklart för att jag ORKAR inte ta alla som återkallar hit och dit för att få bort maps som votas fram/inte votas fram. Självklart blir det en massa folk som kommer att hålla på fram och tillbaka om det inte blir "deras maplist" - Om jag nu låter dig "byta" röst, så kanske en som röstat på dust2 byter till Proddan för att han inte vill ha med rotterdam, vilket till slut bara hamnar i en röra som jag inte orkar eller har tid att röra i. Och som antagligen pågår i all oändlighet med att ändra sin röst för att påverka dom nya resultaten, som skall sedan ändra sin röst i dom ny nya resultaten.
Därför: Ny omröstning var 30:e dag då ni faktist får ändra eran röst.
(bättre påläst, så överstående text gäller inte Fren, bara er andra Razz)

Fren:
Rotterdam fanns med från start. Och om den nu inte var det (vilket för övrigt är en omöjlighet då jag vet att den fanns med från start!) så gäller det jag också påpekat ett antal gånger: Vänta med rösten och rösta när alternativet kommer upp.

Återigen:
* Tänk efter före! - Det blir svårt att ångra sig när man väl lagt sin röst. Då får man snällt vänta till nästa röstning kommer upp.
* Japp! Jag har glömt maps, skriv ett inlägg här och rösta på den när den kommer upp.

Inferno:
Nej det har blivit ett fel med maplisten, riktiga är som jag har skrivit i Spelarnas Server Info. Fall har helt enkelt missat detta när han lade in detta (har ingen möjlighet att fixa detta än tyvärr). Jag har också fullt upp på jobbet där jag lär mig ett helt nytt företag och har 7000 nya saker att trycka in i skallen och har tyvärr missat detta helt, även Volvos privmess jag upptäckte tidigare idag, sorry!
Men eftersom du Fren har möjlighet att ändra i maplisten (eller har jag missuppfattat?) så är det väl bara att rätta till när du ser att något är fel?

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri May 20, 2005 8:40 am    Post subject: Reply with quote

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Detta är självklart för att jag ORKAR inte ta alla som återkallar hit och dit för att få bort maps som votas fram/inte votas fram. Självklart blir det en massa folk som kommer att hålla på fram och tillbaka om det inte blir "deras maplist" - Om jag nu låter dig "byta" röst, så kanske en som röstat på dust2 byter till Proddan för att han inte vill ha med rotterdam, vilket till slut bara hamnar i en röra som jag inte orkar eller har tid att röra i. Och som antagligen pågår i all oändlighet med att ändra sin röst för att påverka dom nya resultaten, som skall sedan ändra sin röst i dom ny nya resultaten.
Nu var det ju inte RIKTIGT så jag menade eller hur?
Jag ville byta till en bana som INTE fanns med i listan när jag röstade.
Visst borde jag väntat med att rösta, men det kliade i fingrarna Razz
Det är skillnad på att byta till en nytillkommen bana än en annan som redan fanns när man lade sin röst.
Sen är det ju en jävla skillnad på mig och vem som helst. Jag är ju typ allsmäktig och dessutom stockholmare. Vi har alltid förtur och vetorätt.

Wallhacker wrote:
Fren:
Rotterdam fanns med från start. Och om den nu inte var det (vilket för övrigt är en omöjlighet då jag vet att den fanns med från start!) så gäller det jag också påpekat ett antal gånger: Vänta med rösten och rösta när alternativet kommer upp.
Fren wrote:
de_rotterdam ffs!!!

**HAHA SJÄLVKLART! - Rotterdamm inlagd som alternativ**
Rotterdam lades alltså till EFTER jag påpekat/önskat det.
Där hade jag redan tänkt efter för sent och röstat.

Du hade fel, jag hade rätt. SÄG DET!

Wallhacker wrote:
Men eftersom du Fren har möjlighet att ändra i maplisten (eller har jag missuppfattat?) så är det väl bara att rätta till när du ser att något är fel?
Ja jag har möjlighet att ändra i maplisten, men jag sätter mig inte och pillar i andra admins jobb så jag sket i det.
Dessutom är jag inte riktigt 100 på vilken fil det är och var den ligger (finns ganska mycket filer och mappar på maffia Razz)


p.s. Sha är soet

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Fri May 20, 2005 16:13 pm    Post subject: Reply with quote

Fren wrote:
Nu var det ju inte RIKTIGT så jag menade eller hur?
Jag ville byta till en bana som INTE fanns med i listan när jag röstade.
Visst borde jag väntat med att rösta, men det kliade i fingrarna Razz
Det är skillnad på att byta till en nytillkommen bana än en annan som redan fanns när man lade sin röst.
Sen är det ju en jävla skillnad på mig och vem som helst. Jag är ju typ allsmäktig och dessutom stockholmare. Vi har alltid förtur och vetorätt.

Absolut!!, därför jag lade till: (bättre påläst, så överstående text gäller inte Fren, bara er andra) Very Happy

Fren wrote:
Fren wrote:
de_rotterdam ffs!!!

**HAHA SJÄLVKLART! - Rotterdamm inlagd som alternativ**
Rotterdam lades alltså till EFTER jag påpekat/önskat det.
Där hade jag redan tänkt efter för sent och röstat.

Du hade fel, jag hade rätt. SÄG DET!

Öh, nu hade inte röstningen startat överhuvudtaget när vi skrev detta, utan det var innan röstningen kom igång. När pollen kom upp var den med, jag vet detta eftersom Squadron och MiX bävade i venten när pollen kom upp då faktist Rotterdam låg riktigt bra till. Denna var tillochmed den map som det röstades först på (jag trodde faktist att det var din röst då).

Fren wrote:
Ja jag har möjlighet att ändra i maplisten, men jag sätter mig inte och pillar i andra admins jobb så jag sket i det.
Dessutom är jag inte riktigt 100 på vilken fil det är och var den ligger (finns ganska mycket filer och mappar på maffia Razz)


p.s. Sha är soet

OK. Det kändes så fel att läsa ditt första inlägg - Att du tillexempel inte haft tid till det (visste inte vad det berodde på då). Men du hade all tid i världen att sätta dig ner och skriva ett långt inlägg om det, istället för att lagt den tiden på att faktist lösa problemet med en gång.
Men nu vet jag vad det berodde på Smile

p.s. Don`t you even think about it! Very Happy

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Makrillo
Senior Admin


Joined: 04 Apr 2004
Posts: 2400
Location: Halmstad

PostPosted: Fri May 20, 2005 16:39 pm    Post subject: Reply with quote

Dust2
Clan1_mill
Inferno
Prodigy
Nuke

Detta ska alltså vara den egentliga maplisten?

(+rotterdam om frens vote går igenom) =9
Back to top
View user's profile Send private message
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 1:53 am    Post subject: Reply with quote

när är omröstningarna??

Last edited by Stridhen on Tue Jun 14, 2005 1:57 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue Jun 14, 2005 14:12 pm    Post subject: Reply with quote

stridhen wrote:
när är omröstningarna??

Står i första posten på denna forumsdelen: http://www.swm.se/viewtopic.php?t=16008

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies