HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dreamkrök 2005 - Eftersnacket
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Sun May 15, 2005 16:34 pm    Post subject: Dreamkrök 2005 - Eftersnacket Reply with quote

Ja hehe nu efter att ha sett mer bilder på vad som hände fredag kväll så kan jag inte mer än skämmas.. hur jävla ful va jag igentligen och varför står jag o posar med byxorna nere till knäna med snoppen i högsta hugg o mördar blick för Very Happy


Hade iallafall jävligt skoj va fruktansvärt skoj o träffa er alla Very Happy

Gäller även Deluxe fast han kommer från Malmö med STHLM dialekt Very Happy

gg

_________________
"FreezeBitch Lupus" Sa---> Om någon ska bli månadens maffian ska det vara Wobble, allt annat är bajs. Nu när jag sagt det, så blir det så, eller hur?


US ARMY I AGUSTI!... LOVE YOU MAFFIANS!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jargien



Joined: 01 May 2005
Posts: 31
Location: Hjärup (Skåne)

PostPosted: Sun May 15, 2005 16:57 pm    Post subject: Reply with quote

Wobble Jag kom först inte ihåg vem det var som hade skickat SMS till mig sen kom jag på att det var din tjej.

Jag har sätt några galna bilder på mig men inte så många:P

_________________
Orka
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Sun May 15, 2005 17:07 pm    Post subject: Reply with quote

klart bästa dk:t jag deltagit på. verkligen skitkul!
_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Sun May 15, 2005 17:43 pm    Post subject: Reply with quote

Jag var ju lätt DKs mest förvirrade person... trots att jag var nykter Laughing jag såg ju ingen skillnad på... rätt många var det faktiskt... det var minst två som var lika varandra, sedan två andra som såg annorlunda ut men lika just varandra... jag vet att jag hade det problemet med Cat, Urethra och MrWalker... hade underlättat om alla hade haft nick/namn tröja som MrWalker hade Laughing nej jag tycker jag ska få awarden för mest förvirrade person Laughing Wink
_________________
http://mybigcock.istheshit.net/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sun May 15, 2005 17:57 pm    Post subject: Reply with quote

första dk:t o jag ser tamefan fram emot nästa ! Very Happy men då ska jag inte köra ! då ska jag va dyngad hela jävla tiden Razz

tck som fan för en oförglömlig helg !! Very Happy

puss !

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Sun May 15, 2005 18:36 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty.Zwonka wrote:
första dk:t o jag ser tamefan fram emot nästa ! Very Happy men då ska jag inte köra ! då ska jag va dyngad hela jävla tiden Razz

tck som fan för en oförglömlig helg !! Very Happy

puss !

tjoo !


word!
Detta va en av de roligaste helgerna i hela mitt liv!
Tack alla som var på DK!

Puss
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Elfie



Joined: 04 Jun 2003
Posts: 789
Location: Lund

PostPosted: Sun May 15, 2005 19:14 pm    Post subject: Reply with quote

Feta creds till er som gjorde detta möjligt.

Det har varit en upplevelse av bästa klass!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Sun May 15, 2005 20:35 pm    Post subject: Reply with quote

Elfie wrote:
Feta creds till er som gjorde detta möjligt.

Det har varit en upplevelse av bästa klass!


creds till per, sara och robert som tog hand om finalstädningen, och tack kai, rickard och david som tillsammans med mig städade överallt utomhus och som sopade plattsättningen (och jussi gjorde de oxå efter oss Razz)

tjoo!
Back to top
View user's profile Send private message
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Sun May 15, 2005 21:40 pm    Post subject: Reply with quote

det ryktes att:

Sara and Per found an AWESOME location. The showers had heated floors.. need I say more? Very Happy

Fren won the "most likely to become a lumberjack" award

Soccer game "shirts vs skins" was won by the skins team because the shirts were too afraid of the skins goalies (Olle and Hugo, in the n00d)

Rectum was second only to Tussi in good behavior, but stil managed a few well placed naps and a small injury sustained in Linköping.

No one had to go to the hospital this time (which is good, cause the ambulance would have gotten lost lol)

Dash has sworn that next DK he will not drink any alcohol. My tummy still hurts from laughing...

Bearstyle will eat anything, as long as you cook it until its charred.

The weather was AMAZING!

Hugo's underpants wardrobe has suffered a number of tragic losses. But he does have a lovely all over tan :p

No one knows anything about lighthouses on the faro islands, rambutans, or space flight safety, but we all know how much Vodka costs at Systembolaget Rolling Eyes

Rikard and his spiffy car made the rest of us look like homeless drunks. Thanks Very Happy

Krozus hates me. And everyone else (watch out!) but he's still my favorite person from Lund Very Happy

Kultur and Joe Libero will be touring together next summer. Libero will amaze you with magic, and Kultur will just make 3L of tequila dissapere. Which is more amazing is up to you :p

DK is the BEST way to spend two weekends a year Very Happy THANKS EVERYONE FOR A GREAT TIME!!

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Sun May 15, 2005 21:52 pm    Post subject: Reply with quote

Det ryktas att...

...Meigh höll mig vid liv med mat hela helgen
...partybussen hade anlänt 1-2h tidigare om det inte vorit för alla kisspauser samt att...
...Sallow motverkade fortsatta förseningar genom att låsa in bussens invånare vid stopp
...Meigh gör underbara kärleksmums
...man kan vinna mot McQwert i poker
...Cat har bitmärken på sitt högra öra *rawr*
...Zwonka är kung på att städa
...Olle och Hugo med nöd och näppe lyckades undvika att blotta sig för en släktträff
EDIT:
...att Fall var där ( Surprised )
...att Elfie klämde en halv citron över mitt huvud/i mitt hår

m.m.


Last edited by &tussilago on Sun May 15, 2005 22:10 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Sun May 15, 2005 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

&tussilago wrote:
Det ryktas att...
...Cat har bitmärken på sitt högra öra *rawr*


Va?!
Kan nån upplysa mig? Jag var nämligen i Tyskland vid tillfället.. Rolling Eyes

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
Elfie



Joined: 04 Jun 2003
Posts: 789
Location: Lund

PostPosted: Sun May 15, 2005 22:08 pm    Post subject: Reply with quote

Låtarna man minns!

Camouflage - Vilken jävla hit!
Breaking the law
Faster harder scooter

angående pokern tussi, så berodde detta endast på att det var mina superduperultra elfie-marker som du tog över Smile

PS FAN ATT INTE MAGNUS KOM!!!

EDIT: Alla phetaste creds till Urethra som är en underbar människa! han drar ner byxorna när jag tappat mina för att jag inte ska känna mig utanför, behöver man säga mera?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Mon May 16, 2005 6:36 am    Post subject: Reply with quote

Elfie wrote:
Låtarna man minns!

Camouflage - Vilken jävla hit!
Breaking the law
Faster harder scooter


Turbonegro - City of Satan ffs! MIFFO! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Guest






PostPosted: Mon May 16, 2005 7:41 am    Post subject: Reply with quote

Ice-4-Man wrote:
Elfie wrote:
Låtarna man minns!

Camouflage - Vilken jävla hit!
Breaking the law
Faster harder scooter


Turbonegro - City of Satan ffs! MIFFO! Very Happy



ooh yesh, my bad
Back to top
Rickard



Joined: 22 Mar 2003
Posts: 1865
Location: I de östgötska skogarna (Valdemarsviks kommun)

PostPosted: Mon May 16, 2005 8:32 am    Post subject: Reply with quote

Personligen skulle jag vilja tacka alla för en riktigt trevlig helg. Det var verkligen riktigt roligt att träffa alla. Att Mange inte kunde komma är ju riktigt tråkigt, men det kommer väl fler tillfällen.

Hugo och Danne kommer för alltid vara mina gudar. Jag har bilder på er över hela väggarna hemma nu... Wink

Santos (Fredrik) var också en klockren karaktär som gav upphov till oändligt mycket skratt.

Fredrik, Meigh och Tussilago (förlåt, minns inte ditt namn.. david?) var riktiga klippor. Tycker de borde ha mycket beröm för städning mm.

Sara och Per skall självklart ha en stor eloge för allt arbete de lagt ner för att vi skall få ha roligt. Skulle det vara några problem med eventuella skador så säg till så kommer i alla fall jag ställa upp och hjälpa till.

Självklart skall Martin, Johan och John ha en stor eloge för att de åkte med mig och hade tålamod med mig. Nämnas borde också Martins snickarglädje, man kan ju tro att han heter Timell i efternamn. Smile

Mina vapendragare i tipsrundan skall också ha en eloge då Danne lyckats med konstycket att dela upp mig i ett lag där det var.... en... medlem... jag... trevligt att ni ställde upp grabbar. Vi vann visserligen inte, men det var nog första gången jag gått en tipsrunda och singlat en femma om varje svar.

Dash, måste också nämnas då han lyckades med bedriften att säga: "det är du som är Rickard, Rickard va?" minst 30 gånger på en kväll.

Plumsum kan vi också nämna då han blev mer eller mindre förbannad på mig när han frågade vad jag heter:

-Vad heter du?, -Rickard, -Men vad heter du?, -Rickard, -Men vad f-n heter du?, -RICKARD, -Men vad heter du på forumet?, -Rickard, -Men vad är ditt nick på forumet?, -Rickard ....tystnad.... -Men vad heter du?

Peter skall också ha tack för sitt gitarrspel (lås till trots) och för hans trevliga bemötande.

Rickard (Gute) var riktigt trevligt att få träffa. Han var nog också den ende som kom ihåg mig (mitt nick) från när jag faktiskt spelade på maffia. Om han nu inte bara inbillade sig det i fyllan.

Kalle verkade ha riktigt sunda åsikter då vi (dessvärre) ramlade in på politik/ras/religions diskussion. Men den varade inte så länge. Man bör aldrig föra sådana diskussioner på fyllan. Vanligtvis en partykiller.... men här var det ingen fara (för min del)..

Tack till sorcerer som ställde upp och skjutsade för uttag av pengar, ishockey mm.

Olle var.... Olle är... Olle kunde... Olle..... Oll.... O.....

Alla ni andra som jag inte nämnt skall självklart också ha tack, men det blir för mycket att skriva såhär på morgonen (på jobbet). Tack alla!!


/Rickard Rickard

_________________
-Every day of my life I'm forced to add another name to the list of people who piss me off!-

-Live and let live-

-Om ett jobb är värt att göras är det värt att göras ordentligt-
Back to top
View user's profile Send private message
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Mon May 16, 2005 10:18 am    Post subject: Reply with quote

Jag tror jag vill tacka Rectum och Fren för att dom rädda mitt liv och mina tattueringar när jag bestämde för att grilla gris nån gång på fredags eller lördagsnatten (grisen det var jag det)...

Sen vill jag tacka alla som var med på DK, as kul att få sätta ansikten på alla er man chattrar med dagarna i ända här på froumet och irc.

Sen ett fett shout out till mina sköna kissbröder, jag luktar fortfarande lite urin och jag älskar det.. Ni vet vilka ni är..

Dash, natas, kröööws, aplha, karlos, lock, rickard, fren, rectum och alla andra.. fet helg..

Summan av kardemumman var att jag hade det riktigt jävla kul, synd att jag bara var så jävla trött hela lördags-dagen under fotbollen och så. Men men det tog jag igen genom att supa med full och kåt på söndagen istället..

Nu ska jag duscha och skit, sen ska jag ha kunskapsprov på VV..
Back to top
View user's profile Send private message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Mon May 16, 2005 11:16 am    Post subject: Reply with quote

Som sagt vi hade rejält skoj Very Happy vissa mer än andra och vissa kommer ihåg mer än resan från lidköping o ner :^)


Skoj va det iallfall Dk Skåne en hit eller vad skall man säga?..


Nåå när blir nästa Dk Very Happy


*edit* själv piskade man ju bearstyle fett i brottning då :d mohaha *edit*

_________________
"FreezeBitch Lupus" Sa---> Om någon ska bli månadens maffian ska det vara Wobble, allt annat är bajs. Nu när jag sagt det, så blir det så, eller hur?


US ARMY I AGUSTI!... LOVE YOU MAFFIANS!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Mon May 16, 2005 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

Det blev ös!

Det var värre än vad jag trodde det skulle bli! SKITBRA! Very Happy

Jäkligt roligt o se allas ansikten! Det hände så många saker att jag kan skriva en hel bok....

Några av dom var iaf:

- Jag stoppa upp en gaffel rakt in i näsborren efter att rectum sa till mig att "det är lugnt mange, de är bara psykiskt".

- Fren utmana mig i en korvtävling. Självklart att jag ställer upp! Fren synar efter ca 3 timmar. Korven har legat under eld i ca 3 timmar....korven ser ut som en kolbit.......men jag äter "the shit", sen drar fren halva korven.....de blir lika! GG......

- naTas hade nog bara kläder på sig i dom första halvtimmarna....

- Dash, du blev inte så trashi när du söp...de blev jag GLAD för!

Sen finns det fler.....m.m

TACK FÖR DK 2005 i snogaholm. Been there, done that! HÄRLIGT!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Mon May 16, 2005 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

Det ryktas om att jag fick runt 40 graderes feber och kunde därför inte dyka upp överhuvudtaget och att detta satte långt gående planer i sank, involverande en lösvagina och ett oskydigt ansikte. Next time.. next time.
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Mon May 16, 2005 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Vart är bilderna då ???

aaaah hittade dem nu Razz

_________________
Heroes never die, they just reload !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 1 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies