HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Kommande CS 1.6, Nya vapen o samt mindre ändringar
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 9:16 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Tex på aztec. Har du inget annat än mp5 så stormar man ju inte porten (som T) eftersom mp5 är totalkass på långdistans...


Äh, MP5:an år fin ju. Man kastar sin HE mot CT på andra sidan och springer vidare och skjuter ihjäl dem med mp5. Det fick t ex stackars Niemela erfara igår. 2 skott med mp5 varav 1 i huvet, sen la han sin gubbe på sidan för att vila lite. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 9:36 am    Post subject: Reply with quote

Razz Visste väl att folk skulle argumentera Wink

-niemela- wrote:
Är det inte en Taktik om man har olika vapen på olika ställen?
Jo säklart, men bara för att det kommer 3 nya vapen faller ju inte de tidigare taktikerna...Man använder det vapen som passar bäst på just det stället. Du förstår nog om du tänker efter lite Razz

-niemela- wrote:
Öhh varför inte.. Funkar fin fint om man bara vet vart man ska gå efter att man har skjutit den första som kommer..
Ba ett exempel Helge!! Jag snackar generellt sett. Just där passar ju en colt eller AUG bättre. plus en HE och en fet pikka Very Happy

Saerlane wrote:
Äh, MP5:an år fin ju. Man kastar sin HE mot CT på andra sidan och springer vidare och skjuter ihjäl dem med mp5.

yeyeye. Du vet vad jag menar. Stormar man port så ska man helst ha awp/skåjt/ak/sg552. De gör sig lixom bättre därifrån. Adda en HE på det and you've got your self a frag.
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Quote:
Tex på aztec. Har du inget annat än mp5 så stormar man ju inte porten (som T) eftersom mp5 är totalkass på långdistans...


Äh, MP5:an år fin ju. Man kastar sin HE mot CT på andra sidan och springer vidare och skjuter ihjäl dem med mp5. Det fick t ex stackars Niemela erfara igår. 2 skott med mp5 varav 1 i huvet, sen la han sin gubbe på sidan för att vila lite. Razz
Så det va du?!?! Blev SÅ sur för det där alltså! Utav alla så skulle du få MIG! Varför?! Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 10:06 am    Post subject: Reply with quote

-niemela- wrote:
Så det va du?!?! Blev SÅ sur för det där alltså! Utav alla så skulle du få MIG! Varför?! Twisted Evil
Men kimmo... Du borde veta vid det här lager att ALLA siktar på dig och ingen annan om det finns fler att välja på. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 10:12 am    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
-niemela- wrote:
Så det va du?!?! Blev SÅ sur för det där alltså! Utav alla så skulle du få MIG! Varför?! Twisted Evil
Men kimmo... Du borde veta vid det här lager att ALLA siktar på dig och ingen annan om det finns fler att välja på. Razz
hmmmmm! Då vet jag vad jag ska göra när jag ser "alla", hihi campa med bomben tills jag bli bannad eller slappad! Då kan ju inte "alla" skjuta på mig på ett tag.. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 10:21 am    Post subject: Reply with quote

LOL!!! Lamer
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 10:40 am    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
LOL!!! Lamer
haha hoppas att du vet att jag inte mena allvar! Smile fast vi finnar kan vara konstiga när det gäller sånt! Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
yeyeye. Du vet vad jag menar. Stormar man port så ska man helst ha awp/skåjt/ak/sg552. De gör sig lixom bättre därifrån. Adda en HE på det and you've got your self a frag.


Nja, det är väl kanske inte helt fel med scout eller AWP, men när man skriver alla rushar porten så brukar en person med just något av de vapnen blockera porten för de som kommer bakom. De gör man ju inte med mp5:an. Smile

Quote:
Fairlane wrote:
Quote:
Tex på aztec. Har du inget annat än mp5 så stormar man ju inte porten (som T) eftersom mp5 är totalkass på långdistans...


Äh, MP5:an år fin ju. Man kastar sin HE mot CT på andra sidan och springer vidare och skjuter ihjäl dem med mp5. Det fick t ex stackars Niemela erfara igår. 2 skott med mp5 varav 1 i huvet, sen la han sin gubbe på sidan för att vila lite.
Så det va du?!?! Blev SÅ sur för det där alltså! Utav alla så skulle du få MIG! Varför?!


Eftersom jag förmodligen är sveriges sämsta CS-spelare så måste jag ju skjuta mot andra usla spelare för att kunna få en frag ibland. Således siktade jag på dig. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Torak|



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 910
Location: Katrineholm

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 11:08 am    Post subject: Reply with quote

När kommer cs 1.6 då???? Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 11:21 am    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Quote:
yeyeye. Du vet vad jag menar. Stormar man port så ska man helst ha awp/skåjt/ak/sg552. De gör sig lixom bättre därifrån. Adda en HE på det and you've got your self a frag.


Nja, det är väl kanske inte helt fel med scout eller AWP, men när man skriver alla rushar porten så brukar en person med just något av de vapnen blockera porten för de som kommer bakom. De gör man ju inte med mp5:an. Smile

Quote:
Fairlane wrote:
Quote:
Tex på aztec. Har du inget annat än mp5 så stormar man ju inte porten (som T) eftersom mp5 är totalkass på långdistans...


Äh, MP5:an år fin ju. Man kastar sin HE mot CT på andra sidan och springer vidare och skjuter ihjäl dem med mp5. Det fick t ex stackars Niemela erfara igår. 2 skott med mp5 varav 1 i huvet, sen la han sin gubbe på sidan för att vila lite.
Så det va du?!?! Blev SÅ sur för det där alltså! Utav alla så skulle du få MIG! Varför?!


Eftersom jag förmodligen är sveriges sämsta CS-spelare så måste jag ju skjuta mot andra usla spelare för att kunna få en frag ibland. Således siktade jag på dig. Razz
AJ!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
ALEXtheGreat



Joined: 04 Jan 2003
Posts: 22
Location: Piteå, Norrbotten

PostPosted: Fri Jan 31, 2003 20:26 pm    Post subject: Reply with quote

jag tror inte många skulle spela cs om 1.0 var ouppdaterad?????

Men fatta om ett spel aldrig förändras tröttnar ju de flesta till slut???
Eller Question Question
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
#nattlirare * frOnda



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1
Location: uddevalla

PostPosted: Thu Feb 13, 2003 11:29 am    Post subject: håller med niemela! Reply with quote

skiter totallt i cs när 1.6 kommer..... Evil or Very Mad får la lira day of deafeat lr nåt...suck
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies