HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Kommande CS 1.6, Nya vapen o samt mindre ändringar
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 10:50 am    Post subject: Reply with quote

ska alla granater och ja gasmask oxå komma i 1.6 då oxå??Men shielden vet jag uinte mriktigt om jag kommer gilla...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 11:36 am    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
ska alla granater och ja gasmask oxå komma i 1.6 då oxå??Men shielden vet jag uinte mriktigt om jag kommer gilla...


Gasgranater osv kommer nug till 1.6 men sköld vet jag inte, det kanske bara är Single player mode... Hoppas jag
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[gobbe]karlos



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 886

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 11:56 am    Post subject: Reply with quote

Oehört fjantigt att lägga ner cs pga nya vapen etc. Alla vet att omväxling förnöjer. Btw Niemela, när 1.4:an kom så trodde verkligen alla att de skulle ändra tillbaks, elajten och alla andra vande sig efter ett tag och spelet har inte förlorat ett uns popularitet. Nya taktiker osv, so what?!
Det e ju bara kul att knåpa vidare och utforska de nya detaljernas användbarhet. Jag säger inte det här för att jag jättegärna vill att du ska fortsätta lira cs, jag säger det för att bevisa för dig att du har fel, and time will tell, tro mig!
Back to top
View user's profile Send private message
yahiko



Joined: 10 Oct 2002
Posts: 15

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 13:10 pm    Post subject: Reply with quote

Längtar redan
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 13:15 pm    Post subject: Reply with quote

va ska man kunna köra single player i 1.6 me ??? eller uppfattade jag fel ?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Wheezy



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 20
Location: Vallentuna

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 13:39 pm    Post subject: hmm Reply with quote

I 1.6 som jag fattar de så ska man inte kunna köra singel play de är för att köra singel play man ska köpa CZ..

eller har jag fel?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 13:53 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]karlos wrote:
Oehört fjantigt att lägga ner cs pga nya vapen etc. Alla vet att omväxling förnöjer. Btw Niemela, när 1.4:an kom så trodde verkligen alla att de skulle ändra tillbaks, elajten och alla andra vande sig efter ett tag och spelet har inte förlorat ett uns popularitet. Nya taktiker osv, so what?!
Det e ju bara kul att knåpa vidare och utforska de nya detaljernas användbarhet. Jag säger inte det här för att jag jättegärna vill att du ska fortsätta lira cs, jag säger det för att bevisa för dig att du har fel, and time will tell, tro mig!
Exakt!! När 1.5 kom var det många här på Maffia som sa att de skulle lägga ner, speciellt när man inte kunde Bunny-jumpa längre. Vad har hänt? Jo CS är större än nånsin (och de flesta kritikerna spelar fortfarande här). Detta ser jag hela tiden i andra sammanhang. folk är helt enkelt rädda för utveckling. Istället för att uttala sig nu, så kanske ni kritiker borde TESTA spelet först, sen uttala er. Jag kan också vara skeptisk till förändring ibland, men det gäller att kunna släppa taget. Hela min arbetsplats består bara av bakåtsträvare. Om de fick, så skulle de fortfarande köra Windows 3.11. Nä! Testa det nya, sen kan man göra en bedömning. Mina 2 ören.
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 14:30 pm    Post subject: Reply with quote

-niemela- wrote:
Jag kommer nog att lägga ner CS då 1.6 kommer.. om det kommer komma nya vapen så är det många fler nog som kommer att lägga ner...
Vem vill börja pilla med Taktiker/poss/pengar m.m när man måste få in nya vapen och grejjs? Fast jag tror att dom kommer t tebax updateringen för att det kommer vara en JÄKLA massa folk som kommer att klaga.. t.ex. dom "elajta"

Ps: Nöjd Mortal Smile


åh nej!! en motgång!! då måååste jag sluta... *ehm*

fler vapen, mer utmaning, utaming ger roligare spel. Visst... ordna en CS 1.3-turnering å spela det hela livet. Du röstar förmodligen också på ngt parti som skall hämma utvecklingen eftersom "allt e bra som det är nu". Pfft.
Back to top
View user's profile Send private message
MyskoOxe



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 146

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 14:44 pm    Post subject: Reply with quote

Såhär är det; CZ ska man köpa för att få spela singleplayer, 1.6 kommer vara gratis. Tror jag.

Sen, varför sluta med CS för att det kommer nya vapen?
Dom tar ju inte bort dom gamla, ju!
Jag tror det kommer vara mindre förändring 1.5 till 1.6 än det var 1.3 till 1.4/5
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 15:00 pm    Post subject: Reply with quote

MyskoOxe wrote:
Såhär är det; CZ ska man köpa för att få spela singleplayer, 1.6 kommer vara gratis. Tror jag.

Sen, varför sluta med CS för att det kommer nya vapen?
Dom tar ju inte bort dom gamla, ju!
Jag tror det kommer vara mindre förändring 1.5 till 1.6 än det var 1.3 till 1.4/5


Jag tror att spelstilarna och nya knep kommer att göra ändringen större. Jag tänker dels på nya vapnen men mest på nya skölden... Tar nog ett tag att lära sig spela med den...Men som jag fattar det kommer det vara kasst att spela med den... Den tar en Primary weapon spot och man kan bara ha Fiveseven tillsammans med den och när man ska ta bort för att skjuta tar man bort skölden...Samtidigt kan du inte sitta och vänta för AK och Colt går igenom ändå men tar lite mindre skada bara....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
MyskoOxe



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 146

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 15:05 pm    Post subject: Reply with quote

Vad jag menar är att från 1.3 till 1.4 blev ALLA vapen som nya vapen... Ny rekyl osv.
I 1.6 kommer ju "bara" 2 nya vapen.
Fast iof, det jag tror r roligt med nya vapen är att man är så less på alla gamla skins och ljud!
Back to top
View user's profile Send private message
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 16:19 pm    Post subject: Reply with quote

Vad e det för fel på nya vapen? Jag har längtat efter nya vapen varje gång en ny version av cs ska släppas och jag är helnöjd med förändringen inför 1.6.
Skölden däremot tror jag inte kommer bli så lyckad, speciellt om man bara kan ha five seven om man har sköld.
Såklart att en nybörjare inte ta någon riktigt bra bara för att han har ett av de nya vapnen..
Back to top
View user's profile Send private message
SkuLL
Guest





PostPosted: Thu Oct 10, 2002 19:51 pm    Post subject: Reply with quote

jag Lägtar bara efter Cz så jag ska nog spela det mer än Cs när det kommer ut Very Happy
Back to top
MyskoOxe



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 146

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 20:20 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har redan planerat; varannan dag spelar jag CS online, varannan CZ single ända tills jag har klarat ut spelet, sen blir det fulltime online Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Wheezy



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 20
Location: Vallentuna

PostPosted: Thu Oct 10, 2002 20:47 pm    Post subject: hmm Reply with quote

jaja sluta bråka nu!!

klart de är kul med lite nya vapen..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
FuzioN



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 19

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 2:23 am    Post subject: Reply with quote

´Nie säger
Det är MYCKET som har med vapen att göra när man kör matcher + pengar..
Cs Matcher + Pengar + Vapen = Vinst.

Hmmz näh det kan jag faktist inte hålla med om Grund taktiken läggs juh hur du ska stå var dum ska stå viket vapen som är bäst där men lixom det som är mest mest bäst är din skill i Tänkande instinkt och aim inget jävla vapen kan göra dig dåligare än en dåligare person plus awp akn colt aug sig commando Galli Famas och skjölden kommer användas flitigt det kan jag lova er! Glalli är som colt fast me lite mindre skada men mindre rekyl typ mp5an famas är 25 skott i SPREJ som fan 25 skott huh du den skjuter ut skotten snabbare än du äns hiner säga aj så akta er för den i närstrid säger jag er bara
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 7:25 am    Post subject: Reply with quote

Hoppas bara det kommer nån plugin eller nått så man slipper ha vapnen med på CB/Turneringar/Cupper m.m..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 8:35 am    Post subject: Reply with quote

FuzioN wrote:

Hmmz näh det kan jag faktist inte hålla med om Grund taktiken läggs juh hur du ska stå var dum ska stå viket vapen som är bäst där men lixom det som är mest mest bäst är din skill i Tänkande instinkt och aim inget jävla vapen kan göra dig dåligare än en dåligare person plus awp akn colt aug sig commando Galli Famas och skjölden kommer användas flitigt det kan jag lova er! Glalli är som colt fast me lite mindre skada men mindre rekyl typ mp5an famas är 25 skott i SPREJ som fan 25 skott huh du den skjuter ut skotten snabbare än du äns hiner säga aj så akta er för den i närstrid säger jag er bara

FuzioN, mannen... Under tangenten [enter] sitter [shift]. 2 tangentar vänster om [shift] sitter en tangent som heter punkt [.]. Använd den. Razz

Hur som helst! Jag tror jag har tolkat ditt meddelande rätt.
Jag håller med till fullo, även om jag inte har en blekaste anint om de nya vapnen.
en taktik i en klanmatch bygger inte på vilka vapen man har.
Man ändrar spelstil efter vilket vapen man har. Tex på aztec. Har du inget annat än mp5 så stormar man ju inte porten (som T) eftersom mp5 är totalkass på långdistans... Har man en awp som CT på dust2 så står man välan inte och vaktar stentrappan till A?
Har man en awp och ska vakta stentrappan så byter man vapen med ngn som har en mp5:a eller nåt annat skojjigt när-/medeldistansvapen...

fast jag kan ju ha fel... igen.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 8:42 am    Post subject: Reply with quote

Urethra sticker ut hakan med en framtidsprognos:

Jag tror att folk kommer fortsätta spela CS.
Jag tror att ballistic shield kommer användas lika ofta som skillade spelare använder Night vision goggles och Dual Berettas i CW.
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Fri Oct 11, 2002 9:05 am    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
en taktik i en klanmatch bygger inte på vilka vapen man har.
Man ändrar spelstil efter vilket vapen man har. Tex på aztec. Har du inget annat än mp5 så stormar man ju inte porten (som T) eftersom mp5 är totalkass på långdistans... Har man en awp som CT på dust2 så står man välan inte och vaktar stentrappan till A?
Har man en awp och ska vakta stentrappan så byter man vapen med ngn som har en mp5:a eller nåt annat skojjigt när-/medeldistansvapen...

fast jag kan ju ha fel... igen.
Är det inte en Taktik om man har olika vapen på olika ställen?
[SM]Fren wrote:
Har man en awp som CT på dust2 så står man välan inte och vaktar stentrappan till A?
Öhh varför inte.. Funkar fin fint om man bara vet vart man ska gå efter att man har skjutit den första som kommer..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies