HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Roundtime på Server? #2
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server
View previous topic :: View next topic  

Roundtime (min:sec)
1:45
41%
 41%  [ 25 ]
2:00
35%
 35%  [ 21 ]
1:30
11%
 11%  [ 7 ]
2:15
6%
 6%  [ 4 ]
2:30
3%
 3%  [ 2 ]
3:00
1%
 1%  [ 1 ]
2:45
0%
 0%  [ 0 ]
Users Voted : 0
Total Votes : 60

Author Message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Mon May 02, 2005 9:53 am    Post subject: Reply with quote

reboot wrote:
Denna server kommer trögas av, snart sitter vi med 02.00 roundtime, 35 maptime och fler maps i cycle Very Happy


som sagt så är de ju spelarnas server. Spelarna som väljer hur inställningarna ska vara om de inte passar en enskild person är de ju inte majoritetens fel....

Demokrati är ibland för jävligt men hur vill du ha de... ska vi skaffa en Reboots server ?? och en KrosuZ server och en falls server osv osv osv osv osv.... ????

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Tue May 03, 2005 12:30 pm    Post subject: Reply with quote

KrosuZ wrote:
reboot wrote:
Denna server kommer trögas av, snart sitter vi med 02.00 roundtime, 35 maptime och fler maps i cycle Very Happy


som sagt så är de ju spelarnas server. Spelarna som väljer hur inställningarna ska vara om de inte passar en enskild person är de ju inte majoritetens fel....

Demokrati är ibland för jävligt men hur vill du ha de... ska vi skaffa en Reboots server ?? och en KrosuZ server och en falls server osv osv osv osv osv.... ????


Hehe nä, men ha en server som skiljer sig stort från dem andra som kan kallas reboot-krosuz server. Hehe jo fast snart sitter denna med på roundtime bla.bla som jag sa Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Tue May 03, 2005 16:01 pm    Post subject: Reply with quote

reboot, kompis.

Du säger att den var/är populär nu när roundtimen är låg, låg maptime, endast 5 populäraste maps. Och det var den ju, vilket man kunde/kan se.

Nu har folk testat det här med låg roundtime, alldeles för lång för att vara public, tycker även jag som röstade på 1.30. Nu röstade jag 1.45, "standard"-inställningen på PCW/CW. Och det har även de som inte tidigare spelat med låg roundtime gjort. Majoriteten är den som avgör, och det enda du kan göra är att lägga din röst och hoppas. Som även jag gör...
Vi är snart inne på andra månaden, bara. Vi är inne i ett stadie där vi testar olika inställningar, känns det som. Det som vi gillar mest kommer förmodligen att stanna Smile

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Fall
Master Admin
Technician


Joined: 29 Sep 2002
Posts: 1310

PostPosted: Tue May 03, 2005 17:03 pm    Post subject: Reply with quote

Med tanke på att det är väldigt få som rösta så misstänker jag det är dem som vill ha låg som röstar, de som inte bryr sig utan förväntar sig standard röstar inte. (standard för match är 2.5 oftast)
Skall man förväntar sig rättvissa siffror skall man fråga random folk, då är det inte en specifik grupp som bryr sig extra mycket.
Back to top
View user's profile Send private message
Rex0z



Joined: 09 Dec 2002
Posts: 2805
Location: Eksjö

PostPosted: Fri May 13, 2005 10:19 am    Post subject: Reply with quote

1:45 är det bästa!
_________________
I read somewere that their period attract bears, the bears can smell the menstruation.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Spelarnas Server All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies