HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Piffa upp servrarna lite.

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SWE]»» Ðuk€™ ««



Joined: 05 Mar 2005
Posts: 1

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 1:07 am    Post subject: Piffa upp servrarna lite. Reply with quote

Är mycket å spelar på, främst maffia 2 servern och har en önskan om tex. att man kan map-vota, då det är ganska lång tid på varje map, sen är det ju alltid kul med stats, men ingen nödvändighet, men snälla, gör så man kan byta banor, eller korta ner tiden lite på banorna. Annars tackar jag för en bra server.

Mvh Keda
Back to top
View user's profile Send private message
Squadron-
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 11 Dec 2002
Posts: 1842
Location: Göteborg

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 14:37 pm    Post subject: Reply with quote

word, angående tiden på banorna.
_________________
miklo är min lekkamrat

"Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"

http://www.garaget.org/Squadron
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
[KACFM]McRae
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 29 Jun 2004
Posts: 584
Location: Trelleborg

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 15:27 pm    Post subject: Re: Piffa upp servrarna lite. Reply with quote

[SWE]»» Ðuk€™ «« wrote:
Är mycket å spelar på, främst maffia 2 servern och har en önskan om tex. att man kan map-vota, då det är ganska lång tid på varje map, sen är det ju alltid kul med stats, men ingen nödvändighet, men snälla, gör så man kan byta banor, eller korta ner tiden lite på banorna. Annars tackar jag för en bra server.

Mvh Keda

Tror Duke menar maffias cs-s 2 server för o klargöra.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Cat
Master Admin
Personnel


Joined: 08 Apr 2003
Posts: 2330
Location: Såsen.

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 16:01 pm    Post subject: Re: Piffa upp servrarna lite. Reply with quote

[SWE]»» Ðuk€™ «« wrote:
Är mycket å spelar på, främst maffia 2 servern och har en önskan om tex. att man kan map-vota, då det är ganska lång tid på varje map, sen är det ju alltid kul med stats, men ingen nödvändighet, men snälla, gör så man kan byta banor, eller korta ner tiden lite på banorna. Annars tackar jag för en bra server.

Mvh Keda


Jodå, det hade varit bra och så, men just nu så är inte admin-mod så utbyggt, och det som finns är inte så som vi vill ha det. Men tålamod! Det kommer.
Stats vet jag inte hur vi kommer göra, men vem vet, det kanske bilr det oxå! Smile

_________________
Discgolf äger mig.
Back to top
View user's profile Send private message
Richard Olsson



Joined: 20 Apr 2004
Posts: 626

PostPosted: Fri Apr 08, 2005 15:09 pm    Post subject: Reply with quote

Jag spelar nästan aldrig på maffia, och det är för att det inte är några custom maps, det är för lång roundtime så alla bara sitter och campar och tror att man ska spela så då de typ sett en cpl match eller nåt.

Det pratas ständigt om förändringar och efterfrågan om saker från spelarna på maffia, men ingenting görs. Jag har full förståelse för att det kanske är svårt att göra, tar tid att göra och att det verkligen inte bara är att knäppa med fingrarna sen är det fixat, nu över till nästa sak. Det tar väl sin goda tid att pyssla ihop och ändra på servrarna, tar väl lite arbete, a bit heart and soul.
kortare roundtime (typ 1 minut Smile ), andra mappar, en funserver, en server på vilken man kör endast tre mappar framröstade av spelarna är endast några få uttag från den säkert enorma högen av begär fortfarande ouppfyllda.

"Maffia Nytt", jag väntar på intressant info...

_________________
Jag vann en poesi-tävling
I'm naked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies