HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Swedish Maffia CS:Source 2
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 0:40 am    Post subject: Swedish Maffia CS:Source 2 Reply with quote

Det finns aldrig några admins på Swedish Maffia CS:Source 2 inte som märks iallafall (jag spelar där nästan altid så jag borde veta) så jag undrar vad man skulle kunna göra för att få vara nån sorts små admin där eller så tacksam för svar.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 1:05 am    Post subject: requests? Reply with quote

denna borde inte va på requests va? såg att en sån fanns efter jag hade postat denna
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

Problemet är att det inte finns några bra admin-plugins till source ännu. Annars hade vi haft flera admins där redan.
_________________
-Give a man a fire and he is warm for a day. Set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
Back to top
View user's profile Send private message
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 19:36 pm    Post subject: Ok... Reply with quote

så kan ni inte ta nåt halv bra plugin så länge? Finns en massa nytt folk på Swedish Maffia CS:Source 2 som inte bryr sig om regler och dom har ingen respect för oss som har spelat på Swedish Maffia CS:Source 2 länge, vi har beslutat att man inte använder awp och auto sniper för dom är för noob vänliga men dom bryr sig inte så jag tycker det skulle behövas mer lätt tillgänglig straffning för dessa regel och "regel" brytare.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 20:18 pm    Post subject: Re: Ok... Reply with quote

Valve wrote:
så kan ni inte ta nåt halv bra plugin så länge? Finns en massa nytt folk på Swedish Maffia CS:Source 2 som inte bryr sig om regler och dom har ingen respect för oss som har spelat på Swedish Maffia CS:Source 2 länge, vi har beslutat att man inte använder awp och auto sniper för dom är för noob vänliga men dom bryr sig inte så jag tycker det skulle behövas mer lätt tillgänglig straffning för dessa regel och "regel" brytare.


ursäkta mig men, HAHAHAHAHAHA !
Vadå ni har beslutat att att inte använda awp och auto ?
Bestämmer "ni" eller ?

_________________
Heroes never die, they just reload !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 20:25 pm    Post subject: Reply with quote

Valve: Ett sätt som kan vara bra är att då du ser någon spelare som inte sköter sig (då menar jag bl.a. ovårdat språk, inte detta med att han/hon använder autosniper eller awm) be då personen att vårda språket eller bättra på attityden. Gör dom inte det, utan nonchalerar dig, så ta deras steam ID o skriv en topic på cheaters/lamers.

Så be dom bara vårda sitt språk (oftast är det språket som spökar på css servrarna) om dom inte gör det, så kopiera deras steam id och nick, sen anmäler du dom här.



Till SM:

Sen tycker jag att ni skulle ha någon typ av varnings text när man joinar eller spelar på servern. För nu har ju folket ingen aning om att maffia har regler, om inte någon stammis nämner något om era regler. Precis som ni har på 1.6 med en text som kommer upp, bör ni även ha på css (OM det går.....)

Jag kommer iaf vara inne på css servrarna o hålla ett öga på folket som spelar....

_________________
Freeze bitch! You have been caught by a FreezeBitch!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 21:14 pm    Post subject: Reply with quote

ursäkta mig men, HAHAHAHAHAHA !
Vadå ni har beslutat att att inte använda awp och auto ?
Bestämmer "ni" eller ?

för fan skriv inget om du bara tänker va en tyken jag sa inget om att det va nån absolut regel.


Last edited by Valve on Tue Mar 08, 2005 4:09 am; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 21:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ett sätt som kan vara bra är att då du ser någon spelare som inte sköter sig (då menar jag bl.a. ovårdat språk, inte detta med att han/hon använder autosniper eller awm) be då personen att vårda språket eller bättra på attityden. Gör dom inte det, utan nonchalerar dig, så ta deras steam ID o skriv en topic på cheaters/lamers

Men fattar ingen här eller? Vi har redan sagt till dom och dom bryter riktiga regler saken är den att dom är många och inte lysnar och jag har inte tid å ta id och screenshots av allt dom gör hela jävla tiden vi spelare har fan oxå liv det är inte bara adminsen som har liv, när vi kommer hem och vill ha nåt kul och göra så brukar vi sätta oss vid css på just Swedish Maffia CS:Source 2 och spela/prata med dom vanliga skysta personerna men när det kommer nytt folk som tar auto snipers å sätter sig i T bas på dust och skiter i bomben så blir man inte glad eller utvilad på något sätt i huve taget.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 21:46 pm    Post subject: Reply with quote

Du lär inte bli långvarig på servrarna om du fortsätter med ditt språk...
Och varför tar du upp rap?
Vad har det med saken att göra ?
Kan du reglerna på maffia ? Det verkar synnerligen inte så iaf, och att säga till folk att inte bryta mot dina regler på maffia, det är ju helt sjukt, du bestämmer knappast reglerna på maffia så gå och lägg dig nu och sov på saken så ska jag sätta mig i mitt hörn och skära lite i mina handleder och lyssna på rap !

_________________
Heroes never die, they just reload !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 21:50 pm    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
ursäkta mig men, HAHAHAHAHAHA !
Vadå ni har beslutat att att inte använda awp och auto ?
Bestämmer "ni" eller ?

för fan skriv inget om du bara tänker va en tyken jag sa inget om att det va nån absolut regel alvarligt du borde bli bannad pga tyckenhet som synd är blir du nog inte det. Jag sa aldrig att det va nån sorts absolut regel så kan du bara sticka och skära dina handleder i ett hörn nånstans och vänta tills du förblöder så välden kan bli ett bättre ställe och enligt din bild så gillar du rap och sånt skadat skit gå å lär dig va en ton är innan du lysnar på idioter som dampar å tror dom är "cola" bara för att dom har en massa biliga slampor i sina "music" vidios
(kanske går lite långt med att klaga på rap eller rapp eller va fan det kallas men det är skit)


fört det första vill jag nämna att ordet damp inte är ett ord du ska använda på maffias servrar eller forum. Du behöver inte ta de så allvarligt. Han skrattade lite, men klart, för dig som inte känner honom kanske du tog de som något personangrepp, iom att du sedan gick på kassius med personangrepp, om vilken typ av musik han lyssnar på osv. Det var inte speciellt fint.

Men vill du en gång i framtiden ha en rolig server o spela på så rekomenderar jag att ta killens ID och nick, klockslag, server och orsak varför han hamnar bland cheatrs/lamers. Det tar max 3 minuter. Sedan slipper du killen kanske för gott.....

Men att personen spelar med autosniper eller awm, så är det ingen idé med att försöka få honom bannad.

Lägg då in en poll på forumet o se hur många som är intresserade av awm och autosniper, med en enkel JA / NEJ poll.

/Mikael[/b]

// Adminedit: Jag gör inget eget inlägg då läget summeras förträffligt av herr sigma

_________________
Freeze bitch! You have been caught by a FreezeBitch!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 0:07 am    Post subject: Reply with quote

vem är "// Adminedit: (>Jag<) gör inget eget inlägg då läget summeras förträffligt av herr sigma"
den där iden med poll tror jag inte de är någon mening med... nästan ingen på den servern jag spelar på värkar vara registrerade här eller så kollar dom bara aldrig och ja jag tog skrattet som ett "personangrepp" men jag tycker alla ska förlåta alla nu
jo just de jag bara undrar vem är den högsta adminen igentligen? kan va bra å veta så man inte gör något VÄLDIGT korkat
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 0:23 am    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
vem är "// Adminedit: (>Jag<) gör inget eget inlägg då läget summeras förträffligt av herr sigma"
den där iden med poll tror jag inte de är någon mening med... nästan ingen på den servern jag spelar på värkar vara registrerade här eller så kollar dom bara aldrig och ja jag tog skrattet som ett "personangrepp" men jag tycker alla ska förlåta alla nu
jo just de jag bara undrar vem är den högsta adminen igentligen? kan va bra å veta så man inte gör något VÄLDIGT korkat


ett tips: läs reglerna för servrarna innan du börjar spela Wink

_________________
Heroes never die, they just reload !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 0:40 am    Post subject: Reply with quote

jag har läst dom... flera gånger faktiskt
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 0:48 am    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
jag har läst dom... flera gånger faktiskt


och ändå kunde du inte sköta ditt språk här på forumet ens...märkligt Laughing

_________________
Heroes never die, they just reload !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 0:57 am    Post subject: Reply with quote

Klagomål klagomål slappna av lite för tusan
hur gör du dom där quote sakerna? dom värkar inte funka för mig (jag tröck på den där quote knappen)
och är det inte dags och sluta dra up saker som är så gamla? ni är som folks fruar i tv som hela tiden håller inne saker och tar upp dom senare


Last edited by Valve on Tue Mar 08, 2005 4:11 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 2:07 am    Post subject: Reply with quote

valve vart ligger härryda?
_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 2:21 am    Post subject: Reply with quote

mellan göteborg å borås typ
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 2:32 am    Post subject: Reply with quote

Läs vad Sigma skriver Valve, han är klok.

Angående dig som admin på maffia, så är du är inte på god väg pga att du just fått dig själv bannad.
Svälj lite stolthet och kom igen med gott humör. Här så får alla två chanser ifall man inte klantat sig rejält.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 2:33 am    Post subject: Reply with quote

Valve wrote:
så kan du bara sticka och skära dina handleder i ett hörn nånstans och vänta tills du förblöder så välden kan bli ett bättre ställe


Oj oj oj,det var verkligen inte snällt sagt. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
Valve



Joined: 24 Feb 2005
Posts: 44
Location: Härryda

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 2:51 am    Post subject: Reply with quote

vadå gott humör jag har varit på gott humör i timmar nu och ja jag är inte altid snäll men jag är väldigt bra på att glömma bort och förlåta och blir förlåten för den delen (inte för att skryta)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies