HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Tack, Radio City (Malmö)!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sorcerer



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 1446
Location: Angered

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 19:25 pm    Post subject: Tack, Radio City (Malmö)! Reply with quote

Lite sent för den här topicen men som jag stressar med internet nuförtiden... jo förra onsdagen så vann jag 2 biljetter till förhandsvisningen av spanglish vilket jag tyckte var underbart mest för att jag aldrig vinner nånting på nånting, men också för att det var en förhandsvisning. Så det blev en härlig kväll på bion med en bra film. Tävlingen är rätt enkel, man ska lyssna efter en viss låt varje timme, när man hör den ska man bara slänga sig på telefon och dom första 3 som kommer fram vinner. Nu hoppas jag att det blir tävling om förhandsvisning till Hitch på onsdagen som kommer Very Happy tips till er som bor i Malmö eller i närheten är ju att lyssna på Radio City åtminstonde på onsdagar från 14 och framåt, till 18 tror jag. Frekvensen är 107,0 men man kan också lyssna via hemsidan www.radiocity.se .

Känslan man får av att vinna något... folk borde vinna saker oftare Laughing Very Happy

_________________
http://mybigcock.istheshit.net/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 19:39 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vann 2 biljetter på Rockklassiker till Bajen-TFF förra året. Very Happy
Jag tog med mig skumil Very Happy

En gnagare och en gårdare på Bajen - Trelleborg. Snacka om bortamatch.


Men det var skönt att vinna.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Wobble



Joined: 26 Apr 2003
Posts: 606
Location: Tomelilla *OMG!*

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 23:52 pm    Post subject: Reply with quote

vann en radio tävling med för många år sen vann en VIP biljett till förhandspelningen med Aqua med deras senaste album i Köpenhamn..

Sen har jag vunnit fast på MTV en vip biljett till MTV galan i Stockholm Very Happy

_________________
"FreezeBitch Lupus" Sa---> Om någon ska bli månadens maffian ska det vara Wobble, allt annat är bajs. Nu när jag sagt det, så blir det så, eller hur?


US ARMY I AGUSTI!... LOVE YOU MAFFIANS!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 10:11 am    Post subject: Reply with quote

själv har jag endast förlorat vid en radiotävling och det var på Dreamhack (Radio Seven). De hade med mycket konstiga låtar. Många nya.. Razz
_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies