HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
hjälp med cs

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
starsun



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 108

PostPosted: Thu Jan 02, 2003 1:55 am    Post subject: hjälp med cs Reply with quote

jag behöver hjälp... varenda gång jag öppnar cs så får jag automatiskt den minsta upplösningen! varenda gång så måste jag gå in i contro...bla bla. Iaf vad ska jag göra??
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Thu Jan 02, 2003 3:50 am    Post subject: Reply with quote

om du kör XP som Operativ så kan det var så som att XP har ninja skrivskydat någon av dina CFG filer eller vad det nu är som håller reda på uplösningen.
hade det felet föra veckan när jag skulle hasha sönder min CFG och höll på att bli galen Wink

så det är bara att markera HL mapen och propertes och se om den är skrivskydad är det inte så då kan då inte jag hjälpa.
Back to top
View user's profile Send private message
starsun



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 108

PostPosted: Thu Jan 02, 2003 15:36 pm    Post subject: Reply with quote

aha... asså dennna config.cfg och autoexec.cfg fil som jag har har har jag fått av min vän... men asså Fall sa samma för 2 dagar sen att det kan vara config.cfg så jag tesdade med att flytta min config.cfg fil till någon annan plats och göra en helt ny men ändå så hade jag samma problem.... men asså jag bestämde mig att ta bort hela halflife + cs och nu har jag sättit in det igen måste bara updatera hoppas felet inte finns
Back to top
View user's profile Send private message
starsun



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 108

PostPosted: Thu Jan 02, 2003 15:39 pm    Post subject: Reply with quote

hmm nu finns det alvarliga problem... jag har inte updaterat cs tll 1.5 och inte samma med hl men ändå jag öppnade denna gammla v av cs och gick in i config.... och så var det på den minsta upplösningen jag valde den jag ska ha stängde av och satte på igen och det var på den minsta igen... jag testar med att något är skrivskyddat men det kan det inte vara jag har nyss sättit in halflife och cs igen men jag hoppas allt är skrivskyddad
Back to top
View user's profile Send private message
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Thu Jan 02, 2003 17:38 pm    Post subject: Reply with quote

Skrivskydda alla filer som har beteckning .cfg så fungerar det nog.. hade samma problem innan me men det gick över till att varje gång jag startar datorn så har jag 800*600 på WIN men ska ha 1024*768.. mysko..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
starsun



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 108

PostPosted: Thu Jan 02, 2003 17:40 pm    Post subject: Reply with quote

fattar inte riktigt vad du menar... men asså jag har tagit bort halflife.. och nu har jag sättit in det igen och updaterat och jag har samma fel asså hela min dator är automatiskt skrivskyddad om jag tar bort en skrivskydd och trycker OK senare när jagtittar igen så är den skrivskydd jag har testat på alla mina hårdiskar.... min cs är skrivskyddad på OpenGL och minsta upplösning... vad ska jag göra?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies