HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
HP? Söker members
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ELKER / Laneby



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 153

PostPosted: Mon Jan 31, 2005 22:08 pm    Post subject: Reply with quote

Ni verkar ha trevlig attityd i eran klan, lycka till med allt... Eller inte


soloeyes, jag skiter blanka fan i vad du tycker och resterande utav eran klan.... kentek är den enda som verkar ha lite vett i skallen och vara trevlig i den topicen ni söker trys i...

_________________
www.Laneby.com
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
narcissist



Joined: 02 May 2003
Posts: 1334

PostPosted: Mon Jan 31, 2005 23:21 pm    Post subject: Reply with quote

High^Times - ELKER wrote:
Ni verkar ha trevlig attityd i eran klan, lycka till med allt... Eller inte


soloeyes, jag skiter blanka fan i vad du tycker och resterande utav eran klan.... kentek är den enda som verkar ha lite vett i skallen och vara trevlig i den topicen ni söker trys i...

Ja för du verkar ju vara en sån jävla solstråle själv. Kan du bara fatta att du inte har här att göra med ditt snack

/ontopic
Säg till om ni börjar lira r60. Då vill vi ha en match mot er Smile

_________________
"These are my principles! If you dont like them; I have others"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 9:39 am    Post subject: Reply with quote

sP - MemOreX wrote:
HAr ni bra TP i clanen? har ni inte? aa då är det SORLIGT!! Very Happy bara att köra Fler PCW:D MEN TM är ju inte så bra! dom kan in ta Very HappyRazz Razz annars säger jag bara lycka till med Members Sökandet Very Happy Wink


Hhaa Razz S-P for the "we think we are elites n we 0wne NiP i think, oops 0-13 vs Freezebitch, let us practice"

Hhee ta det med en "nypa" salt Razz been there done that Wink

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ELKER / Laneby



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 153

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 18:20 pm    Post subject: Reply with quote

narcissist wrote:
High^Times - ELKER wrote:
Ni verkar ha trevlig attityd i eran klan, lycka till med allt... Eller inte


soloeyes, jag skiter blanka fan i vad du tycker och resterande utav eran klan.... kentek är den enda som verkar ha lite vett i skallen och vara trevlig i den topicen ni söker trys i...

Ja för du verkar ju vara en sån jävla solstråle själv. Kan du bara fatta att du inte har här att göra med ditt snack

/ontopic
Säg till om ni börjar lira r60. Då vill vi ha en match mot er Smile



jag säger bara vad jag tycker... om du inte gillar det, skit i mig...


sry HP? ska inte vara mer negativ i eran tråd

_________________
www.Laneby.com
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 19:34 pm    Post subject: Reply with quote

Jo skulle juh vara trevligt...för det var juh du som kom med de negativa vibbarna med dina post...för vi har faktiskt inte bett dig att skriva här...utan var du sj som startade det hela...Inte lätt när man inte har åldern inne för det sunda förnuftet och lite vett i skallen
_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 20:04 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har joinat HP? Very Happy

Är kvar i TM, men kommer att satsa mer på HP? då vi verkligen kommer satsa, hoppas jag! Smile

TJOHO!!! Laughing Razz

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 20:08 pm    Post subject: Reply with quote

yaaaaaaay anton!!! jävla najs att du har joina the HP? gang! Wink fan va kul vi ska ha det!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 20:12 pm    Post subject: Reply with quote

stridhen wrote:
yaaaaaaay anton!!! jävla najs att du har joina the HP? gang! Wink fan va kul vi ska ha det!


Lätt!! Very Happy

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 21:20 pm    Post subject: Reply with quote

ojdå, grattis anton!
Hoppas ni gör det ni säger, d.v.s. tar det seriöst. Än så länge verkar det gått bra iaf.

Ps. Vi godtar både utmaningar via PCW eller R60. Känner ni er tuffa nog kan ni knacka på i kanalen #B-saints

Lycka till för övrigt!

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Feb 01, 2005 22:12 pm    Post subject: Reply with quote

Tolle wrote:
ojdå, grattis anton!
Hoppas ni gör det ni säger, d.v.s. tar det seriöst. Än så länge verkar det gått bra iaf.

Ps. Vi godtar både utmaningar via PCW eller R60. Känner ni er tuffa nog kan ni knacka på i kanalen #B-saints

Lycka till för övrigt!


Tack Smile
Vi möter nog hemsk gärna er! Smile

hade gutt!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
KeNTeK
Admin


Joined: 21 Jul 2004
Posts: 272
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 9:14 am    Post subject: Reply with quote

Okej okej gubbs. Break it up. Eftersom man sitter i skolan och har fettråkigt så kan jag ju säga det igen. Om man ska tjaffsa kan man ta det i en annan topic. Eller varför inte ta någon match nån gång för att stärka banden? Antingen det eller så blir det gurk-fight. Vet någon ens hur detta lilla "bråk" startade? Smile
_________________
Angel headed hipsters, burning for the ancient heavenly connection, to the stary dynamo in the machinery of the night
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 9:20 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
Jag har joinat HP? Very Happy

Är kvar i TM, men kommer att satsa mer på HP? då vi verkligen kommer satsa, hoppas jag! Smile

TJOHO!!! Laughing Razz


hmmmm! ok

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 10:23 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
Jag har joinat HP? Very Happy

Är kvar i TM, men kommer att satsa mer på HP? då vi verkligen kommer satsa, hoppas jag! Smile

TJOHO!!! Laughing Razz

Förstår inte hur du kan välja Hp? över Mighty, helt ofattbart.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 11:00 am    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Volvo 240 wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
Jag har joinat HP? Very Happy

Är kvar i TM, men kommer att satsa mer på HP? då vi verkligen kommer satsa, hoppas jag! Smile

TJOHO!!! Laughing Razz

Förstår inte hur du kan välja Hp? över Mighty, helt ofattbart.


Håller me dej bilen Very Happy.. Dock så ser jag att han fortfarande spelar kvar i mighty, men att han ska "satsa" med "hp?" det som förvånade mig jävligt mkt var att jag trodde att endast de spelare som redan hade en "klan" som de inte ville släppa när d gick med i mighty fick ha den klanen och att resten som "joinade" skulle ha mighty som "ända" klan och inte joina andra klaner när man joinat mighty utan klan om du förstår =)! Förstår dock inte varför man skall stanna kvar i en klan och samtidigt joina en annan klan för att spela seriösare, då släpper man mighty och går te den andra klanen, Trodde att det va stenhårt på det men tydligen inte =( tycker det e lite synd iaf! Men allt ordnar sig! PUSS (ville skriva av mig lite sry om jag tog upp något jag borde tagit internt!)

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 13:14 pm    Post subject: Reply with quote

haha va snackar du om skitbil? vi äger ju Razz btw ska vi mötas ngn gång kacfm vs HP? ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 15:03 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. kans wrote:
Dexer wrote:
TheMighty. kans wrote:

Ontopic/offtopic/onthetalk: hp var säkert svinniciga att möta, dock kunde jag inte vara med, satt och grät ist framför datorn och lira mot bottar, känns så dumt att inte ens kunna "kolla" på matchen! HP ni får möta oss första dagen då mitt internet funkar! får vi se va kalibern sitter =)

GJ eller nått =)


whina inte.
jag satt mellan den 4/1 - 21/1 o lira mot bots Very Happy
Eller kanske vart mest Gta:Vice City (nu har jag klarat hela spelet Razz)


Hehe dexer vem e det som whinar Razz kan säga att jag har ett fett rekord! är inne på min 3:e månad utan internet nu! får internet om 3 veckor Shocked


Hmm och ni whinar!!! Razz innan jag fick internet hos pappsen så lira jag med botar och version 1.0 i två år. Och så när man besökte morsan så kunde man lira online (bara det att hon har en dålig data så man hade 1000 i ping när man sköt Laughing)
Back to top
View user's profile Send private message
Stridhen



Joined: 24 Aug 2004
Posts: 374

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 15:08 pm    Post subject: Reply with quote

HAHAHAHAHA visst spenc! din mossa har ju elajt dator!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 16:21 pm    Post subject: Reply with quote

hmm om du kallar en intel pentium 2, 300 i ghz. elajt data så visst
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 18:38 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. kans wrote:
[KACFM]Volvo 240 wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
Jag har joinat HP? Very Happy

Är kvar i TM, men kommer att satsa mer på HP? då vi verkligen kommer satsa, hoppas jag! Smile

TJOHO!!! Laughing Razz

Förstår inte hur du kan välja Hp? över Mighty, helt ofattbart.


Håller me dej bilen Very Happy.. Dock så ser jag att han fortfarande spelar kvar i mighty, men att han ska "satsa" med "hp?" det som förvånade mig jävligt mkt var att jag trodde att endast de spelare som redan hade en "klan" som de inte ville släppa när d gick med i mighty fick ha den klanen och att resten som "joinade" skulle ha mighty som "ända" klan och inte joina andra klaner när man joinat mighty utan klan om du förstår =)! Förstår dock inte varför man skall stanna kvar i en klan och samtidigt joina en annan klan för att spela seriösare, då släpper man mighty och går te den andra klanen, Trodde att det va stenhårt på det men tydligen inte =( tycker det e lite synd iaf! Men allt ordnar sig! PUSS (ville skriva av mig lite sry om jag tog upp något jag borde tagit internt!)


Ironi, eller? Med tanke på att du själv har en annan klan än TM som du förövrigt aldrig spelar med, du vill endast spela mot oss. Du highlitar alla på mircen och frågar om vi vill lira 3on3 mot dig och dina polare, hela tiden. Sedan så vill jag fråga vad du snackar om att "bara dom som hade klan innan fick ha kvar den, men de som joinade utan att ha klan innan får inte ha en annan". Bull shit, jag har då aldrig hört något sådant. Däremot har Ellinor och Anders sagt att "har man en annan klan får man välja, oss eller den andra". Har du gjort det? Nej, du är kvar i den andra klanen, som du spelar dubbelt så mycket med ändå. Sedan så är det väl inte din sak att säga så som du sade? Med tanke på att du inte lirat med oss på ett jävla tag och då vi nästan aldrig hör av dig. De få gånger vi/jag gjort det så är det så att du vill möta oss i TM. Om du så vill, så kan jag bli kickad från TM då du uppenbarligen inte gillar att jag gör som dig, har en andra klan. Så får du prata med Ellinor om att kicka mig, för jag lämnar då inte självmant.

Sedan så är det så att jag i princip alltid är den enda och möjligtvis två stycken till, som är online från TM. Så det slutar alltid med att jag spelar med en bunt polare. Har på senare tid spelat mycket med HP?, som jag nu joinat. Varför skall jag spela seriöst i en klan som inte tar spelet seriöst, som varken har tiden eller lusten. Hur jävla skoj är det? Jag vill spela seriöst och lira r60, hur i helvete skulle det gå med en klan på 10 spelare och bara jag och någon annan är inne.

Stefan: Fast TM spelar aldrig, är bara jag och gubbslem i topicen hela tiden, är trött på det och jag vill spela i klan. En massa matcher med kompisarna gör ingen nytta då vi inte spelar i samma klan och därför inte kan lira r60. Jag är kvar så länge jag får vara kvar i TM. Btw. KACFM kanske vill ta en match mot oss i HP? Smile

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
soloeyez
Admin


Joined: 30 Dec 2002
Posts: 715
Location: Borås/Villastan

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 21:09 pm    Post subject: Reply with quote

Antar att det dch ville ha sagt är att han vill ha lite mer speltid. Förstår inte vad problemet är att en spelare i TM inte skall få utveckals mer??
_________________
www.flaskebo.com
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 3 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies