HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
otroligt hög ping
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Guest






PostPosted: Mon Jan 17, 2005 18:20 pm    Post subject: Reply with quote

Har haft samma problem som dig Dash nu i 1 månad. Beslöt mig för att formatera datorn idag, men inte hjälpte det inte. Jag delar uppkoppling med en annan person som har bra ping, även om han har sin dator avstängd är min ping väldigt hög. Växlar mellan 50-150
Back to top
mons-
Guest





PostPosted: Mon Jan 17, 2005 18:20 pm    Post subject: Reply with quote

Har haft samma problem som dig Dash nu i 1 månad. Beslöt mig för att formatera datorn idag, men inte hjälpte det inte. Jag delar uppkoppling med en annan person som har bra ping, även om han har sin dator avstängd är min ping väldigt hög. Växlar mellan 50-150
Back to top
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 21:47 pm    Post subject: Reply with quote

ja har haft samma problem nu i 4månader fast med högre ping 250-300 större delen av dagen. fast igår var den perfekt Confused man lackar ju fan på glocalnet!! vet du om din isp använder sig av Telias nät, isåfall är det därför det segar om ja har förstått det rätt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Lace



Joined: 15 Feb 2003
Posts: 879

PostPosted: Wed Jan 19, 2005 19:27 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Volvo 240 wrote:
ja har haft samma problem nu i 4månader fast med högre ping 250-300 större delen av dagen. fast igår var den perfekt Confused man lackar ju fan på glocalnet!! vet du om din isp använder sig av Telias nät, isåfall är det därför det segar om ja har förstått det rätt.



Fan volvo jag har exakt samma problem, fast bara på kvällarna.

Typ jag kan göra vad jag vill till typ 17.30 men sen flyger pingen upp i cs och ventrilo. Jag har i snitt 150-350ping i ventrilo och 120 ping i cs och typ 40 - 100 ms.

Jag har inte fattat vad som har varit fel men eftersomt det är samma för dig och vi båda har glocalnet så kanske det är dem som fifflar med nåt.

_________________
www.myspace.com/victorlarsson
www.myspace.com/laceband
http://www.purevolume.com/laceband
www.motiveproductions.se
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Victor



Joined: 24 Jul 2004
Posts: 777
Location: München

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 19:56 pm    Post subject: Reply with quote

Narcie` wrote:
[KACFM]Volvo 240 wrote:
ja har haft samma problem nu i 4månader fast med högre ping 250-300 större delen av dagen. fast igår var den perfekt Confused man lackar ju fan på glocalnet!! vet du om din isp använder sig av Telias nät, isåfall är det därför det segar om ja har förstått det rätt.



Fan volvo jag har exakt samma problem, fast bara på kvällarna.

Typ jag kan göra vad jag vill till typ 17.30 men sen flyger pingen upp i cs och ventrilo. Jag har i snitt 150-350ping i ventrilo och 120 ping i cs och typ 40 - 100 ms.

Jag har inte fattat vad som har varit fel men eftersomt det är samma för dig och vi båda har glocalnet så kanske det är dem som fifflar med nåt.


har telia samma för mig.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies