HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Välkommen Arshamp!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 18:10 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tyckte att nån sa att vi inte skulle hänga ut folk här på maffia..

Välkommen grappen Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 18:16 pm    Post subject: Reply with quote

Jovisst är det bra med en andra chans. Och ja, jag har fått en andra chans. Men inte i maffia/datorspel-sammanhang. Smile

Jag känner att ditt argument cat...:

- "Vad han dessutom skriver på en pcw tycker jag knappast hör hemma här"

... är lite som det "brott" dch gjorde. Dch skrev i irckanal, därför tycker jag att det knappast hör hemma på cs-servrarna. Alltså jag menar tycker inte att denna snubben är dum eller något, tycker mer att det är skitbra att han har mognat och kan vara trevlig mot medmänniskor. Men hakade bara upp mig på särbehandling.

orkar inte alta det här med dch mer. Jag ska ta och söka efter folk som bett om ursäkt men som inte fått chansen. Måste gå nu. Skriver sen igen..

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 18:20 pm    Post subject: Reply with quote

mIx! wrote:
Dch skrev i irckanal, därför tycker jag att det knappast hör hemma på cs-servrarna.


#sm ingår i maffias community.

_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 18:26 pm    Post subject: Reply with quote

han är duktig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 19:00 pm    Post subject: Reply with quote

EDIT
_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 21:14 pm    Post subject: Reply with quote

Puss ? vem fan du nu en e Smile gillar mange dig gillar jkag dig Smile KRAMIS !



puss mange Very Happy

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 23:42 pm    Post subject: Reply with quote

Arshamp wrote:
RaZZa wrote:
&GullefjuN^ wrote:
Har han fuskat ? .. Nee det va lågt .. !


japp, på r60 oxå...


Razza, om ja har varit Den typden som fuskade innan,som du tror , Bara för ja Aegde er på en R60 match med #pr.se så behöver du inte anklaga folk för fusk, för tilloch med de som har hand om r60 bedömde mitt demo. Och de skrev att ja fuskade inte. Men det e rätt skojj att veta att folk tror man fuskar för man har skill som vissa andra inte har " Razza ". Jag tar det som en komplimang. Razza gå och träna aim maps så du kanske kommer sitta på Fuskanklagnings listan sedan Very Happy
//Johan


Förlåt, men, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHHAHAahh.
Du måste verkligen ljuga oxå? Alla här sitter o säger att det e bra med en andra chans osv, o endå ska du såklart påstå att du INTE fuskade.
Som tussi sa så fick varken vi lr r60 något demo eftersom du inte reccade (hmm undra varför??) Och det var ju konstigt att din skill blev så bra heeelt plötsligt i en match bara sådär...
Sen undrar jag, du blev bannad från vac i 1 år, var det bara på skojj lr??? Ne det tror iaf inte jag.
Jag säger inte att du e dålig, det vet jag att du inte är, men då på matchen var du övernaturlig.
Sen att du har erkännt det för vissa (Ja det vet jag!) ocyh sitter o skrattar o säger att det var så jävla roligt oxå, DET stör jag mig på.

Nej det här är en person som ALDRIGkommer få min respekt tillbaka.

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof


Last edited by Razza // Marre on Sun Jan 09, 2005 0:39 am; edited 5 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 23:58 pm    Post subject: Reply with quote

razza, skriv isär ditt skrattande så inte posterna blir 78 mil långa Smile
_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Richard Olsson



Joined: 20 Apr 2004
Posts: 626

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 0:00 am    Post subject: Reply with quote

om vad Razza stämmer är sant, och eftersom jag känner honom ganska bra så tar jag tillbaka mitt hej och välkommen. Har razza ingen respekt för dig så förtjänar du inte min heller... once a cheater always a cheater
_________________
Jag vann en poesi-tävling
I'm naked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 2:47 am    Post subject: Reply with quote

RaZZa wrote:
Arshamp wrote:
RaZZa wrote:
&GullefjuN^ wrote:
Har han fuskat ? .. Nee det va lågt .. !


japp, på r60 oxå...


Razza, om ja har varit Den typden som fuskade innan,som du tror , Bara för ja Aegde er på en R60 match med #pr.se så behöver du inte anklaga folk för fusk, för tilloch med de som har hand om r60 bedömde mitt demo. Och de skrev att ja fuskade inte. Men det e rätt skojj att veta att folk tror man fuskar för man har skill som vissa andra inte har " Razza ". Jag tar det som en komplimang. Razza gå och träna aim maps så du kanske kommer sitta på Fuskanklagnings listan sedan Very Happy
//Johan


Förlåt, men, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHHAHAahh.
Du måste verkligen ljuga oxå? Alla här sitter o säger att det e bra med en andra chans osv, o endå ska du såklart påstå att du INTE fuskade.
Som tussi sa så fick varken vi lr r60 något demo eftersom du inte reccade (hmm undra varför??) Och det var ju konstigt att din skill blev så bra heeelt plötsligt i en match bara sådär...
Sen undrar jag, du blev bannad från vac i 1 år, var det bara på skojj lr??? Ne det tror iaf inte jag.
Jag säger inte att du e dålig, det vet jag att du inte är, men då på matchen var du övernaturlig.
Sen att du har erkännt det för vissa (Ja det vet jag!) ocyh sitter o skrattar o säger att det var så jävla roligt oxå, DET stör jag mig på.

Nej det här är en person som ALDRIGkommer få min respekt tillbaka.


Vafan, hur ska folk bättra sig om de inte får en andra chans? Ge han chansen men inte respekten. Det är väl ok?

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 3:04 am    Post subject: Reply with quote

Men alltså, tänk om det var så att killen fuskade. Skulle det även då var ok att få lira här? Det anser inte jag... Tycker en andra chans är för givmilt då.

Nimda, jo. Jag vet att även ircen är en del av communityt. Det var mer en principsak. Jag blir väl inte bannad från servrarna om jag spammar ut autoaway på irc... Du förstår förhoppningsvis vad jag menade.

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 3:07 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. &Balzamon wrote:
Vafan, hur ska folk bättra sig om de inte får en andra chans? Ge han chansen men inte respekten. Det är väl ok?

Jag tror att t.ex. Razza inte direkt tycker han förtjänar någon andra chans om han blåljuger om sitt förflutna istället för att säga "ja, det var dumt, jag har blivit en bättre människa". Det senare alternativet är det manliga och det som gör att man ska bli välkomnad och given en andra chans. Fast han säger ju att han inte fubbat iofs.. så.. ehe.. Smile

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 3:09 am    Post subject: Reply with quote

mr. T-Lago wrote:
...MASSA BRA O SMARTA SAKER...


Word!

Välkommen! Hoppas att du med ditt nya nick (även om din täckmantel är av) kan klara dig här på maffia. Jag ger många andra chanser, men då du inte med mig har haft någon första att förstöra. så varsego. En första chans =)

*Psst* Ta vissa personer med en nypa salt, om man börjar hoppa på folk o säga att dom är noobs o behöver träna aim-maps.. då blir ingen gla*[/quote]

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
musse
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 385

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 3:45 am    Post subject: Reply with quote

den här killen lirade ett tag i entertain men vi kickade han sen för han cheatade... eller iaf kände vi att han gjorde det för ibland var han sjukt dålig o i andra stunder var han helt sjuk. Det var oxå ofta motståndarna whinade på sjuka haxx.

men men om du lyckats bli bra nu utan fusk så welcome

_________________
Ingenting är omöjligt! Det omöjliga tar bara lite längre tid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 3:46 am    Post subject: Reply with quote

skönt att mange och 1:a sidan välkomnar fram tills lite mer än 2:a sidan och sedan går topicen rent ut sagt åt helvete? väx upp seriöst, ta det privat eller något, förstör inte topicen med han fuskade hit, killen är ju så och han sa såhär så jävla onödigt och som sagt, om han nu fuskade så who gives a rat´s ass, alla förtjänar en andra chans.. väx upp killar

sry för lite offtopic, välkommen mannen hoppas du trivs på enligt mig det absolut softigaste communityt Smile

//FusioN

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 4:41 am    Post subject: Reply with quote

FusioN aka Chilling wrote:
skönt att mange och 1:a sidan välkomnar fram tills lite mer än 2:a sidan och sedan går topicen rent ut sagt åt helvete? väx upp seriöst, ta det privat eller något, förstör inte topicen med han fuskade hit, killen är ju så och han sa såhär så jävla onödigt och som sagt, om han nu fuskade så who gives a rat´s ass, alla förtjänar en andra chans.. väx upp killar

sry för lite offtopic, välkommen mannen hoppas du trivs på enligt mig det absolut softigaste communityt Smile

//FusioN



Väx upp? Du som är så uppväxt borde väl veta att folk har olika åsikter?


Jag ger han en andra chans för att se om han kan bättra sig. Inte för att jag tror det men jag ska göra mitt bästa för att låtsats som ingenting har hänt.

_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
eberglund



Joined: 18 Nov 2003
Posts: 1848

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 4:55 am    Post subject: Reply with quote

Välkommen tillbaka johan.Ses inte på servrarna där jag inte lirar längre men hoppas att du hänger på forumet Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Razza // Marre



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 603
Location: Linköping

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 11:42 am    Post subject: Reply with quote

Det verkar bara varigt lupus som förstod vad jag sa.
Det är inte att han fuskade som jag stör mig på, det är att han senare erkännt och sitter o skrattar åt det o säger "hahah ja det var roligt hahahah". Och sedan kommer han hit och ljuger OCH DESSUTOM sitter i whina på att jag ska gå o öva aim maps istället?!?!?!? WTF???
Jag är inte speciellt elajjt på cs, men fan heller att jag är avundsjuk på en liten 3 åring som fuskar och behöver skaffa sig en nu "identitet" för o bli omtyckt i "cs världen".

och Fusion, tycker man inte som dig, måste man växa upp då?

Och nej, han får INTE en andra chans av mig!

_________________
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur!

Aristoteles, filosof
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
XitoR



Joined: 16 Dec 2002
Posts: 412
Location: Orust

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 13:45 pm    Post subject: Reply with quote

pfft, *ignore* träffade den s.k "Arshamp" eller vad han nu heter på servern förut, han verkade trevlig, men det tog inte långa stunden tills han blev en helt annan människa, och om det nu är xpyxyxpyixpx som har varit här tidigare (vilket det verkar som) så är han (i min mening) inte värd piss..... Min åsikt

*Edit* Sen om han nu fuskat eller inte det skiter jag i, faktiskt *Edit*
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 19:07 pm    Post subject: Reply with quote

RaZZa wrote:
Det verkar bara varigt lupus som förstod vad jag sa.
Det är inte att han fuskade som jag stör mig på, det är att han senare erkännt och sitter o skrattar åt det o säger "hahah ja det var roligt hahahah". Och sedan kommer han hit och ljuger OCH DESSUTOM sitter i whina på att jag ska gå o öva aim maps istället?!?!?!? WTF???
Jag är inte speciellt elajjt på cs, men fan heller att jag är avundsjuk på en liten 3 åring som fuskar och behöver skaffa sig en nu "identitet" för o bli omtyckt i "cs världen".

och Fusion, tycker man inte som dig, måste man växa upp då?

Och nej, han får INTE en andra chans av mig!


nu verkar du inte ha förstått vad jag har menat med det jag skrev, jag menade att ni inte skulle förstöra topicen med massa klagomål osv inte att ni var små skitungar som inte tycker som mig...

kanske skrev fel när jag skrev väx upp men men..

//FusioN

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies