HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Baseboll-lag i Stockholmsområdet
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 15:20 pm    Post subject: Baseboll-lag i Stockholmsområdet Reply with quote

Nu skriver jag här igen, men jag känner att jag måste! =P
Skämt o sido, som ni kanske vet så har jag problem med fötterna och kan därför inte lira innebandy eller fotboll som jag gjorde förr. Efter tre års tid från fysisk aktivitet så känner jag att jag måste göra något och då hade jag tänkt baseboll! Baseboll verkar så jäkla skoj och min kropp tränas också då.
Jag har googlat en stund och hittar inget baseboll-lag för 89:or, än.
Jag bor i Haninge, en liten bit utanför Stockholm och vill lira med 89:or.

Så om någon fin person kunde försöka hitta lite bra sidor jag kan surfa in på så skulle det vara toppen, kanske Stockholms/Sveriges baseboll förbund eller liknande..

Tack

P.S Jag tycker att mts gör ett toppen jobb på denna forumdelen, alltid hjälper han oss inte allt för smarta människor! Very Happy

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 15:47 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.baseboll-softboll.se/
där hittar du vad du vill veta.
Finns en del baseball och softball på gymnasieskolorna i stockholm, jag spelade lite i vår skola, var med i skol-DM osv.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 16:29 pm    Post subject: Reply with quote

Tack, hittade enskedebasebollklubb. Skickade en intresseanmälan till dem! Smile

Tack för hjälpen mts!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 17:04 pm    Post subject: Reply with quote

På vilket sätt har du problem med fötterna?
tänk på att du använder dem rejält mycket när du spelar baseball. De tar mycket stryk, även om axlar och knän har det värst.

Kolla även www.stockholmbaseboll.com
De har sina lokaler i bagarmossen.

Jag har faktiskt oxå funderat på att ta upp baseballen igen (spelade när jag var yngre), men eftersom jag är gubbe blir det nog nåt korpgäng Smile

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 19:32 pm    Post subject: Reply with quote

jag undrar varnånstans jag har mina handskar och bollar.... sluggern och easton-trät står i hallen hos mamma och pappa Very Happy
_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 20:17 pm    Post subject: Reply with quote

FReNuLuM wrote:
På vilket sätt har du problem med fötterna?
tänk på att du använder dem rejält mycket när du spelar baseball. De tar mycket stryk, även om axlar och knän har det värst.

Kolla även www.stockholmbaseboll.com
De har sina lokaler i bagarmossen.

Jag har faktiskt oxå funderat på att ta upp baseballen igen (spelade när jag var yngre), men eftersom jag är gubbe blir det nog nåt korpgäng Smile


Är pronerare, jag vet inte riktigt vad jag skall ta mig till med dem ..
Åker till olika läkare hela tiden i princip och det blir bara värre och värre, fötterna går innåt. Vet inte riktigt hur jag skall förklara, men troligtvis så kommer jag att få gå med rullator när jag är runt 30..
Nu när jag ändå är på G att pratar om skiten, någon som vet Sveriges fotläkarförbund eller liknande? =O Operation finns tydligen inte, men idioterna (läkarna) jag för komma till kan ju knappt svenska och verkar heller inte speciellt kunniga inom området, tyvärr.

Fren, vilken position hade du när du lirade baseboll? Själv är jag sugen på pitcher, verkar så jäävla roligt. Man har ju en central roll i spelet, det lär vara psykiskt jobbigt och jag älskar att kasta!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 20:23 pm    Post subject: Reply with quote

kompis som var sådan. han operera dom flytta skelettet lr vad han nu gjorde. går normalt nu iallfall ^^
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 22:05 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
Fren, vilken position hade du när du lirade baseboll? Själv är jag sugen på pitcher, verkar så jäävla roligt. Man har ju en central roll i spelet, det lär vara psykiskt jobbigt och jag älskar att kasta!
jag var mest left eller right fielder eftersom jag kastade vansinnigt långt Wink
Var även bäst i Bat Cage (du vet buren där man tränar på att svinga på gula jättegolfbollar av gummi) Cool

Ärligt talat låter det där med fötterna jobbigt. Särskillt om du ska stjäla 2:nd base Neutral

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 22:14 pm    Post subject: Reply with quote

hur illa pronerar du? iom att du inte är särskilt gammal än borde det gå att rätta till mer eller mindre med hjälp av sulor och bra skor. Iom att du bor i sthlm, titta in på löplabbet och fråga dem om de har någon läkare att rekommendera... passa även på att köpa ett bra schyssta skor när du ändå är det Smile
_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 23:32 pm    Post subject: Reply with quote

quote="mts"]hur illa pronerar du? iom att du inte är särskilt gammal än borde det gå att rätta till mer eller mindre med hjälp av sulor och bra skor. Iom att du bor i sthlm, titta in på löplabbet och fråga dem om de har någon läkare att rekommendera... passa även på att köpa ett bra schyssta skor när du ändå är det Smile[/quote]

Tror att jag vart där någongång. Min senaste läkare som var väldigt bra i just detta område, sade att jag hade Sveriges sämsta fötter och det menade han inte som ett skämt men inte heller bokstavligen. Jag går så illa att jag får bulor på fötterna, speciallgjorda skor och speciallgjorda sulor har jag haft i massor, flera tusen har farsan och morsan betalat.

dSmile: Kan inte du vara snäll och be din vän adda mig på msn: profil_08@hotmail.com eller här på maffia. Har han inte internet så kan du väl fråga lite vad han gjorde etc. etc. Skulle vara jätte tacksam, berätta gärna vart han opererade sig!

Fren, jag kastar extremt långt jag med, blir alltid ställd längst bak på brändbollen i plugget osv. Kan du berätta lite om dessa placeringar!? Smile

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 5:40 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
quote="mts"] Kan du berätta lite om dessa placeringar!? Smile
http://www.baseboll-softboll.se/t3.asp?p=18815
Razz

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 31, 2004 12:43 pm    Post subject: Reply with quote

FReNuLuM wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
quote="mts"] Kan du berätta lite om dessa placeringar!? Smile
http://www.baseboll-softboll.se/t3.asp?p=18815
Razz


Åh, då gäller det att plugga hårt nu då! Tackar! Smile

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Jul 25, 2023 1:13 am    Post subject: Excellent Mobility Scooter Tips Reply with quote

In response to the lady talking about disney world scooter rental reviews, mobility scooters to rent near me, scooter and bike rental near me, scooter vacations orlando florida, rent to own moped near me, km scooters orlando, I highly suggest this mobility scooter url or wheelchair rental busch gardens, epcot scooter rental, universal studios ecv rental, rent disney scooter, foot scooter rental near me, walt disney scooter rental, not to mention this mobility scooter forum alongside all mopeds to rent near me, busch gardens mobility scooter rental, disney animal kingdom scooter rental, scooters near me for rent, electric scooter for rent near me, lime scooter rental orlando, as well as this mobility scooter url which is as good as hire a mobility scooter near me, disney approved scooter rental companies, lime rental scooters near me, scooter rental disney springs, walt disney world ecv, wheelchair rental orlando fl, and don't forget mobility scooter site and don't forget ecv rental disney world, handicapped scooter rental near me, wheelchair in universal studios, ecv rental universal orlando, wheelchair rental at universal orlando, ecv scooter rental disney world, and don't forget this mobility scooter forum as well as scooter rental near universal studios orlando, scooter rental at animal kingdom, silver dollar city wheelchair rental, wheelchair hire orlando florida, gold mobility scooters disney world, handicap cart rental near me, as well as mobility scooter tips which is about scooter rental near me prices, wheelchair rental disney springs, knee scooter disney world, medical rental scooters near me, walt disney world motorized scooter, silver dollar city wheelchair rental, alongside all this mobility scooter tips alongside all wheelchair repair orlando, universal studios scooter rental, ped hire near me, k&m scooter rentals orlando florida, scooter vacations orlando florida, motorized scooter at disney world, not to mention this mobility scooter link not to mention mobility scooters to rent near me, rent a scooter at universal studios, renting a scooter at universal studios orlando, disney springs ecv rental location, mobility scooter hire in orlando florida, 125cc motorcycle hire near me, and don't forget mobility scooter url as well as disney world approved scooter rentals, walker mobility orlando reviews, gold mobility scooters disney world, walker scooter orlando, motor wheelchair rental near me, scooter vacations orlando, which is also great. Finally, have a look at this mobility scooter advice with sea world mobility scooter rental, scooters in disney, scooterbug inc orlando fl, scooter rentals near walt disney world, scooter bug orlando, reserve scooter at disney world, for good measure. Check more @ Updated Business Massage Advice dd81_f7
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Aug 01, 2023 0:07 am    Post subject: Awesome Google Details Reply with quote

I suggest you google it Smile
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Aug 01, 2023 22:27 pm    Post subject: Recommended BMW Car Part Details Reply with quote

Why don't you Google it!
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Aug 01, 2023 23:54 pm    Post subject: Top Rated BMW Car Part Details Reply with quote

To the person inquiring about wheel carrier rear right, wrng hrness, wooden strip s, wiring harne, uzlika, door panel leather front right, I highly suggest this BMW 52207232954 Ctr Arm Rest or ultrasonic sensor alpine white, filler pipe, decor. strip, trim exhaust end pipe left, repair kit center console control panel, hose radiator, and don't forget this BMW 31316873735 Left Front Spring Strut alongside all side window fixed door rear right, door lining leather rear right, right sun visor, dichtungstr?ger, rear window, light alloy rim, on top of this BMW 52107378354 Sports Seat Cover Leather Right which is also great. Also, have a look at this BMW 52207904803 Cover-B.Rest and don't forget fltrdairpipe, cylinder head gasket, vanos gearbx, heckleuchte seitenwand links, trim, cover, on top of this BMW 51477943719 Floor Trim Cover Front not to mention bezug lehne kunstleder, trim cover bumper primed front, upholst cover seat lthr bicolor left, door trim, door trim, outs.mirror, as well as BMW 65129220068 Repl. Cic which is also worth a look. I also recommend this BMW 51457141595 Glove Box and don't forget vibration damper, outs.mirror, wooden strip, side wall, side wall, cover, as well as this BMW 72126991408 Knee Protection Airbag Module Rightalongside all rotary knob, frame backrest left, door lining leather left, wheel arch, remote control for exhaust flap system, windscreen, on top of this BMW 12538741339 Wiring Harness Transmission and don't forget headrest leather, repair kit control unit dsc, panel, cover backrest rear right leather, injector, insert, not to mention BMW 13611460627 Ctrl Unit as well as seat cover, set adhesive film rear quarter panel r., uzlika, drive shaft automatic transmission, air filter element, trim panel, which is also great. Don't forget to check this BMW 52107361711 Leather Cover Sport Backrest Left with front right spring strut, mirror, door trim panel rear right, upper belt front left, cover backrest leather left, exchange output shaft right, for good measure. Also BMW 51328397634 Guide Rail or door lining leather rear right, wood panel instrument panel center, mod. carrier, supended headliner, cover, airbag sensor pas.p., alongside all this BMW 16115A049B3 Supply Module on top of cover backrest leather right, bridgestone blizzak lm005, control unit air conditioning sys., alloy rim, coil spring, harness, and don't forget this BMW 11532244708 Pipe on top of michelin, molding side frame rear right, disc wheel, side panel front right, door trim panel rear right, brake pad, which is also great. Also, have a look at this BMW 52209124959 Cover-B.Rest on top of satz blenden mittelkonsole fineline, soft pad armrest door left, rp-primary catalytic converter, kopfst?tze au?en, cover, foam element comfort b-rest perf. lft, not to mention this BMW 51425A0F297 Door Trim Panel Rear Left and don't forget trunk floor, ultrasonic sensor donington gray, keys, headrest, alloy rim, door lining leather rear right, not to mention BMW 61318359231 Switch which is also worth a look. I also recommend this BMW 31122180461 Track Control Arm and don't forget decor trim aluminium left, switch, trim cover center console ash brown, door trim, floor mats, fuel tank, not to mention this BMW 51428093150 Door Trim Panel Rear Left not to mention federbein edc vorn rechts, door trim, mittelarmlehne leder m. kontraststeppung, steering column control unit, trim grill high-gloss black front lft, cruise cntr., not to mention BMW 61128485592 High-Voltage Wiring Harness Sle- Eme alongside all dashboard with decor seam brown, engine carr, cover backrest leather left, side panel, trim cover for door sill lighted front, operating unit center console, which is also great. Finally, have a look at this BMW 13707742563 Bracket with exterior mir, trim cover bumper primered front, set of floor mats velours, combination rearlight, bumper, instrument cluster, for good measure. Check more @ Excellent BMW Car Part Blog 7ab6624
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Aug 11, 2023 7:02 am    Post subject: Recommended Interior Design Blog Reply with quote

Why don't you Google it! before you post
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Aug 19, 2023 3:51 am    Post subject: Top Product Tips Reply with quote

Why don't you Google it! before you post
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Aug 25, 2023 18:00 pm    Post subject: Cool Product Guide Reply with quote

Please Google it! before posting
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Aug 29, 2023 21:08 pm    Post subject: Top Pet Supplements Info Reply with quote

To the man inquiring about pet turmeric supplements, natural remedies for dog, dog supplements, natural pet remedies, pet skullcap supplements, pet supplements for pets with dry skin, I highly suggest this excellent herbal tinctures for cats and dogs forum or pet circle, pet supplements for pets with fear of leashes and leads, pet nettle supplements, pet supplements for pets with fear of grooming tools, pet supplements for pets with kidney disease, pet joint support, alongside all this great superfood gravy pet supplement details as well as kidney support gold australia, pet rhodiola supplements, pet supplements for rescue pets, pet dental health, pet supplements for pets with fear of injections, pet supplements for pets with skin ulcers, and don't forget this top herbal tinctures for cats and dogs blog which is also great. Also, have a look at this high rated herbal tinctures for cats and dogs forum alongside all pet kidney supplements, pet papain supplements, pet bone broth supplements, pet supplements for pets with thunderstorm phobia, pet supplements for pets with food sensitivities, yeast infections in dogs, alongside all this awesome herbal tinctures for cats and dogs tips alongside all pet supplements for pets with fear of vet visits, pet supplements for pets with fear of abandonment, pet supplements for pets with shedding problems, organic pet supplements, mcdowells herbal, pet reproductive supplements, alongside all top rated support kits for cats and dogs url which is also worth a look. I also suggest this best pet supplements site as well as pet kidney supplements, pet goldenseal supplements, pet supplements for pets with fear of strangers, pet burdock supplements, pet supplements for pets with fear of grooming, pet supplements for pets with hot spots, and don't forget this top pet supplements advice alongside all pet joint supplements, pet lactation supplements, best pet supplements australia, natural pet remedies, pet supplements for pets with fear of dental work, pet reproductive supplements, on top of recommended superfood gravy pet supplement link alongside all pet liver supplements, pet supplements for pets with hip dysplasia, pet bone supplements, pet rutin supplements, pet hip supplements, canineceuticals, which is also great. Finally, have a look at this useful pet supplements site with pet memory supplements, pet whey protein supplements, pet supplements for rescue pets, pet skin and coat care, pet supplements for pets with worms, pet supplements for pets with fear of dental work, for good measure. Check more @ Best Pet Supplements Blog 8922020
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies