HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
"är inte mango en frukt?"

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 3:21 am    Post subject: "är inte mango en frukt?" Reply with quote

de e precis va jag skrev i comment...

sen gick quest loss å bannade å hade sig...

han sa innan de byt comment annars ban... (vilket jag gjorde) då jag hade "lol@quest" då jag tyckte hans egen comment va rätt smårolig...

efter de fråga jag om inte mango är en frukt i comment.. (då min mic inte ville funka)... sen vart de bann..

sen att quest säger jag hängt lös ett tag får någon gärna förklara lite mera specifikt vad han menar då jag inte varit i SM kanalen å sagt direkt nått på öhm ja 1-1½ år.. än mindre spelat nått direkt mycket på servrarna :S... och inte heller skriver nått på forumet... så vad hänger löst egentligen?

nyttjar bara eran ventrilo då resten av citrus är där.. alla era andra tjänster använder jag inte...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 3:36 am    Post subject: Reply with quote

dra historien från början
_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 3:40 am    Post subject: Reply with quote

[GTI]Quest wrote:
dra historien från början


det är från början? :S...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Guest






PostPosted: Sat Dec 18, 2004 3:49 am    Post subject: Reply with quote

Chronix här.. Det började med att jag och några andra hade nick som holy_mango och liknande... det var onödigt det medger jag. så Quest hade det i comment och sec tyckte det var småroligt. sec hade ingen mick så han kom in med commenten "Lol@quest" och Quest sa att han skulle byta comment han gjorde det och ställde en fråga som var" Är inte mango en frukt ?" och det kan väll inte vara stötande mot någon att heta holy_mango ? men sen när sec skrivit den commenten blev vi bannade. trots att vi bytt nick och att sec bytt comment.
Back to top
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 3:55 am    Post subject: Reply with quote

Vet bara att jag blev KICKAD :Ppga. att mitt nick "Holy_Mango" var en provocering angående mongo, sure tänkte jag och bytte nick. Fick sedan höra ett par otrevliga uttal från quest som jag inte tänker dra upp här om inte quest känner sig manad till att ta en öppen debatt kring om man ska säga till folk att ingen bryr sig om en eller att man inte är omtyckt.

/

STREI!

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 5:35 am    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
Chronix här.. Det började med att jag och några andra hade nick som holy_mango och liknande... det var onödigt det medger jag. så Quest hade det i comment och sec tyckte det var småroligt. sec hade ingen mick så han kom in med commenten "Lol@quest" och Quest sa att han skulle byta comment han gjorde det och ställde en fråga som var" Är inte mango en frukt ?" och det kan väll inte vara stötande mot någon att heta holy_mango ? men sen när sec skrivit den commenten blev vi bannade. trots att vi bytt nick och att sec bytt comment.


Exakt som du trodde från början var att jag kickade er utan ens en varnig på klanen ape borde vara väldigt införståda med vilka regler som finns på maffia.
Anledningen till att ni blen kickade var att samtliga nick anspeglade på handikappet Mongoloid. (rätta mig gärna om jag har fel)

Skulle rätt varit rätt skulle jag bannat er på en gång eftersom min tanke var helt rätt eftersom jag fick detta priv av ToTe efter kicken.

Quote:
[03:11:23] [ToTe]: En fråga bara, inge illa menat eller att försöka uppkäfta
[03:11:49] [ToTe]: Kicka du dom/gav dom varning för namnet eller för att det var provocerande från den förra vraningen vi fick när en kille hette Holy_Mongo?


när jag sen kom in i kanalen så var även våran vän sec där och hade en comment som löd "är inte en mango en frukt"
Eftersom jag när jag kom in i kanalen så påpekad jag rätt så skarpt vad som var anledningen till att jag kickade er och att jag tolererade inte en kaxig attityd.
Sec fick då en ban eftersom han tydligen inte förstog att jag menade allvar med att jag tolererar inte en kaxig attityd å hans nästa comment var "lol@Quest".
Det är ju dock inte första gången sec har visat att han föraktar oss som är admins och inte respekterar det vi säger så förlusten att han försvinner är försumbar.

Tyvärr så drabbas även chronix av den bannen igen då dom sitter på samma ip, men jag hänvisar i detta läge till att sec har brännt sina skepp på maffia i alla avseenden och är därför bannad både från irc och vent.
(detta kommer lösas med Chronix privat)

streiz0re wrote:
Vet bara att jag blev KICKAD :Ppga. att mitt nick "Holy_Mango" var en provocering angående mongo, sure tänkte jag och bytte nick. Fick sedan höra ett par otrevliga uttal från quest som jag inte tänker dra upp här om inte quest känner sig manad till att ta en öppen debatt kring om man ska säga till folk att ingen bryr sig om en eller att man inte är omtyckt.
STREI!


Du har haft ett nick som har stuckit i ögonen på många här och ifrågasatts av många då vi har klart och tydligt sagt att vi inte avser att stödja rasims eller nazism på något sätt.
jag vill inte påstå att du är rasist eller nazist men att använda nicket streicher var väl så magstark och det medförde reaktioner tidigare.
Detta hade du och jag en diskution om på irc och du ändrade ditt nick till strei.
(jättebra)

När nu detta hände så påvisade jag för dig i den diskution som du ville påbörja i vent att du redan har fått dina varningar en tidigare att du bör försöka hålla en "låg" profil.
När det inte hjälpte försökte jag få dig att lyssna och försöka få dig att förstå att jag är inte så jävla korkad som ni tror.

Gav du dig då?? (svar nej)

Jag gav dig då en varning med att om du inte slutar käfta så kommer även du att åka precis som sec då du redan varit ute i blåsväder sen tidigare och det skulle inte vara en större förlust för maffia att du blev bannad.
Du gav upp till slut och slutade käfta,

Svaret jag fick i slutet handlade om Tolle aka johannes att vi hade bannat han, tyvärr så måste jag tala om för er att han har själv bett om att få en ban.

Quote:
[18:25:59] [Tolle-EMP]: tänkte se om du ville slänga en ban på mig. Låter lustigt men det är något jag behöver.
[18:33:22] [[GTI]Quest]: på server eller på forum
[20:22:53] [Tolle-EMP]: forum, cs spelar jag ändå inte Wink
[22:31:14] [Tolle-EMP]: njae, vill samtidigt bevisa att jag verkligen lämnar då flertalet tror jag kommer tillbaka inom kort


Så då har vi även avklarat ämnet Tolle för sista gången på maffia.


Strei vill du nåt mer så finns jag via PM eller priv på irc men du bör inte klaga alls då du icke är bannad utan ni klarade er alla undan med erat regelrytteri som ni försökte er på.
Att jag sagt att du inte är omtyckt på HELA maffia stämmer väl inte riktigt överrens med sanningen eller hur.
Men som sagt vill du nåt får du ta det privat med mig då denna ban eller den som tolle skulle fått inte gäller dig.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 6:15 am    Post subject: Reply with quote

Bannen hävd så chronix kommer in
Sec har själv sagt att han kommer inte spendera mer tid där så vi får väl lita på det då.

*Edit*

Jag har nu växlat ytterligare ord med ToTe om detta och vi har löst problemen som har vart.
Båda parter som tröt och trötthet och aningen grinighet så blev det som det blev.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies