HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ut med dom gamla, in med lite nya!
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Wed Dec 15, 2004 21:19 pm    Post subject: Reply with quote

För en gång skull så håller jag med volvo. Very Happy In med train iaf. Standardbana och jävligt kul. clan1_mill och cpl_fire tycker jag också ska in.

Quote:
Strunta i att ta bort något, det är bara att byta server om det inte passar. Men däremot vore det kul med nya maps. Det är så sjukt segt att harva samma maps hela tiden.

Laughing Laughing Det är väl bara att byta om det inte passar? Wink

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Wed Dec 15, 2004 21:23 pm    Post subject: Reply with quote

äh..byt ut aztec mot antingen train eller clan1mill.
av nån anledningen funkar inte aztec ihop med sm servrarna längre.
funka bra förr,men nu flyger pingen hit och dit. för alla.

_________________
En siLL simmar aldrig ensam !
Back to top
View user's profile Send private message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Wed Dec 15, 2004 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=14510&postdays=0&postorder=asc&start=20

Här finns det även, rösta ja och ge förslag på roliga maps, gamla o nya !
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Wed Dec 15, 2004 23:34 pm    Post subject: Reply with quote

Efter att ha spelat scud precis så tycker jag även att den kan slängas ut.
Det tar cirka 15 rundor innan ct förstår att T oftast springer till en och samma bombplats, nämligen lilla. Och då är det oftast redan försent. Tycker T har något grymt övertag på den mapen. Vilket är rätt orättvist. Inte heller blir det bättre när inte PTB funkar såpass bra.

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Thu Dec 16, 2004 0:21 am    Post subject: Reply with quote

mIx! wrote:
Efter att ha spelat scud precis så tycker jag även att den kan slängas ut.
Det tar cirka 15 rundor innan ct förstår att T oftast springer till en och samma bombplats, nämligen lilla. Och då är det oftast redan försent. Tycker T har något grymt övertag på den mapen. Vilket är rätt orättvist. Inte heller blir det bättre när inte PTB funkar såpass bra.

De som spelat scud förut kanske kan kosta på sig att peppa och uppmana laget till lite samspel och satsa på att hålla lilla. Är man inte helt bakom flötet fattar man att scudsen är mycket enklare att återinta än datahuset. Jag gillar att spela som CT och försöka få CT att arbeta som ett lag, vilket går alldeles utmärkt. Det är en utmaning, det går jättedåligt om man är i samma lag som 6 osnutna snorungar som mest hojtar "ffs public" som förklaring till sitt värdelösa agerande.

Scud kräver av CT att man spelar spelet som det är tänkt, ett multiplayerspel där man spelar i lag, inte solo.

Om CT gör vettiga grejer tar de väldigt ofta T by surprise och smiskar loss.

Nej, fy om ni tar bort scud bara för att folk inte vill samarbeta utan köra solo och jaga stats. På scuds sållas agnarna från vetet.

Som en liten present bjuder jag på följande:

"say Rusha datahuset, det ar mycket svarare att aterinta."
"say Spring alla nere till datahuset, samarbetar vi vinner vi."
"say Jag lovar er seger om ni rushar over yard med mig."
"say Skit i scudsen, hall datahuset, det ar dit T kommer".
"say Haka pa mig, sa krossar vi styggingarna."
"say Spring nere, T kommer labbet."
"say De plantar DATAHUSET, KOM HIT ALLA!!!"

(även om de inte riktigt håller på och plantar ibland, men är på G)



PS. variationer på temat fungerar också. huruvida citationstecken sitter där de ska vet jag inte. DS.

PS2. Det ovan är inte riktat mot mIx eller någon annan specifik snubbe, utan är en smäll till alla jävlar som inte tycker det är någon idé att försöka köra som lag på maffia. Jag säger: Stick! DS2.

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 16, 2004 1:00 am    Post subject: Reply with quote

om aztec är en "CT-bana" så är scud en "T-bana", vilket jag tycker är possitivt även om köpsystemet är uppbyggt kring att CT skall vinna (dyrare vapen).

Jag ser gärna att train kommer tillbaka, förstår inte riktigt varför den togs bort från första början...

_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Thu Dec 16, 2004 1:51 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
köpsystemet är uppbyggt kring att CT skall vinna (dyrare vapen

hur menar du nu, T får ju minst lika bra vapen för en mindre summa, dvs det är gjort för att T ska vinna, eller?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Thu Dec 16, 2004 2:20 am    Post subject: Reply with quote

Bort med Aztec ! in med Train ! sweet tack härligt att ni kirrar detta Very Happy puss Very Happy
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Dec 16, 2004 2:40 am    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Volvo 240 wrote:
Nimda wrote:
köpsystemet är uppbyggt kring att CT skall vinna (dyrare vapen

hur menar du nu, T får ju minst lika bra vapen för en mindre summa, dvs det är gjort för att T ska vinna, eller?


iaf att de har lättare att återhämta sig efter ett par förluster.

_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Thu Dec 16, 2004 21:59 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
mIx! wrote:
Efter att ha spelat scud precis så tycker jag även att den kan slängas ut.
Det tar cirka 15 rundor innan ct förstår att T oftast springer till en och samma bombplats, nämligen lilla. Och då är det oftast redan försent. Tycker T har något grymt övertag på den mapen. Vilket är rätt orättvist. Inte heller blir det bättre när inte PTB funkar såpass bra.

De som spelat scud förut kanske kan kosta på sig att peppa och uppmana laget till lite samspel och satsa på att hålla lilla. Är man inte helt bakom flötet fattar man att scudsen är mycket enklare att återinta än datahuset. Jag gillar att spela som CT och försöka få CT att arbeta som ett lag, vilket går alldeles utmärkt. Det är en utmaning, det går jättedåligt om man är i samma lag som 6 osnutna snorungar som mest hojtar "ffs public" som förklaring till sitt värdelösa agerande.

Scud kräver av CT att man spelar spelet som det är tänkt, ett multiplayerspel där man spelar i lag, inte solo.

Om CT gör vettiga grejer tar de väldigt ofta T by surprise och smiskar loss.

Nej, fy om ni tar bort scud bara för att folk inte vill samarbeta utan köra solo och jaga stats. På scuds sållas agnarna från vetet.

Som en liten present bjuder jag på följande:

"say Rusha datahuset, det ar mycket svarare att aterinta."
"say Spring alla nere till datahuset, samarbetar vi vinner vi."
"say Jag lovar er seger om ni rushar over yard med mig."
"say Skit i scudsen, hall datahuset, det ar dit T kommer".
"say Haka pa mig, sa krossar vi styggingarna."
"say Spring nere, T kommer labbet."
"say De plantar DATAHUSET, KOM HIT ALLA!!!"

(även om de inte riktigt håller på och plantar ibland, men är på G)



PS. variationer på temat fungerar också. huruvida citationstecken sitter där de ska vet jag inte. DS.

PS2. Det ovan är inte riktat mot mIx eller någon annan specifik snubbe, utan är en smäll till alla jävlar som inte tycker det är någon idé att försöka köra som lag på maffia. Jag säger: Stick! DS2.


Det heter "Högteknologiska Datastationen" =)
Det kallades den när scud lades in..sen har folk glömt bort det!

_________________
En siLL simmar aldrig ensam !
Back to top
View user's profile Send private message
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Fri Dec 17, 2004 0:10 am    Post subject: Reply with quote

Hehe Lupus. Smile

Jag försökte faktiskt styra upp laget ett par gånger. Att till slut få med laget till b2 eftersom att det var dit T sprang varje gång de plantade och vann.

"Forstar ni inte att t springer till samma bombplats varje gang?"

Så det går ju att förlora 18 rundor i rad även om man har ett "samspelt" lag. Vi rushade flera gånger efter att man la fram den lysande idéen om att rusha till den bombplatsen. Vi slaktades som grisar och kossor. Sad

John: Tycker det är bra mycket enklare att ta sig ut på yarden som t och sen att få bomben plantad på aztec än ct som inte ens kommer in på bombplatsen på scud. Det gäller bara för t att rusha porten och skita i detta jävla brorum folk gärna ställer sig i Smile Sen att ct hinner fram till yarden ungefär samtidigt är en annan grej. En grej som gör att det blir "lika för alla"

Cool

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Delreich



Joined: 06 Nov 2002
Posts: 1649
Location: Linköping

PostPosted: Fri Dec 17, 2004 0:58 am    Post subject: Reply with quote

mIx! wrote:
John: Tycker det är bra mycket enklare att ta sig ut på yarden som t och sen att få bomben plantad på aztec än ct som inte ens kommer in på bombplatsen på scud. Det gäller bara för t att rusha porten och skita i detta jävla brorum folk gärna ställer sig i Smile Sen att ct hinner fram till yarden ungefär samtidigt är en annan grej. En grej som gör att det blir "lika för alla"

Cool

det gäller ju scud också. CT hinner till porten nere lika fort som T, och ska T ha minsta chans att hinna ner genom hålet utan att bli skjuten i fotsulorna är det mer än bara tokrush som gäller, förutsatt då att ct inte stannar i detta jävla fönsterrum folk gärna ställer sig i...

_________________

http://www.leasticoulddo.com/
http://www.questionablecontent.net/
http://www.frozenreality.co.uk/comic/bunny/
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Dec 17, 2004 9:54 am    Post subject: Reply with quote

mIx! wrote:
Hehe Lupus. Smile

Jag försökte faktiskt styra upp laget ett par gånger. Att till slut få med laget till b2 eftersom att det var dit T sprang varje gång de plantade och vann.

"Forstar ni inte att t springer till samma bombplats varje gang?"

Så det går ju att förlora 18 rundor i rad även om man har ett "samspelt" lag. Vi rushade flera gånger efter att man la fram den lysande idéen om att rusha till den bombplatsen. Vi slaktades som grisar och kossor. Sad

Cool

Meh! Då är ni ju kassa.. Very Happy Rusha en split och tryck dem vid spränglådan då... nej nej.. men ser din poäng.. krävs lite ambitiösa spelare... men det är kraftigt skitsnack från alla jävla nötter som säger att det inte går... det går prima om man samarbetar och är lite bra.. jag tror nog dina lagkamrater var samma skrot och korn som säger "rusha" och sen råkar ha fått så dålig spawn att de kom sist ut.. Very Happy

Låt oss lira lite scud och piska pastejen ur T ! HEJA SCUD !

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Fri Dec 17, 2004 10:08 am    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
mIx! wrote:
Hehe Lupus. Smile

Jag försökte faktiskt styra upp laget ett par gånger. Att till slut få med laget till b2 eftersom att det var dit T sprang varje gång de plantade och vann.

"Forstar ni inte att t springer till samma bombplats varje gang?"

Så det går ju att förlora 18 rundor i rad även om man har ett "samspelt" lag. Vi rushade flera gånger efter att man la fram den lysande idéen om att rusha till den bombplatsen. Vi slaktades som grisar och kossor. Sad

Cool

Meh! Då är ni ju kassa.. Very Happy Rusha en split och tryck dem vid spränglådan då... nej nej.. men ser din poäng.. krävs lite ambitiösa spelare... men det är kraftigt skitsnack från alla jävla nötter som säger att det inte går... det går prima om man samarbetar och är lite bra.. jag tror nog dina lagkamrater var samma skrot och korn som säger "rusha" och sen råkar ha fått så dålig spawn att de kom sist ut.. Very Happy

Låt oss lira lite scud och piska pastejen ur T ! HEJA SCUD !


baraför att du har 30-0 på scud varje gång :O hihihih

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
XitoR



Joined: 16 Dec 2002
Posts: 412
Location: Orust

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

Håller med Bear totalt

In med:

- de_train
- de_cbble

bort med:

de_scud
de_aztec
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Sat Dec 18, 2004 19:02 pm    Post subject: Reply with quote

Skulle man få rösta på om dessa maps skulle vara kvar eller inte, och ersätta med andra r60 maps.

Scud, office, proddan, aztec..

Alltså, en Ja och Nej röst.
Vinner Ja så försvinner dessa och ersätts av mer train osv.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Mar 28, 2023 17:37 pm    Post subject: Great Tips On Considering Merino Wool Layers Reply with quote

For the people inquiring about wrap-around case packers, matériaux d'emballage, compact, logistical cost savings, high-volume packaging operations, metal sealing, I highly suggest this what google did to me about custom packaging advice or dairy products, yogurt pallets, variety packs, etuyeuse automatique enopac, refroidissement homogène et rapide, automatisation de l’emballage, not to mention this link about automated packing info as well as chargement latéral, economic, opérateurs, case packer, replacement machines, combined cardboard and film packaging, alongside all this recommended you read for custom packaging forum which is also great. Also, have a look at this the original source for packaging solutions link and don't forget brasseurs, shelf life of canned beer, expertise d’enopac, biodegradable packaging, warm displays, multi-flavor, on top of this breaking news for custom packaging link on top of productive, automation project, machines équipées pour l'emballage écologique, low-level palletizers, rectangular, productivité versus pertes et gaspillage, on top of official source on packaging solutions info which is also wopackingh a look. I also suggest this more on automated packing site as well as coût de la machine, récipient parfait pour préserver la qualité de la bière artisanale, heat seals, enoline solutions wrap around packaging automated line baumer 2, packaging systems, improved throughput, on top of this my sources for packaging solutions tips as well as employés et employeurs, sécurité sur le lieu de travail, standardize processes, safety management, contrôle plc allen bradley microlologix 1400, after-sales service, nouvelles idées et conceptions d'emballage, and don't forget this guy on automated packing advice not to mention faune et flore, wrap-around packaging machine for food packaging, direct thermal printing, national geographic, developing countries, robotic palletizer, which is also great. Finally, have a look at this my latest blog post for packaging solutions forum with changement de format d'emballage, footprint, oval bottles or shaped containers, multi-flavor, configuration, yogurt, for good measure. Check more @ New Suggestions On Selecting Custom Sportswear d81_bde
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies