HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Tack för min tid!
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 18:07 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
Sorcerer, tyvärr så måste jag säga att du har fel i att folk inte vågar säga något här. MÅNGA, även admins har sagt till mig att de håller med mig - men de vågar/vill inte yttra sig. Dels får de en stämpel över sig, sedan så kommer de att få konfortera sig i 15 veckor framåt.

Oandra sidan så håller jag med om att politikerna i detta landet är ett skämt, verkar som om de bara tänker på sig själva .. INTE alla, men ett par topp politiker.


Kan du namn ge admins som hållit med dig om att det är rätt att slå ner inandrare, och plus i kanten om det är rasister som gör det?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 18:17 pm    Post subject: Reply with quote

please read entire thread before getting in someones face about something they already replied to, saves uneccessary posts from taking up space.

Quote:
(dch) - Jag förstod inte riktigt, men ska försöka svara. De håller inte med mig om vad jag skrev på IRC, men vad jag förklarat här. Att man kommer till ett annat land och begår brott, där har folk berättat att de håller med mig fullt ut.


tack och hej.

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 18:39 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har nu fått ett svar från dcH där han förklarade vad han menade och hur han tänker. Jag tror att detta inte var så allvarligt som det lät. Dock uttryckte han sig väldigt klantigt, men en diskussion två personer emellan är som vanligt ett bättre sätt att lösa ett probem än att diskutera 100 personer. Nu ska jag fundera igenom hur jag anser att jag vill lösa situationen.
_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 18:47 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Jag har nu fått ett svar från dcH där han förklarade vad han menade och hur han tänker. Jag tror att detta inte var så allvarligt som det lät. Dock uttryckte han sig väldigt klantigt, men en diskussion två personer emellan är som vanligt ett bättre sätt att lösa ett probem än att diskutera 100 personer. Nu ska jag fundera igenom hur jag anser att jag vill lösa situationen.


hurra. äntligen dör denna tråd. me allt vad ordkrig heter.. Denna tråd har skapap vääääldigt många krig folk emellan, men nu ere över Smile

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 19:04 pm    Post subject: Reply with quote

Min mening var inte att det skulle bli en sådan diskussion, även om jag visste att det skulle bli det. Ville klargöra vart jag stod i denna frågan. Jag vill be om ursäkt officiellt till Fairlane också, att jag "tvingade" honom delta i denna diskussion då vi egentligen kunde tagit den i ett PM, men dum som jag var så slöade jag med just det. Sedan så tycker jag att han agerade rätt att banna mig då jag inte uppförde mig varken på maffia eller i allmäna regler i Sverige. Ber om ursäkt för att jag skrev att jag inte respekterar Fairlane längre, vilket jag gör, han är fortfarande en av mina idoler här på maffia! Very Happy


Tack o hej!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
keubanen



Joined: 12 May 2003
Posts: 275
Location: Eskilstuna

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 19:38 pm    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
Min mening var inte att det skulle bli en sådan diskussion, även om jag visste att det skulle bli det. Ville klargöra vart jag stod i denna frågan. Jag vill be om ursäkt officiellt till Fairlane också, att jag "tvingade" honom delta i denna diskussion då vi egentligen kunde tagit den i ett PM, men dum som jag var så slöade jag med just det. Sedan så tycker jag att han agerade rätt att banna mig då jag inte uppförde mig varken på maffia eller i allmäna regler i Sverige. Ber om ursäkt för att jag skrev att jag inte respekterar Fairlane längre, vilket jag gör, han är fortfarande en av mina idoler här på maffia! Very Happy


Tack o hej!


jo det e bra dch!!!!! =) vissa admins gör bort sig =) haha det e kul o se =)

_________________
G´s up Hoe´s Down
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 19:40 pm    Post subject: Reply with quote

Den här topicen ligger ju just nu i GD. Så de en diskussion till kan väl sitta på sin plats. Så man kan ju döpa denna topicen till: "Offtopic - här snackar vi om allt mellan himmel och jord" =)

Vi går bara längre och längre bortåt från huvudämnet. Jag har till en stor del hjälpt oss att föra oss hit bort där vi snackar offtopic.

Hur som helst. Peter. Jag tycker lite som dcH faktiskt. Jag hade iallafall inte gått in i #sm och klagat på att det finns vips som beter sig lite som de vill på servrarna. Just på grund av den enkla anledningen att jag hade fått halva sm emot mig. Så jag har en viss förståelse av dch. Inte heller om man sagt att den och den adminen är kassa, för de gör inget speciellt. Osv... Finns massa exemplar man kan dra upp.

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 19:48 pm    Post subject: Reply with quote

PP|KeubaN wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
Min mening var inte att det skulle bli en sådan diskussion, även om jag visste att det skulle bli det. Ville klargöra vart jag stod i denna frågan. Jag vill be om ursäkt officiellt till Fairlane också, att jag "tvingade" honom delta i denna diskussion då vi egentligen kunde tagit den i ett PM, men dum som jag var så slöade jag med just det. Sedan så tycker jag att han agerade rätt att banna mig då jag inte uppförde mig varken på maffia eller i allmäna regler i Sverige. Ber om ursäkt för att jag skrev att jag inte respekterar Fairlane längre, vilket jag gör, han är fortfarande en av mina idoler här på maffia! Very Happy


Tack o hej!


jo det e bra dch!!!!! =) vissa admins gör bort sig =) haha det e kul o se =)


Nu vet jag inte hur du menar direkt då Smile
Men jag var inte ironisk i mitt inlägg, jag menade vad jag skrev! Puss keuban!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
keubanen



Joined: 12 May 2003
Posts: 275
Location: Eskilstuna

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 20:12 pm    Post subject: Reply with quote

syfta inte på det... syfta på allt som admins sagt iofs har ja ine läst allt =Pm men det ja läst =P
_________________
G´s up Hoe´s Down
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[GTI]Sallow
Master Admin
Technician


Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1974
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 21:28 pm    Post subject: Reply with quote

PP|KeubaN wrote:
syfta inte på det... syfta på allt som admins sagt iofs har ja ine läst allt =Pm men det ja läst =P

Och syftet med att berätta detta för alla är vadå? Att du vet om ett kul skämt som du inte tänker berätta?

Om du inte har något att tillföra i en seriös och viktig diskussion så tryck inte på reply.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 21:45 pm    Post subject: Reply with quote

reboot wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
Sorcerer, tyvärr så måste jag säga att du har fel i att folk inte vågar säga något här. MÅNGA, även admins har sagt till mig att de håller med mig - men de vågar/vill inte yttra sig. Dels får de en stämpel över sig, sedan så kommer de att få konfortera sig i 15 veckor framåt.

Oandra sidan så håller jag med om att politikerna i detta landet är ett skämt, verkar som om de bara tänker på sig själva .. INTE alla, men ett par topp politiker.


Kan du namn ge admins som hållit med dig om att det är rätt att slå ner inandrare, och plus i kanten om det är rasister som gör det?



reboot din n00b Smile ser du inte va han skriver finns folk som håller med men inte vill visa sig Smile e det inte lite elakt av den personen att namnge dom då ? Smile Puss Reboot Very Happy

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 22:12 pm    Post subject: Reply with quote

Delerium wrote:
reboot wrote:
TheMighty. dcH- wrote:
Sorcerer, tyvärr så måste jag säga att du har fel i att folk inte vågar säga något här. MÅNGA, även admins har sagt till mig att de håller med mig - men de vågar/vill inte yttra sig. Dels får de en stämpel över sig, sedan så kommer de att få konfortera sig i 15 veckor framåt.

Oandra sidan så håller jag med om att politikerna i detta landet är ett skämt, verkar som om de bara tänker på sig själva .. INTE alla, men ett par topp politiker.


Kan du namn ge admins som hållit med dig om att det är rätt att slå ner inandrare, och plus i kanten om det är rasister som gör det?



reboot din n00b Smile ser du inte va han skriver finns folk som håller med men inte vill visa sig Smile e det inte lite elakt av den personen att namnge dom då ? Smile Puss Reboot Very Happy


hehe jopp, men skulle vara roligt och veta vilka admins som håller med dch Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
sundevil



Joined: 24 May 2003
Posts: 608
Location: Skiftar

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 22:15 pm    Post subject: Reply with quote

Bra gjort !

Gillade den bannen , han var/är(?) tydligen en väldigt arg liten blöjjrasse Sad

Men hoppas du växer ifrån det !

_________________
-- Brynäs i mitt hjärta --
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 22:25 pm    Post subject: Reply with quote

sundevil wrote:
Bra gjort !

Gillade den bannen , han var/är(?) tydligen en väldigt arg liten blöjjrasse Sad

Men hoppas du växer ifrån det !


sundevil killen lyssnar på hiphop ... han vet jag att han inte e nån liten blöjnasse Smile och inte heller nån rasist/nazist för den delen Smile han e bara 15 o kan inte prata så bra Smile=


titta på mig jag e 24 o jag klantar mig dagligen Razz

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Stoc



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 339

PostPosted: Sun Dec 12, 2004 22:29 pm    Post subject: Reply with quote

att fela är mänskligt.
att erkänna att man gjort fel är stort

_________________
bättre än Stork i handen
än en soppkvast i röven
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Mon Dec 13, 2004 5:57 am    Post subject: Reply with quote

TheMighty. dcH- wrote:
Sorcerer, tyvärr så måste jag säga att du har fel i att folk inte vågar säga något här. MÅNGA, även admins har sagt till mig att de håller med mig - men de vågar/vill inte yttra sig. Dels får de en stämpel över sig, sedan så kommer de att få konfortera sig i 15 veckor framåt.

Det där med att folk inte vågar yttra sig. Min personliga åsikt är att det är någon snabb slutsats du dragit, utan att tänkt efter så mycket. Ifall det är som du säger så tycker jag de personerna ska träda fram, tills dess så tror jag att du ljuger, eller iaf förställer sanningen. Eftersom att du kan med att skriva om alla dessa, så kan du väl iaf vara lite mer specifik och berätta exakt vad folk har hållt med om. Du använde plural i admins, så folk undrar säkert vad minst två administratörer på maffia höll med dig om, speciellt när denna diskussionen i denna tråden varit väldigt bred, och bland annat inkluderat att du uttalat dig rastistiskt.

Maffia är ett öppet kommunity, för en mängd olika typer av människor och åsikter. Ifall ens åsikter inte passar med maffias regler, och man därmed inte vågar säga vad man vill, så är det dags att dra!

Jag hade inte stannat kvar på maffia i 5 minuter, ifall jag kände att jag inte kunde säga vad jag ville.

Ett aktuellt tips till dig dch är att du tar och tänker innan du skriver och säger saker. För varje handling finns en konsekvens. Ifall du inte vet, eller är osäker på vad den konsekvensen är, så ta och tänk lite till. Det finns inget som heter "otur i att tänka". Handlande och konsekvens. Lär dig det, det är något väldigt viktigt i livet.

Att du tog upp allt kring din ban i News gjorde mig bara förbannad. I mina ögon, klart missbrukt av makt. När man blir bannad skriver man i "Why am I banned?", precis som alla andra, eller tar upp det med berörd admin, privat.

Du har MYCKET att bevisa efter din uppvisning i #sm

Stoc wrote:
att fela är mänskligt.
att erkänna att man gjort fel är stort

Jag håller verkligen med. Men när man bryter mot vissa regler här, så finns det ingen eller lite pardon. Konsekvens är viktigt.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Mon Dec 13, 2004 7:29 am    Post subject: Reply with quote

Nej nu när jag fundrear efter vad vi alla har sagt till dch-, det är inte lite.
Har man brutit en regel så har man och det ska straffas, men nu har jag faktiskt ångrat mig, varför lägger jag mig i? Shocked

Om han skulle bli unbanad, det skulle ju inte skada mig direkt, det blir som en till person som man inte känner till på servrarna.
Blir han av med skriv-VIP saken på forumet så är jag nöjd, han kan inte göra mig nån större skada än han tidigare gjort.

Om jag själv skulle råka säga en sak som jag inte riktigt menar så vill jag med bli unbanad, vem vet, en sådan dag kommer kanske.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Mon Dec 13, 2004 7:32 am    Post subject: Reply with quote

reboot wrote:

Nej nu när jag fundrear efter vad vi alla har sagt till dch-, det är inte lite.
Har man brutit en regel så har man och det ska straffas, men nu har jag faktiskt ångrat mig, varför lägger jag mig i? :shock:

Om han skulle bli unbanad, det skulle ju inte skada mig direkt, det blir som en till person som man inte känner till på servrarna.

Om jag själv skulle råka säga en sak som jag inte riktigt menar så vill jag med bli unbanad, vem vet, en sådan dag kommer kanske.

Jag tänkte detsamma tills jag såg vad det igentligen handlade om.
Bifogar IRC-loggen från #sm i text och i orginalurprung, zippad i en fil. Det var inte direkt en grej som dch sagt, utan flera, i diskussion med andra. Under längre tid (50 minuter iaf).

reboot wrote:

Blir han av med skriv-VIP saken på forumet så är jag nöjd, han kan inte göra mig nån större skada än han tidigare gjort.

Det är redan fixat.

Loggen med alla "*quit *connection reset by peer joined #sm osv borttaget, inte tagit bort vad någon person skrivit dock. Allt nedan:

Quote:

[19:00:28] <dcH-> Var é änglarna
[19:00:28] <dcH-> var é änglarna
[19:00:28] <dcH-> var é änglarna
[19:00:28] <dcH-> änglarna från götet
[19:00:51] <h-times\xitor> dcH-, lite vettig är du ändå ju
[19:01:10] <h-times\ELKER> klart han är tobbe
[19:01:23] <dcH-> :)
[19:01:24] <h-times\xitor> njae....
[19:01:26] <h-times\xitor> :>
[19:02:03] <Sorcerer> lol wtf?
[19:02:06] <dcH-> HATA HATA HATA GÖTEBORG, HATA HATA HATA GÖTEBORG, VI SKA PÅ PICKNIK I GÖTEBORG, FLASKOR STENAR I EN KORG, PICKNIK I GÖTEBORG TJALLALALALLALAL
[19:02:54] <h-times\ELKER> nu jävlar
[19:03:02] * h-times\ELKER kastar döda måsar på dcH-! DÖD ÅT DCH-
[19:03:03] <dcH-> UT ME PACKET, UT ME PACKET, UT ME PACKET
[19:03:20] * sundevil^A is now known as [siLL]sundevil
[19:03:23] <[GTI]Rullstol> åhhh vad sugen jag blev på en kick
[19:03:26] <dcH-> EFTER MATCHEN, EFTER MATCHEN, EFTER MATCHEN SKA NI DÖ!!
[19:03:32] <dcH-> Exakt rullis, han hotar mig =P
[19:03:34] <Sorcerer> vadå hata göteborg?
[19:03:38] <dcH-> Ja
[19:03:40] <Sorcerer> rikta nu inte ert hat mot fel riktning
[19:03:45] <dcH-> ;)
[19:03:52] <Sorcerer> rikta inte ert hat mot göteborg, rikta ert hat mot dom som förtjänar det
[19:03:58] <h-times\ELKER> dcH-, jag ska säga dig en sak
[19:03:58] <dcH-> Ja, gbg.
[19:04:07] <[GTI]Rullstol> MFF menar du Sorcerer
[19:04:08] <dcH-> Talk to the hand! :)
[19:04:13] <h-times\ELKER> Göteborg i vårt hjärta! :)
[19:04:18] <dcH-> AIK AIK AIK AIk
[19:04:23] <Sorcerer> rikta ert hat mot dom som misshandlar, våldtar, nazister, rasister o sånna människor
[19:04:38] <dcH-> våldtar gör inte nazister och rasister, det gär invandrare.
[19:04:41] <Sorcerer> m0g1 o rikta sitt hat mot en hel stad ;P
[19:04:46] <[GTI]Rullstol> säger som Goa Gubbar: INTE HATA BARA ÄLSKA !!!!!
[19:04:51] <dcH-> Så här rullis
[19:04:52] <dcH-> STOLTA AIK *klapp* *klapp* STOLTA AIK *klapp* *klapp* OOO AIIIIK OOO AIIIIIK, STOLTA AIK, STOLTA AIK!
[19:04:55] <Sorcerer> dcH- menar du allvar?
[19:05:01] <dcH-> Ja
[19:05:09] <Sorcerer> läste du ens vad jag skrev?
[19:05:13] <[siLL]sundevil> hohoho Stolta aik ?? :D MOHAHA :D
[19:05:20] <dcH-> Oj
[19:05:20] <Sorcerer> eller gick du bara genom det lite snabbt o antog att det stod något
[19:05:21] <dcH-> Läste lite fel =P
[19:05:25] <dcH-> hehe a
[19:05:28] <Sorcerer> lite...
[19:05:31] <dcH-> mkt
[19:05:53] <Sorcerer> fast... det finns faktiskt nazister och rasister som misshandlar
[19:06:00] <Sorcerer> våldtar vet jag inte
[19:06:01] <dcH-> Ja
[19:06:05] <dcH-> Inte våldtar
[19:06:18] <dcH-> Sånna som våldtar som ska bort
[19:06:30] * [KACFM]Volvo240 slaps dcH- around a bit with a large trout
[19:06:34] <[KACFM]Volvo240> elfsborg din lilla njub
[19:06:35] <[KACFM]Volvo240> '!
[19:06:36] <[siLL]sundevil> Nu vakna den med
[19:06:37] * dcH- slaps [KACFM]Volvo240 with a bajs
[19:06:37] <[siLL]sundevil> :D
[19:06:43] <[KACFM]Volvo240> haha
[19:07:00] <dcH-> Elfsborg respekterar jag faktiskt, var faktiskt i Borås och såg Elfsborg - Örgryte för ngra år sedan.
[19:07:13] <[KACFM]Volvo240> coolt
[19:07:14] <[KACFM]Volvo240> :D
[19:07:15] <dcH-> aaa
[19:07:18] <dcH-> Var faktiskt ballt
[19:07:24] <[KACFM]Volvo240> ja har bara sett en hockeymatch o hela mitt liv :P
[19:07:28] <dcH-> nubb
[19:07:31] <[siLL]sundevil> Brynäs <---
[19:07:35] <dcH-> Usch
[19:07:37] <[KACFM]Volvo240> det ja mjnns mest va att farsan hjälpte ett gäng böner med deras cheva
[19:07:42] <dcH-> hahha
[19:07:43] <dcH-> :D
[19:07:57] <dcH-> En volvo240senior alltså.
[19:07:58] <[KACFM]Volvo240> :D
[19:07:59] <Sorcerer> [19:04:40] <dcH-> våldtar gör inte nazister och rasister, det gär invandrare. <-- de där var väl ändå lite o dra alla över en kam
[19:08:09] <dcH-> Nix
[19:08:15] <[KACFM]Volvo240> finns säkert nazister som är emot våld sorc
[19:08:21] <[KACFM]Volvo240> så dra itne alla över en kam :p
[19:08:21] <[siLL]sundevil> jupp
[19:08:23] <dcH-> Menar inte att alla gör det
[19:08:35] <[siLL]sundevil> Folk får tro va fn dom vill , så länge dom inte tvingar skiten på någon
[19:08:35] <Sorcerer> nej antagligen inte, men din text kan tolkas på det viset
[19:08:39] <[siLL]sundevil> iaf i min lilla söta värld
[19:08:43] <dcH-> ok
[19:08:51] <h-times\ELKER> Instämmer Sundevil
[19:08:53] <Sorcerer> började undra om du inte skulle påstå att svenskar är helt oskyldiga också snart
[19:08:53] <dcH-> sundevil, du lever i en bra värld! :)
[19:08:58] <h-times\ELKER> akta uddevalla-pakten sund :)
[19:09:03] <[KACFM]Volvo240> i min söta värld så är det väl mest nazism och radikal islam samt tökvänster jag inte tål
[19:09:04] <[siLL]sundevil> _D
[19:09:06] <dcH-> Sorcerer, moget.
[19:09:07] <[KACFM]Volvo240> tok even
[19:09:20] <Sorcerer> som sagt, text kan tolkas på många olika sätt
[19:09:22] <dcH-> Volvo, rasism då?
[19:09:33] <[KACFM]Volvo240> nazism ä nog värre imo
[19:09:36] <[siLL]sundevil> Jupp
[19:09:39] <dcH-> Te pra
[19:09:41] <[siLL]sundevil> Nazism är mycket värre
[19:09:55] <Sorcerer> same shit different name imo
[19:09:59] <[siLL]sundevil> hehe nej
[19:10:01] <dcH-> Rasism är helt rätt okej imo.
[19:10:07] <Sorcerer> öhh va?
[19:10:07] <dcH-> Oj
[19:10:09] <dcH-> Skrev fel
[19:10:09] <Sorcerer> LOL
[19:10:11] <dcH-> Är helt okej imo.
[19:10:12] <Sorcerer> AHHAAHAHAHAHAH
[19:10:20] <Sorcerer> wtf vadå HELT OKEJ!?
[19:10:21] <dcH-> "Rätt" skulle bort =P
[19:10:31] <[siLL]sundevil> Rasism = Småsinta små grisar som inte vett något om världen dom lever i
[19:10:41] <[KACFM]Volvo240> Kristet Utseende - De gröna svamparnas syra-man
[19:10:41] <Sorcerer> samma sak om nazister ju
[19:10:41] <[siLL]sundevil> vett... vet....
[19:10:48] <[KACFM]Volvo240> nazister är tokigare
[19:10:51] <[KACFM]Volvo240> de tror på Zog å grejer
[19:10:53] <[siLL]sundevil> jupp
[19:10:53] <dcH-> Sorcerer, fel.
[19:11:02] <[siLL]sundevil> och förnekar en massa saker osv
[19:11:03] <Sorcerer> tokigare ja, men ungefär samma beskrivning som sundevil gav
[19:11:16] <dcH-> Nazisterna avgudar Hitler och är allmäna dårar, Rasister vill få ut invandrare från Sverige.
[19:11:18] <[siLL]sundevil> Sorcerer jo det är sant , men ta det och gångra med någon hög siffra :)
[19:11:33] <[siLL]sundevil> dcH- altså är rasister rätt stora dårar med
[19:11:34] <Sorcerer> aha så det är helt okej att vilja få ut invandrare från sverige?
[19:11:45] <[GTI]Rullstol> dch det finns väl iofs utlänningar med som är rasister
[19:11:47] <dcH-> Om dem tycker det så, fine with me.
[19:11:56] <[KACFM]Volvo240> word rullis
[19:11:57] <Sorcerer> rullstol japp, och dom är inge bättre dom heller
[19:12:00] <dcH-> Rullstol, precis, se på Jackie Arkelöv som var med i malexander.
[19:12:05] <[KACFM]Volvo240> han va nazist
[19:12:07] <[KACFM]Volvo240> inte rasist
[19:12:10] <dcH-> Ingen aning vad han var
[19:12:12] <dcH-> Ngt av dem var han
[19:12:17] <dcH-> Och han borde se sig i spegeln.
[19:12:46] <[siLL]sundevil> Kan allt vara mörkhyad och nasse , kunde hitler som var semi-jude så kan nog han
[19:13:06] <h-times\ELKER> Alltså det är en sak jag inte fattar
[19:13:08] <dcH-> Vad är en "semi-jude"?
[19:13:16] <dcH-> :)
[19:13:20] <[siLL]sundevil> "semi-jude" = halv jude :P
[19:13:23] <[KACFM]Volvo240> hitler glömde kolla sin släktbok när han börja ogilla judar :p
[19:13:27] <[siLL]sundevil> judisk släkt osv
[19:13:31] <[siLL]sundevil> hahaha
[19:13:31] <[KACFM]Volvo240> kvarts va han väl ändå
[19:13:34] <dcH-> Vadå var han halvjude?! :D
[19:13:42] <[siLL]sundevil> Eller som volvo säger :)
[19:13:51] <[siLL]sundevil> (_8(|) DO H
[19:13:55] <dcH-> Var hitler jude?
[19:13:57] <h-times\ELKER> Alla blir as sura på en Vit-nazist/rasist, men varför i fan blir ingen sur på en mörkhyad razist/nasist?
[19:13:59] <dcH-> eller halvjude lr ngt
[19:14:00] <[KACFM]Volvo240> kvartsjude!
[19:14:02] <h-times\ELKER> DET är något som stör mig
[19:14:07] <dcH-> hahahahhaahhaha vilket hjon!
[19:14:14] * [F]MemOre[X] has quit IRC (Excess Flood)
[19:14:20] <dcH-> ELKER, precis.
[19:14:30] <h-times\ELKER> Det är inte en jävel som bryr sig om dem
[19:14:38] * [F]MemOre[X] has joined #sm
[19:14:44] <dcH-> Jag bor i ett invandrargetto och jag lovar dig, dem hatar svenskar, riktiga rasister är dem.
[19:14:52] <h-times\ELKER> Jo tack jag vet dch
[19:14:56] <Sorcerer> suck så kan jag inte installera office xp på denna burken
[19:14:58] <h-times\ELKER> har bott på samma ställe, fast här i uddevalla
[19:15:00] <dcH-> Inge problem
[19:15:03] <dcH-> Okej
[19:15:04] <Sorcerer> måste jag göra arbetet på laptopen argh
[19:15:04] <dcH-> heter?
[19:15:06] <h-times\ELKER> Flyttade där ifrån för några årsedan
[19:15:09] <[siLL]sundevil> h-times\ELKER finns fn inga ghetton här i UA :D
[19:15:11] <[siLL]sundevil> n00b
[19:15:13] <h-times\ELKER> Jodu
[19:15:14] <dcH-> Okej
[19:15:18] <dcH-> hahha sundevil
[19:15:18] <dcH-> :D
[19:15:22] <[siLL]sundevil> Eller jo kanske :D
[19:15:26] <dcH-> Jag bor i ett
[19:15:27] <h-times\ELKER> Dalaberg, hovhult, blecket, you namei t
[19:15:28] <[siLL]sundevil> Något mini-ghetto :D
[19:15:31] <dcH-> Bor bara negrer här.
[19:15:38] <[siLL]sundevil> so ?
[19:15:40] <h-times\ELKER> bleket*
[19:15:45] <dcH-> Jag bor i inget mini-getto.
[19:15:52] <[KACFM]Volvo240> i borås har vi bara typ två
[19:15:57] <dcH-> Fan halva turkiet bor här!!
[19:15:57] <[KACFM]Volvo240> hässleholmen å norrby
[19:16:35] <urethra> nyss var det bara negrer
[19:16:37] * Sorcerer leker med sig själv
[19:16:51] <[KACFM]Volvo240> jag vill inte veta när du tajjar tasken Sorcerer
[19:16:52] <[KACFM]Volvo240> !
[19:16:56] <Sorcerer> hahaahahhaa
[19:16:56] * Hold-em|musse_ has joined #sm
[19:17:00] <dcH-> Jag drar alla över en kam, negrer för mig är turkar, syrier, afrikaner osv.
[19:17:06] <Sorcerer> visste att det skulle komma från dig volvo :D
[19:17:08] <dcH-> HAHAHAH volvo :D
[19:17:12] <Sorcerer> ...
[19:17:18] <[KACFM]Volvo240> nordafrikaner ä väl mer araber än negrer eller har jag fel?
[19:17:21] <[siLL]sundevil> Så är det ordet negativt för dig dcH- ?
[19:17:26] <dcH-> Nix
[19:17:46] <[siLL]sundevil> Är det det för dom tror du ?
[19:17:52] <dcH-> Dem kan gå runt och kalla mig svenne jävel, men jag får inte säga neger alt. blatte?
[19:17:54] <[KACFM]Volvo240> appråpå ingenting varför gjorde de itne motstånd när Rommel tåga in i nordafrika?
[19:18:02] <[siLL]sundevil> dcH- och vem sa det ?
[19:18:19] <Sorcerer> dcH- vad uppnår du av att sjunka till deras nivå?
[19:18:22] <[siLL]sundevil> Så nu så blev två fel = ett rätt ? jo logiskt
[19:18:23] <dcH-> Jadu, halva Sverige?
[19:18:30] <zmarre> Sorcerer, mer experience
[19:18:33] <dcH-> Sorcerer, mycket.
[19:18:37] <Sorcerer> det är liksom det som är hela tanken
[19:18:43] <Sorcerer> inte provocera skiten vidare till något värre än vad det är
[19:19:01] <dcH-> Jag tänker inte stå och ta emot att de kallar mig "svenne jävel", kanske du hade gjort, men jag står på mig och mitt land.
[19:19:10] <[siLL]sundevil> dcH- HAHAHA
[19:19:12] <zmarre> jag garvar bara åt dom
[19:19:13] <[siLL]sundevil> sry men...
[19:19:16] <dcH-> Jaså
[19:19:18] <[siLL]sundevil> The lol of sie day
[19:19:28] <dcH-> Kul att jag kan glädja ngn :)
[19:19:31] <[TM]gubbslem> Men dcH- då!
[19:19:33] <[siLL]sundevil> Jupp
[19:19:34] <dcH-> ;)
[19:19:35] <[KACFM]Volvo240> nej the lol of the day var[19:16] * Sorcerer leker med sig själv
[19:19:36] <[KACFM]Volvo240> :p
[19:19:39] <dcH-> haha
[19:19:40] <[siLL]sundevil> :D
[19:19:44] <Sorcerer> haha volvo var det så kul?
[19:19:49] <[KACFM]Volvo240> ja
[19:19:49] <[KACFM]Volvo240> haha
[19:19:51] <dcH-> =P
[19:19:52] <[siLL]sundevil> Så dom kränker modersvea när dom kallar dig för svenne ? jo tjena
[19:20:02] * [GTI]Rullstol throws a playstation at [gobbe]LocStock
[19:20:04] <dcH-> Nja, dem kränker mig.
[19:20:05] <Sorcerer> den riktiga betydelsen är dock att jag satt o snacka med mig själv via AIM på min laptop o denna burken
[19:20:16] <dcH-> haha :D Vi säger så Sorcerer :)
[19:20:18] <zmarre> men dcH- lever i ett ghetto, där finns det inte annat än håriga turkar och mercedes
[19:20:27] <dcH-> haha precis zmarre :D
[19:20:28] <[KACFM]Volvo240> å bmw med
[19:20:31] <dcH-> Du har väl vart här i krokarna va?
[19:20:33] <[KACFM]Volvo240> glöm inte det
[19:20:35] <zmarre> nej, bara merca
[19:20:39] <dcH-> zmarre, vart i Brandbergen?
[19:20:40] <zmarre> farsan bor i vendelsö
[19:20:42] <IceOFF> svenne dcH- :P
[19:20:43] <dcH-> ja jst fan
[19:20:45] <dcH-> stfu
[19:20:50] <Sorcerer> [19:19:04] <dcH-> Jag tänker inte stå och ta emot att de kallar mig "svenne jävel", kanske du hade gjort, men jag står på mig och mitt land. <--- även om det innebär risken att du blir nerslagen, hellre än att vara den smartare o bara strunta i vad idioter har o säga o gå därifrån? är det verkligen värt det?
[19:20:55] <[KACFM]Volvo240> stfu ice din gamla finne :p
[19:21:08] <IceOFF> GAMMAL?!?!?!?!
[19:21:10] <dcH-> IceOFF, ok att du som är svensk säger det över internet, men en hårig turk säger det för att kaxa så pallar jag inte, då käftar jag tillbaka. :)
[19:21:11] <Sorcerer> finne är fusk
[19:21:11] <[KACFM]Volvo240> hahah
[19:21:12] <[KACFM]Volvo240> :P
[19:21:12] <IceOFF> omfg
[19:21:13] <zmarre> tihn kammle fihne
[19:21:16] <Sorcerer> finne har två betydelser
[19:21:26] <[TM]gubbslem> Tror det har med åldern att göra..
[19:21:39] <zmarre> dcH-, du har ingen rätt att tjafsa emot
[19:21:40] <IceOFF> dcH- *host* jag är en finne >:|
[19:21:44] <[TM]gubbslem> tonårs pojkar har en tendens att bete sig som ungtuppar oavsett "ras"
[19:21:47] <dcH-> Alltså, har jag sju negrer runt mig så käftar jag inte tillbaka, men har jag typ två-tre st då är det käfta.
[19:21:55] <zmarre> ojoj, då måste jag vara "mogen" då
[19:21:55] <[siLL]sundevil> cooling :)
[19:21:56] <dcH-> IceOFF, inte i mina ögon :D
[19:22:10] <dcH-> zmarre, har dem ngn rätt att käfta med mig då?
[19:22:17] <zmarre> typ.... ENE!
[19:22:22] <h-times\ELKER> Sorcerer
[19:22:24] <dcH-> ene? :)
[19:22:25] <zmarre> ENE = vene = vet inte
[19:22:26] <h-times\ELKER> det är om att bara ignorera dem
[19:22:29] <h-times\ELKER> det funkar inte
[19:22:30] <[TM]gubbslem> dcH- menar du att sju negrer i 50-årsåldern käftar med dig nrä du går till konsum?
[19:22:30] <h-times\ELKER> tro mig
[19:22:30] <dcH-> ok :D
[19:22:33] <Sorcerer> jag tycker inte det är värt risken iaf.... kanske om det är en kan man kläcka ur sig något lite smålustigt som "shit vad här hänt med dit hår kompis? har det trillat av?"
[19:22:48] <dcH-> Nej, inte vid konsum, men till ICA, kanske inte den åldern heller :)
[19:22:55] <dcH-> HAHAHAHAHA
[19:22:58] <dcH-> sorcerer :D
[19:22:59] <[TM]gubbslem> du sa ju att sju negerer käftar med dig..
[19:23:03] <[TM]gubbslem> du sa inget om ålder..
[19:23:05] <Sorcerer> hahahaha var det så kul? :P
[19:23:07] <dcH-> ;)
[19:23:08] <dcH-> ja :D
[19:23:12] <[TM]gubbslem> Men kanske är det så att tonåringar är kaxiga..
[19:23:18] <dcH-> Självklart
[19:23:19] <[TM]gubbslem> tonåringar bildar "coola" gäng
[19:23:22] <[TM]gubbslem> dåså..
[19:23:24] <dcH-> haha ne
[19:23:25] <urethra> Eftersom det är ok med rasism... är det även ok med rasistisk behandling av skötsamma integrerade invandrare?
[19:23:28] * zmarre har inget gäng.. *
[19:23:30] <dcH-> Jag bildar inga "coola" gäng :)
[19:23:34] <PP|KeubaN> dcH- ska du nita dom?
[19:23:39] <[KACFM]Volvo240> du är ocool dch :p
[19:23:44] <dcH-> Njae, beror på hur de ser ut =P
[19:23:46] <zmarre> uncool dude
[19:23:52] <Dean^Martin> dcH- det förstår jag :D
[19:23:55] <dcH-> :D
[19:23:56] <[TM]gubbslem> näe dcH- men du har tillhörigheten "jag är svensk och jag tål ingen kränkning av mörka"
[19:24:01] <dcH-> är det två jättenegrer så springer jag hellre :D
[19:24:03] <[TM]gubbslem> och i den gruppen är du inte ensam
[19:24:04] <Sorcerer> gubbslem du har en poäng faktiskt... för om man tittar varje gruppmisshandel man hör talas om är det väl oftast unga gäng i 20-25 års ålder? kanske yngre tom.
[19:24:16] <urethra> oftare yngre
[19:24:33] * [TM]gubbslem tänker på alla stackars adopterade..
[19:24:41] <zmarre> zwoooonka skaffar turbopyys!!
[19:24:42] <[TM]gubbslem> Fan va vilsna de måste känna sig
[19:24:44] <zmarre> *sjunga*
[19:24:46] <urethra> dcH- Eftersom det är ok med rasism... är det även ok med rasistisk behandling av skötsamma integrerade invandrare?
[19:24:47] <PP|KeubaN> amen dom e ju oftast lugna
[19:24:54] <dcH-> Nej
[19:25:06] <urethra> varför inte? rasism som sådan är ju ok enligt dig
[19:25:08] <dcH-> Precis, som keuban sa
[19:25:17] <urethra> vad spelar det för roll?
[19:25:18] <zmarre> dcH-, knacka på Jens så kan ni gå ut och slå "små fula blattegäng"
[19:25:26] <dcH-> Gillar inte Jens :)
[19:25:32] <zmarre> vem gör det?
[19:25:34] <Hold-em|musse_> adopterade har blivit uppväxta o bra hem
[19:25:35] <dcH-> No one =P
[19:25:38] <zmarre> ;)
[19:25:41] <PP|KeubaN> det e dom som e födda här, de får ingen respelt o de får ingen uppfostran de gör sin röst hörd genom att härja o bråka o slå oss svenskar =P o med varannför att få uppmärksamhet
[19:25:48] <Hold-em|musse_> påstår inte att ett invandrar hem är dåligt
[19:26:10] <dcH-> exakt, sedan så det politikers fel också. Det är dem som slänger ihop alla invandrare i en enda stad, varför inte sprida ut dem? Det är på den vägen som svenskfientlighet skapas tror jag..
[19:26:16] <urethra> Om man bara är rasistisk mot de som inte är snälla så är det ju inte rasism... då handlar det om en reaktion mot folk som inte uppför sig.. och det är inte samma sak som rasism.... men ändå tycker ni att rasism är ok
[19:26:24] <PP|KeubaN> alla är inte så men ja tror det e 50% lätt som härjar av dem
[19:26:38] <zmarre> shit, måste raka mig..
[19:26:39] <[TM]gubbslem> dcH- om det är så enkelt att bara sprida ut dem..varför tror du inte staten redan har gjort det?
[19:26:40] <PP|Peak> haha
[19:26:55] <Hold-em|musse_> för dom gärna vill bo tillsamns
[19:27:04] <Sorcerer> rasism är inte ok
[19:27:11] <PP|Peak> dom sprider ut dom, men när dom väl kommit till en stad, så flyter de ihop på ett och samma ställe i staden..
[19:27:18] <[TM]gubbslem> Ser inget fel med att de bor ihop faktiskt
[19:27:20] <Sorcerer> en som säger "svennejävel" är lika dum i huvet som en som säger "turkjävel"
[19:27:21] <PP|Peak> flyttar
[19:27:22] <[siLL]sundevil> PP|Peak Jo det är ju jävla mysko
[19:27:47] <urethra> Är man rasist så gör man ju ingen skillnad på skolflickor, busschauffören, börsmäklaren, fritidsledaren, pizzabagaren... "alla är ju negrer" i dina ögon, och rasism är ok
[19:27:59] <PP|KeubaN> de bor ju hela familjen momor morfar farmor farfar gammelfarmor kusiner syslingar syskon föräldrar i samma lägenhet också sen blir det inavel på det så kommer 10 till =)
[19:28:01] <[TM]gubbslem> Dessutom finns det studier som visar att invandrare hjälper varandra. Det är lättare för dem att få jobb i ett område som är invandrartätt..där slipper de svenskars fördomar
[19:28:14] <PP|Peak> ja bor typ 40 pers i en etta
[19:28:19] <[0ff]> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,572902,00.html
[19:28:21] <[0ff]> sjukt
[19:28:24] <[KACFM]Volvo240> läste en artikel i sydsvenskan om rosengård, read and weap speciellt den delen om att islamisterna har förbjudit midsommar
[19:28:25] <[KACFM]Volvo240> http://w1.sydsvenskan.se/Article.jsp?article=10102659
[19:28:26] <[TM]gubbslem> PP|KeubaN VAD säger du??
[19:28:30] <Sorcerer> ja visst 40 pers i en etta så bor ju självklart alla invandrare
[19:28:41] <PP|KeubaN> heh skoja =) haha
[19:28:45] <Sorcerer> det är faktiskt bara dom som har det dåligt som bor så många i en liten lägenhet
[19:28:46] <dcH-> Nu är det väl lite väl sent, kunde de väl gjort i början när invandringen startade? Exempel, i Farsta så var det lungt (enligt farsan som växte upp där), inga invandrare eller så, sedan så började en massa invandrarfamiljer, zigenare, turkar osv. strömma in, staten skickade in dem där. Då började mord, misshandel, våltäkter och rån börja i farsta. Innan var det helt lungt, varför kunde inte staten ha skickat dessa invandrare lite spritt över landet i
[19:28:48] <PP|KeubaN> skulle se va ni sa =)
[19:28:50] <Sorcerer> man har läst om stackarna i tidningen
[19:29:00] <Sorcerer> måste vara förjävligt o bo så
[19:29:24] <[TM]gubbslem> Varför tror du att våldtäkter och rån ökade i farsta dch?
[19:29:34] <PP|Peak> jag vet en som inte har de dålig. Gorgette Chamoun(mamma till en i min klass), skrapade fram 3 TV-rutor på triss här om dagen :P
[19:29:38] <dcH-> 85% av alla som sitter i svenska fängelser är utlännska, finskar, turkar, italienare, alla olika härkommster.
[19:29:48] <Hold-em|musse_> hihi ja det var hon värd!
[19:29:51] <PP|Peak> ja det är ju hemskt
[19:29:53] <[siLL]sundevil> dcH- fakta tack :)
[19:29:54] <dcH-> hahah lotto Peak's kompis :D
[19:30:00] <dcH-> www.folkmord.nu
[19:30:16] <[siLL]sundevil> Jo den ser inte partiskt ut den sidan iaf
[19:30:18] <[siLL]sundevil> bra bra
[19:31:22] <Hold-em|musse_> hehe
[19:31:27] <Herr_Oberst> lika bra det så kanske det blir lite tyst här
[19:31:31] <[0ff]> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,572902,00.html läs de SJUKT ffs
[19:31:50] <[KACFM]Volvo240> ja det är me sjukt
[19:31:55] <[0ff]> som tusan ;(
[19:32:08] <[KACFM]Volvo240> läs här om rosengård sjukt det med på min ära http://w1.sydsvenskan.se/Article.jsp?article=10102659
[19:32:31] * Shippie|Marcus is now known as s`CS|Freezer
[19:32:35] <[0ff]> Jo vet, :D skadat
[19:32:35] <[TM]gubbslem> JAG TYCKER VI BYTER PLATS PÅ LITE FOLK! VI KICKAR ALLA VITA SVENSKA POLITIKER ,LÄKARE CIVILEKONOMER OCH CIVILINGENJÖRER OCH ANNAT SVENSKT ARBETARFOLK TILLS ALLA INVANDRARE HAR ARBETE OCH SEN SER VI OM INVANDRARNA ÄR LIKA KRIMINELLA
[19:32:41] <Herr_Oberst> hela världen är rätt sjuk, man orkar inte ens bli förvånad eller upprörd längre...jag sköter mitt så får resten sköta sitt
[19:32:44] <[TM]gubbslem> ;)
[19:32:53] <[siLL]sundevil> (Källa: Boken Sverigedemokraterna av Larsson/Ekman)" <--- Jo den litar jag på :D hahaha
[19:32:53] <[0ff]> Herr_Oberst hallo
[19:32:54] <Hold-em|musse_> [TM]gubbslem folk lär se även om du inte har caps lock inne
[19:32:54] <[KACFM]Volvo240> jo man får göra så obbe
[19:33:03] <[TM]gubbslem> Hold-em|musse_ tror du`?
[19:33:04] <[siLL]sundevil> bra sida man fick och leta källor på :P
[19:33:04] * bearystyle has quit IRC (Ping timeout)
[19:33:14] <Hold-em|musse_> annars skulle ja väl inte skrivit det?
[19:33:38] <[0ff]> Herr_Oberst skulle du inte kolla film?
[19:33:40] <[TM]gubbslem> mitt tANGENTBORD GLAppar ;)
[19:33:42] <Herr_Oberst^off> mjo nu
[19:33:46] <[0ff]> ok
[19:33:48] <Sorcerer> [19:29:41] <dcH-> 85% av alla som sitter i svenska fängelser är utlännska, finskar, turkar, italienare, alla olika härkommster.
[19:33:49] <Sorcerer> men
[19:33:53] <Sorcerer> inte sån statistik nu igen
[19:34:15] <oB_one> hahha finskar....vad är det?
[19:34:18] <Sorcerer> har väl redan slagits fast att det inte går o gå på sån "statistik" eller vad man ska kalla det
[19:34:21] <PP|KeubaN> [TM]gubbslem de är ju påväg =P
[19:34:27] <[KACFM]Volvo240> det måste gå å göra sån statsestik själv, är itne sånna handlingar offentliga
[19:34:34] <[KACFM]Volvo240> så gå å gör ltie sån dch
[19:34:38] <PP|KeubaN> då tar de över helt ju! fan heller asså
[19:34:43] <[siLL]sundevil> Rackarns jag är ju halvFinne... Då är ju jag kriminell :(
[19:34:49] <Sorcerer> men ge dig nu qnet!!
[19:34:51] <dcH-> Nehe?
[19:34:54] <dcH-> finnar då =P
[19:35:04] <dcH-> Vem har sagt det sundevil?
[19:35:08] <h-times\ELKER> Herr_Oberst korrekt so mfan
[19:35:14] <[siLL]sundevil> Den idiot sidan ja fick av dig :)
[19:35:28] <dcH-> tss =P
[19:35:28] <[siLL]sundevil> Har Sverigedemokraterna som källa ?? jo tjena :)
[19:35:43] <dcH-> Alltså
[19:35:47] <[siLL]sundevil> Men men , finns folk som tror på allt dom läser
[19:35:51] <_zuppi> När jag skall öppna en port i min router går det inte och förljande kommer upp: "SETTINGS NOT SAVED DUE TO PORT OVERLAP OF RANGES". Vad är det som är fel då ?
[19:36:08] <[0ff]> [siLL]sundevil vi vet att du är kriminell :)
[19:36:11] <h-times\ELKER> Sorcerer den är ju sann så varför inte?
[19:36:11] <dcH-> Aftonbladet.se hade en artikel där det stod att 85% var utlänningar som satt i svenska fängelser, folkmord.nu hade då haft den artikeln som länk på sidan.
[19:36:15] <[siLL]sundevil> jo iof :P
[19:36:26] <[0ff]> :)
[19:36:38] <[KACFM]Volvo240> ja han har ägt saab å säkert kört för fort med :p
[19:36:38] <[siLL]sundevil> dcH- Så vi har 85% utländska medborgare i våra fängelser ??
[19:36:40] <[siLL]sundevil> Mysko det
[19:36:43] <[KACFM]Volvo240> han e kriminell :D
[19:36:46] <[siLL]sundevil> :D
[19:36:53] * [GTI]Apilas-afk is now known as [GTI]Apilas
[19:37:00] <dcH-> sundevil, du vet vad jag menar och att jag är stressad =P
[19:37:00] <h-times\ELKER> Visst, men om vi gör så som gubbslem säger så blir det ju helt klart svenskar som har mer majoritet i fängelset
[19:37:01] * Herr_Oberst^off has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
[19:37:12] <[KACFM]Volvo240> jag veet iaf att min släkt bort i sverige de senaste 500 åren minst :)
[19:37:13] <[siLL]sundevil> dcH- invandrare kallar man det då , eller Svenskar
[19:37:18] <[KACFM]Volvo240> bott
[19:37:30] * [GTI]Rullstol is now known as Rullis|Gone
[19:37:47] <Sorcerer> h-times\ELKER vad är det som säger att dom är sanna?
[19:37:48] <[KACFM]Volvo240> emn sluta splitta
[19:37:51] <[0ff]> [siLL]sundevil har du snackat om 24mbiten?
[19:37:54] <[siLL]sundevil> nope :(
[19:38:01] <[0ff]> :S
[19:38:04] <h-times\ELKER> inte för att vara sånn men jag tycker inte dem ska få ta våra arbeten, för dem har redan tagit snart halva vårat land
[19:38:14] <[siLL]sundevil> dcH- OM det nu är sant , varför är det så tror du ? för dom får så mycket pengar av staten eller att dom snor alla våra jobb ? :)
[19:38:23] <[KACFM]Volvo240> elker, ju mer folk desto fler arbeten beyhövs det
[19:38:27] <[KACFM]Volvo240> de tar inga jobb
[19:38:41] <[KACFM]Volvo240> alltså det blir behov efter mer saker ju emr folkk som kommer
[19:38:58] <[siLL]sundevil> h-times\ELKER säger som en vis man sa en gång " släpp sargen och kom in i matchen "
[19:39:08] <[KACFM]Volvo240> hockey suger :p
[19:39:13] <[siLL]sundevil> NEVAH :)
[19:39:14] <[0ff]> nej :D
[19:39:18] <[0ff]> hockey äger
[19:39:21] <[KACFM]Volvo240> :D
[19:39:30] <[siLL]sundevil> YEAH
[19:39:36] <[siLL]sundevil> Brynäs ! :D
[19:39:38] <dcH-> fjärt
[19:39:41] <[0ff]> Djurgården IF
[19:39:54] <dcH-> aik
[19:39:58] <[0ff]> usch
[19:40:01] <dcH-> duwja
[19:40:12] <[0ff]> aik i fotboll är heta va?
[19:40:14] <[siLL]sundevil> dcH- svara då ? :)
[19:40:18] <dcH-> På vad?
[19:40:23] <oB_one> [KACFM]Volvo240 mmm om man hade levt i isolerade områden, men nu är det en världsmarknads politik som gäller så, jag måste säga att du har lite fel där
[19:40:29] <[siLL]sundevil> 19:38:08
[19:40:37] * malin- is now known as satf_pihl
[19:40:38] <dcH-> Vilken av dem?
[19:40:41] <[KACFM]Volvo240> jaja jag är lågutbildad så fel har ja säkert :p
[19:40:42] <[0ff]> dcH- AIK i fotboll , dem är rätt grymma?
[19:40:43] <dcH-> Det volvo sade eller du sa?
[19:40:52] <dcH-> [0ff] dem äger
[19:40:56] <[0ff]> :D
[19:41:04] <[0ff]> superettan u know ;)
[19:41:06] <[siLL]sundevil> 19:38:08 <--- f f s
[19:41:44] <[0ff]> [siLL]sundevil men gå lägg dig =)
[19:41:45] <zmarre> laggar det för er också?
[19:41:49] * PFM|Sh0cK has joined #sm
[19:41:55] <dcH-> Va äre som klättrar i buren? Vad äre som låter som djur? Vad äre som stinker? Vad äre som stinker så jävligt? Jo det är en apa i bur, DJURGÅR'N DJURGÅR'N ÄR FULAST I STAn . FYFAN! :D
[19:42:16] <[0ff]> hahahahha
[19:42:18] <dcH-> =p
[19:42:23] <[0ff]> DIF äger din lilla räka ;)
[19:42:32] <dcH-> sundevil, snackar du om? Vi har säkert inte samma klockslag, så kan du pasta igen tror du+
[19:42:32] <h-times\ELKER> Sorcerer, det vet jag inte
[19:42:59] <[siLL]sundevil> äsch skitsamma , som och snacka med en hyffsat seg vägg :)
[19:43:07] <dcH-> "ok".
[19:43:14] <[siLL]sundevil> "mmm"
[19:43:30] * stridhen has joined #sm
[19:43:32] <h-times\ELKER> Frölunda!
[19:43:32] <dcH-> Ok, jag hjälper dig lite då.
[19:43:33] <dcH-> [7:37:pm] <[siLL]sundevil> dcH- OM det nu är sant , varför är det så tror du ? för dom får så mycket pengar av staten eller att dom snor alla våra jobb ? :)
[19:43:36] <[0ff]> [siLL]sundevil kamma dig :)
[19:43:38] <dcH-> Menar du det?! Det som skrev 37?
[19:43:46] <[siLL]sundevil> Jah :)
[19:43:53] <[0ff]> kamm kamm kamm
[19:43:57] <[siLL]sundevil> Kamma mig ? har inte nog med hår för d :(
[19:44:00] <dcH-> aha, hörde från någon liten fis att det var 38. men men =P
[19:44:00] <[KACFM]Volvo240> tajja tajja tajja
[19:44:04] <[0ff]> heheh=) old man
[19:44:07] * Squadron has quit IRC (Ping timeout)
[19:44:11] <dcH-> [0ff] ROSA SKJORTOR, ROSA SKJORTOR!!
[19:44:12] <[0ff]> 24 bast och inget hår, aj aj aj :D
[19:44:22] <[0ff]> :) aa dcH- AIK ?
[19:44:32] <dcH-> hahahaha
[19:44:34] <dcH-> Vem?
[19:44:35] <dcH-> :)
[19:44:38] <[0ff]> du?
[19:44:38] <[0ff]> :D
[19:44:41] <[KACFM]Volvo240> elfsbor ska det va era slapptaskar
[19:44:42] <dcH-> Jag är 15 :S
[19:44:46] <[0ff]> junior ;)
[19:44:48] <dcH-> Ja =p
[19:45:07] <[0ff]> inte fått hår på snorren och luktar fortfarande kiss :)
[19:45:12] <dcH-> Volvo, bara för att din är slak =P
[19:45:25] <[KACFM]Volvo240> Alla barnen kunde onanera utom OFF han stack in en smällare så sa det poff
[19:45:26] <[KACFM]Volvo240> :/
[19:45:27] <dcH-> hahaha, [0ff] antar att du syftar på dig själv nu :)
[19:45:33] <dcH-> AHHAHAHAH
[19:45:34] <[0ff]> ;) nejru ja e 22 :P
[19:45:36] <[KACFM]Volvo240> hehe
[19:45:44] <dcH-> En 22åring med rosa skjorta eller hur? :)
[19:45:46] <[KACFM]Volvo240> ja ä bara 19
[19:45:50] <[0ff]> med slips :D
[19:45:52] <dcH-> HAHA
[19:45:54] <[KACFM]Volvo240> med eddie meduza tröja
[19:45:55] <[0ff]> hehe
[19:45:59] <dcH-> Volvo är king
[19:46:09] <[KACFM]Volvo240> å en Volvo thsirt under
[19:46:13] <dcH-> ;D
[19:46:16] <stridhen> saab 900 ?
[19:46:18] <[0ff]> [KACFM]Volvo240 e alkolist
[19:46:20] * [KACFM]Volvo240 slaps stridhen around a bit with a large trout
[19:46:23] <[KACFM]Volvo240> svär inte
[19:46:23] <stridhen> :D
[19:46:24] <[KACFM]Volvo240> :p
[19:46:24] <dcH-> Dog invandrardiskussionen nu? :)
[19:46:34] <dcH-> Tja stridis! :-)
[19:46:39] <stridhen> tjaooo! ;)
[19:46:44] <dcH-> Allt bra med dig?
[19:46:51] <stridhen> jora :) sj då?
[19:46:55] <dcH-> Jofan, det är guttans
[19:47:04] <Sorcerer> grr
[19:47:06] <Sorcerer> [19:38:40] <Sorcerer> haahah
[19:47:08] <Sorcerer> [19:38:45] <Sorcerer> vadå "våra" arbeten?
[19:47:10] <Sorcerer> [19:38:49] <Sorcerer> förstår inte det riktigt
[19:47:12] <Sorcerer> [19:38:57] <Sorcerer> ett arbete tillhör ju inte någon
[19:47:13] <stridhen> ok
[19:47:13] <dcH-> ?
[19:47:14] <[KACFM]Volvo240> Eddie Meduza - Feta fula dumma Amerikaner
[19:47:14] <Sorcerer> [19:39:02] <Sorcerer> den som är mest kvalificerad ska ju få jobbet
[19:47:16] <stridhen> bra ju
[19:47:24] <[0ff]> dcH- med stretch brallor och grön polotröja
[19:47:24] <Sorcerer> blev disconnectad innan det kom fram tror jag
[19:47:25] <dcH-> Sorcerer, ja, jag har inte sagt ngt annat iaf.
[19:47:28] * ][VIKING][ slaps [KACFM]Volvo240 around a bit with a large Volvo 240
[19:47:31] <stridhen> volvo inte köpa en c70?
[19:47:35] <[KACFM]Volvo240> LADRIG
[19:47:36] <Sorcerer> nej elker sa att "dom tar våra jobb"
[19:47:37] <[KACFM]Volvo240> ALDRIG
[19:47:41] <stridhen> why not?
[19:47:42] * ][VIKING][ slaps [KACFM]Volvo240 around a bit with a large Volvo 240
[19:47:45] <Sorcerer> [19:38:07] <h-times\ELKER> inte för att vara sånn men jag tycker inte dem ska få ta våra arbeten, för dem har redan tagit snart halva vårat land
[19:47:45] <[KACFM]Volvo240> bland de fulaste volvo gjort
[19:47:48] * [KACFM]Volvo240 slaps ][VIKING][ around a bit with a large trout
[19:47:52] <][VIKING][> volvo då!
[19:47:54] <][VIKING][> :P
[19:47:54] <Sorcerer> fulaste volvo? xc90 är fulast
[19:47:55] <[KACFM]Volvo240> Fulast är iofs 340 och vovlo 99
[19:48:01] <[siLL]sundevil> Sorcerer en del här fattar 0 , så spara lite energi och slappa framför tv´n ist ;)
[19:48:03] <[KACFM]Volvo240> volvo 66 even
[19:48:11] <][VIKING][> fulaste måste fan vara den där Volvo240 ;)
[19:48:14] <[0ff]> inte lätt dcH-
[19:48:16] <[KACFM]Volvo240> haha moog
[19:48:17] <[KACFM]Volvo240> :P
[19:48:18] <][VIKING][> :D
[19:48:20] <Sorcerer> sundevil sant
[19:48:27] <dcH-> Självklart skall inte kön, ras eller längd betyda om man får jobbet eller inte, det är hur duktig man är i arbetet. Självklart, söker man ett jobb där det underlättar att vara kort så skall man självklart få dissa en lång om det skulle slöa ner arbetet pga hans längd.
[19:48:29] <Sorcerer> bäst att jag fortsätter med mitt transportarbete då :P
[19:48:36] <[siLL]sundevil> Sorcerer haha , jo :D
[19:48:43] <[KACFM]Volvo240> fan måste skicka upp lite kor tpå min bil till 140klubben så de lägger ut den på nätet åt mig
[19:48:46] <[KACFM]Volvo240> kort even
[19:48:59] <][VIKING][> :o
[19:49:04] <dcH-> Volvo, lägg upp på zatzy.com istället...
[19:49:12] <[0ff]> dcH- med stretch brallor och grön polotröja haru de?
[19:49:20] <dcH-> Nix
[19:49:22] <[0ff]> :D
[19:49:49] <[siLL]Delerium> usch för sånna här diskussioner :(



sm-logg - 9 dec 2oo4.zip
 Description:
IRC-logg

Download
 Filename:  sm-logg - 9 dec 2oo4.zip
 Filesize:  13.16 KB
 Downloaded:  326 Time(s)


_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Dec 13, 2004 8:22 am    Post subject: Reply with quote

Oh shit! 10 sidor som tog för lång tid för mig att läsa. Nu när jag läst loggen också så märker jag hur stor överdrivning det handlar om. Dch är inte rasist/nasist eller våldtäcksman. Han är en rolig kille som gjorde en liten tabbe som samtidigt bidrog till att han förlorade möjligheten att lära känna vissa människor bättre eftersom många redan dragit sina slutsatser om hur han är. Jag tror ingen här känner dch riktigt. Är det någon är det väl de som talat med honom mest, exempelvis gubbis?

Jag har efter de senaste veckorna struntat i det mesta runt datorvärlden. Jag spelar, har kul, jobbar och tar ansvar för resten av mitt liv. Jag mår inte dåligt för att dch skrev hatramsor om Djurgården, jag skrattar hellre. Jag kan skratta åt alla möjliga fotbollslag då detta inte intresserar mig.

Nu under tiden jag skrivit har jag snackat på ventrilo och hänger inte riktigt med i det jag skriver.

Sammanfattning:
Att så många människor dömt ut dch på samma sätt som han drog invandrarna över en kan (vilket visats varit en missförstånd) bevisar bara vad de själva anser om systemet. Jag skrattar hellre åt er än spyr galla (då jag kan spy rätt stora mängder vid varje tillfälle).

Dch är en vanlig människa med en god själv och den själen ser jag inte att speciellt många har med tanke på vad som skrivits det senaste året. Jag har insett mina dumma korkade kommentarer men bryr mig inte speciellt mycket för den delen ändå, då detta endast är en lek ändå.

Anton: Sluta inte satsa som skribent! Finn någon plats som behöver dina berättelser, någon plats som samtidigt inte handlar om livet. Skriv dina egna åsikter som du gjort, rätta dig från andra och ta inte varje förklarelse mellen liv & död. Låt folket tolka på sitt sätt och tolkar de fel så kan det förklaras smidigt. Vägrar de insé vad du försöker säga, strunta i det.

Nu fortsatte jag skriva lite dynga såhär tidigt på morgonen. Säkerligen finner ni massvis av fel, bara ni drar fram förstoringsglaset.

Kom igen nu stammisar! Finn 5 fel ELLER strunta i det och gör något viktigare.

_________________
Toalettpapper binder samman människor i samhället.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Dec 13, 2004 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Permbanned: Tack, du verkar vara jäkligt klok måste jag säga! Smile
Jag har fått erbjudande från dot.spot om ett skribentjobb, har även börjat "frilansa" för Fragbite. Tack för de vänliga orden! Smile

Mr_grievs: Vadå missbruka sin makt? Får jag inte ta ett avslut av mitt skribentjobb? Skulle jag bara hoppat av och ingen visste vart jag tog vägen? Är det inte sjystare om jag tar ett avslut, berättar varför och tackar för mig. Precis som jag skrev innan så ville jag inte (även om jag visste) starta en lång diskussion, jag ville bara berätta varför jag hoppar av. Borde det skrivas i "I'm banned, why?"? Nä, precis. Du borde kanske läsa alla poster som gjorts i denna topic och se vad jag respektive andra har skrivit innan du börjar tjattra om saker som jag redan svarat på.

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next
Page 10 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies