HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Tack för min tid!
Goto page 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:00 pm    Post subject: Tack för min tid! Reply with quote

Halloj alla maffianer!
Nu är det dags för mig att hoppa av som skribent, efter att jag blev bannad igår från #SM så ser jag mig som besegrad, dem fick som dem ville, jag hoppar av. Efter en del gnagg om invandrare och rasister så blev jag bannad då admin hade en annan åsikt än vad jag hade och då blir det +b. Tråkigt, men så är det. Jag medger att jag sade saker som jag skulle utvecklad, likt "jag tycker att rasism är helt ok", det tycker jag egentligen inte och det finns ingen ursäkt för ett sådant uttalande, jag har inget emot svarta, långa eller tjocka. Däremot så känner jag hat mot invandrare som förstör för oss andra, genom att våldta, råna och mörda. Jag tycker att rasister gör rätt som spöar skiten ur dem bråkmakarna, det ska dem banne mig ha! Invandrare som kommer hit och bara sitter vid TVn och inte gör någonting, eller skaffar jobb och lever som en vanlig svensson, spelar ingen roll - de är lika värda som oss andra. Men dräggen ska bort!

Svenskar som bråkar osv. skall också bort, de ska in i fängelser, men hellre en svensk som förstör än en invandrare som kommer hit och förstör, att komma till ett annat land och begå kriminella gärningar är det värsta som finns! Som jag sagt innan och i IRC-kanalen, jag har inget problem med hudfärg eller liknande, bara det att folk kommer till ett land och begår brott. Finns inget värre. Det jag skrev nu berättade jag igår på IRC, tyvärr så ignorerar vissa användare och admin detta och ser mig som en rasist, vilket resulterar att jag får den goa bankicken "Rasist, bye bye.".

Tragiskt, ja. Jag tycker att det är befängt att man inte får uttrycka sig varken på IRC eller forumet, dessa språkpoliser och besserwissers skall alltid ha någonting att klaga på och tycker man inte som dem så är det bara att sticka. När jag kom hit så tyckte jag att det var så förbannat roligt, det gjorde jag tills igår också, nu är jag bara sur och besviken. Jag trodde aldrig att detta skulle hända bara för att jag uttryckte mig och sade mina åsikter.

Sedan vill jag säga att min klan, The mighty inte har med mig eller mina åsikter att göra, de tycker helt annat, i alla fall de flesta. De har inte ens med denna diskussionen att göra - så dra inte in dem bara. Sedan har jag bestämt mig för att inte "hänga ut" person som bannade mig igårkväll eller dem som tyckte att jag skulle sticka bara för att jag tyckte annat, jag vill heller inte så några kommentarer om dessa personer, däremot kan de som var delaktiva berätta att de var med osv. osv. Endast den admin som gjorde detta får gå fram, ingen annan skall peka på honom, vill han vara anonym så får han det.

Jag vill tacka för denna tid jag haft på forumet, servrarna och på IRC. Har vart så grymt trevligt och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, finns så otroligt skönt folk här - synd bara att inte alla vågar uttrycka sig då de är rädda för att bli bannade eller liknande (som i mitt fall), har pratat med säkert 5-9 personer som håller med om detta. Jaja, gjort är gjort och troligtvis kan jag inte ändra någonting, vill tacka alla. Speciellt dessa personer: Volvo, Sorcerer, gubbslem, Elker, ninjja, xitor, makrillo, krejsisejlor, Culero^, Dennis (Dellan), Zmasken, Derox... Jaja, har ju glömt en massa, det vet jag. Er som jag skrivit har givit mig en massa skratt i alla fall! Smile

Tack för min tid och tack Mortal som gav mig chansen att få vara skribent för denna underbara skara människor! Tack!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:06 pm    Post subject: Reply with quote

hmmm de va ju synd...men jag förstår SM admins.

Men om jag ska kommentera dcHs kommentarer, så håller jag dock inte med. Man kan inte döma en sån stor massa som nazister och utläningar och jämnföra dom för mycket. Svenskar gör minst lika mycket som utläningar.

I många fall, så har jag sett fler svenskar som bråkar där jag varit . Men det säger inte att svenskar är värre.

Det jag ville komma fram till är att människor gör dumma saker, svarta som vita, eller utläningar som svenskar.


Last edited by magnusbear on Fri Dec 10, 2004 15:22 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:11 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har inte tid att ge ett långt svar nu, men det var som sagt jag som bannade från irc och servrarna. Jag står för den bannen och har inlett en kommunikation med dch där han ges en chans att förklara sig. Hittills har jag inte fått någon förklaring och då ser jag ingen anledning att häva bannen.

Det fanns ett antal uttryck som flödade i debatten igår och du hade många chanser att förklara dig på irc, men tog dem inte.

Ett av de dummare:
Quote:
[19:04:38] <dcH-> våldtar gör inte nazister och rasister, det gär invandrare.

Det antyder alltså att det bara är invandrare som begår våldtäkter? Alternativt att det bara är invandrare eller svenskar som inte är rasister. Det finns alltså inte en enda nazist eller rasist som begått våldtäkt? Yeah right.

"Jag är inte rasist, men invandrare gör..." Tjena, snacka om att döma en hel grupp utifrån deras ursprung eller ännu hellre från deras hudfärg, för 99,9999% av de som säger sånna här saker skulle aldrig se mig som en av dessa invandrare. Varför? för att jag ser ut som alla helyllesvenskar.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Saibot



Joined: 21 Nov 2003
Posts: 1585
Location: Sweden, stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:31 pm    Post subject: Reply with quote

Men se det från den posetiva sidan, nu kanske du kan lyckas med den där operatonen, om än i ett mer påtvingat läge, :p. Fast jag kommer dock att sakna dina 'krönikor'.

Hare så gott och se till att den gånga dagen skördar den kommande.

---

Som jag fattade det hela så menar du att det värsta som finns är när en emigrant förstör i det lande denna emigrerade till och att de då borde sickas hem. Det ser jag ingen rasistiskt i. Dock så tror jag inte landet denna emegrerade från heller vill ha med denna att göra, då skyfflar man ju bara över "problemen".

Edit: Efter att läst igenom övriga utlåtande står även jag bakom Fairlane.

_________________
Fainali, xen, aafte sam 20 iers ov orxogrefkl riform, wi wud hev alojikl, kohirnt speling in ius xrewawt xe Ingliy-spiking werld


Last edited by Saibot on Fri Dec 10, 2004 17:35 pm; edited 6 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ha det bra DcH- jag vet att du vet att vi vet att du bara e lite dålig på att utveckla dina tankar på irc Smile sånt som händer Smile

Hoppas dom lyfter bannen så jag får mobba dig igen Smile

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:38 pm    Post subject: Reply with quote

Jag står bakom Fairlane.

Dina hatramsor gör mig än mer förbannad.
Quote:
[19:02:06] <dcH-> HATA HATA HATA GÖTEBORG, HATA HATA HATA GÖTEBORG, VI SKA PÅ PICKNIK I GÖTEBORG, FLASKOR STENAR I EN KORG, PICKNIK I GÖTEBORG TJALLALALALLALAL
[19:03:26] <dcH-> EFTER MATCHEN, EFTER MATCHEN, EFTER MATCHEN SKA NI DÖ!!
[19:41:55] <dcH-> Va äre som klättrar i buren? Vad äre som låter som djur? Vad äre som stinker? Vad äre som stinker så jävligt? Jo det är en apa i bur, DJURGÅR'N DJURGÅR'N ÄR FULAST I STAn . FYFAN!

Du är inte tuff.
Det är ingen av de som sjunger dessa ramsor.
Personligen vill jag slänga ut dem från läktaren. Jag kommer börja med dig.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
magnusbear



Joined: 22 Nov 2002
Posts: 687

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:55 pm    Post subject: Reply with quote

FReNuLuM wrote:
Jag står bakom Fairlane.

Dina hatramsor gör mig än mer förbannad.
Quote:
[19:02:06] <dcH-> HATA HATA HATA GÖTEBORG, HATA HATA HATA GÖTEBORG, VI SKA PÅ PICKNIK I GÖTEBORG, FLASKOR STENAR I EN KORG, PICKNIK I GÖTEBORG TJALLALALALLALAL
[19:03:26] <dcH-> EFTER MATCHEN, EFTER MATCHEN, EFTER MATCHEN SKA NI DÖ!!
[19:41:55] <dcH-> Va äre som klättrar i buren? Vad äre som låter som djur? Vad äre som stinker? Vad äre som stinker så jävligt? Jo det är en apa i bur, DJURGÅR'N DJURGÅR'N ÄR FULAST I STAn . FYFAN!

Du är inte tuff.
Det är ingen av de som sjunger dessa ramsor.
Personligen vill jag slänga ut dem från läktaren. Jag kommer börja med dig.


så mycket hat av en 15åring...förstår inte på dagens samhälle.
Back to top
View user's profile Send private message
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 15:59 pm    Post subject: Reply with quote

Hoppsan hejsan, här får man hålla i hatten...dcH- du kanske borde vara lite mer objektiv när du skriver.
_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Olsson



Joined: 20 Apr 2004
Posts: 626

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 16:12 pm    Post subject: Reply with quote

Jag håller med Fairlane och Fren

dcH har kommit dumma och rasistiska kommentarer, och det som fairlane postade gjorde mig jävligt arg. Jag hatar rasister, nazister och alla de idioterna. Det första jag läste som dch skrivit gav mig en uppfattning om honom som en liten rasist, trots hans "ja e inte rasist" som står med:
Jag vill inte verka rasistisk eller liknande (och det är jag verkligen inte), men titta på killarna som rymt's namn. Ja, de är ju inte ursprungligen från Sverige i alla fall. Troligtvis har de kommit till Sverige i ett enda syfte, tjäna pengar - på brott. Kanske vi skulle göra som Finland?

Här på maffia strävas det efter en skön och avslappnad miljö att göra nåt men gillar med människor man gillar. Att banna människor efter åsikter är kanske fel, men hade jag varit admin så hade jag handlat exakt likadant. Det beror kanske lite mer om vad det är för ämne än vad det är för åsikter om ämnet...

_________________
Jag vann en poesi-tävling
I'm naked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 16:16 pm    Post subject: Reply with quote

Även jag står bakom Fairlane.

Sen tycker jag inte att det är åsikter när man publict skriver på det sättet, det är uppvigling och hets mot folkgrupp och hamnar i ett helt annat fack då.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 16:20 pm    Post subject: Reply with quote

ännu en gång en liten dum 15 åring som agerar före han tänker..

//FusioN

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 16:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ha det gott och tänk över var du egentligen står och vad du egentligen menar med saker och ting... kom ihåg.. 99% av alla brottslingar äter bröd..

För övrigt.. wohooade nyss att en snubbe blivit börnad, menade inte dig då, utan en Plutoon skinhead..

Ta tag i plugget nu och gör ett par punktlistor och börja bocka av! Själv satte jag en fet bock framför en jobbig rapport.. Smile

_________________
_______________________________________________
- Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. (låter vettigt)
- Min frihet slutar där din börjar (låter vettigt)
Back to top
View user's profile Send private message
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 16:41 pm    Post subject: Reply with quote

Wow.. way to step up and take it like a man..

banned because we disagree? nope. Even tho I do.. but banned because you broke the rules? Oh yes, you better believe it. We're not here to defend your rights of free speech, we're here to make sure that everyone else can play, chat, and post away without being hurt by comments like the ones you made yesterday...

Im really dissapointed, dcH, cause I thought you were a nice guy Crying or Very sad I hope that you take the time to examine the politics behind the situations you hate so much, instead of just pointing and saying "bad immigrant, you offend me"... Sweden takes in a LOT of people from other cultures, but the integration politics here leave a lot to be desired... Its hard to be all worshipping of your new adopted home when a lot of people openly look at you as a second class citizen because your skin is a different colour. When your university degree isnt worth the frame you put it in, and your best bet for work is in the service sector, where you will be overworked and underpaid.

I spent two years in swedish classes with people from all over the world, and you know what? Thats what they are.. PEOPLE. Some are good, some are bad, some have no sense of humor at all. They arent evil because they come from other countries, other cultures, and other backgrounds. They are not more likely to commit crimes because they arent Swedish (but if you really look, you'll see that people who are POOR do commit more crimes, swedish or otherwise). Sometimes they are just petty criminals, like the drunken swedish people who smash up the bus stops every night where I used to live.. like the people who cheat on their taxes (but thats not really a crime, right?), and like the native swedes who DO rape, beat their wives, and abuse their children.

The number of people who immigrate here and commit crimes is far far FAR outwieghed by those who settle in, like it here, and contribute by starting businesses, having families, and keeping the population growth steady, instead of having it plunge (and thereby destroying all hopes you may have of enjoying a retirement based on a statlig pension system).

So you can try and paint over your rude, cruel and ignortant rant last night on IRC by saying its a difference of opinion, but you're only fooling yourself.

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]Sallow
Master Admin
Technician


Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1974
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 17:31 pm    Post subject: Reply with quote

Även jag står bakom Fairlanes beslut. Det som sades kändes som att höra ett eko av den propaganda jag har hört från nära håll tidigare i mitt liv och det fick mig att må väldigt dåligt av att läsa de orden. Jag hoppas att du dch verkligen reflekterar över det du skrev, läser igenom orden och funderar på varför du skrev det du skrev om du nu inte ser dig som en rasist. Att du funderar över hur en invandrare eller en med invandrarbakgrund skulle må om de läste det du skrev.

Jag tror att du inte förstår vad du har skrivit. Jag tror att du inte förstår att dina ord var så starka för du tycker nog själv att du inte är en rasist. Men tänk på varför du känner dig kränkt när någon kallar dig svenne men det är ok för dig att skriva "<dcH-> våldtar gör inte nazister och rasister, det gär invandrare.". Den som kallar dig "svenne jävel" kränker dig vilket är illa nog men ditt uttalande kränker varenda person i Sverige som är invandrare.


Jag hoppas att du tar dig en funderare på detta för jag tycker att du har mycket vettigt i ditt huvud. Du har ordets gåva och dina kolumner har ofta varit intressanta att läsa.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 17:36 pm    Post subject: Reply with quote

"Jag tycker att rasister gör rätt som spöar skiten ur dem bråkmakarna, det ska dem banne mig ha!"

Då borde vi som inte gillar nazister och rasister ha rätt till att banka på de också så som de håller på.
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 17:36 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]Sallow wrote:
Även jag står bakom Fairlanes beslut. Det som sades kändes som att höra ett eko av den propaganda jag har hört från nära håll tidigare i mitt liv och det fick mig att må väldigt dåligt av att läsa de orden. Jag hoppas att du dch verkligen reflekterar över det du skrev, läser igenom orden och funderar på varför du skrev det du skrev om du nu inte ser dig som en rasist. Att du funderar över hur en invandrare eller en med invandrarbakgrund skulle må om de läste det du skrev.

Jag tror att du inte förstår vad du har skrivit. Jag tror att du inte förstår att dina ord var så starka för du tycker nog själv att du inte är en rasist. Men tänk på varför du känner dig kränkt när någon kallar dig svenne men det är ok för dig att skriva "<dcH-> våldtar gör inte nazister och rasister, det gär invandrare.". Den som kallar dig "svenne jävel" kränker dig vilket är illa nog men ditt uttalande kränker varenda person i Sverige som är invandrare.


Jag hoppas att du tar dig en funderare på detta för jag tycker att du har mycket vettigt i ditt huvud. Du har ordets gåva och dina kolumner har ofta varit intressanta att läsa.


Okej, jag medger att jag betede mig pissigt igår. Jag skrev en en massa saker som jag borde fortsatt på, saker som: "<dcH-> våldtar gör inte nazister och rasister, det gär invandrare.". Det skulle jag utvecklat då det nu ser ut som om ALLA invandrare våldtar, vilket jag heller inte tror.

Sedan vill jag be hemskt mycket om ursäkt för er som känner er kränkta av vad jag har skrivit, menade aldrig att såra någon eller att denne skulle bli arg.

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Shake



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 11
Location: Malmö

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 17:37 pm    Post subject: Reply with quote

Det är fullständigt livsfarligt att hänga ut en grupp och generalisera på det där sättet. Visst har vi åsiktsfrihet i det här landet men vill man bli respekterad så bör man akta sig för hur man formulerar sina tankar.

Jag vill inte generalisera. Människor som begår brott, oavsett typ av brott eller ras på de som begår dem, är helt enkelt inte värda någon respekt. Därmet inte sagt att det är rätt för vanliga människor att gå man ur huse och spöa upp folk.

Jag vet inte vad brottsstatistiken säger men skulle det vara så att en majoritet av våldsbrott begås av invandrare (jag tror inte det är så) så är det beklagligt och beror förmodligen främst på att vi som samhälle är förbannat dåliga på att ta hand om de som vi tar emot. Vilket inte rättfärdigar något men är en förklaring.

Du bör nog sätta dig ner dcH och fundera på var problemen igentligen ligger.

(Men det har fram till idag varit roligt att läsa dina "krönikor")

_________________
Never argue with an idiot. He'll bring you down to his level and beat you with experience.
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 17:39 pm    Post subject: Reply with quote

DarkTroopeR wrote:
"Jag tycker att rasister gör rätt som spöar skiten ur dem bråkmakarna, det ska dem banne mig ha!"

Då borde vi som inte gillar nazister och rasister ha rätt till att banka på de också så som de håller på.


Jag tycker att rasister och nazister gör rätt som bankar skiten ur de invandrare som förstör för oss andra, självklart sjunker rasisterna till bråkmakarnas nivå också då. Däremot så gillar jag verkligen inte att rasister och nazister gå på invandrare som inte gjort något, jag ser ingen mening i det hela då. Är det bara för att få sparka och slå och se det som en anledning? Inte vet jag..

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 17:43 pm    Post subject: Reply with quote

Shake wrote:
Det är fullständigt livsfarligt att hänga ut en grupp och generalisera på det där sättet. Visst har vi åsiktsfrihet i det här landet men vill man bli respekterad så bör man akta sig för hur man formulerar sina tankar.

Jag vill inte generalisera. Människor som begår brott, oavsett typ av brott eller ras på de som begår dem, är helt enkelt inte värda någon respekt. Därmet inte sagt att det är rätt för vanliga människor att gå man ur huse och spöa upp folk.

Jag vet inte vad brottsstatistiken säger men skulle det vara så att en majoritet av våldsbrott begås av invandrare (jag tror inte det är så) så är det beklagligt och beror förmodligen främst på att vi som samhälle är förbannat dåliga på att ta hand om de som vi tar emot. Vilket inte rättfärdigar något men är en förklaring.

Du bör nog sätta dig ner dcH och fundera på var problemen igentligen ligger.

(Men det har fram till idag varit roligt att läsa dina "krönikor")


Tack för den sista meningen. Jag skrev inte heller att majoriteten brott begås av invandrare, tyvärr tror jag det är så, men så sade jag inte innan. Det jag sa var att 85% av alla som sitter på svenska fängelser är invandrare, det läste jag på Aftonbladet.se, hur kom jag till den sidan på aftonbladet.se? Folkmord.nu hade länkat - nu har vi tagit bort den sidan ur bilden. Sedan så ligger problemet i grund och botten hos politikerna, som bara hasar in invandrare i enstaka städer, likt Rosengård i skåne, Rinkeby och Hässelby i Stockholm. Hade de spritt ut alla invandrare runt om i Sverige hade vi troligtvis inte haft denna frågan uppe i Sverige, dagens invandrare umgås bara med invandrare och svenskar bara med svenskar, då de flesta bor i olika orter pga politkerna placerat in dem i speciella städer.

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
1772Gurra



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 434

PostPosted: Fri Dec 10, 2004 17:44 pm    Post subject: Reply with quote

dcH- wrote:
DarkTroopeR wrote:
"Jag tycker att rasister gör rätt som spöar skiten ur dem bråkmakarna, det ska dem banne mig ha!"

Då borde vi som inte gillar nazister och rasister ha rätt till att banka på de också så som de håller på.


Jag tycker att rasister och nazister gör rätt som bankar skiten ur de invandrare som förstör för oss andra, självklart sjunker rasisterna till bråkmakarnas nivå också då. Däremot så gillar jag verkligen inte att rasister och nazister gå på invandrare som inte gjort något, jag ser ingen mening i det hela då. Är det bara för att få sparka och slå och se det som en anledning? Inte vet jag..


I och med att rasisterna som du skriver, sjunker till bråkstakarnas nivå, ger det enligt din rättvisa andra rätt att misshandla de, eller hur har du tänkt dig?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next
Page 1 of 12

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies