HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
bannad..!?

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[MadDucK]



Joined: 24 Dec 2002
Posts: 8
Location: Monkeyholm - Sweden -

PostPosted: Fri Dec 27, 2002 23:00 pm    Post subject: bannad..!? Reply with quote

Blev bannad nyss.. ingen aning av vem eller varfor.. 144000min hur fan ska jag klara mig utan maffia? har ingen aning om varför jag blev kickad.. om rcon nissen som kicka mig känner igen mitt namn och kan säga varför så kan jag sova lite lättare!! hmm Question Question Question
Back to top
View user's profile Send private message
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Fri Dec 27, 2002 23:04 pm    Post subject: Reply with quote

Du både missskötte ditt språk.. även mot admin.... och sen skrattar åt en tillsägelse.... tänk på de nästa gång tycker jag...


hoppas du sover lite lättare nu då Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[MadDucK]



Joined: 24 Dec 2002
Posts: 8
Location: Monkeyholm - Sweden -

PostPosted: Fri Dec 27, 2002 23:27 pm    Post subject: Reply with quote

men doh.. tillsägelse? .. de du sa va att inte kalla en admin för slyna! vilket jag inte gjorde igen efter tillsägelsen! men jag tyckte du förtjänade de! går runt o dödar mig som en kyckling med kniv! och mitt språk kan jag inte vårda just nu, är lite halv full och jag tyckte mitt språk var OK, alla anndra tyckte de va kul så varför lackade du ur!? ända grova som jag måste sakt va "......JagGillárHaSexMedGrisar =P" när en kille ville ha förslag till namn!




skit samma!! får man inte ha kul på servern är de inte mitt ställe att va på!


Last edited by [MadDucK] on Fri Dec 27, 2002 23:38 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Dec 27, 2002 23:37 pm    Post subject: Reply with quote

Kalla folk (admin som spelare) för slyna: nej (även om det är på skoj. Alla fattar inte det)
Skylla regelbrott på alkohol: nej
Tycka "slyna" vara ok: nej
144000 minuter: lite väl mycket. Men det är sec som satt banen så jag ska inte sätta mig emot
Back to top
View user's profile Send private message
[MadDucK]



Joined: 24 Dec 2002
Posts: 8
Location: Monkeyholm - Sweden -

PostPosted: Fri Dec 27, 2002 23:46 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Kalla folk (admin som spelare) för slyna: nej (även om det är på skoj. Alla fattar inte det)
Skylla regelbrott på alkohol: nej
Tycka "slyna" vara ok: nej
144000 minuter: lite väl mycket. Men det är sec som satt banen så jag ska inte sätta mig emot


1.jag hadde en ruggit bra anledning till att kalla honnom slyna,!... jag gjorde ett =D märke efter jag skrev det.. så tror han förstår att de va ett skämmt, om inte...! Funderat på att jag inte tyckte de va så roligt att bli dödad i början av en runda av en odödlig kyckling!?

2. jag tycker mitt språk inte är/va ovårdat! skrev "fan" lite då och då, men inga personliga påhopp! förutom på kycklingen

3.skiter fullständigt i att han e admin eller inte, skulle sakt de endå!

4. 144000 = 1yer, lite onödigt mycke fan 1månad är onödigt mycke! varför inte skriva en perm ban för? innom 1år har jag nog hitta en annan server man kan bli reg på!
Back to top
View user's profile Send private message
moongoat



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 524
Location: Sthlm

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 0:46 am    Post subject: Reply with quote

Men inse att du har gjort fel. Ingen ide att tjafsa. Om du fortsätter så kanske de permbannar dig (vilket jag hoppas om du håller på att idiota dig!)


Skärp dig till nästa gång, dvs efter bannen o lev med Maffias regler eller dra.


um vilket jag nu såg att du ändå skulle göra.


ses aldrig mer...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
[MadDucK]



Joined: 24 Dec 2002
Posts: 8
Location: Monkeyholm - Sweden -

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 1:30 am    Post subject: Reply with quote

1år ÄR perm ban! man sitter inte o längtar tills bannen försvinner !!!

och jag tjafsar inte imot.. jag diskuterar!

aja kommer de ingen vettig post innom kort så skippar jag detta
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 1:35 am    Post subject: Reply with quote

Mkay... ska inte lägga mig i just det här fallet... men för alla andra som funderar på att kalla varandra fula ord och sedan släta över det hela med ett " Very Happy " ...glöm det. Även om det är två bästa polare som skojbråkar med varandra kan andra ta miste och bli stötta... sen kommer nämligen de eviga diskussionerna med "mamma, varför får han säga fi**a när inte jag får det?" "jo för att han skojjade lite mer än vad du gjorde"...

stryk de fula orden... man kan skojja med varandra ändå... det krävs bara lite mer fantasi. Wink

för övrigt fattar jag ingenting om den där kycklinggrejjen... var det Sec som var kyckling och lyckades döda MadDuck? och då blev han lite rund om orden??? strunt samma.....
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 2:06 am    Post subject: Reply with quote

SV[MadDucK] wrote:
1.jag hadde en ruggit bra anledning till att kalla honnom slyna,!... jag gjorde ett =D märke efter jag skrev det.. så tror han förstår att de va ett skämmt, om inte...! Funderat på att jag inte tyckte de va så roligt att bli dödad i början av en runda av en odödlig kyckling!?

2. jag tycker mitt språk inte är/va ovårdat! skrev "fan" lite då och då, men inga personliga påhopp! förutom på kycklingen

3.skiter fullständigt i att han e admin eller inte, skulle sakt de endå!

4. 144000 = 1yer, lite onödigt mycke fan 1månad är onödigt mycke! varför inte skriva en perm ban för? innom 1år har jag nog hitta en annan server man kan bli reg på!

  1. Det finns ALDRIG en anledning till att kalla NÅGON elaka saker. Det är namecalling och är förbjudet. Och som Urethra sa, det spelar ingen roll hur många smilies som efterföljer.
    sen är kyklingarna inte odödliga. de har däremot 250 hp.

  2. "Fan" är ok i viss måtta. Vi är ingen kristen server Wink

  3. Återigen; det är rätt att man inte ska behandla admins och vanliga spelare olika, men det är fel FEL FEL att kalla någon eleka saker. Då får man ta konsekvenserna.

  4. Matematik:
    en timme = 60 minuter
    ett dygn = 24x60 minuter = 1440 minuter
    10 dygn = 10x1440 minuter = 14400 minuter
    you do the math
    (hint: Hur många dygn är det på ett år?)
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 2:12 am    Post subject: Reply with quote

Min kommentar till det hela.

Personangrepp gillar jag INTE. Skulle någon kalla mig slyna så bannar jag också.

Om någon säger fula ord rent allmänt så varierar straffet allt från tillsägelse, till kick eller bann beroende på mitt humör rent allmänt, hur många gånger man sagt till folk och beroende på hur illa det är.

En bann på 300 dagar tycker jag personligen är i häftigaste laget. Då kan man lika gärna banna permanent. Var det en engångsgrej skulle jag nog tagit 4320, dvs 3 dygn, men det är upp till varje admin att göra sin bedömning.
Back to top
View user's profile Send private message
sec



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 208

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 2:16 am    Post subject: Reply with quote

10 days thats it.. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies