HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Kan ni ta bort mín ban snart?

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jeNs|



Joined: 27 Jan 2004
Posts: 49

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 17:54 pm    Post subject: Kan ni ta bort mín ban snart? Reply with quote

Jag har varit permanent bannad nu i kanske drygt ett halft år. Anledningen till at jag blev bannad har jag aldrig riktigt förstår mig på men bannad är jag. Jag blev bannad eftersom att jag "ljög" och sa att min klan hade LAN med SK och andra stor klaner och behövde hjälp med en router. En admin sa att han inte "orkade" hjälpa mig och då blev en av mina LAN polare sura och skrev "sug kuk" till den admin. Efter det blev jag banad, anledning till att jag är bannad är:
[BANNED] You have been banned from this server.
[BANNED] Reason: Riktigt fjantig, lovrdat sprk, lgn, omogen klan.
[BANNED] Time left: Permanent
Fjantig kan hända att jag var, men jag kan inte kalla det lögn att jag säger att vi har LAN med SK för hur seriöst kan man ta det igentligen? Ovårdat språk använde jag INTE, det var som sagt en LAN komps med samma IP. Omogen klan? varför ska just jag bli bannad för det? Tycker för övrigt att permanent bann för detta är lite i överkant, men det var länge sen och det kommer icke att upprepas.
Nu har jag varit bannad ganska länge och jag tycker att jag har tagit mitt straff och borde bli unbannad!

STEAM ID:
STEAM_0:1:123128

Tack på förhand!

_________________
//jeNs|
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 19:11 pm    Post subject: Reply with quote

Tack och hej leverpastej.

[18:52] <Mortal> BB|jeNs: lyckas du bli unbannad så lovar jag att du skall få lov att bli min fika-vän. Då skall jag bjuda på saft och bullar.

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=9337&postdays=0&postorder=asc&start=0

_________________
-Give a man a fire and he is warm for a day. Set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Sat Nov 20, 2004 21:32 pm    Post subject: Reply with quote

Haha!!!

"Hans fikavänner".

Ber om ursäkt för att jag skrev här., men visste inte vad jag skulle göra. Hahaha.

_________________
Vila I Frid mamma

Gun Andersén. 1955 - 2006-11-19
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies