HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Det e konstigt

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Det e konstigt
Guest





PostPosted: Tue Nov 09, 2004 15:14 pm    Post subject: Det e konstigt Reply with quote

Jag blev bannad idag för att ja skrev cp. Och det förstår ja inte. Jag och min klass kompis pratade om hur vi skulle skriva om en fråga i skolan. Det handlade om hur man kan bli född utveklingstörd och hur man kan bli det genom livet. Det pratade ja och min kompis om. vi använde ordet cp för det går snabbare än att skriva utveklings störd och om man inte menar det till någon annan så förstår ja inte varför man ska bli bannad om man har en samtals änme om det... Jag blev tidigare och bannad när det va några som skrev fula ord som hora fitta och damp då skrev ja att man inte fick skriva hora och dom andra orden.. sedan blev ja bannad för att ha sagt hora.... det e ju konstigt.
Back to top
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 15:44 pm    Post subject: Reply with quote

Steam ID please.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 16:43 pm    Post subject: Reply with quote

Jag är hemskt ledsen för att jag missförstod. Jag insåg inte att ni talade seriöst om folk med utvecklingstörning när du skrev det nedan. Rolling Eyes

Code:
11/09/2004 - 07:44:55: "Berserk<7524><STEAM_0:1:974591><TERRORIST>" say "ASSO JEVLA FITT CP>D"
11/09/2004 - 07:48:03: "Berserk<7524><STEAM_0:1:974591><TERRORIST>" say "MEN JEVLA FITT KEYBORD"
11/09/2004 - 07:49:03: "Berserk<7524><STEAM_0:1:974591><TERRORIST>" say "MEN FITT CP!!!!! OMG!!"
11/09/2004 - 07:52:51: "Berserk<7524><STEAM_0:1:974591><TERRORIST>" say "MEN FAN!!!!!!!!!!!! FITTA"

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
a
Guest





PostPosted: Wed Nov 10, 2004 8:27 am    Post subject: a Reply with quote

jo men asså det var bara jag och xerber (min irl polare) det va därför ja skrev sånt. det ja ju på morgonen bara ja och han där. det va inga andra som tog illa upp. och reglerna är ju att man ska trivas därför skriver man ej sånt. Men om du kollar upp men vad ja har skrivit på morgonen där så skrev ja måste ju passa på nu när det inte är någon inne..^^ ajja vet ej vad det är med sm crew eller va man ska kalla er för..+ at 14tusen minuter är för mycket. det va ju bara ja och min polare där ingen annan tog illa upp?
Back to top
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 9:26 am    Post subject: Reply with quote

tja... barmhertighetsmord är inte tillåtet IRL, även om det bara är du och din polare där och han inte tar illa upp... Rolling Eyes
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 9:32 am    Post subject: Reply with quote

Hade det inte varit bättre om du i ditt första inlägg skrev något i stil med: "Hej, jag har blivit bannad för att jag skrev lite dumma saker till min kompis när vi var ensamma inne på servern", istället för att ljuga om att ni pratade seriöst om utvecklingsstörda? Alla gör vi fel, men inte alla kan stå för dem. Står man för sina misstag blir man bättre bemött av mig än om man ljuger.
_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
dad
Guest





PostPosted: Wed Nov 10, 2004 12:59 pm    Post subject: sda Reply with quote

ja hade glömt bort när ja sa dom där cp och så där så ja visste inte v ja skulle säga för att ja gillar att köra på sm. men sen när ja såg vilken tid det var förstog jag att det var på morgonen me min polare (han tog inte illa upp) det va bara en liten vit lögn men om inte du vil göra något åt banned så är det okej ändå. mvh Berserk
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies