HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Blocken och Micken

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 15:08 pm    Post subject: Blocken och Micken Reply with quote

Asså man blir förbannad när folk börjar blocka medvetet och håller på att skratta i micken och så blir man bannad för att man skriker i micken jag vet att det var fel men ni kan väl banna han som håller på och blockar hela tiden också som medvetet sabbar för andra!!!! begär inte att ni ska ta bort min bann förtjänade den mycket väl men ni kan väl åtminstonde ta och banna han som medvetet sabbar för andra!!!!
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 15:15 pm    Post subject: Reply with quote

Är det ni som brukar spela med Hp? före erat nick??

Ifall det är så så kan jag tala om att både du och striden har vart otroligt nära att åka ut flera ggr pga av whine och en allmänt kass attityd.

Och då inte bara av mig utan av flera andra admins.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 15:33 pm    Post subject: Reply with quote

Japp, "HP?" grabbarna har teamflashat och TK'at ett antal gånger på servrarna, Spencer vet jag har betett sig jävligt kasst både mot mig och alla andra på servern, så dig hoppas jag att vi aldrig mer ser här igen. Och pga att du inte kan bete dig som en normal människa så är väl inte trovärdigheten i det du säger så stor, eller?

FReNuLuM wrote:

Ni som INTE är bannade eller har med bannen att göra (e.g. vittne) låter bli att posta här!
Det blir bara en massa onödig text för admins att läsa plus att ni inte inte alltid sitter på alla fakta.

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 15:43 pm    Post subject: Reply with quote

Teamflashar gör jag bara när det är några sekunder kvar av banan och tkat har jag ärligt talat bara gjort en gång på swedish maffia med meningen. whine kan jag instämma whinar jäkligt mycket men dhc vadå taskigt mot dig???
Back to top
View user's profile Send private message
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 15:45 pm    Post subject: Reply with quote

och taskigt mot andra???? jag har inte varit taskig mot andra men i micken har jag pratat mycket men taskigt förstår jag inte riktigt!
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 17:37 pm    Post subject: Reply with quote

Senast jag spelade med dig spencer (och din kumpan stridh) skrek ni, tråkade medspelare och betedde er som min vän lupus hade uttyckt det som "riktiga kissungar" i ingamevoice (eller vad den nu må kallas)
btw, du whinade på mig häromdagen att jag blockade dig när du i själva verket försökte backa in i en vägg, likaså har jag råkat ut för onödiga teamflashar i spawn från just dig, din argumentation håller inte riktigt.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 17:50 pm    Post subject: Reply with quote

Nja den blocken kommer jag inte ihåg men whinade säkert "gör det ofta!!!" men tråkade spelare??? dom ändå spelaren jag brukar tråka är stridh men vissa uppfattar olika hur man tråkar någon annan!!! teamflash kommer jag ihåg att jag gjorde medvetet några gånger i t spawn på de_cbble men det var längesen och var mitt på natten tror inte du var med där! Det egentliga saken jag ville ta upp är att ni borde införa en regel om dom som blockar medvetet och då menar jag dom som skrattar i micken medan dom gör det!
Back to top
View user's profile Send private message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 17:54 pm    Post subject: Reply with quote

HP stridehen och en till, kan det ha varit Spencer mån tro.. Ja dom har man hört i micken, suttit i skrikit och bara tjafsat och mulat.
Ber man dom sluta fortsätter dom skrika, det enda som bet på dem var mute.
Bett dom sluta, men ikke.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 17:57 pm    Post subject: Reply with quote

Spencer wrote:
Nja den blocken kommer jag inte ihåg men whinade säkert "gör det ofta!!!" men tråkade spelare??? dom ändå spelaren jag brukar tråka är stridh men vissa uppfattar olika hur man tråkar någon annan!!! teamflash kommer jag ihåg att jag gjorde medvetet några gånger i t spawn på de_cbble men det var längesen och var mitt på natten tror inte du var med där! Det egentliga saken jag ville ta upp är att ni borde införa en regel om dom som blockar medvetet och då menar jag dom som skrattar i micken medan dom gör det!
Den regeln finns redan men indirekt.
All sorts spelförstörelse (användandet av AWP räknas inte in Rolling Eyes ) är förbjudet.
Ser du nån som bryter mot denna regel kan du dra fram konsollen och spela in ett demo. Då kommer allt du ser och hör med. Spela in 4-5 rundor, zippa demot och skicka det till en admin tillsammans med screenchot på spelarnas steamID ocj gärna server, tid och datum.
Sen kan jag lova dig att de får det straff de förtjänar.

Att ta saken i egna händer resulterar oftast i igen ban, som i detta fall.

Sen ett tipps till dig och din/dina kompis/ar är att upphöra med whinet omedelbart då detta oxå kan leda till ban om det blir för mycket. INGEN tycker det är kul att höra whine, varken i micen eller i text

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 18:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ja i micken har det varit snack om lite varje, p.g.a. inte har haft vent. men fick det för några dagar sen (hur får man bort den irreterande rösten??) jajaj tar mitt straff och återvänder om 10 dagar vill helst att tråden ska avslutas efter det att jag har fått svar från dch om när jag varit otrevlig mot andra och han själv??
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 18:52 pm    Post subject: Reply with quote

Jag var inne och spelade några rundor med dig idag innan jag sparkade ut dig. Under den tiden hörde jag ingen skratta i miccen och såg ingen blocka avsiktligt. Däremot så satt du och skrek i miccen i 20 sekunder i sträck... Din polare låg väldigt nära en bann också efetsom han skrek i miccen vid samma tillfälle. Enda anledningen att han klarade sig var att jag var på bra humör och han slutade före dig.
_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Spencer



Joined: 08 Sep 2004
Posts: 131

PostPosted: Wed Oct 20, 2004 21:52 pm    Post subject: Reply with quote

Tro mig fairlane han skrattade!!! i miccen men det är struntsamma tar bannen för jag vet att jag gjorde fel men han blocka stegen upp till gula huset om man är ct i början! (väntar på svar från dch)
Back to top
View user's profile Send private message
X9



Joined: 13 Jan 2003
Posts: 486

PostPosted: Sun Oct 24, 2004 4:46 am    Post subject: Reply with quote

Jag vet att jag egentligen inte får skriva här, men nu gäller det mig också på sätt och vis.

Jag vill INTE att folk ska förknippa mig med "HP?|$tr!dh3n" eller vad han nu heter, då jag brukar heta "X9 <Stridh>

Den andra stridh det handlar om heter alltså HP?|$tr!dh3n.


Ville bara reda ut det.

Och sedan så kan jag ju också tillägga att det är ett under att ni i "HP" inte är tokbannade allihopa, jag har inte stött på er en ända gång utan att ni har hållt på och lamat/whinat/vrålat i micen som idioter.

Puss & Kram
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 19:10 pm    Post subject: Reply with quote

förlåt att jag skriver här, men jag tycker att det är ett alldeles ypperligt tillfälle att intyga att både striden och spencer är bra dryga !! o de e fler med mig som tycker detta...

tack !

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 20:28 pm    Post subject: Reply with quote

TA screen server tid och datum på dom för dom har fått sina chanser.

Tyvärr så är dom väldigt duktiga på att hålla sig i skinnet då det är admins inne.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Eftersom att det "on-topic" så skriver jag med här, då jag varit vittne till en del saker, när de varit inne och spelat.

Vid tillfälle så har jag bland annat hört de säga "håll käften" till spelare, över mic. Till och från jävligt trist attityd, men det ska tilläggas att de oftast (vad jag upplevt) har en schysst attityd och spelstil.

HP? kan ju ta till sig detta, och styra upp sitt rykte på Maffia. Ni verkar ju faktiskt ha en hel del bakom pannbenet.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Det är inte bara stridhen och spencer som lamar, de andra två xtreme ochg eckel är väldigt duktiga på att inte deffa osv.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Fri Nov 19, 2004 13:18 pm    Post subject: Reply with quote

Jag måste nog ställa mig till den skara som irriterar sig på HP?klanen.
Spencer har lärt sig av den ban han fick och har lugnat ner sig samtidigt som han spelar mer som de sköna spelare på maffia. Stridh3n (eller hufan det nu stavas) är stundtals sjukt dryg både i spelstil, kommenterande och skrikandet i micken är ett kapitel för sig. De andra HP?pojkarna har jag endast spelat med under drygt en map, men det räckte gott och väl för att jag skulle byta server pga lamande och inte-deffa-bomb-men-ställa-sig-tillräckligt-nära för-att-inte-få-sämre-stats-taktik.

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Tue Nov 23, 2004 23:06 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker Stridhen iaf har skärpt sig som fan! Igår så hade jag en av de bästa cs-kvällarna/nätterna någonsin, och Stridhen bidrog starkt!

Creds till Stridhen!

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pihl
Senior Admin


Joined: 26 Oct 2002
Posts: 1651
Location: root

PostPosted: Thu Nov 25, 2004 16:26 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har också varit med om något otrevligt med HP?.
Inte för att kötta ner såret men för ett par veckor sen spela jag på en sm server, då det var 2 HP på servern, en i T en i CT. När jag och den andra ct'n hade dött, Vad det 2HP? kvar, då sprang dom och latjade med varandra, och dryga ut på tiden, plantade och gjorde mycket för att få bättre stats. tråkigt.

Förlåt om jag sa det, var skönt att få det ur mig.

_________________
satf - smrt.st
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies