HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Därför älskar jag Swedish Maffia!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 4:26 am    Post subject: Reply with quote

[SSRF]gubbslem wrote:
strei wrote:
[SSRF]gubbslem wrote:
strei wrote:
mysigare sällskap på gnu

Då tycker jag att "ze mighty Streicher" kan stanna där



Haha, hoppas du inte begrundar det för att jag tyckte att du spelade lite för segt på maffia. Hade du tänkt en gång och kanske två ggr på gnu hade jag förstått men på maffia? Vem visar du dig vara duktig för? Jag kanske ligger väldigt mycket efter men enligt mig är sm asskoj att rusha och doe på, fast på gnu kan man lira lite mer "seriöst". Därför uppstod kanske lite otrevligheter mellan dig och mig.


Näe,vet du vad. Att du var dryg på servern förvånar mig inte ett dugg och är inte direkt anledningen varför jag vill se dig härifrån. Hade jag varit admin hade jag bannat dig långt härifrån för länge sedan pga både ditt nick(streicher) och din avatar(rommel). Att dessutom ha "ze mighty streicher" som nick ute på servraran är för mig förbannat magstark.En mäktig nazibödel, det är väl underbart! Mad

Senaste gången detta togs upp så kom väl alla inblandade partner överens om att det var Strei som gällde.. eftersom att Streicher klingar lika bra som Hitler. "Strei" gör ju att inte alla direkt assoscierar till som Gubbslem skriver: en nazibödel. Detta kan säkert tas i en annan tråd, i pm eller på irc även.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 5:56 am    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
[SSRF]gubbslem wrote:
strei wrote:
[SSRF]gubbslem wrote:
strei wrote:
mysigare sällskap på gnu

Då tycker jag att "ze mighty Streicher" kan stanna där



Haha, hoppas du inte begrundar det för att jag tyckte att du spelade lite för segt på maffia. Hade du tänkt en gång och kanske två ggr på gnu hade jag förstått men på maffia? Vem visar du dig vara duktig för? Jag kanske ligger väldigt mycket efter men enligt mig är sm asskoj att rusha och doe på, fast på gnu kan man lira lite mer "seriöst". Därför uppstod kanske lite otrevligheter mellan dig och mig.


Näe,vet du vad. Att du var dryg på servern förvånar mig inte ett dugg och är inte direkt anledningen varför jag vill se dig härifrån. Hade jag varit admin hade jag bannat dig långt härifrån för länge sedan pga både ditt nick(streicher) och din avatar(rommel). Att dessutom ha "ze mighty streicher" som nick ute på servraran är för mig förbannat magstark.En mäktig nazibödel, det är väl underbart! Mad

Senaste gången detta togs upp så kom väl alla inblandade partner överens om att det var Strei som gällde.. eftersom att Streicher klingar lika bra som Hitler. "Strei" gör ju att inte alla direkt assoscierar till som Gubbslem skriver: en nazibödel. Detta kan säkert tas i en annan tråd, i pm eller på irc även.


Jag ber om ursäkt för att jag hette streicher vilket jag faktiskt inte tänkte på. Sen att du vill ha mig bannad nästan rent ut sagt skiter jag i, jag har lirat på maffia i ptja lirade första gången när det bara fanns en enstaka server, fastnade dock inte här förrän lite senare. Inte en anmärkning Cool .. . Sen mix, ja jag byter spelstil mellan maffia och gamers, mts det du säger vet jag är skitsnack du kan ha sett en som heter "ztrikkan" "strei" eller som gubbslem sa "ze mighty strei" det behöver inte vara jag då min broder väldigt ofta fakenickar mig på sm.

Mix, även om public inte visar allt så visar det en del. Det är _absolut_ inte viktigt med public men det kan vara en rolig grej när man spelar med eliter. Det finns dock en hel del "noobs" på sm som lirar, inget fel med det men enligt mig kan det gå till överdrift ibland när de campar innanför port på aztec eller något dylikt. Sen förstod jag inte riktigt om du kallade mig nazibödel personligen eller mitt nick, om du gjorde det läs nedan om inte kan du ändå läsa nedan. Nazibödel var ett väldigt dåligt ordval enligt mig, jag har uppfyllt admins önskan precis som magnus sa. Du borde om nån kolla upp ditt egna temperament lite.

Jag bestrider fortfarande att du drar ner Rommel i samma dynga som streicher eller andra "trogna" nazister. För mig är det som en förolämpning att höra Rommel bli kallad nazist, folk har fått uppfattningen att det bara var tyskarna som utförde krigsförbrytelser i själva kriget och att varenda tysk general var med på det. Du vet att Rommel brände upp Hitlers program om att "ta hand om fångar" va? Detta hände inte bara en gång, du vet att han blev mördad av nazisterna själva för att han troddes ha konspirerat kring den 20:e juli? Han hade även en mycket dålig attityd mot nazisterna hemma i sitt hem.

Rommel blev utnyttjad av den tyska propagandan och detta insåg kan och han började göra motstånd, detta var som att skriva under sin dödsdom. Erwin Rommel blev tvingad att ta "självmord" 14:e oktober 1944 nästan så att jag vill säga att han ska vila i frid men jag håller mig. Streicher kan jag inte försvara och jag tänker inte ens försöka försvara honom. Läs på lite mer innan du uttalar dig!

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 6:20 am    Post subject: Reply with quote

Vem skriver du till? Mig? Gubbslem? Du har citerat mig iaf yanno Wink

Jag har inget huvudbry kring dig Strei, sålänge du inte använder nicket Streicher på servrarna eller i forumet. Det är för mig utregerade grejer sedan förra gången det togs upp. Vad jag vet så har du inte misskött dig på något sätt sedan dess. Vi kom väl även fram till att du absolut inte är någon slags nazist eller har några nazistsympatier överhuvudtaget, tvärtom, du föraktar dem starkt, som jag tycker framgår av ditt svar ovan. Du är bara en kille med intresse av andra världskriget, som gör att många missförstår och får agg. Vidare, inte som en nervärderande sak på något sätt, men du är ju även yngre, vilket jag tycker gör att man får ha lite extra överseende. Du har ju bättrat, det tycker jag är bra.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 6:28 am    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Vem skriver du till? Mig? Gubbslem? Du har citerat mig iaf yanno Wink

Jag har inget huvudbry kring dig Strei, sålänge du inte använder nicket Streicher på servrarna eller i forumet. Det är för mig utregerade grejer sedan förra gången det togs upp. Vad jag vet så har du inte misskött dig på något sätt sedan dess. Vi kom väl även fram till att du absolut inte är någon slags nazist eller har några nazistsympatier överhuvudtaget, tvärtom, du föraktar dem starkt, som jag tycker framgår av ditt svar ovan. Du är bara en kille med intresse av andra världskriget, som gör att många missförstår och får agg. Vidare, inte som en nervärderande sak på något sätt, men du är ju även yngre, vilket jag tycker gör att man får ha lite extra överseende. Du har ju bättrat, det tycker jag är bra.


Var ett svar te gubbslem Smile, jag förstår att ni vid första anblick kan ta mig som en nazist. Jag har ett väldigt djupt intresse jämför och reflekterar mycket kring ämnet med andra insatta personer hursomhelst, de unga som är "nazister" vilket de inte är egentligen eftersom de oftast inte ens har en aning om vad saken handlar om. Sedan gubbslem kan vi sluta dra paraleller till mitt nick via alla diskussioner nu? Nu har jag visat min ståndpunkt och magnus har förklarat lite kring, tack magnus! Nöjd gubbslem?

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 6:35 am    Post subject: Reply with quote

strei wrote:

Var ett svar te gubbslem Smile, jag förstår att ni vid första anblick kan ta mig som en nazist. Jag har ett väldigt djupt intresse jämför och reflekterar mycket kring ämnet med andra insatta personer hursomhelst, de unga som är "nazister" vilket de inte är egentligen eftersom de oftast inte ens har en aning om vad saken handlar om. Sedan gubbslem kan vi sluta dra paraleller till mitt nick via alla diskussioner nu? Nu har jag visat min ståndpunkt och magnus har förklarat lite kring, tack magnus! Nöjd gubbslem?

Ok Smile
Ett tips är dock att du är lite tydligare. Jag har ingen aning hur jag ska tolka.

Quote:

Jag har ett väldigt djupt intresse jämför och reflekterar mycket kring ämnet med andra insatta personer hursomhelst, de unga som är "nazister" vilket de inte är egentligen eftersom de oftast inte ens har en aning om vad saken handlar om.

Vad folk vill läsa är vad jag skrev. "Hej, Jag heter Strei, och tar starkt avstånd till nazismen. Judehat, ariska raser som är värda mer än andra är dåliga grejer."

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 6:40 am    Post subject: Reply with quote

Förstod inte det sista du skrev men Smile Förklara ! Smile
_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 6:59 am    Post subject: Reply with quote

Jag säger samma sak här som jag sa i mirc till dig strei..

Bra att du har illusionen att det är enbart eliter på gnu.

Maffias servrar är vad ni gör dom till och då är det skit samma vem som spelar på dom nybörjare eller "eliter"..
Dock så skulle jag inte kalla dig elit i detta sammanghang då enda gången jag hört talas om dig är just på maffia.

Jag ska dra en liten parallel till mina ungar här.
Fram till att dom var ca 6 år så trodde dom på tomten precis som du tror att för att man spelar på gnu och betalar pengar för att komma in på servrarna så är man jätteduktig på att spela cs.
Nyheten i det hela är att det är just bara en stor illusion, man blir inte duktigare för det eller för den delen för att SK spelar på gnu så är inte alla eliter som springer omkring där.
Visst att en liten klick av deras spelare är säkert eliter och jäkligt skillade.
Men bara för den klicken så är inte alla där det bästa som suttit bakom en dator.
Det är som just det som denna artikel speglar, det är att skills kanske inte alltid mäts i just spelet utan attityden mot sina medspelare och den personliga ödmjukhet man kan ha mot sina med/motspelare.

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
musse
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 385

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 10:31 am    Post subject: Reply with quote

jag har gått mer o mer till gnu på senare tid... Man utvecklar sitt spelande mer där men det beror ju på vart man vill komma med cs. På gamers används y i stort sett bara vid wajn från folk nåt hej då o då så det är ju inte samma gemenskap som på maffia. Men något man slipper på gnu är ju folk som leker admins vilket är väldigt skönt...

nåra ord från mig

_________________
Ingenting är omöjligt! Det omöjliga tar bara lite längre tid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Narya/neonb



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 1630
Location: Åkersberga!

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 11:04 am    Post subject: Reply with quote

jag har bara en liten fråga till strei...
Enligt dig är det bara eliter på gamers, o alla där är bra o sitter inte o campar arslena av sig (som jag brukar göra när jag äter o spelar samtidigt Twisted Evil ).. Betyder det alltså enligt dig att jag inte får spela på gamers då jag brukar sitta vid porten på aztec, etc etc. Då jag vet att annars kommer jag bli mosad som en banan i kläm mellan två elefanter. eller? e det så du menar ? annars förstår jag inte din syn på gamers. Det är precis som maffia bara att man får betala innan man spelar där och det gör att dom "vanliga" public folket kanske inte drar sig ditåt. Men om dom vill det, så är det klart dom ska få det? även om dom inte är eliter. O jag lovar dig att det finns ett antal "noobs" där, för om det inte skulle finnas noobs, då skulle det skapas noobs. Eftersom det är alltid några som e bättre. Så. det kändes skönt o skriva lite såhär på mogonen.. Smile

_________________
Det finns saker som vi inte ser, bara för att vi inte vet att dom finns.
Nra <Core>
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 11:52 am    Post subject: Reply with quote

FLU | Quest wrote:
Jag säger samma sak här som jag sa i mirc till dig strei..

Bra att du har illusionen att det är enbart eliter på gnu.

Maffias servrar är vad ni gör dom till och då är det skit samma vem som spelar på dom nybörjare eller "eliter"..
Dock så skulle jag inte kalla dig elit i detta sammanghang då enda gången jag hört talas om dig är just på maffia.

Jag ska dra en liten parallel till mina ungar här.
Fram till att dom var ca 6 år så trodde dom på tomten precis som du tror att för att man spelar på gnu och betalar pengar för att komma in på servrarna så är man jätteduktig på att spela cs.
Nyheten i det hela är att det är just bara en stor illusion, man blir inte duktigare för det eller för den delen för att SK spelar på gnu så är inte alla eliter som springer omkring där.
Visst att en liten klick av deras spelare är säkert eliter och jäkligt skillade.
Men bara för den klicken så är inte alla där det bästa som suttit bakom en dator.
Det är som just det som denna artikel speglar, det är att skills kanske inte alltid mäts i just spelet utan attityden mot sina medspelare och den personliga ödmjukhet man kan ha mot sina med/motspelare.


Jag var kanske lite otydlig, jag menade inte att alla var eliter på gnu.. Man lär sig en del tricks när man ser de spela då de faktiskt ibland gör saker som man sedan kan återse på hltv när de lirar.

Sen tycker jag inte att du är den rätta personen som ska sitta och döma ut vilka som är bra eller inte då du kanske inte precis är den som är just "skillad". Att du inte har hört om mig kan ju vara då du inte spelar på gnu och istället på maffia? Lirar ju som kanske ni redan har förstått mest på gnu. Sen finns det som sagt en hop utav dumma noobs som trots att de vet att gnu i grund och botten är till för de lite bättre köper ett gnu account och pajjar ibland liret.

neon.B det är stor skillnad på de som klassas som bra på maffia och de som klassas som bra på gnu enligt mig.

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 11:52 am    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Senaste gången detta togs upp så kom väl alla inblandade partner överens om att det var Strei som gällde.. eftersom att Streicher klingar lika bra som Hitler. "Strei" gör ju att inte alla direkt assoscierar till som Gubbslem skriver: en nazibödel. Detta kan säkert tas i en annan tråd, i pm eller på irc även.

Nej, men nu var det så att den dagen mr Strei drygade sig mot mig på en maffiaserver häromdagen så nickade han just " ze meighty Streicher". Och det tycker jag assosierar till mäktig nazibödel.

Härefter kommer min ytterst personliga åsikt:
För mig spelar det faktiskt ingen roll om Rommel gillade Hitlers ideologi eller inte. Han var Hitlers hantlangare och hans dåd luktar illa.
Jag tycker även att det är bättre att du nickar Strei än Streicher, men eftersom jag vet vad det associerar till, blir det lika illa för mig.
Signalerna det sänder ut är väl inte de allra bästa, men det gör iofs inte mitt nick heller enligt några(?).
Att du sedan har taskig attityd mot min spelstil är ju bara beklagligt för din del. Jag spelar alltid på maffia förutom när servrarna e tomma. Därför kan jag tyvärr inte elitspela på någon elitserver, utan jag leker proffs här bland noobsen på maffia och när jag går in på en server för att spela så gör jag det till 100% för att verkligen döda de som är i mitt motståndarlag även fast jag ibland tokrushar mot fiendebas med ett galet skratt rungande efter mig. Det är liksom lite svårt att spela annorlunda på en annan server när jag knappt spelar på någon annan server. Verstehen sich?

btw: gällande mitt temperament; det verkar vara obotbart hittills, tyvärr(?)

edit* tog bort några tidigare quotar eftersom det blev så stor post

_________________
Nicket gubbslem har jag lånat av en feministisk organisation.
Dock är även gubbslem en av sveriges vanligaste alger, på latin Gonyostomum semen.
All annan tolkning står för er..

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Oskar-



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 3248
Location: Dekadensen

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]gubbslem wrote:
magnus wrote:
Senaste gången detta togs upp så kom väl alla inblandade partner överens om att det var Strei som gällde.. eftersom att Streicher klingar lika bra som Hitler. "Strei" gör ju att inte alla direkt assoscierar till som Gubbslem skriver: en nazibödel. Detta kan säkert tas i en annan tråd, i pm eller på irc även.

Nej, men nu var det så att den dagen mr Strei drygade sig mot mig på en maffiaserver häromdagen så nickade han just " ze meighty Streicher". Och det tycker jag assosierar till mäktig nazibödel.

Härefter kommer min ytterst personliga åsikt:
För mig spelar det faktiskt ingen roll om Rommel gillade Hitlers ideologi eller inte. Han var Hitlers hantlangare och hans dåd luktar illa.
Jag tycker även att det är bättre att du nickar Strei än Streicher, men eftersom jag vet vad det associerar till, blir det lika illa för mig.
Signalerna det sänder ut är väl inte de allra bästa, men det gör iofs inte mitt nick heller enligt några(?).
Att du sedan har taskig attityd mot min spelstil är ju bara beklagligt för din del. Jag spelar alltid på maffia förutom när servrarna e tomma. Därför kan jag tyvärr inte elitspela på någon elitserver, utan jag leker proffs här bland noobsen på maffia och när jag går in på en server för att spela så gör jag det till 100% för att verkligen döda de som är i mitt motståndarlag även fast jag ibland tokrushar mot fiendebas med ett galet skratt rungande efter mig. Det är liksom lite svårt att spela annorlunda på en annan server när jag knappt spelar på någon annan server. Verstehen sich?

btw: gällande mitt temperament; det verkar vara obotbart hittills, tyvärr(?)

edit* tog bort några tidigare quotar eftersom det blev så stor post


Jag tycker fortfarande att du borde vara lite försiktigare med vad du säger, vad gjorde Rommel som var dåligt? Snälla vill ha ett enkelt och formellt svar på den frågan, för du har väl exempel på dina uttal eller?

Att jag nickade streicher var beklagligt, så om jag har förstått det rätt då har du en stark tro i att jag är nazist eftersom att du direkt drog paralellen till att jag menade att streicher var mäktig och att jag inte menade att jag själv ägaren till nicket är mäktig? Ditt temperament är som sagt konstant, det behövs en kraft för att du skall lugna ner dig. Jag tackar dig dock för att du skrev med feta bokstäver att det var din åsikt kring Rommel då det kan finnas lättpåverkade små barn överallt som kanske köper ditt skitsnack.

Jag tycker ditt nick är amuserande, visst uppkom det från att du tror att "gubbslem" sprutar ur mäns ögon när vi ser bröst? Det jag menade med din spelstil var att den ibland kunde vara rätt så tråkig men det är väl bara jag som tycker det här verkar det som (vet att några håller med men vill inte ställa sig upp mot de högre makterna).

_________________
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness" - Hank fucking Moody.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[200sx]Lunki
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 18 Feb 2003
Posts: 33
Location: Eskilstuna, Sverige

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Hrmm...bör vi inte återgå till topic???

Tråden handlar väl om fusk = dåligt (?)

_________________
"Memento te mortalem esse"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

äsch, utveckling lunki =)
_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

strei wrote:
Jag tycker fortfarande att du borde vara lite försiktigare med vad du säger, vad gjorde Rommel som var dåligt? Snälla vill ha ett enkelt och formellt svar på den frågan, för du har väl exempel på dina uttal eller?

Han kämpade för en naziststat. Så enkelt är det. Att han själv inte var nazist och att han många gånger vägrade lyda order betyder inte att han inte hjälpte nazityskland, vilket i sin tur förlängde kriget, vilket indirekt ledde till att fler människor dog?

Om vi skulle få ett Nazistlett styre i Sverige skulle då då leda de svenska trupperna om du fick chansen?

Om vi fick ett kommunistlett styre i Sverige skulle du då leda de svenska trupperna om du fick chansen?

För mig är sveret på båda frågorna ett solklart nej. Jag vägrar att slåss för något jag absolut inte tror på.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane


Last edited by Fairlane on Wed Oct 13, 2004 12:55 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Tråden handlar väl om varför man väljer att spela på Maffia, och lite fusk är väl en del i det hela. Det finns många servrar som har lika lite (eller ännu mindre) fusk. Jag tror många ser det som en helhet av lite fusk, omväxlande spel, skilda spelstyrkor, trevlig stämning och kamrater. Alla har förstås rätt att säga sin åsikt, men om man föredrar någon annan server, samt bryter mot våra regler får man ta att man åker på en känga när man klagar på våra servrar och spelare.
_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 13:41 pm    Post subject: Reply with quote

otroligt hur man kan veta så mycket om vad rommel tänkte och tyckte trots att han dog 50 år innan man själv föddes Idea
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 13:43 pm    Post subject: Reply with quote

strei wrote:
FLU | Quest wrote:
Jag säger samma sak här som jag sa i mirc till dig strei..

Bra att du har illusionen att det är enbart eliter på gnu.

Maffias servrar är vad ni gör dom till och då är det skit samma vem som spelar på dom nybörjare eller "eliter"..
Dock så skulle jag inte kalla dig elit i detta sammanghang då enda gången jag hört talas om dig är just på maffia.

Jag ska dra en liten parallel till mina ungar här.
Fram till att dom var ca 6 år så trodde dom på tomten precis som du tror att för att man spelar på gnu och betalar pengar för att komma in på servrarna så är man jätteduktig på att spela cs.
Nyheten i det hela är att det är just bara en stor illusion, man blir inte duktigare för det eller för den delen för att SK spelar på gnu så är inte alla eliter som springer omkring där.
Visst att en liten klick av deras spelare är säkert eliter och jäkligt skillade.
Men bara för den klicken så är inte alla där det bästa som suttit bakom en dator.
Det är som just det som denna artikel speglar, det är att skills kanske inte alltid mäts i just spelet utan attityden mot sina medspelare och den personliga ödmjukhet man kan ha mot sina med/motspelare.


Jag var kanske lite otydlig, jag menade inte att alla var eliter på gnu.. Man lär sig en del tricks när man ser de spela då de faktiskt ibland gör saker som man sedan kan återse på hltv när de lirar.

Sen tycker jag inte att du är den rätta personen som ska sitta och döma ut vilka som är bra eller inte då du kanske inte precis är den som är just "skillad".


FLU | Quest wrote:
Det är som just det som denna artikel speglar, det är att skills kanske inte alltid mäts i just spelet utan attityden mot sina medspelare och den personliga ödmjukhet man kan ha mot sina med/motspelare.


Som sagt...
Jag håller mig på maffia för att folk har en MYCKET mycket mycket bättre attityd mot sina medmänniskor än på de allra flesta andra communityna.
Det är fruktansvärt tydligt att de som spelar på gnu tror/tycker/anser att de är bättre spelare och mycket "hippare" än andra. Du bekräftar min teori genom ditt uttalande (i röd färg).
Sen NÄR måste man vara skillad för att se skill?? Jag kan sitta och glo på fotboll och se vilka spelare som är bra eller inte trots att jag suger på sporten själv. Jag kan se på en CS-spelare om han är bra eller inte trots att jag inte klassar mig själv som skillad. Att se om en spelare är bra är grymt viktigt när man som admin kollar på ett cheat-demo för att inte banna nån som helt enkelt bara är jävligt duktig.

Din ödmjukhet är lika med noll.

Dessutom: du säger att du rushar och spelar mer oseriöst på maffia? Du VET att vi försöker få så seriöst spel som möjligt här och att one-man-shows inte uppskattas märkbart. Varför kan du inte spela så här då?
Jag tror du döljer nåt. Jag tror du är lika sopig som oss andra på maffia men försöker dra en gås om att du "minsann spelar på gnu" och att du där spelar grymt skillat, bara för att få "respekt" av andra spelare Razz

Synad Cool

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 13:55 pm    Post subject: Reply with quote

visst.. det är ett högre tempo på gnu men jag vet de fan om det är sååååååååååååååååååååååååååååå jävla mycket bättre lirare där nuförtiden... gjorde många investeringar förra året och den sämsta va nog att investera i ett Gamers.nu konto... fyfan va waste med money säger jag bara.. men det kan ju bero på att jag inte är en sån jävulsk inbiten gamer eller mitt intresse för eliten är så stor..

för dem som är intresserad av vad som händer i cs världen (se askassa foton från vissa evenmang, tragiskt dåliga intervjuer, se cs filmer) och tycker att det är ascoolt att lira med någon från HLO osv kan ju skaffa sig ett gnu konto...

Men mig gav det inte så värst mycket.. jag har maffia och lär mig isåfall mer av att spela gathers eller klan matcher än att lira någon jävla elit public som vissa säger..???

_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
Kaptein_S



Joined: 24 Jul 2003
Posts: 268
Location: Bergen, Norway

PostPosted: Wed Oct 13, 2004 14:09 pm    Post subject: Reply with quote

Skills scmills...

Har en det morsomt når en spiller så er vel det viktigst? Og maffia har de
absolutt morsomste serverene å spille på, på grunn av de fantastisk kjekke menneskene her.


Offtopic:
Mangler bare cs: s servere så blir alt perfekt!

_________________
"Roses are #FF0000, violets are #0000FF, all of my base are belong to you"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 2 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies