HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Den eviga kampen
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Oct 10, 2004 21:34 pm    Post subject: Den eviga kampen Reply with quote

Counter-Strike har utvecklats snabbt de år som det funnits. Grafiken är kanske inte den bästa, men känslan och "flytet" är det inte många spel som kan klå! Det spelas matcher, det TK'as, fuskas och turneringar som CPL och WCG blir bara större och större. Counter-Strike-scnen har länge kämpat mot fuskare och andra banditer, fuskarna har den största prioriteten - men är det egentligen det största problemet? Jag själv som bara går i skolan sitter på en inte allt för kraftfull dator, klen processor, halvbra grafikkort och 256mb RAM minne. Fps:en kanske inte är den bäste, men jag kan ändå spela med min favoritklan "The Mighty".Lagget kan ibland för mycket (såsom idag, då jag tröttnade och började skriva här), tangentbordet börjar få bucklor, heatsettet börjar bli brusigt och musen blir allmänt dålig. Jag har nog slagit på alla ytliga saker som finns vid min dator, kanske inte på skärmen, det gör alldeles för ont (testat i skolan).

Alla kan inte köpa värstingburkar och har därför ett väldigt underläge, vissa mer än andra. Det där hoppet som du försöker göra kanske inte funkar, motståndaren kanske skjuter 0,1sek snabbare än dig. Ja, det blir som ett handikapp. Dagens datorer fylls med mer och mer kräm, de flesta här har nog dugliga datorer. Alla har i alla fall en burk som klarar CS i dagsläget. Fast, CS är inte speciellt krävande, tror nog att det är 400mhz som minst, men ändå kommer man inte upp i det maximala med en dator från förra året, wierd. Det som vi alla spelar nu, 1.6, har förvisso ändrats en del från de tidigare versionerna - men till det sämre. Troligtvis försöker Valve göra spelet till ett bättre spel, grafiskt, för oss dödliga menas det med att vi måste köpa lite nyare komponenter. Helt värdelöst.
För inte speciellt länge sedan så fick de som köpt CS:CZ (som är ett sorts tilläg till vanliga CS), ladda hem den tredje upplagan av cs, om man bortser från betorna. Detta spel blev mer krävande än 1.6 och även om man hade 100fps (vilket var svårt) så kunde man känna av det där lagget som man strävar för att få bort.

Valve har sedan tidigare samarbetat med grafikkorts tillverkaren Geforce, de har därför baserat Half-Life och modden CS på detta, eftersom grafikmotorn är den samma. Valve har gjort som så många andra spel, de har nämligen gjort så att de flesta "nya" Geforce-kort fungerar bättre och bättre i CS. De har bara "fokuserat" på Geforce och deras kort, just därför är Geforce:s konkurent Ati Radeon så kassa i Half-Life och dess moddar.

Jaja, jag har precis spelat en pcw med klanen, lagget på Inferno var klockrent och jag missade frag efter frag, vilket slutade med att jag inte tillförde laget något. Så det blir till att försöka mecka på något sett imorgon. Kanske Valve får försöka göra nästa CS uppgradering till en sorts "grafikuppgradering". "CS 1.7, förgyller din vardag och din fps!" , se den slogan på bussarna nästa sommar!

//dcH-

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Sun Oct 10, 2004 22:35 pm    Post subject: Reply with quote

önska en dator i julklapp Razz

bra skrivet

_________________
>>>Kallar du mig fjolla, klipper jag till direkt<<<
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Sun Oct 10, 2004 23:02 pm    Post subject: Reply with quote

fyfan. om några år när man flyttar hemifrån så lär det inte vara lika lätt (förhållandevis, mina päron är inte miljonärer direkt) att få tag på en dator.. argh.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Sun Oct 10, 2004 23:22 pm    Post subject: Reply with quote

Finns färdiga profiler på mitt grafikkorts inställningar så man ska få ut så mycket som det går av spelet. Har ett Geforce 4 Ti 4200 AGP 8X.
Fast finns ingen profil för half-life,cs eller dylikt.
Och några stadiga 100 fps har jag inte..har 2,4 ghz..512 ram..

_________________
En siLL simmar aldrig ensam !
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 1:01 am    Post subject: Reply with quote

ok äntligen ett ämne att diskuttera...

Först och främst Very Happy:
Förr i tiden så kunde jag se på både pcw och på public (eller aa trodde jag kunde se) att denna kille e bra eller dålig på just spelet counter-strike... jag kunde bestämma mej för att säga nej till killen att få joina min klan under en try för att jag ser att han inte har kvaliteterna jag söker..

Detta är HELT omöjligt nu för tiden.. jag kan inte säga att någon är dålig eller bra längre :S asså inviduellt... jag kan dock se på spelstilen om gubben kan vara bra/dålig... men det jag vill komma fram till att ingen i hela världen kan veta om personen i fråga är bra eller dålig inviduellt när man tryar dem om man inte vet deras prestanda på deras datorer Very Happy ett strålande exempel är mig själv...

Jag har spelat cs i över 2 år.. jag la en stor del åt spelandet ett tag och blev skaplig... nu vågar jag knappt in på maffias servrer för att jag vet att jag inte kommer ha en chans "PÅ MIN DATOR".. ja det e sant.. även fast ni som redan har en bra dator och 100 fps kanske sitter och skrattar och säger att det är skitsnack så jaja fortsätt med det men thats the sad truth mina damer och herrar...

STRÅLANDE exempel:

Jag spelar med min klan Themighty.. tack å lov så är det inte en klan som skriker sönder en bara för att man inte fragga killen framför mej den gången.. utan världens skönaste klan som vill ha kul medans man spelar... jag spelar med dem hemma på min dator.. som ligger på, om jag har tur 60 fps när jag e ensam på banan.. och runt 20-40 konstant i FPS.. jaaaa inte nog med det 1-5 i loss då och då och samma gäller choke... nu tänker ni säkert att jag inte har cl_updaterate med mera men jag kan försäkra er om att jag har försökt och gott igenom 1000 st olika guider till att få bättre fps men har aldrig lyckats.. det e min satans dator jaa.. jag känner varje gång att jag vill slänga ut den.. jag kan säga så här att jag är Noob- medel klass som ividuell på min dator MAX! "MEN"
Jag spelar också i en annan lite mer satsande klan i form av #futuregaming 2on2 klan "LANKLAN".. i den klanen spelar jag ENDAST hos han som e min teammate.. jag lånar hans brorsas dator hemma hos han och lanar några dagar i veckan... den datorn har 100 fos konstant och lider inte av några loss och choke.. på den datorn kan jag med gott samvete gå in på maffia med fullt självförtroende för jag vet att jag tar 99 ggr av 100 personen som kommer Razz (hihi akta skryt) ne men att jag visar poängen... jag och min klanpolare möter endast de som e högre en de vanliga skill spelarna på 2on2.. inte bara för att vi e bra taktiskt utan att vi kan spela mkt mkt mkt bra med bra datorer... och DETTA är alltså HELT HELT HELT omöjligt med en dator som min.. EN pcw som vi normalt vinner med 24-6 förlorar vi nog med 24-6 om jag använder min dator ist för hos min clanmate!

Det jag vill säag är att det är så här och JAG vill att ni som är lite bättre inte skall dömma ut alla iförväg och säga "åå han e ju dålig" FÖR det vet du inte förens du sett spelaren + att du vet hans prestanda på datorn för om jag vet att du har 40 fps med mera och jag ser dej spela och rör dej på ett bra sätt men kanske inte tar så många (lite kan man prestera iaf).. skulle jag tagit imot dej med öppna armar om jag visste att du skulle skaffa ny bra dator snart Wink

Säger också att de som springer runt och tror att de är världens bästa spelare med en bra dator.. kom och säg att du e världens bästa spelare när du gör samma resultat med en dålig dator aldrig annars!

Mina sista ord är:

SKULLE ALLA I HELA VÄRLDEN HA 100FPS konstant + att allt flyter på i spelec Counter-Strike skulle spelet idag vara mkt större än vad det är just nu!

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ninjja



Joined: 10 Jun 2004
Posts: 703
Location: Stockholm/Tyresö

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 1:02 am    Post subject: Reply with quote

13steps wrote:
fyfan. om några år när man flyttar hemifrån så lär det inte vara lika lätt (förhållandevis, mina päron är inte miljonärer direkt) att få tag på en dator.. argh.


när du flytar hemifrån har troligen jobb, det är cirka 3 månaders lön sen har du råd till en burk på 15 000 obsevera då att du är singel o försöker inte gå ut för allt för ofta, så går detta väldigt lätt ihop



bra skrivet dch Smile
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 3:01 am    Post subject: Reply with quote

FutureGaming. cK-_- wrote:
ok äntligen ett ämne att diskuttera...

Först och främst Very Happy:
Förr i tiden så kunde jag se på både pcw och på public (eller aa trodde jag kunde se) att denna kille e bra eller dålig på just spelet counter-strike... jag kunde bestämma mej för att säga nej till killen att få joina min klan under en try för att jag ser att han inte har kvaliteterna jag söker..

Detta är HELT omöjligt nu för tiden.. jag kan inte säga att någon är dålig eller bra längre :S asså inviduellt... jag kan dock se på spelstilen om gubben kan vara bra/dålig... men det jag vill komma fram till att ingen i hela världen kan veta om personen i fråga är bra eller dålig inviduellt när man tryar dem om man inte vet deras prestanda på deras datorer Very Happy ett strålande exempel är mig själv...

Jag har spelat cs i över 2 år.. jag la en stor del åt spelandet ett tag och blev skaplig... nu vågar jag knappt in på maffias servrer för att jag vet att jag inte kommer ha en chans "PÅ MIN DATOR".. ja det e sant.. även fast ni som redan har en bra dator och 100 fps kanske sitter och skrattar och säger att det är skitsnack så jaja fortsätt med det men thats the sad truth mina damer och herrar...

STRÅLANDE exempel:

Jag spelar med min klan Themighty.. tack å lov så är det inte en klan som skriker sönder en bara för att man inte fragga killen framför mej den gången.. utan världens skönaste klan som vill ha kul medans man spelar... jag spelar med dem hemma på min dator.. som ligger på, om jag har tur 60 fps när jag e ensam på banan.. och runt 20-40 konstant i FPS.. jaaaa inte nog med det 1-5 i loss då och då och samma gäller choke... nu tänker ni säkert att jag inte har cl_updaterate med mera men jag kan försäkra er om att jag har försökt och gott igenom 1000 st olika guider till att få bättre fps men har aldrig lyckats.. det e min satans dator jaa.. jag känner varje gång att jag vill slänga ut den.. jag kan säga så här att jag är Noob- medel klass som ividuell på min dator MAX! "MEN"
Jag spelar också i en annan lite mer satsande klan i form av #futuregaming 2on2 klan "LANKLAN".. i den klanen spelar jag ENDAST hos han som e min teammate.. jag lånar hans brorsas dator hemma hos han och lanar några dagar i veckan... den datorn har 100 fos konstant och lider inte av några loss och choke.. på den datorn kan jag med gott samvete gå in på maffia med fullt självförtroende för jag vet att jag tar 99 ggr av 100 personen som kommer Razz (hihi akta skryt) ne men att jag visar poängen... jag och min klanpolare möter endast de som e högre en de vanliga skill spelarna på 2on2.. inte bara för att vi e bra taktiskt utan att vi kan spela mkt mkt mkt bra med bra datorer... och DETTA är alltså HELT HELT HELT omöjligt med en dator som min.. EN pcw som vi normalt vinner med 24-6 förlorar vi nog med 24-6 om jag använder min dator ist för hos min clanmate!

Det jag vill säag är att det är så här och JAG vill att ni som är lite bättre inte skall dömma ut alla iförväg och säga "åå han e ju dålig" FÖR det vet du inte förens du sett spelaren + att du vet hans prestanda på datorn för om jag vet att du har 40 fps med mera och jag ser dej spela och rör dej på ett bra sätt men kanske inte tar så många (lite kan man prestera iaf).. skulle jag tagit imot dej med öppna armar om jag visste att du skulle skaffa ny bra dator snart Wink

Säger också att de som springer runt och tror att de är världens bästa spelare med en bra dator.. kom och säg att du e världens bästa spelare när du gör samma resultat med en dålig dator aldrig annars!

Mina sista ord är:

SKULLE ALLA I HELA VÄRLDEN HA 100FPS konstant + att allt flyter på i spelec Counter-Strike skulle spelet idag vara mkt större än vad det är just nu!


alltså det är så oftopic men snäll stilla min nyfikenhet om vad du har för hårdvar ???

Ps. är att jag har en polare som är grym på klasikern Quake o han kan sätt sig vid vilken dator som hellst med alla olika tänkbara tangentbord och mös...... han har inte ens med sig sin egen CFG utan kör på alla andras (en Q Cfg får CS cfg att vara basic) o han tuktar skiten ur det mesta..... o då pratar vi om världens bästa spelare. Ds.

_________________
oger dum.... men vet vart han ska FRAMÅTT!!!!!

http://www.givetheiron.se/
http://www.metalgbg.com:8000/index.php forum för metalmusik.
Back to top
View user's profile Send private message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 6:26 am    Post subject: Reply with quote

Ninjja wrote:
13steps wrote:
fyfan. om några år när man flyttar hemifrån så lär det inte vara lika lätt (förhållandevis, mina päron är inte miljonärer direkt) att få tag på en dator.. argh.


när du flytar hemifrån har troligen jobb, det är cirka 3 månaders lön sen har du råd till en burk på 15 000 obsevera då att du är singel o försöker inte gå ut för allt för ofta, så går detta väldigt lätt ihop


Hört talas om skola? Minst 50% av eleverna i min klass, i åldern 16-17 har flyttat hemifrån för att plugga i Torsby, där jag bor.
Dom flesta ska säkert läsa vidare sedan också, lägg på 3 år till ensamstående i lägenhet.
Sen finns det många som har gått ut skolan som bor kvar i lägenhet som inte riktigt har fått jobb än.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 11:14 am    Post subject: Reply with quote

Jag spelar på en 1GHz AMDmaskin med 100MHzminnen och en nvidia GF2. Snittet ligger på runt 55fps och min halvtaskiga kabeluppkoppling ger mig titt som tätt laggspikar uppåt 400ms mot maffia. Ändå går det bra att spela sålänge inte packetlossen blir för hög. Visst är det bättre med en klockren lina och 100fps hela tiden, men i slutändan är det ju ändå jag som väljer mina positioner och när jag ska kasta mina granater.
Skulle jag satsa på att bli elit inom datorspel skulle jag nog köpa mig bättre utrustning, men istället köper jag ett par öl och har roligt framför datorn istället. (hett tips, öl motverkar lagg) Om det laggar för mycket och du känner att du blir irriterad på det: Ta en god bok eller hitta något annat att göra, det är ju inte direkt att jorden går under för att du inte kan spela ett föråldrat datorspel Smile

_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 14:11 pm    Post subject: Reply with quote

Plus att det ä ju dom 1-3 första skotten som ska träffa pannan! Gör du det med kans. stfu whining d00d. Cool
_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ninjja



Joined: 10 Jun 2004
Posts: 703
Location: Stockholm/Tyresö

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 15:20 pm    Post subject: Reply with quote

reboot wrote:
Ninjja wrote:

när du flytar hemifrån har troligen jobb, det är cirka 3 månaders lön sen har du råd till en burk på 15 000 obsevera då att du är singel o försöker inte gå ut för allt för ofta, så går detta väldigt lätt ihop


Hört talas om skola? Minst 50% av eleverna i min klass, i åldern 16-17 har flyttat hemifrån för att plugga i Torsby, där jag bor.
Dom flesta ska säkert läsa vidare sedan också, lägg på 3 år till ensamstående i lägenhet.
Sen finns det många som har gått ut skolan som bor kvar i lägenhet som inte riktigt har fått jobb än.


Om du läser om nu n'r jag har fetstilat vad jag sa så.....jobb gällde det inte skolan, då har man inte cash, har man jobb så har man cash

[/b]
Back to top
View user's profile Send private message
santos_deluxe
2006 Silverdonator
2006 Silverdonator


Joined: 14 Jul 2004
Posts: 1694

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 15:26 pm    Post subject: Reply with quote

Flytta från Haninge SOSSE UNGE Smile

Be morsan hitta en ny gubbe på Lidingö så får du någ en ny dator....
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 16:09 pm    Post subject: Reply with quote

Skinhead wrote:
Flytta från Haninge SOSSE UNGE Smile

Be morsan hitta en ny gubbe på Lidingö så får du någ en ny dator....


duja!
Nämen, jag ska försöka klocka den istället (och riskera bränna upp hela kittet) Rolling Eyes

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 16:37 pm    Post subject: Reply with quote

Ninjja wrote:
13steps wrote:
fyfan. om några år när man flyttar hemifrån så lär det inte vara lika lätt (förhållandevis, mina päron är inte miljonärer direkt) att få tag på en dator.. argh.


när du flytar hemifrån har troligen jobb, det är cirka 3 månaders lön sen har du råd till en burk på 15 000 obsevera då att du är singel o försöker inte gå ut för allt för ofta, så går detta väldigt lätt ihop

Nja, för att jag ska få en komplett utbildnin gatt söka jobb på så måste jag plugga tills jag är runt 23 och ja gvill nog flytta hemifrån innan dess.
hur som helst, det finns förmodligen andra grejer man behöver också.. men men kanske är lättare än vad jag tror.
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 19:18 pm    Post subject: Reply with quote

mIx! wrote:
Plus att det ä ju dom 1-3 första skotten som ska träffa pannan! Gör du det med kans. stfu whining d00d. Cool


nej jag laggar till för jag får 5 loss när jag ser motståndaren och så har jag inte hunnit skjuta 1 skott innan 4 rundor har spelats!

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 19:21 pm    Post subject: Reply with quote

[GTI]&an_oger wrote:
FutureGaming. cK-_- wrote:
ok äntligen ett ämne att diskuttera...

Först och främst Very Happy:
Förr i tiden så kunde jag se på både pcw och på public (eller aa trodde jag kunde se) att denna kille e bra eller dålig på just spelet counter-strike... jag kunde bestämma mej för att säga nej till killen att få joina min klan under en try för att jag ser att han inte har kvaliteterna jag söker..

Detta är HELT omöjligt nu för tiden.. jag kan inte säga att någon är dålig eller bra längre :S asså inviduellt... jag kan dock se på spelstilen om gubben kan vara bra/dålig... men det jag vill komma fram till att ingen i hela världen kan veta om personen i fråga är bra eller dålig inviduellt när man tryar dem om man inte vet deras prestanda på deras datorer Very Happy ett strålande exempel är mig själv...

Jag har spelat cs i över 2 år.. jag la en stor del åt spelandet ett tag och blev skaplig... nu vågar jag knappt in på maffias servrer för att jag vet att jag inte kommer ha en chans "PÅ MIN DATOR".. ja det e sant.. även fast ni som redan har en bra dator och 100 fps kanske sitter och skrattar och säger att det är skitsnack så jaja fortsätt med det men thats the sad truth mina damer och herrar...

STRÅLANDE exempel:

Jag spelar med min klan Themighty.. tack å lov så är det inte en klan som skriker sönder en bara för att man inte fragga killen framför mej den gången.. utan världens skönaste klan som vill ha kul medans man spelar... jag spelar med dem hemma på min dator.. som ligger på, om jag har tur 60 fps när jag e ensam på banan.. och runt 20-40 konstant i FPS.. jaaaa inte nog med det 1-5 i loss då och då och samma gäller choke... nu tänker ni säkert att jag inte har cl_updaterate med mera men jag kan försäkra er om att jag har försökt och gott igenom 1000 st olika guider till att få bättre fps men har aldrig lyckats.. det e min satans dator jaa.. jag känner varje gång att jag vill slänga ut den.. jag kan säga så här att jag är Noob- medel klass som ividuell på min dator MAX! "MEN"
Jag spelar också i en annan lite mer satsande klan i form av #futuregaming 2on2 klan "LANKLAN".. i den klanen spelar jag ENDAST hos han som e min teammate.. jag lånar hans brorsas dator hemma hos han och lanar några dagar i veckan... den datorn har 100 fos konstant och lider inte av några loss och choke.. på den datorn kan jag med gott samvete gå in på maffia med fullt självförtroende för jag vet att jag tar 99 ggr av 100 personen som kommer Razz (hihi akta skryt) ne men att jag visar poängen... jag och min klanpolare möter endast de som e högre en de vanliga skill spelarna på 2on2.. inte bara för att vi e bra taktiskt utan att vi kan spela mkt mkt mkt bra med bra datorer... och DETTA är alltså HELT HELT HELT omöjligt med en dator som min.. EN pcw som vi normalt vinner med 24-6 förlorar vi nog med 24-6 om jag använder min dator ist för hos min clanmate!

Det jag vill säag är att det är så här och JAG vill att ni som är lite bättre inte skall dömma ut alla iförväg och säga "åå han e ju dålig" FÖR det vet du inte förens du sett spelaren + att du vet hans prestanda på datorn för om jag vet att du har 40 fps med mera och jag ser dej spela och rör dej på ett bra sätt men kanske inte tar så många (lite kan man prestera iaf).. skulle jag tagit imot dej med öppna armar om jag visste att du skulle skaffa ny bra dator snart Wink

Säger också att de som springer runt och tror att de är världens bästa spelare med en bra dator.. kom och säg att du e världens bästa spelare när du gör samma resultat med en dålig dator aldrig annars!

Mina sista ord är:

SKULLE ALLA I HELA VÄRLDEN HA 100FPS konstant + att allt flyter på i spelec Counter-Strike skulle spelet idag vara mkt större än vad det är just nu!


alltså det är så oftopic men snäll stilla min nyfikenhet om vad du har för hårdvar ???

Ps. är att jag har en polare som är grym på klasikern Quake o han kan sätt sig vid vilken dator som hellst med alla olika tänkbara tangentbord och mös...... han har inte ens med sig sin egen CFG utan kör på alla andras (en Q Cfg får CS cfg att vara basic) o han tuktar skiten ur det mesta..... o då pratar vi om världens bästa spelare. Ds.


Jag har en 1,7ghz Geforce3 256 ram och en fläkt som låter som en helikopter som jag knappast tror gör någonting för att kyla ner :S.. sedan så är nog moderkortet baj och så :S konstigt jjaja Very Happy

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 23:28 pm    Post subject: ojdå Reply with quote

Det här var ingen rolig topic... Razz
cK-_- , om cs är viktigt for dej och du tycker det är värt det...skaffa ett helgjobb och efter 2 månader kan du köpa en ny dator...Smile

Quote:
Det jag vill säag är att det är så här och JAG vill att ni som är lite bättre inte skall dömma ut alla iförväg och säga "åå han e ju dålig" FÖR det vet du inte förens du sett spelaren + att du vet hans prestanda på datorn


det är väl inge som dömer nån på bästaste maffia heller...

Ingen idé att gnälla...det hjälper ju inte
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 23:57 pm    Post subject: Re: ojdå Reply with quote

BR|Kitano wrote:
Det här var ingen rolig topic... Razz
cK-_- , om cs är viktigt for dej och du tycker det är värt det...skaffa ett helgjobb och efter 2 månader kan du köpa en ny dator...Smile

Quote:
Det jag vill säag är att det är så här och JAG vill att ni som är lite bättre inte skall dömma ut alla iförväg och säga "åå han e ju dålig" FÖR det vet du inte förens du sett spelaren + att du vet hans prestanda på datorn


det är väl inge som dömer nån på bästaste maffia heller...

Ingen idé att gnälla...det hjälper ju inte


Pratar inte om maffia bara, utan cs folk i allmänhet!

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Tue Oct 12, 2004 0:35 am    Post subject: Reply with quote

Det är klart att nya spel funkar dåligt på gamla datorer. Men optimeringar är ju alltid välkomnat!
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 11:18 am    Post subject: Reply with quote

allback, din dator klarar cs utan problem... du kanske borde formatera, fixa optimerade drivers, optimera inställningar... jag hade en liknande burk förut fast 1.8 ghz o 512 ram, funkade hur bra som helst...

13steps, jag hade tänkt bo hemma tills jag pluggat klart Wink e väll 25 då Smile

Själv kanske jag måste lämna tillbaka denna hempc farsan har från jobbet när han byter :/ så jag kanske måste köpa en stationär istället för en bärbar Sad
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies