HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Krister Pettersson hjälte, eller?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 19:57 pm    Post subject: Reply with quote

Richard Olsson wrote:

Och mordet på 22:åringen tvekar jag att han lyckades komma undan med då alla vet om det. Han satt sitt straff, men bara för att han dödat någon tidigare i sitt liv så måste han döda igen. Vafan hände med att ge någon en andra chans.


har man mördat en gång på det sättet, lär man nog kunna mörda igen.

*EDIT* Visst ska man ha en andra chans, men ett mord är ingenting man glömmer på ett par minuter. Har man mördat en gång så vette fan om man borde få en andra chans, att ta någon annans liv är så.... usch!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 20:55 pm    Post subject: Reply with quote

1. jag är långt ifrån kristen

2. jag är inte heller mycket för folk som min skatt har gått till för att finasiera drogberoende,alkohol etc.

Men för i helvete ta och visa lite jävla respekt för dom som faktiskt är döda och inte kan försvara sig själva i denna topic eller den låses!!!!!!

Må vara bakgrund och misstankar men sköt denna topic snyggt hädanefter må vara vem det än är det man skrivit/diskuterat/dividerat om!

Konstruktiva diskutioner och åsikter är välkommna annat undanbedes!

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 22:17 pm    Post subject: Reply with quote

Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 22:19 pm    Post subject: Reply with quote

Derox wrote:
Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.


Fast han HAR ju mördat en 22-åring, han HAR suttit på kåken för det mordet. Han har till och med sagt att det var han.

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 22:42 pm    Post subject: Reply with quote

Derox wrote:
Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.
och du verkar indirekt hävda motsatsen...? Jag menar eftersom du promt påpekar att folk är dumma som litar på media...
Säg mig, vem ska man tro på då? Jag misstänker att det inte är så många här som var där när palme mördades...

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[C].Swedberg



Joined: 21 Feb 2003
Posts: 421
Location: Askersund

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 22:45 pm    Post subject: Reply with quote

Det är riktigt ar Christer Pettersson vid det här tillfället i mars 1986 inte var misstänkt för mordet på Olof Palme. Ye ye jag sköt palme o satte Christer i Klirster om snuten bara visste det var Loop troop terrosrister som sköt statsministern för tolv långa år sen.
En ensam galning på 10 vårar beväpnad med vattenpistol, sprutar kalla kårarar längs ryggraden på Olof o Lisbeth.

_________________
Gör du bort dig så hoppas jag att det är mitt fel. "eat cement get stoned"


Last edited by [C].Swedberg on Fri Oct 01, 2004 22:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 22:46 pm    Post subject: Reply with quote

fren... jag säger inte att man INTE skall lita på media, jag säger att man måste använda lite källkritik och inte lite blint på allt som skrivs osv
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 22:56 pm    Post subject: Reply with quote

Swedberg wrote:
Det är riktigt ar Christer Pettersson vid det här tillfället i mars 1986 inte var misstänkt för mordet på Olof Palme. Ye ye jag sköt palme o satte Christer i Klirster om snuten bara visste det var Loop troop terrosrister som sköt statsministern för tolv långa år sen.
En ensam galning på 10 vårar beväpnad med vattenpistol, sprutar kalla kårarar längs ryggraden på Olof o Lisbeth.


LOOP-TROOP! Wink
Den är så skön!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 22:58 pm    Post subject: Reply with quote

hallå har jag missat nåt?!
sen när blev Christer Pettersson folkkär? fattar fan INGET av det som pågår.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 23:06 pm    Post subject: Reply with quote

Swedberg wrote:
Det är riktigt ar Christer Pettersson vid det här tillfället i mars 1986 inte var misstänkt för mordet på Olof Palme. Ye ye jag sköt palme o satte Christer i Klirster om snuten bara visste det var Loop troop terrosrister som sköt statsministern för tolv långa år sen.
En ensam galning på 10 vårar beväpnad med vattenpistol, sprutar kalla kårarar längs ryggraden på Olof o Lisbeth.


Just bara för infon så blev han gripen 1988, ca 1,5 år efter att palme blev mördad..

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Falcon Bayerskt



Joined: 08 Aug 2003
Posts: 389
Location: Alingsås/Nossebro

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 23:28 pm    Post subject: Reply with quote

Uppenbarligen är ju Crille P. död.
Istället för att bli ovänner så hittade jag lite läsning om Palmemordet.

http://www.svt.se/svt24/bakgrund/amnen/palme/
http://www.hallmanfilm.com/palme/

ps. eftersom han verkar vara folkkär så kanske han hade passat bättre än Gunde i bingolotto. Han hade definitivt sålt mer lotter. Fler hade nog kollat och CP hade nog varit i livet Wink ds.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 23:54 pm    Post subject: Reply with quote

FLU | Quest wrote:
dSmile wrote:
Tycker du har lite förmodar mot C.P. --> "Supa och knarka var det han kunde." Och vad vet du om det?


det är ju rätt lätt at förutsätta då det är det enda han gjort dom senaste 15 åren iaf, förutom då sätta sprätt på dom slantar han har fått av tv3 och andra bolag för att ställa upp på dokumentärer och annat skit för att mer eller mindre få han att erkänna.
Pengarna som han har fått har han satt sprätt på jävligt fort och ändå så har han vart bostadslös under stor del av tiden .


Alltså det jag synade på var fördomar för det första, vart lite felstavat.

Men enligt MIN MENING så låter det exakt som om han vore totalt inkompetent och inte kunde göra annat än att supa o knarka. Jag tycker illa om personer som "snackar skit" om döda människor.
Back to top
View user's profile Send private message
ninjja



Joined: 10 Jun 2004
Posts: 703
Location: Stockholm/Tyresö

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 1:27 am    Post subject: Reply with quote

dcH- wrote:
Derox wrote:
Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.


Fast han HAR ju mördat en 22-åring, han HAR suttit på kåken för det mordet. Han har till och med sagt att det var han.


MEN HAN HAR SUTTIT SIN JEVLA TID FÖR DET FATTA DET, NUI LACKAR JAG PÅ NU SKITER JAG I DETTA, FATTA HAN HAR SUTTIT SIN TID O TAGIT SITT JEVLA STRAFF FATTA DETTA NU
Back to top
View user's profile Send private message
ninjja



Joined: 10 Jun 2004
Posts: 703
Location: Stockholm/Tyresö

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 1:30 am    Post subject: Reply with quote

btw, LÅS DETTA TOPIC

Folk vill straffa en oskyldig man som har sonat sina straff, men folk forsätter blunda

LÅS
Back to top
View user's profile Send private message
ELKER / Laneby



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 153

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 1:40 am    Post subject: Reply with quote

Jag håller med Ninjja till fullo!
_________________
www.Laneby.com
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 2:46 am    Post subject: Reply with quote

Ninjja wrote:
dcH- wrote:
Derox wrote:
Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.


Fast han HAR ju mördat en 22-åring, han HAR suttit på kåken för det mordet. Han har till och med sagt att det var han.


MEN HAN HAR SUTTIT SIN JEVLA TID FÖR DET FATTA DET, NUI LACKAR JAG PÅ NU SKITER JAG I DETTA, FATTA HAN HAR SUTTIT SIN TID O TAGIT SITT JEVLA STRAFF FATTA DETTA NU
han har suttit av tiden för dråp ja, eftersom det var det han fälldes för.
Jag åas anser att han har begått mord och ska därmed sitta tiden för mord. Sen att han kommer ut efter halva tiden gör det hela inte bättre.

Nånting bättre att skriva med caps: WHO THE HELL CARES!?

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 2:50 am    Post subject: Reply with quote

FReNuLuM wrote:
Ninjja wrote:
dcH- wrote:
Derox wrote:
Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.


Fast han HAR ju mördat en 22-åring, han HAR suttit på kåken för det mordet. Han har till och med sagt att det var han.


MEN HAN HAR SUTTIT SIN JEVLA TID FÖR DET FATTA DET, NUI LACKAR JAG PÅ NU SKITER JAG I DETTA, FATTA HAN HAR SUTTIT SIN TID O TAGIT SITT JEVLA STRAFF FATTA DETTA NU
han har suttit av tiden för dråp ja, eftersom det var det han fälldes för.
Jag åas anser att han har begått mord och ska därmed sitta tiden för mord. Sen att han kommer ut efter halva tiden gör det hela inte bättre.

Nånting bättre att skriva med caps: WHO THE HELL CARES!?


Du anser att han har begått mord? har du läst igenom vittnesmål och olika bevis som grundar dina åsikter angående detta?

Vad media skriver och vad som igentligen hände/händer är 2 olika världar, dock vet jag inte om du varit så seriös att du nu gjort detta men men...

_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
ninjja



Joined: 10 Jun 2004
Posts: 703
Location: Stockholm/Tyresö

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 3:11 am    Post subject: Reply with quote

FReNuLuM wrote:
Ninjja wrote:
dcH- wrote:
Derox wrote:
Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.


Fast han HAR ju mördat en 22-åring, han HAR suttit på kåken för det mordet. Han har till och med sagt att det var han.


MEN HAN HAR SUTTIT SIN JEVLA TID FÖR DET FATTA DET, NUI LACKAR JAG PÅ NU SKITER JAG I DETTA, FATTA HAN HAR SUTTIT SIN TID O TAGIT SITT JEVLA STRAFF FATTA DETTA NU
han har suttit av tiden för dråp ja, eftersom det var det han fälldes för.
Jag åas anser att han har begått mord och ska därmed sitta tiden för mord. Sen att han kommer ut efter halva tiden gör det hela inte bättre.

Nånting bättre att skriva med caps: WHO THE HELL CARES!?


Jag tycker dy brukar vara smart Fren men nu är du riktigt jevla dum igentligen!!!
Han är REDAN dömd, sluta bry dig vettja, han har fått sin dom! Om du kan BEVISA något annat SOM DU INTE KAN så e det helt okej. Men eftersom du INTE kan detta så ska du (ursäkta mitt ordval) rent av bara hålla k***en!
Om du inte trivs med detta ska du flytta från detta land, för det så detta landet styrs, han ska inte behöva visa sin oskuld utan vi ska ta fram bevisen. För han har haft sin rättegång o sitt liv, låt han dö i fred nu!
Han förtjänar det också, tro det eller ej! Han har försonat sitt STRAFF, men ifall du vägrar fatta detta så tycker jag du inte ska forsätta denna diskutioenen för du har du inte fattat vad jag har skrivit ens.

Men om du har bevis Fren så kan du gärna bevisa dom gärna. Jag brukar gärna hålla med dig med m.m o bara bara tyst när du ber, men denna gången trampar du verkligen över lik enligt mitt tycke!

Att jag skrev i caps menades att jag var så jekla lack på allt jekla skit snack som alla skrev om Christer. Men om du inte kan läsa det mellan raderna så tycker jag du e till o med lite omogen!

Folk i denna topicen vägrar fatta detta o jag tycker ni ska fane mig skämmas. Han har fått sitt straff, men är ni nöjda eller? Nej han ska bli dömd för mord, han är mördaren till olof palme m.m jag säger bara en sak, tänk efter! Ni vägrar ju fatta att han redan har blivit dömd för det och tagit sitt straff.

Men om ni vägrar förlåta denna mannnen, hur ska ni då kunna förlåta er närmaste då?
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 8:41 am    Post subject: Reply with quote

Christer Petterssons död rör mig inte. Tror att man får acceptera att vi inte kommer få något namn på Palmes mördare.

Jag skulle vilja veta varför någon censurerade Wobin_Hoods inlägg! Jag skulle också vilja veta vad det var han skrev. Det känns inte i stil med Maffia att tysta ner åsikter. Moderator i fråga kan väl iaf skriva dit sitt namn, istället för använda "admin"... Confused

Jag blir arg när jag ser sådant.. när folk tar beslut över vad som är lämpligt för mig att läsa.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Sat Oct 02, 2004 9:26 am    Post subject: Reply with quote

Ninjja wrote:
FReNuLuM wrote:
Ninjja wrote:
dcH- wrote:
Derox wrote:
Det de flesta här verkar tycka är att allt som är på tv eller i tidningar är sant. Så om det stod att ni hade mördat nån så är det sant? och då skulle ni inte va värda någonting? eftersom det stod i en tidning? Är det så ni tänker? för det är så det ser ut.


Fast han HAR ju mördat en 22-åring, han HAR suttit på kåken för det mordet. Han har till och med sagt att det var han.


MEN HAN HAR SUTTIT SIN JEVLA TID FÖR DET FATTA DET, NUI LACKAR JAG PÅ NU SKITER JAG I DETTA, FATTA HAN HAR SUTTIT SIN TID O TAGIT SITT JEVLA STRAFF FATTA DETTA NU
han har suttit av tiden för dråp ja, eftersom det var det han fälldes för.
Jag åas anser att han har begått mord och ska därmed sitta tiden för mord. Sen att han kommer ut efter halva tiden gör det hela inte bättre.

Nånting bättre att skriva med caps: WHO THE HELL CARES!?


Jag tycker dy brukar vara smart Fren men nu är du riktigt jevla dum igentligen!!!

Jag tycker att du ska ta och lugna ner dig lite.. att kalla folk dumma kommer man ingenstans med. Känns som att du tar hela det här personligt.

Ninjja wrote:

Han är REDAN dömd, sluta bry dig vettja, han har fått sin dom! Om du kan BEVISA något annat SOM DU INTE KAN så e det helt okej. Men eftersom du INTE kan detta så ska du (ursäkta mitt ordval) rent av bara hålla k***en!
Om du inte trivs med detta ska du flytta från detta land, för det så detta landet styrs, han ska inte behöva visa sin oskuld utan vi ska ta fram bevisen. För han har haft sin rättegång o sitt liv, låt han dö i fred nu!
Han förtjänar det också, tro det eller ej! Han har försonat sitt STRAFF, men ifall du vägrar fatta detta så tycker jag du inte ska forsätta denna diskutioenen för du har du inte fattat vad jag har skrivit ens.

Du skriver att du vill att Fren ska sluta diskutera sin ståndpunkt.. att han ska vara tyst, och tycker han inte som du, så kan han flytta från Sverige.
Det låter lite som någon slags facism.

Ninjja wrote:

Men om du har bevis Fren så kan du gärna bevisa dom gärna. Jag brukar gärna hålla med dig med m.m o bara bara tyst när du ber, men denna gången trampar du verkligen över lik enligt mitt tycke!

Att jag skrev i caps menades att jag var så jekla lack på allt jekla skit snack som alla skrev om Christer. Men om du inte kan läsa det mellan raderna så tycker jag du e till o med lite omogen!

Jag tycker att inte kunna behärska sig i en vanlig diskussion är omoget.

Ninjja wrote:

Folk i denna topicen vägrar fatta detta o jag tycker ni ska fane mig skämmas. Han har fått sitt straff, men är ni nöjda eller? Nej han ska bli dömd för mord, han är mördaren till olof palme m.m jag säger bara en sak, tänk efter! Ni vägrar ju fatta att han redan har blivit dömd för det och tagit sitt straff.

Men om ni vägrar förlåta denna mannnen, hur ska ni då kunna förlåta er närmaste då?

Klart att det är svårare att "förlåta" en person som man inte känner. Förstår inte din slutsats att man inte ska kunna förlåta sina närmaste, bara för att man inte har någon medkänsla för en missbrukande numera död, främling.

Jag och de flesta andra, förmodligen inkluderat dig Ninjja, känner inte medlidande och sympati för alla människor i världen.

Du gråter väl t ex inte dig själv till sömns för alla svältande barn i Afrika?
Det gör inte jag, även ifall jag ser deras ansikten på TV.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies