HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ragnarök Online
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 16:59 pm    Post subject: Ragnarök Online Reply with quote

Nån hät på Maffia som sitter och spelar RO om dagarna?

Här är min gubbe jag springer rut med och slaktar Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 19:28 pm    Post subject: Reply with quote

Jag spelar dygnet runt, spelar du på private-servers? Jag spelar på Devilish & SilenceRO! Fixar väl dragonro också då Razz ( Btw du borde maxa katar mastery,double attack + sonic blow, skaffa 70 I dex och luk , och köp en Jamadhar [1] och sätt i Andre card,ownage! Osså maxa improved dodge och skaffa 70 i agility, sedan gör du som du vill. )
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 20:39 pm    Post subject: Reply with quote

jag har spelat i snart en och en halv dag, så jag håller på Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 21:11 pm    Post subject: Reply with quote

IceMan_ wrote:
jag har spelat i snart en och en halv dag, så jag håller på Very Happy
Smile Tror inte jag kommer spela på DRO , gillar inte Rune Midgard-världen så mycket Sad.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kenji



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 399
Location: Lund

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 21:17 pm    Post subject: Reply with quote

Kanske ska ta och testa det. Tvivlar på att jag kommer fastna, men man vet juh aldrig.. Jag brukar inte gilla spel som är 2d Smile

Ett mmorpg som jag kommer spela iaf är WoW. Smile Hoppas man får se några maffianer, för man skulle väl aldrig tacka nej till att spela i ett party med ett gäng från maffia?

Edit: Hoppas jag inte förstörde tråden med att nämna WoW. Ifall ni tycker det, säg till så tar jag bort.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 21:31 pm    Post subject: Reply with quote

Kenji wrote:
Kanske ska ta och testa det. Tvivlar på att jag kommer fastna, men man vet juh aldrig.. Jag brukar inte gilla spel som är 2d Smile

Ett mmorpg som jag kommer spela iaf är WoW. Smile Hoppas man får se några maffianer, för man skulle väl aldrig tacka nej till att spela i ett party med ett gäng från maffia?

Edit: Hoppas jag inte förstörde tråden med att nämna WoW. Ifall ni tycker det, säg till så tar jag bort.
Okej, säg bara till så kan jag fixa in dig på en stabil privatserver.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ice-4-Man



Joined: 18 Jun 2003
Posts: 3874
Location: Borås

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 21:48 pm    Post subject: Reply with quote

Fixa in mig med MeGa Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 21:51 pm    Post subject: Reply with quote

IceMan_ wrote:
Fixa in mig med MeGa Razz
Gnarl http://hax-studios.net/devilish/files/devilish.txt <- följ guiden.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kenji



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 399
Location: Lund

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

MeGa wrote:
IceMan_ wrote:
Fixa in mig med MeGa Razz
Gnarl http://hax-studios.net/devilish/files/devilish.txt <- följ guiden.



De länkar som finns i guiden fungerar tyvärr inte. Smile Vet du någon annan mirror?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 22:38 pm    Post subject: Reply with quote

"ooo va tidiga ni e Very Happy" har spelat de i nårra månader..spelar på en server där man ej behöver betala nått...är en thief på lvl 44 och job lvl 33.


MeGa : din sig är FÖR stor !


btw ja spelar på servern UltimaRO ( uRo ) med namnet WiuZiQ
och jag säljer en Buster Axe ! 30 000 vill ja ha för den. Rätt så billigt faktiskt. i vissa personliga "affärer" så kostar den 80 000 såg jag hoss en.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 12:34 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
"ooo va tidiga ni e Very Happy" har spelat de i nårra månader..spelar på en server där man ej behöver betala nått...är en thief på lvl 44 och job lvl 33.


MeGa : din sig är FÖR stor !


btw ja spelar på servern UltimaRO ( uRo ) med namnet WiuZiQ
och jag säljer en Buster Axe ! 30 000 vill ja ha för den. Rätt så billigt faktiskt. i vissa personliga "affärer" så kostar den 80 000 såg jag hoss en.
Lvl 44 på 3 månader? -.- Btw hur connectar jag till uRo? Och playershops varierar, folk kan sälja apple för 30k, men det betyder inte att apple är värt 30k Razz.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sun Jun 27, 2004 23:42 pm    Post subject: Reply with quote

MeGa wrote:
SilentPredator wrote:
"ooo va tidiga ni e Very Happy" har spelat de i nårra månader..spelar på en server där man ej behöver betala nått...är en thief på lvl 44 och job lvl 33.


MeGa : din sig är FÖR stor !


btw ja spelar på servern UltimaRO ( uRo ) med namnet WiuZiQ
och jag säljer en Buster Axe ! 30 000 vill ja ha för den. Rätt så billigt faktiskt. i vissa personliga "affärer" så kostar den 80 000 såg jag hoss en.
Lvl 44 på 3 månader? -.- Btw hur connectar jag till uRo? Och playershops varierar, folk kan sälja apple för 30k, men det betyder inte att apple är värt 30k Razz.


asså jag har haft 2-3 andra gubbar innan men då var det på den riktiga servern..sen bytte vi när vi hittade ultimaRo. Och en snubbe råkade jag ta fel på när ja skullem ta ny class till han..skulle ta thief så råka ja ta monk =P ..så då fick jag börja om på nytt igen =) ...men mitt e helt konstigt ! kommer upp massa fel hela tiden :/

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
patte1



Joined: 19 Dec 2003
Posts: 1712

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 4:18 am    Post subject: Reply with quote

patroN's äventyr i RO!

Det var en molnig dag då patron hade öppnat sin cola å ville spana in maffias forum då han plötsligt såg en tråd om RO. Han tyckte att det verkade kul, tankade spelet, efter en massa problem kom han _äntligen_ in till Devlirins server, det första han möttes av var LJUS! alla slogs i stan å massa "auras" över allt... han försökte attackera en stor jävla häst men dog av 1 slag... han sökte sig ut ur staden till en skog. Han letade efter fiender, och letade. Till slut hittade han en lila puppa gömd i en buske å attackerade den, men den vägrade dö. Så han letade vidare tills han såg en rosa bubbla, han attackerade den å fick 4levels :S.
Så gjorde han hela tiden, han fick level av varje fiende tills han var lvl25 då var han tvungen å döda 2 fiender för 1 level Surprised

vad jag vill säga med detta, vad fan e detta för värdelöst spel som man levlas till lvl30 på 10min?? Jag laggade också som in i satan... Skitspel...
Back to top
View user's profile Send private message
GhosteN
2006 Bronsdonator
2006 Bronsdonator


Joined: 28 Aug 2003
Posts: 935
Location: Gbg

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 4:44 am    Post subject: Reply with quote

jahaja, var just på väg att ladda ner det, men det där lät ju inte speciellt kul...
Ska börja lire ett mmorpg nu hade jag tänkt men jag vet itne vart jag ska börja...
Starwars galaxies trial laddade jag hem men kunde inte installera det pga att man va tvungen att installera på C:
Vad ska jag börja spela? helst ett gratis men om det kostar så ska det va jeffligt billigt, har inte mycket pengar just nu.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Epyx



Joined: 07 Dec 2003
Posts: 15

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 10:48 am    Post subject: Reply with quote

GhosteN wrote:
jahaja, var just på väg att ladda ner det, men det där lät ju inte speciellt kul...
Ska börja lire ett mmorpg nu hade jag tänkt men jag vet itne vart jag ska börja...
Starwars galaxies trial laddade jag hem men kunde inte installera det pga att man va tvungen att installera på C:
Vad ska jag börja spela? helst ett gratis men om det kostar så ska det va jeffligt billigt, har inte mycket pengar just nu.


Jag skulle rekommendera Ultima Online / Ultima Online: Age of Shadows Smile. Det är p2p men det finns flera olika gratis "shardar" (servrar). www.gamesites200.com/ultimaonline är en bra sida för shardar. Spelet kan man hitta på DC Wink

_________________
Epyx



http://www.againsttcpa.com

I am 25% addicted to Counterstrike. What about you?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 15:06 pm    Post subject: Reply with quote

vart kan man tanka hem det spelet ? lär ju vara ett free share game Very Happy
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 15:13 pm    Post subject: Reply with quote

Har tankat det, tänker dock inte spela det förrns jag har jobbat klart.
Minns inte vart jag tankade det, men jag tror det finns mirrors på
www.ragnarok.online.com
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Mon Jun 28, 2004 23:38 pm    Post subject: Reply with quote

PatroN wrote:
patroN's äventyr i RO!

Det var en molnig dag då patron hade öppnat sin cola å ville spana in maffias forum då han plötsligt såg en tråd om RO. Han tyckte att det verkade kul, tankade spelet, efter en massa problem kom han _äntligen_ in till Devlirins server, det första han möttes av var LJUS! alla slogs i stan å massa "auras" över allt... han försökte attackera en stor jävla häst men dog av 1 slag... han sökte sig ut ur staden till en skog. Han letade efter fiender, och letade. Till slut hittade han en lila puppa gömd i en buske å attackerade den, men den vägrade dö. Så han letade vidare tills han såg en rosa bubbla, han attackerade den å fick 4levels :S.
Så gjorde han hela tiden, han fick level av varje fiende tills han var lvl25 då var han tvungen å döda 2 fiender för 1 level Surprised

vad jag vill säga med detta, vad fan e detta för värdelöst spel som man levlas till lvl30 på 10min?? Jag laggade också som in i satan... Skitspel...



när du e på lvl 25 så kan du välja job ! Bli en thief som jag =) .. de ÄGER ordentligt me daggers =) .


btw om ni vill lira på ultimaRo som jag så sök på det på google så hittar ni deras officiella sajt ! o där kan man ladda ner det. det är på 700mb dock så de tar nårra timamr o lada ner de.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Tue Jun 29, 2004 19:14 pm    Post subject: Reply with quote

hey ingen som har en länk som funkar ?
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Tue Jun 29, 2004 19:23 pm    Post subject: Reply with quote

Testa här
http://www.euro-ro.net/client/download/

_________________
Reach Out and Touch Herr Oberst.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies