HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Nya skrivbenter sökes.
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mortal
Founder


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 859
Location: malmö

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 20:17 pm    Post subject: Nya skrivbenter sökes. Reply with quote

Då inte allt förmånga av dem nya skrivbenterna "brukade" allvar och kunde iallafall skriva något en gång i veckan eller varannan vecka så söker vi ett gäng till som är skrivsugna av sig. Det behöver inte handla om just counter-strike utan texter som kan intressera oss läsare på forumet. Om detta är något som kan intressera dig att skriva om saker som händer runt om i världen som intresserar oss och kan skapa en debatt så tycker jag att ni kan visa ert intresse här i denna tråd.

Mvh Maffia

_________________
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 20:23 pm    Post subject: Reply with quote

Hoppas att jag får vara kvar, tycker att jag skrivit relativt mycket.. Embarassed
_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mortal
Founder


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 859
Location: malmö

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 20:30 pm    Post subject: Reply with quote

dcH- wrote:
Hoppas att jag får vara kvar, tycker att jag skrivit relativt mycket.. Embarassed


du är långt ifrån dem som vi tänkte på. så du kan sova gott i natt Razz

_________________
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 20:32 pm    Post subject: Reply with quote

mortal wrote:
dcH- wrote:
Hoppas att jag får vara kvar, tycker att jag skrivit relativt mycket.. Embarassed


du är långt ifrån dem som vi tänkte på. så du kan sova gott i natt Razz


*puh*

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 20:39 pm    Post subject: Reply with quote

Jag ska ta mig en funderare över detta. För skriva, det kan jag.
Jag återkommer Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 23:35 pm    Post subject: Reply with quote

trodde det bara va dch som var skribent ^^
bara sett han skriva.

_________________
En siLL simmar aldrig ensam !
Back to top
View user's profile Send private message
Stenstream



Joined: 05 Jun 2003
Posts: 184
Location: Uddevalla

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 23:40 pm    Post subject: Reply with quote

Jag ber om ursäkt för min "away" status de senaste veckorna..
Jag vet att jag skulle åtmindstonde skrivit en del nyheter här men tappade musten när jag blev sparkad från arbetet mitt och min flickvän inte ansåg att jag var henne värdig längre..
Jag SKA rycka upp mig. Det lovar jag..

_________________
En sann krigare slåss inte för han hatar den som står framför honom, han slåss för att han älskar den som står bakom
Dont Argue with me, I will only drag you down to my level and beat you with experience
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Freezer



Joined: 04 Jan 2003
Posts: 438
Location: Vansbro

PostPosted: Fri Aug 20, 2004 6:40 am    Post subject: Reply with quote

Jag skulle kunna skriva lite nyheter. men isånnafall mest angående cs/steam/toppklaner.
_________________
| Athlon64 3000+ | 2*256 MB PC3200 400 Mhz | 360 Gb HDD (80+120+160) | Gainward GeForce FX 5900 Ultra 128 MB DDR Golden Sample 400+/900+ @ 471/961 |
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Aug 21, 2004 21:34 pm    Post subject: Reply with quote

Jag skriver gärna Smile Kan vara bra att slipa lite på skrivandets konst, men också för att det finns mycket som händer utanför datorvärlden som jag tycker är värt att ta upp Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Thu Sep 16, 2004 16:19 pm    Post subject: Reply with quote

Fnizz0rz..

Jag var den som tänkte skriva om matcherna, men eftersom att det var sommar då, så var jag inte så aktiv...

Folk vill veta vilka matcher, HLTVIP'N som finns till bra matcher att kolla på..

Inte NÅGON skriver ett skit i Coverage delen...

Ps. Jag skulle också kunna välja ut en person i månaden och sen skriva lite om det. Men det är lugnt Mortal! Ds.

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 17:19 pm    Post subject: Reply with quote

sunbeam - mIx! wrote:

Ps. Jag skulle också kunna välja ut en person i månaden och sen skriva lite om det. Men det är lugnt Mortal! Ds.


Lägg ner, känns lite som om du försöker hoppa på mig. Jag vill inte vara med i detta och jag gör så gott jag kan!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
mortal
Founder


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 859
Location: malmö

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 19:36 pm    Post subject: Reply with quote

sunbeam - mIx! wrote:
Fnizz0rz..

Jag var den som tänkte skriva om matcherna, men eftersom att det var sommar då, så var jag inte så aktiv...

Folk vill veta vilka matcher, HLTVIP'N som finns till bra matcher att kolla på..

Inte NÅGON skriver ett skit i Coverage delen...

Ps. Jag skulle också kunna välja ut en person i månaden och sen skriva lite om det. Men det är lugnt Mortal! Ds.


mix du skall verkligen lägga ner.. för det första så skrev du inte ett skit. och sedan för det andra när jag sa till dig att jag plockar bort dig som skrivbent så fick jag svaret av dig: jag hade ändå redan tänkt säga till dig att det inte är lönt att jag är skrivbent då jag är för inaktiv..

så du snälla du om duy skall måla upp en bild se då till att du gör det med photoshop istället för i ms-paint.. för det är typ på den nivån du lägger dig. nu.

_________________
Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Wobin_Hood



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 1287

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 21:33 pm    Post subject: Reply with quote

Är det inte lättare att utse en eller flera "redaktörer", till vilka de som känner att det har en bra grej kan skicka sin artikel? Det kan ju vara så att någon tyckar att de får en bra uppslag eller hittar något intressant som de vill skriva om, utan att de vill vara permanenta skribenter. De skickar då sin artickell till de ansvariga, som granskar om det är ett bra och välskrivet allster och sedan har rätten att lägga up det på news. Vist det kräver lite arbete, men är mindre jobbigt för publististerna än att skriva allt själv.
Back to top
View user's profile Send private message
kanzinho



Joined: 23 Mar 2003
Posts: 907
Location: Göteborg

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 22:36 pm    Post subject: Reply with quote

jag vet inte va ni i maffia vill me "skrivandet" men jag ser ju inte mkt skrivande jämfört med förut...

det jag vill e lite råd kanske inte så dyrbara men det e ju demokrati och man skall få säga va man vill om man inte kränker nån på nått sätt...

om maffia vill att det skall se ut som på cs.nu fragbite med mera så borde det nog finnas 10 pers som skriver dagligen heh eller... om nu vill att det ska vara en nyhet i veckan tycker jag ni borde ta in några mer iaf för jag ser inte en i veckan.. än iaf... vill ni ha några nyheter i månaden så tycker jag det e utmärkt att ha d ni redan har.. tycker dch och grabbarna gör ett bra jobb på den fronten men kanske behöver lite mer hjälp.. OM maffia verkligen behöver det då Wink

take care

_________________
carpe diem!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 23:12 pm    Post subject: Reply with quote

Vill jag läsa cs-nyheter så går jag till fragbite eller liknande sidor.
Vill jag ha skoj info om maffia, spännande tankar samt bra diskussioner med människor jag umgås med dagligen; då läser jag här.

Så tycker jag iaf...
Back to top
View user's profile Send private message
[FB]Sara



Joined: 07 Jul 2003
Posts: 1345
Location: Sthlm

PostPosted: Sat Sep 25, 2004 23:02 pm    Post subject: Reply with quote

FutureG|kanzInho wrote:
jag vet inte va ni i maffia vill me "skrivandet" men jag ser ju inte mkt skrivande jämfört med förut...

det jag vill e lite råd kanske inte så dyrbara men det e ju demokrati och man skall få säga va man vill om man inte kränker nån på nått sätt...

om maffia vill att det skall se ut som på cs.nu fragbite med mera så borde det nog finnas 10 pers som skriver dagligen heh eller... om nu vill att det ska vara en nyhet i veckan tycker jag ni borde ta in några mer iaf för jag ser inte en i veckan.. än iaf... vill ni ha några nyheter i månaden så tycker jag det e utmärkt att ha d ni redan har.. tycker dch och grabbarna gör ett bra jobb på den fronten men kanske behöver lite mer hjälp.. OM maffia verkligen behöver det då Wink

take care


det e väl bättre nu lr?
verkar mer organiserat typ Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Derox



Joined: 10 Jan 2004
Posts: 795
Location: Stockholm

PostPosted: Sat Sep 25, 2004 23:12 pm    Post subject: Reply with quote

*skulle vilja vara skribent* men nu e man inte det Smile så då får man läsa alla bra nyheter ni skribenter skriver om Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sat Sep 25, 2004 23:27 pm    Post subject: Reply with quote

dcH- jag menade inte dig... Rolling Eyes

mortal: jo, jag vet att jag skrev det. Jag coppade hltvip från cs.nu och la in på maffia när CPL var i full rulle. Jag la även in en gång bra hltvmatcher som togs bort, för maffia inte tyckte om de. Det var det jag ville "jobba" med, och kanske få någon hjälp av de övriga "skrivbenterna"...

Och sen får jag *skratta ut högt* ! Har skicklighet för bildredigeringsprogram någon betydelse i mogenhetsgraden? Det visste jag dock inte.. Aja då vet jag det nu iaf.

Ajuste ja, du tog mitt inlägg så seriöst för att jag inte hade en smiley antagligen. Glömmer av den regeln. Fan...
Det jag menade var att jag anser att det fanns fler som var "inaktiva skribenter" och att dom iaf inte blivit tillsagda, eller dylikt. Som du skrev till mig. Och jag skrev även att det var lugnt.

Tycker att de nya skribenterna kan skriva om lite matcher som rör maffiaklaner, elitklaner osv.!!

Fan ta det inte så hårt. Surprised Smile *smajl*

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 1:16 am    Post subject: Reply with quote

Jag tror säkert att också mortal tyckte att det var en fin ide med att någon skrev om "cs-eliten". men då skulle det vara av någon som verkligen gillar att skriva ( dch- som lysande exempel) . inte i efterhand mötas av, citat: "- det var sommar då, så var jag inte så aktiv..."

Han anställde dig för att skriva artiklar och när du inte gör det så kan han ju givetvis inte ha kvar dig. Det spelar ingen roll hur många andra det är som är, citat: " 'inaktiva skribenter' " , när DU inte sköter DIN del.

Mortal gav dig en seriös chans att få in en fot i maffias nyhetsspalt men du tog det långt ifrån seriöst. måhända att du inte "orkade" göra det men då skall du ju inte tacka ja eller ens söka till jobbet. att tacka ja till ett jobb man inte vet förutsättningarna för är ju huvudlöst!

_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 1:26 am    Post subject: Reply with quote

sunbeam - mIx! wrote:
Fnizz0rz..

Jag var den som tänkte skriva om matcherna, men eftersom att det var sommar då, så var jag inte så aktiv...

Folk vill veta vilka matcher, HLTVIP'N som finns till bra matcher att kolla på..

Inte NÅGON skriver ett skit i Coverage delen...

Ps. Jag skulle också kunna välja ut en person i månaden och sen skriva lite om det. Men det är lugnt Mortal! Ds.



*skakar bara på huvudet* trodde de fanns lite mer om dig....

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies