HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bugg på D2...

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MillA



Joined: 14 Jul 2004
Posts: 3
Location: Gothenburg, Sweden

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 22:19 pm    Post subject: Bugg på D2... Reply with quote

Hej.
Läste lite i reglerna om buggar ni har tagit upp å jag undrar om ni Admins på Maffia känner till flash buggen på Dust2???
För ni tar inte upp den i reglerna och då kanske nån får för sig att dom kan använda den och de är ju lite synd.

M.V.H //MillA

_________________
<3 Hihi jag äger.... not..... =D
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 22:33 pm    Post subject: Re: Bugg på D2... Reply with quote

MillA wrote:
Hej.
Läste lite i reglerna om buggar ni har tagit upp å jag undrar om ni Admins på Maffia känner till flash buggen på Dust2???
För ni tar inte upp den i reglerna och då kanske nån får för sig att dom kan använda den och de är ju lite synd.

M.V.H //MillA


Swedish Maffia's regler wrote:
Flash bug
Det finns ställen på vissa banor där man kan slänga en flash så att ALLA blir flashade (alla på hela mapen som jag har förstått det).
Detta är naturligtvis inte tillåtet och resulterar i samma straff som alla andra bugutnyttjanden.
Var dessa finns och på vilka banor låter jag vara osagt, men det gäller på alla banor och på alla... flash-bug-ställen (ord?).

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
MillA



Joined: 14 Jul 2004
Posts: 3
Location: Gothenburg, Sweden

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 22:59 pm    Post subject: Re: Bugg på D2... Reply with quote

[SM]Fren wrote:
MillA wrote:
Hej.
Läste lite i reglerna om buggar ni har tagit upp å jag undrar om ni Admins på Maffia känner till flash buggen på Dust2???
För ni tar inte upp den i reglerna och då kanske nån får för sig att dom kan använda den och de är ju lite synd.

M.V.H //MillA


Swedish Maffia's regler wrote:
Flash bug
Det finns ställen på vissa banor där man kan slänga en flash så att ALLA blir flashade (alla på hela mapen som jag har förstått det).
Detta är naturligtvis inte tillåtet och resulterar i samma straff som alla andra bugutnyttjanden.
Var dessa finns och på vilka banor låter jag vara osagt, men det gäller på alla banor och på alla... flash-bug-ställen (ord?).


Okej.. så d finns flera.... sj känner jag bara till den på Dust 2 å tur d på sätt å vis för jag vill inte veta massa fusk.... fast jag har hört om en smoke bugg på den också... då smoken blir till en HE och Smoke på samma gång... fast den tänker jag inte nänma och jag vet inte ens om den finns kvar i 1.6 så....

_________________
<3 Hihi jag äger.... not..... =D
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies